UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
SEYYİT ALTUNIŞIK

EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2008 - 2012

    CELÂL BAYAR ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2013 - 2016

    UŞAK ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİM (YL) (TEZLİ)
  • Doktora

    2016 -

    UŞAK ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ (DR)
  • KPDS - İngilizce

    2012 - Güz

    İngilizce - 77.50000
  • KPDS - İngilizce

    2012 - Bahar

    İngilizce - 82.50
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Fen Bilgisi Eğitimi

  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2013 -

    - MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2016-2017
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2016-2017
  • Uluslararası Hakemli 2023, ALTUNIŞIK SEYYİT, UZUN SALİH, The Effect of Problem-Based STEM Implementations on Pre-Service Science Teachers Views on STEM Education, Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2023, ALTUNIŞIK SEYYİT, UZUN SALİH, İNEL EKİCİ DİDEM, The effect of problem-based STEM practices on pre-service science teachers conceptual understanding, Journal of Pedagogical Research
  • Uluslararası Hakemli 2022, ALTUNIŞIK SEYYİT, İNEL EKİCİ DİDEM, Probleme Dayalı STEM Etkinliklerinin Öğretmen adaylarının STEM Kavramlarına Yönelik Bilişsel Yapılarının Gelişimine Etkisinin İncelenmesi, Usak Universitesi Egitim Arastirmalari Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2015, EKİCİ MURAT,İNEL EKİCİ DİDEM,ALTUNIŞIK SEYYİT, Öğretmen Adaylarının Web Pedagojik İçerik Bilgisi Öz Yeterlik Algı Düzeylerininçeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • 28.09.2016, Ulusal, 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, ALTUNIŞIK SEYYİT,KARAKUYU YUNUS,UZUN SALİH, Ortaokul Öğrencilerinin Akademik Başarıları Fene Yönelik Merak Ve Motivasyonlarının Anne Ve Baba Eğitim Düzeyi Açısından İncelenmesi, Özet bildiri
  • 28.09.2016, Ulusal, 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, KARAKUYU YUNUS,CAN ÖZLEM,UZUN SALİH,ALTUNIŞIK SEYYİT, Yenilenen 3 Sınıf fen bilimleri öğretim programının öğretmen görüşlerine göre incelenmesi, Özet bildiri
  • 26.10.2023, Uluslararası, II. International Education and Science Congress, ALTUNIŞIK SEYYİT, UZUN SALİH, PROBLEME DAYALI STEM UYGULAMALARININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM FARKINDALIKLARINA ETKİSİ, Özet bildiri
  • 24.11.2022, Uluslararası, 6. Uluslararası 24 Kasım Başöğretmen Eğitim ve Yenilikçi Bilimler Kongresi, ALTUNIŞIK SEYYİT, İNEL EKİCİ DİDEM, Probleme Dayalı STEM Uygulamalarının Öğretmen Adaylarının Kavramsal Öğrenmelerine Etkisinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 24.11.2016, Uluslararası, International Conference on Quality in Higher Education, İNEL EKİCİ DİDEM,ALTUNIŞIK SEYYİT, Fen öğretmeni adaylarinin bilim kavramina İlişkin metaforik algilari, Tam metin bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education, UZUN SALİH,ALTUNIŞIK SEYYİT, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimcilerine Yönelik Algıları, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education, İNEL EKİCİ DİDEM, ALTUNIŞIK SEYYİT, EKİCİ MURAT, Determination of Pre-Service Teachers' Beliefs towards the Nature of Intelligence, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education, ALTUNIŞIK SEYYİT,İNEL EKİCİ DİDEM, Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yaratıcılığa Yönelik Algıları ve Görüşleri, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education, UZUN SALİH,ALTUNIŞIK SEYYİT, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fizik Konularına Yönelik İçerik Bilgileri, Özet bildiri
  • 11.10.2017, Uluslararası, 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, UZUN SALİH,ALTUNIŞIK SEYYİT, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Algıları: Altın Maden İşletmesi Gezisi, Özet bildiri
  • 11.10.2017, Uluslararası, 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, ALTUNIŞIK SEYYİT,UZUN SALİH, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bir Altın Maden İşletmesini Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanları Açısından Değerlendirmeleri, Özet bildiri
  • 09.09.2015, Uluslararası, 3rd International Instructional Technologies &Teacher Education Symposium (ITTES 2015). 9-11 September 2015 : Trabzon, EKİCİ MURAT,İNEL EKİCİ DİDEM,ALTUNIŞIK SEYYİT, Investigation of Pre Service Teachers Web Pedagogical Content Knowledge Self Efficacy Perceptions According to Various Variables, Özet bildiri
  • 02.05.2019, Uluslararası, I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, ALTUNIŞIK SEYYİT,İNEL EKİCİ DİDEM, Araştırma ve Sorgulamaya Dayalı FeTeMM Eğitimi : Donan Yollar Etkinliği, Özet bildiri
  • 01.12.2021, Ulusal, 3. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresİ, ALTUNIŞIK SEYYİT, İNEL EKİCİ DİDEM, PROBLEME DAYALI STEM UYGULAMALARININ ÖĞRETMEN ADAYLARININ STEM KAVRAMLARINA YÖNELİK BİLİŞSEL YAPILARINA ETKİSİNİN İNCELENMESİ, Özet bildiri
  • TR33 BÖLGESİ ÖĞRETMENLERİ STEM’xxLE BULUŞUYOR

    26.08.2019 - 30.08.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yardımcı Personel
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Educating On Climate Forests

    16.05.2017 - 17.05.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Ortaöğretim Öğrencilerinin Fene Yönelik Merak Motivasyon ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi

    10.05.2016 - 09.11.2016

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı : 14.7
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Educating On Climate Forests

    06.03.2017 - 07.03.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı