UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
UFUK ULUÇINAR

EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2006 - 2008

    AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Lisans

    2007 - 2010

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2010 - 2012

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)
    Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin demokratik değerlerini yordama düzeyi
  • Doktora

    2012 - 2018

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)
    Öğrencilere özenli düşünme becerilerini kazandırmaya yönelik duyuş temelli bir eğitim programının geliştirilmesi
  • ÜDS - İngilizce

    2010 - 2010-ÜDS Sonbahar Dönemi Sonuçları

    İngilizce - 85.000
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Eğitim Bilimleri

  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2011 -

    - EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
  • Karakter ve değer eğitimi - Lisans, 2021-2022
  • Okullarda RPD Uygulamaları II - Lisans, 2021-2022
  • Kültürel antropoloji - Lisans, 2021-2022
  • Okullarda RPD Uygulamaları I - Lisans, 2021-2022
  • Okul dışı öğrenme ortamları - Lisans, 2021-2022
  • Eğitimde ahlak ve etik - Lisans, 2021-2022
  • Öğretim ilke ve yöntemleri - Lisans, 2020-2021
  • Karakter ve değer eğitimi - Lisans, 2020-2021
  • Eğitimde ahlak ve etik - Lisans, 2020-2021
  • Okul dışı öğrenme ortamları - Lisans, 2020-2021
  • Öğretim ilke ve yöntemleri - Lisans, 2019-2020
  • Kurum deneyimi - Lisans, 2019-2020
  • Eğitim psikolojisi - Lisans, 2019-2020
  • Öğretmenlik uygulaması - Lisans, 2018-2019
  • Okul deneyimi - Lisans, 2018-2019
  • Özel eğitim - Lisans, 2018-2019
  • Okullarda gözlem - Lisans, 2018-2019
  • Ulusal Hakemli 2022, ULUÇINAR UFUK, Teori tabanlı degerlendirmeye dayali eklektik bir program gelistirme modeli, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, BATUR ZEKERYA, ÖZÇELİK MİNE, ULUÇINAR UFUK, B1 duzeyindeki ogrencilerin yazili anlatimlarindaki kelime sikligi uzerine bir arastirma, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2021, ULUÇINAR UFUK, AKAR CÜNEYİT, The critical thinking dispositions scale for elementary school students: A study of scale development, Third Sector Social Economic Review
  • Ulusal Hakemli 2021, GÖKALP ALİ, ULUÇINAR UFUK, DEĞİRMENCİ NAİL, YÜKSEL KORAY, Oz denetim ile sorumluluk arasindaki iliski uzerine bir arastirma, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, ULUÇINAR UFUK, Findings of qualitative studies on Understanding by Design: A meta-synthesis , International Journal of Curriculum and Instructional Studies
  • Uluslararası Hakemli 2021, ULUÇINAR UFUK, DİNÇ ERKAN, Effectiveness of authentic performance tasks: The case of a special education course , Journal of Pedagogical Research
  • Uluslararası Hakemli 2021, ULUÇINAR UFUK, The Associations Between Learning-Teaching Conceptions and Technological Pedagogical Content Knowledge: A Structural Equation Modeling Study, Pyscho-Educational Resarch Reviews
  • Uluslararası Hakemli 2021, ULUÇINAR UFUK, The effects of technology supported UbD based instructional design training on student teachers’ technological pedagogical content knowledge and learning – teaching conceptions., International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
  • Ulusal Hakemli 2020, ULUÇINAR UFUK, GÜNDOĞAN ASLI, AKAR CÜNEYİT, Hayat bilgisi dersinde eglenme duzeyini belirleme olcegi: Gecerlik ve guvenirlik calismasi, Journal of History School
  • Uluslararası Hakemli 2019, ULUÇINAR UFUK, ARI ASIM, The development of caring thinking skills inventory based on problem scenarios: A study of validation and reliability , Universal Journal of Educational Research
  • Uluslararası Hakemli 2018, ULUÇINAR UFUK, AYPAY AHMET, An evaluation of the relationship between pre-service teachers’ critical thinking dispositions and democratic values in terms of criticalpedagogy, Journal of History Culture and Art Research
  • Uluslararası Hakemli 2017, SEZER ADEM,İNEL YUSUF,SEÇKİN AHMET ÇAĞDAŞ,ULUÇINAR UFUK, The relationship between attention levels and class participation of first-year students in classroom teaching departments, International Journal of Instruction
  • Ulusal Hakemli 2017, ULUÇINAR UFUK, Dusunme egitimi ogretim programinin degerlendirilebilirliginin degerlendirilmesi, ESTÜDAM Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, KARADEMİR ERSİN,ULUÇINAR UFUK, Examining the relationship between middle school students critical reading skills science literacy skills and attitudes A structural equation modeling, Journal of Education in Science, Environment and Health
  • Uluslararası Hakemli 2016, ULUÇINAR UFUK,AYPAY AHMET, A Model of Decision making Based on Critical Thinking, Eğitim ve Bilim
  • Ulusal Hakemli 2013, YÜCEL CEMİL, ULUÇINAR UFUK, Lise ogrencilerinin ogrenme stillerinin elestirel dusunme egilimlerini yordama duzeyi , Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
  • Ulusal Hakemsiz 2012, DEMİR METİN, ULUÇINAR UFUK, Elestirel dusuncenin onemi ve ogretimi, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim
  • 28.04.2016, Uluslararası, 5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, İNEL YUSUF,UZTEMUR SERVET,ULUÇINAR UFUK,YUMUK MELEK, 8. sinif ortaokul ogrencilerinin farkliliklara saygi degerine iliskin imajlari, Özet bildiri
  • 27.01.2015, Uluslararası, International Educational Technology Conference, SEZER ADEM,İNEL YUSUF,SEÇKİN AHMET ÇAĞDAŞ,ULUÇINAR UFUK, An investigation of university students attention levels in real classroom settings with Neuroskys Mindwave Mobile EEG device, Tam metin bildiri
  • 26.10.2021, Uluslararası, V. International Congress of Social Sciences Research, ULUÇINAR UFUK, AKAR CÜNEYİT, Developing a scale of democratic values for primary school students, Özet bildiri
  • 26.10.2017, Uluslararası, 5th International Congress on Curriculum and Instruction, ARI ASIM,ULUÇINAR UFUK, The development of caring thinking skills inventory based on problem scenarios: A study of validation and reliability., Özet bildiri
  • 26.10.2011, Ulusal, 1. Ulusal Değerler Eğitimi Sempozyumu, AYPAY AHMET,ULUÇINAR UFUK,KAYA MEHMET FATİH,TOSUNTAŞ ŞULE BETÜL, Öğretmen adaylarının problem cozme becerileri ve deger tercihleri arasındaki iliskinin incelenmesi, Özet bildiri
  • 26.10.2011, Ulusal, Değerler Eğitimi Sempozyumu, YÜCEL CEMİL, AKAR CÜNEYİT, DEMİRHAN GÖKHAN, ULUÇINAR UFUK, Universite ogrencilerine göre ogretim uyelerinin demokratik degerlerinin degerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 26.04.2013, Uluslararası, II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, İNEL YUSUF, USLU SALİH, ULUÇINAR UFUK, Sosyal bilgiler ogretmeni adaylarinin ilkogretim 8. sinif vatandaslik ve demokrasi dersi algilarinin metafor yoluyla belirlenmesi, Özet bildiri
  • 24.04.2014, Uluslararası, IXth International Eurasian Educational Research Congress, AYPAY AHMET, ULUÇINAR UFUK, Karar vermeye dayali elestirel dusunce gelisim modeli, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), ARI ASIM, ULUÇINAR UFUK, Bir ozenli dusunme becerisi olarak aktif dusunme: Tasarimla anlama modeline dayali bir unite gelistirme calismasi, Özet bildiri
  • 19.10.2017, Uluslararası, II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Sempozyumu, ULUÇINAR UFUK,İNEL YUSUF, Lise ogrencilerinin ogrenme stillerinin cesitli degiskenler acisindan incelenmesi, Özet bildiri
  • 16.09.2020, Uluslararası, International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, ULUÇINAR UFUK, DİNÇ ERKAN, Students’ viewpoints on authentic performance tasks in special education course, Özet bildiri
  • 15.05.2021, Uluslararası, II. International Congress of Pedagogical Research, ULUÇINAR UFUK, The effects of technology supported Ubd based instructional design training on student teachers’ flow experiences, Özet bildiri
  • 12.11.2021, Uluslararası, 19th International Primary Teacher Education Symposium, ULUÇINAR UFUK, Student views on the effectiveness of a special education course prepared by the technology-assisted Understanding by Design model, Özet bildiri
  • 05.09.2013, Ulusal, 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, DEMİR METİN, ULUÇINAR UFUK, 2005 ve 2013 Fen ve teknoloji programlarinin karsilastirilmasi, Özet bildiri
  • 04.11.2021, Uluslararası, The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), ULUÇINAR UFUK, Findings of qualitative studies on the teaching for Understanding, Hunter model, and Authentic intellectual work, Özet bildiri
  • 03.09.2020, Uluslararası, 4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, AKAR CÜNEYİT, ULUÇINAR UFUK, Ilkokul ogrencileri icin elestirel dusunme egilimi olcegi gelistirme calismasi Gecerlilik ve guvenirlik analizi, Özet bildiri
  • 02.02.2012, Uluslararası, 4. World Conference on Educational Sciences, ULUÇINAR UFUK,AKAR CÜNEYİT,DEMİR METİN,DEMİRHAN GÖKHAN, An investigation on epistemological beliefs of university students, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, ULUÇINAR UFUK, Yuksekogretimde 21.yy becerileri , 2021, Nobel Yayınları, 978-625-417-264-9
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, ULUÇINAR UFUK, Yuksekogretimde 21.yy becerileri, 2021, Nobel Yayınları, 978-625-417-264-9
  • Uluslararası 2021, Kitap Tercümesi, ULUÇINAR UFUK, Egitimde Arastirma Yontemleri , 2021, Pegem, 978-625-7676-74-8
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, ULUÇINAR UFUK, ULUTAŞ MUSTAFA, BATUR ZEKERYA, The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, 2021, SRA Academic Publishing, 978-625-7148-23-8
  • Uluslararası 2018, Kitap Tercümesi, ULUÇINAR UFUK,DİNÇ ERKAN, Interpreting qualitative data (Nitel verileri yorumlama), 2018, Pegem Yayınevi, 978-605-241-152-0
  • Uluslararası 2018, Kitap Tercümesi, DİNÇ ERKAN,ULUÇINAR UFUK, Interpreting qualitative data (Nitel verileri yorumlama), 2018, Pegem Yayınevi, 978-605-241-152-0
  • Uluslararası 2017, Bilimsel Kitap, ULUÇINAR UFUK,KARADEMİR ERSİN, Ornek ve Uygulama Destekli Fen Ogretiminde Disiplinlerarasi Beceri Etkilesimi, 2017, Pegem Yayınevi, 978-605-241-079-0
  • Ulusal 2016, Bilimsel Kitap, ARI ASIM,DALKIRAN SAYIN,ÇİFCİ MUSA,TURAN SELAHATTİN,ACAT MEHMET BAHADDİN,ÇUBUKÇU ZÜHAL,ÇELİK ALİ,DURAN EROL,BATUR ZEKERYA,ÇANKAYA İBRAHİM HALİL,ÇETİN ÖZER,EGE RAMAZAN,ESEN SALİHE,EREN ESRA,GÜLVEREN HAKAN,PARLAK ORHAN,KARADEMİR ERSİN,MÜFTÜOĞLU ÖMER,ORHAN ÖZEN SEVİL,ULUÇINAR UFUK,GÖL RESUL,KAYA MEHMET FATİH,KAŞARCI İSMAİL, Yaz Kur an Kursu Öğreticileri Hizmet İçi Eğitim Programı, 2016, Eğitim Yayınevi,
  • Uluslararası 2015, Bilimsel Kitap, ULUÇINAR UFUK, Alternatif ogrenme ogretme yaklasim ve yontemleri, 2015, Eğitim Yayınevi, 9786055176938
  • Uluslararası 2014, Bilimsel Kitap, AY YUSUF,ULUÇINAR UFUK, Ogretmenlik halleri Turkiye de ogretmen olmak uzerine nitel bir arastirma, 2014, Pegem Akademi, 978-605-364-726-3
  • Uluslararası 2014, Kitap Tercümesi, ULUÇINAR UFUK, Curriculum foundations principles and issues (Egitim programi temeller ilkeler ve sorunlar), 2014, Eğitim Yayınevi, 978-605-5176-75-4
  • Uluslararası 2014, Kitap Tercümesi, ULUÇINAR UFUK, Curriculum foundations, principles and issues (Egitim programi temeller, ilkeler ve sorunlar, 2014, Eğitim Yayınevi, 978-605-5176-75-4
International Journal of Instruction , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
  • Internet destekli etkin vatandaslik ve insan haklari egitimi projesi

    10.01.2011 - 29.10.2012

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Bursiyer
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Benim Fenim 2

    02.10.2015 - 16.10.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yardımcı Personel
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Benim Fenim 1

    02.09.2014 - 16.09.2014

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yardımcı Personel
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Sinif ogretmenliği ogrencilerinin coğrafya derslerinde farklı uyaranlara karsi verdikleri beyinsel tepkilerin EEG Elektroansefalografi yoluyla tespiti

    15.05.2013 - 12.08.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Yaz Kuran kursu ogreticileri hizmet İci egitim programının gelistirilmesi

    15.05.2016 - 05.09.2016

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı : 14.7
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı