UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
ZEHRA KAYA

EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    1996 - 2000

    FIRAT ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ BİYOLOJİ PR.
  • Yüksek Lisans

    2009 - 2010

    FIRAT ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
    Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının fotosentez ve hücresel solunum konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisinin (TPAB) araştırılması
  • Doktora

    2010 - 2014

    FIRAT ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)
    Harmanlanmış öğrenmenin fen bilgisi öğretmen adaylarının küresel ısınma konusundaki teknolojik pedagojik alan bilgisi ve sınıf içi öğretim becerilerinin geliştirilmesi üzerine etkisi
  • ÜDS - İngilizce

    2011 - 2011-ÜDS Sonbahar Dönemi Sonuçları

    İngilizce - 72.500
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Temel Eğitim

  • YARDIMCI DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2015 -

    - MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2013 - 2015

    - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • Yüksek Lisans - TAYTAK AYŞENUR
    Fen Bilgisi Öğretmenlerinin FeTeMM Algılarının ve Pedagojik Yaklaşımlarının İncelenmesi
    UŞAK ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM FAKÜLTESİ
  • Yüksek Lisans - ÖZTÜRK ZEHRA
    VAKA TEMELLİ ÖĞRENME YÖNTEMİNE GÖRE PLANLANMIŞ FEN BİLİMLERİ DERSİNİN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİLERİ ÜZERİNE ETKİSİ
    UŞAK ÜNİVERSİTESİ - EĞİTİM FAKÜLTESİ
  • TEZ ÇALIŞMASI II - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • UZMANLIK ALAN DERSİ II - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • FEN ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2022-2023
  • FEN BİLGİSİ DERS KİTABI İNCELEMESİ - Lisans, 2022-2023
  • EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK - Lisans, 2022-2023
  • SEÇMELİ III: KONU ALANI DERS KİTABI İNCELEMESİ - Lisans, 2021-2022
  • FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI - Lisans, 2021-2022
  • FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II - Lisans, 2021-2022
  • EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK - Lisans, 2021-2022
  • FEN ÖĞRETİMİNDE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2020-2021
  • FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2020-2021
  • FEN VE TEKNOLOJİ LAB. UYGULAMALARI - Lisans, 2020-2021
  • FEN BİLİMLERİ LABORATUVAR UYGULAMALARI - Lisans, 2020-2021
  • SEÇMELİ III: FEN ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ - Lisans, 2020-2021
  • FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI - Lisans, 2020-2021
  • İLKOKULDA TEMEL FEN BİLİMLERİ - Lisans, 2020-2021
  • EĞİTİMDE AHLAK VE ETİK - Lisans, 2020-2021
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2020-2021
  • ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II - Lisans, 2020-2021
  • ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2020-2021
  • FEN ÖĞRETİMİ - Lisans, 2020-2021
  • FEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI - Lisans, 2019-2020
  • FEN EĞİTİMİ TEORİLERİ - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2019-2020
  • TEZ ÇALIŞMASI II - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • UZMANLIK ALAN DERSİ II - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE ÖĞRENME - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2018-2019
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - Lisans, 2018-2019
  • FEN-TEKNOLOJİ PROGRAMLAMA VE PLANLAMA - Lisans, 2018-2019
  • FEN VE TEKNOLOJİ LAB. UYGULAMALARI II - Lisans, 2018-2019
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2018-2019
  • ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2018-2019
  • TEZ ÇALIŞMASI II - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • UZMANLIK ALAN DERSİ II - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE ÖĞRENME - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • FEN ÖĞRETİMİ TEORİLERİ - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2017-2018
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • SEMİNER - Lisans, 2016-2017
  • FEN-TEKNOLOJİ PROGRAMLAMA VE PLANLAMA - Lisans, 2016-2017
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - Lisans, 2016-2017
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2016-2017
  • GENEL BİYOLOJİ - Lisans, 2016-2017
  • EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA KARMA DESENLER - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2016-2017
  • FEN VE TEKNOLOJİ LAB. UYGULAMALARI - Lisans, 2016-2017
  • TEZ ÇALIMASI II - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • AKADEMİK YAZIM YÖNTEMLERİ II - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - Lisans, 2015-2016
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2015-2016
  • ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2015-2016
  • FEN VE TEKNOLOJİ LAB. UYGULAMALARI - Lisans, 2015-2016
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2015-2016
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - Lisans, 2015-2016
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2015-2016
  • TRAFİK VE İLK YARDIM - Lisans, 2015-2016
  • TEZ HAZIRLIK ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • UZMANLIK ALAN DERSİ IV - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • İLKOKUL FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • AKADEMİK YAZIM YÖNTEMLERİ I - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - Lisans, 2014-2015
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • FEN BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2014-2015
  • FEN VE TEKNOLOJİ LAB. UYGULAMALARI II - Lisans, 2014-2015
  • TRAFİK VE İLK YARDIM (İ.Ö.) - Lisans, 2014-2015
  • FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I (İ.Ö.) - Lisans, 2014-2015
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - Lisans, 2014-2015
  • TEZ HAZIRLIK ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • SINIF ÖĞRETMENLERİ İÇİN TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • TRAFİK VE İLK YARDIM - Lisans, 2014-2015
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2014-2015
  • FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2014-2015
  • FEN VE TEKNOLOJİ LAB. UYGULAMALARI - Lisans, 2014-2015
  • Uluslararası Hakemli 2023, KAYA ZEHRA, güder onurcan, Doğrudan-Yansıtıcı Öğretim Yaklaşımının Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Sosyobilimsel Karar Verme Becerisi Üzerine Etkisi, MİLLÎ EĞİTİM
  • Ulusal Hakemli 2023, TURAL FATMA, KAYA OSMAN NAFİZ, KAYA ZEHRA, Fen Bilgisi Öğretmen Eğitiminde Çevrimiçi Dönütlerin Amaç, İşlev ve Sunuş Yolu Açısından İncelenmesi , Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2023, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, Gathering Rich Data on Preservice Science Teachers’ Pedagogical Content Knowledge Through Their Lesson Plans, Journal of Teacher Education
  • Uluslararası Hakemli 2022, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, Comparison of inclusive and traditional science classrooms: middle school students' attitudes towards science, INTERNATIONAL JOURNAL OF INCLUSIVE EDUCATION
  • Uluslararası Hakemli 2022, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, AYDEMİR SELÇUK, EBENEZER JAZLİN, Knowledge of Student Learning Difficulties as a Plausible Conceptual Change Pathway Between Content Knowledge and Pedagogical Content Knowledge, Research in Science Education
  • Ulusal Hakemli 2021, TURAL FATMA, KAYA OSMAN NAFİZ, KAYA ZEHRA, ÇEVRİMİÇİ DÖNÜTLERİN AMAÇ, İŞLEV VE SUNUŞ ŞEKLİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİNE YÖNELİK KONTROL LİSTESİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2021, TEKE FETHİYE, KAYA OSMAN NAFİZ, KAYA ZEHRA, Çevrimiçi Öz Ve Akran Geribildirimlerin Biçimlendirici Niteliğini Belirlemeye Yönelik Analitik Rubrik Geliştirme Çalışması, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2020, KAYA ZEHRA, EMRE İRFAN, Elementary Teacher Candidates’ Opinions about Science and Scientific Research, International Journal of Academic Research in Education
  • Ulusal Hakemli 2013, KAYA ZEHRA, YILAYAZ ÖMER, Öğretmen eğitimine teknoloji entegrasyonu modelleri ve teknolojik pedagojik alan bilgisi, Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi- The Western Anatolia Journal of Educational Sciences (WAJES)
  • Uluslararası Hakemli 2013, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, Öğretmen Eğitiminde Vignette Tekniği ve Uygulamaları, Eğitim ve Bilim
  • Uluslararası Hakemli 2013, KAYA ZEHRA,KAYA OSMAN NAFİZ,EMRE İRFAN, Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi (TPAB) Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması, Kuram ve Uygulamada Eğitim Bilimleri– Educational Sciences: Theory & Practice.
  • 31.05.2016, Uluslararası, IIIrd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, KAÇAR SEVİNÇ, AYVAR İCLAL, KAYA OSMAN NAFİZ, KAYA ZEHRA, Bilimsel Araştırma Merkezlerine Gerçekleştirilen Gezilerin Bilim ve Sanat Merkezi Öğrencilerinin Bilim İnsanı Algılarına Etkisi, Özet bildiri
  • 30.05.2016, Uluslararası, XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, KAÇAR SEVİNÇ, KAYA OSMAN NAFİZ, AYVAR İCLAL, KAYA ZEHRA, Boylamsal Bir Çalışma: Etkili Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Ortak Bilgi İnşa Modelini Anlamaları Üzerine Etkisi, Özet bildiri
  • 30.05.2016, Uluslararası, XVIII CONGRESS AMSE-AMCE-WAER Teaching and Training Today for Tomorrow, KAÇAR SEVİNÇ, KAYA OSMAN NAFİZ, AYVAR İCLAL, KAYA ZEHRA, Etkili Harmanlanmış Öğrenme Ortamının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Eylem Araştırmasını Anlama Düzeylerine Etkisi, Özet bildiri
  • 27.10.2016, Uluslararası, 7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2016), KAYA ZEHRA,KAYA OSMAN NAFİZ, Exploring Prospective Nurse Teachers’ Experiences with Authentic Assessment Practices in an Alternative Teacher Certification Program, Özet bildiri
  • 27.10.2016, Uluslararası, 7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2016), KAYA OSMAN NAFİZ, KAÇAR SEVİNÇ, AYVAR İCLAL, KAYA ZEHRA, A Longitudinal Study of the Effect of Effective Blended Learning Environment on Pre-Service Science Teachers’ Understandings of Errors in Science, Özet bildiri
  • 27.06.2012, Ulusal, X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, ZORLU MİNE, AYDEMİR SELÇUK, KARAKAYA DİDEM, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Online Akran Değerlendirmeye İlişkin Görüşleri, Tam metin bildiri
  • 27.06.2012, Ulusal, X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, KARAKAYA DİDEM, AYDEMİR SELÇUK, KILIÇ AYGÜN, ZORLU MİNE, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Elektronik Portfolyoya İlişkin Görüşlerindeki Değişim, Tam metin bildiri
  • 24.05.2012, Ulusal, 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), KAYA ZEHRA,KAYA OSMAN NAFİZ,EMRE İRFAN, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Seviyelerinin Vignette Tekniği İle Belirlenmesi, Özet bildiri
  • 24.05.2012, Ulusal, 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS), KAYA ZEHRA,KAYA OSMAN NAFİZ,EMRE İRFAN, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Etkili Fen Öğretimi Açısından Uygulama (Mentor) Öğretmenlerine Yönelik Düşünceleri, Özet bildiri
  • 23.09.2010, Ulusal, IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, KAYA ZEHRA,YILAYAZ ÖMER,KAYA OSMAN NAFİZ, Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Sınıflarında Teknolojiyi Kullanmaya İlişkin Görüşleri, Özet bildiri
  • 23.09.2010, Ulusal, IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, SUNGUR SELCAN,KAYA ZEHRA,KAYA OSMAN NAFİZ, Fen Bilgisi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisini (TPAB) Belirlemede Ders Planı Hazırlama Yönteminin Etkinliği, Özet bildiri
  • 22.09.2011, Uluslararası, 5th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS), KAYA ZEHRA, ÖZDEMİR TUNCAY YAVUZ, EMRE İRFAN, KAYA OSMAN NAFİZ, Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Yeterlik Seviyelerinin Belirlenmesi., Tam metin bildiri
  • 22.09.2011, Uluslararası, 5th International ComputeR & Instructional Technologies Symposium (ICITS), EMRE İRFAN,KAYA ZEHRA,ÖZDEMİR TUNCAY YAVUZ,KAYA OSMAN NAFİZ, Effects of using interactive whiteboard on pre service science teachers attitudes toward information and communication technologies and achievement in topic of cell division, Tam metin bildiri
  • 22.08.2016, Uluslararası, 41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), KAYA ZEHRA,KAYA OSMAN NAFİZ, Developing Teacher Candidates' Ethical Knowledge Through Argumentation Based Course, Özet bildiri
  • 22.08.2016, Uluslararası, 41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, AYVAR İCLAL, KAÇAR SEVİNÇ, SEZEN ESRA, Exploring Pre-service Science Teachers' Experiences with Online Collaborative-Argumentative Writing Environment, Özet bildiri
  • 22.08.2016, Uluslararası, 41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), KAÇAR SEVİNÇ, AYVAR İCLAL, KAYA OSMAN NAFİZ, KAYA ZEHRA, Types and Dimensions of Conflict and Emergent States in Intra-Teams of Pre-service Science Teachers During Authentic Science Projects, Özet bildiri
  • 22.08.2016, Uluslararası, 41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), KAÇAR SEVİNÇ, AYVAR İCLAL, SEZEN ESRA, KAYA OSMAN NAFİZ, KAYA ZEHRA, The Impact of Effective Blended Learning Environment on Pre-Service Science Teachers' Views About New Aspects of Nature of Science: Features of Science and Family Resemblance Approach, Özet bildiri
  • 22.08.2016, Uluslararası, 41st Annual Association for Teacher Education in Europe (ATEE), AYVAR İCLAL, KAÇAR SEVİNÇ, SEZEN ESRA, KAYA OSMAN NAFİZ, KAYA ZEHRA, Changes in Pre-service Science Teachers' Views About Scientific Inquiry in An Effective Blended Learning Environment, Özet bildiri
  • 21.05.2015, Uluslararası, 14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, EMRE İRFAN, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, AYAZ ELÇİN, KAYA ESRA, SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN ÖĞRENME BECERİLERİNİN BELİRLENMESİ, Özet bildiri
  • 21.05.2015, Uluslararası, 14. ULUSLARARASI KATILIMLI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, EMRE İRFAN, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, AYAZ ELÇİN, KAYA ESRA, SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ AKILLI TAHTA KULLANIMIYLA İLGİLİ MESLEKİ ÖZGÜVEN SEVİYELERİ, Özet bildiri
  • 20.05.2010, Ulusal, 9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, KAYA ZEHRA,EMRE İRFAN,KAYA OSMAN NAFİZ, SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB) AÇISINDAN ÖZ-GÜVEN SEVİYELERİNİN BELİRLENMESİ, Tam metin bildiri
  • 20.05.2010, Ulusal, 9. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, KAYA ZEHRA, EMRE İRFAN, KAYA OSMAN NAFİZ, EMÜL NURULLAH, TEKNOLOJİK PEDAGOJİK ALAN BİLGİSİ (TPAB): SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖZ GÜVEN SEVİYELERİNİN BELİRLENMESİ, Tam metin bildiri
  • 16.05.2011, Uluslararası, 6th International Advanced Technologies Symposium (IATS), EMRE İRFAN,KAYA ZEHRA,ÖZDEMİR TUNCAY YAVUZ,KAYA OSMAN NAFİZ, Akıllı tahta kullanımının fen ve teknoloji öğretmen adaylarının hücre zarının yapısı konusundaki başarılarına ve bilgi teknolojilerine karşı tutumlarına etkisi, Tam metin bildiri
  • 16.05.2011, Uluslararası, 6th International Advanced Technologies Symposium (IATS), KAYA ZEHRA, ÖZDEMİR TUNCAY YAVUZ, EMRE İRFAN, KAYA OSMAN NAFİZ, EXPLORİNG PRESERVİCE İNFORMATİON TECHNOLOGY TEACHERS' PERCEPTİON OF SELF-EFFİCACY İN WEB-TECHNLOGİCAL PEDAGOGİCAL CONTENT KNOWLEDGE, Tam metin bildiri
  • 16.04.2015, Ulusal, 24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, EMRE İRFAN, KAYA OSMAN NAFİZ, KAYA ZEHRA, KAYA ESRA, Biyoloji ve Sağlık Grubu Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güven Seviyeleri, Özet bildiri
  • 16.04.2015, Ulusal, 24. ULUSAL EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, EMRE İRFAN, KAYA OSMAN NAFİZ, KAYA ZEHRA, KAYA ESRA, Bilimin Doğasına İlişkin Biyoloji Öğretmen Adaylarının Görüşleri, Özet bildiri
  • 13.09.2012, Ulusal, Uygulamalı Eğitim Kongresi, KAYA OSMAN NAFİZ, KAYA ZEHRA, ZORLU MİNE, AYDEMİR SELÇUK, KARAKAYA DİDEM, KILIÇ AYGÜN, EMRE İRFAN, Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Ortak Bilgi İnşaa Modeli ve Uygulamaları ile İlgili Görüşleri, Özet bildiri
  • 13.09.2012, Ulusal, Uygulamalı Eğitim Kongresi, AYDEMİR SELÇUK, KARAKAYA DİDEM, KILIÇ AYGÜN, ZORLU MİNE, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, EMRE İRFAN, Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Karma Öğrenmeye İlişkin Görüşleri, Özet bildiri
  • 10.09.2020, Uluslararası, VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH (EJER) CONGRESS, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, Pre-service Teachers Engaging in Action Research in the Context of an Alternative Teacher Certification Program, Özet bildiri
  • 10.09.2020, Uluslararası, VIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH (EJER) CONGRESS, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, Examining The Impact Of Case-Based Instructional Methods On Pre Service Science Teachers’ Understanding Of Science Concepts., Özet bildiri
  • 09.12.2023, Uluslararası, 15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ ETİK NORMLARINI TANIMA VE FELSEFİ DOĞASINI ANLAMALARI: SENARYO YAZMA, Tam metin bildiri
  • 09.12.2023, Uluslararası, 15. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, YAZARAK ÖĞRENME STRATEJİSİ: SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ FEN BİLİMLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI BİLGİLERİNİN GELİŞTİRİLMESİ, Tam metin bildiri
  • 05.09.2011, Uluslararası, EUROPEAN SCİENCE EDUCATİON RESERACH ASSOCİATİON (ESERA), KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, YILAYAZ ÖMER, AYDEMİR SELÇUK, KARAKAYA CIRIT DİDEM, SUNGUR ALHAN SELCAN, EXPLORİNG PRE-SERVİCE SCİENCE TEACHERS' TPCK AND CLASSROOM PRACTİCES, Özet bildiri
  • 05.09.2011, Uluslararası, Eurpoean Science Education Research Association (ESERA), KARAKAYA DİDEM, SUNGUR SELCAN, AYDEMİR SELÇUK, FİZAN AYŞE, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, Changes in Pre Service Science Teachers Perceptions of the Knowledge of an Excellent Science Teacher, Özet bildiri
  • 05.09.2011, Uluslararası, European Science Education Research Association (ESERA), KAYA OSMAN NAFİZ, AYDEMİR SELÇUK, KAYA ZEHRA, KILIÇ AYGÜN, Pre-service Science Teachers Knowledge of Students Learning Difficulties, Özet bildiri
  • 05.09.2011, Uluslararası, European Science Education Research Association (ESERA), SUNGUR SELCAN, KARAKAYA DİDEM, AYDEMİR SELÇUK, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, Changes in Pre Service Science Teachers Affective Dispositions toward Asynchronous Synchronous and F2F Discussions, Özet bildiri
  • 05.05.2011, Ulusal, 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu,, KAYA ZEHRA,EMRE İRFAN, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji Öğretimi Kapsamında Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Öz Güven Seviyelerinin Belirlenmesi, Özet bildiri
  • 05.05.2011, Ulusal, 10. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitim Sempozyumu,, KAYA ZEHRA,EMRE İRFAN, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilim ve Bilimsel Araştırmayla İlgili Görüşleri, Özet bildiri
  • 01.12.2022, Uluslararası, 13. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, FARKLI BRANŞLARDA ÖĞRETMEN ADAYLARININ AHLAKİ FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ, Tam metin bildiri
  • 01.12.2022, Uluslararası, 13. Uluslararası Sosyal Beşeri Ve Eğitim Bilimleri Kongresi, KAYA ZEHRA, KAYA OSMAN NAFİZ, ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEĞER SORUNLARIYLA YÜKLÜ EYLEMLERİ VEYA DURUMLARI DEĞERLENDİRME BİLGİ DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, KAYA ZEHRA, EĞITIM BILIMLERI ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XVI, 2023, Eğitim Yayınevi, 978-625-6408-24-1
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, KAYA ZEHRA, Eğitim Bilimleri Alanında Yeni Trendler II, 2022, Duvar Yayınları, 978-625-8261-84-4
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, KAYA ZEHRA, YILAYAZ ÖMER, EĞİTİM BİLİMLERİ ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XV, 2022, Eğitim Yayınevi, 978-625-6382-05-3
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, KAYA OSMAN NAFİZ, KAYA ZEHRA, Eğitimde Araştırma ve Değerlendirmeler, 2022, Gece Kitaplığı, 978-625-430-539-9
Educational Research and Reviews , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
  • Bilimin doğası çalıştayı

    04.06.2015 - 05.06.2015

    Düzenleyenler : OSMAN NAFİZ KAYA, LÜTFULLAH TÜRKMEN, YUNUS KARAKUYU, ZEHRA KAYA, SALİH UZUN, ÜMRAN BETÜL CEBESOY
    uşak
  • Yayın Teşvik Ödülü

    2023

    TÜBİTAK ULAKBİM YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ

  • Yayın Teşvik Ödülü

    2023

    TÜBİTAK ULAKBİM YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ

  • Yayın Teşvik Ödülü

    2022

    TÜBİTAK ULAKBİM YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ

  • Viability Innovation Scientific Creativity oriented network for training and instruction (VISConti)

    01.09.2014 - 31.08.2016

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 279,059.95 EURO
    Proje Teşvik Puanı : 4
    Diğer (Uluslararası) - Tamamlandı
  • Öğretmen Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım: Etkili Harmanlanmış Öğrenme

    15.04.2014 - 31.05.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 353,854.00 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    -Tübitak 1001 - Tamamlandı
  • Using Profiling and Publishing for the upping of Scientific Approaches (UPPScience)

    01.09.2016 - 28.02.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 332,729.00 EURO
    Proje Teşvik Puanı : 4
    Diğer (Uluslararası) - Tamamlandı
  • Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Asit Yağmurları Konusundaki Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisinin ve Sınıf içi Uygulamalarının Araştırılması Proje No 1844 2009 2011

    19.12.2010 - 19.12.2011

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 14.000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Öğretmen Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım: Etkili Harmanlanmış Öğrenme

    15.04.2014 - 15.02.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 353,854.0 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    -Tübitak 1001 - Tamamlandı
  • TÜBİTAK-2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı Etkileşimli animasyonlarla zenginleştirilmiş fen bilimleri dersinin ilkokul öğrencilerinin sosyo-bilimsel konularda muhakeme ve karar verme becerilerine etkisi.

    15.05.2022 - 01.04.2023

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Danışman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 4,000.00 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 0
    Diğer (Ulusal) - Tamamlandı
  • Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisinin ve Sınıf İçi Öğretim Becerilerinin Araştırılması ve Geliştirilmesi

    01.01.2009 - 01.01.2013

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Bursiyer
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 149,000.00 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    -Tübitak 1001 - Tamamlandı