UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOÇENT
SERKAN PERKMEN

EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    1994 - 1998

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2000 - 2002

    Ohio University
  • Doktora

    2003 - 2008

    Iowa State University of Science and Technology Öğretim Teknolojileri
  • ÜDS - İngilizce

    2009 - Bahar

    İngilizce - 91
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

  • DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2019 -

    - BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ

    2009 - 2013

    - BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • 2016

    Yüksek Lisans - ZEYNEP YILDIRIM
    İlköğretim matematik öğretmen adaylarının mesleki önemleri ile bölüm memnuniyetleri arasındaki ilişki
    Balıkesir Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • 2016

    Yüksek Lisans - YEŞİM SÜRMELİOĞLU
    Varyans ve serbestlik derecesi konusunun bilgisayar destekli öğretimi
    Balıkesir Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • 2016

    Yüksek Lisans - ABDULKADİR YÜZEN
    Meslek kararı verme özyeterliliğinin artırılmasına yönelik multimedya tasarımı
    Balıkesir Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • 2013

    Yüksek Lisans - ÖMER DAĞİSTANLI
    Kimler bilişim teknolojileri öğretmeni olmalı? meslek kişiliği yaklaşımı
    Balıkesir Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • Yenilikçi Teknolojiler ve Uygulamalar - Lisans, 2022-2023
  • Proje Geliştirme ve Yönetimi - Lisans, 2022-2023
  • Öğretim Teknolojileri - Lisans, 2022-2023
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2022-2023
  • İtalyanca - Lisans, 2022-2023
  • İspanyolca - Lisans, 2022-2023
  • Özel Öğretim Yöntemleri - Lisans, 2021-2022
  • Görsel Tasarım - Lisans, 2021-2022
  • Temel Bilgi Teknolojileri Kullanımı - Lisans, 2020-2021
  • Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme - Lisans, 2019-2020
  • İleri İstatistik - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Uluslararası Hakemli 2023, PERKMEN SERKAN, Extended Social Cognitive Model Explains Pre-Service Teachers’ Technology Integration Intentions with Cross-Cultural Validity, Computers in the Schools
  • Uluslararası Hakemli 2022, PERKMEN SERKAN, Multimedia use in career counseling: Is it useful?, Jounal of Educational Technology and Online Learning
  • Uluslararası Hakemli 2022, PERKMEN SERKAN, KANDEMİR MEHMET ALİ, Measuring Perceived Attributes of the Interactive Whiteboard for the Mathematics Class, Computers in the Schools
  • Uluslararası Hakemli 2022, KANDEMİR MEHMET ALİ, PERKMEN SERKAN, Developing a Mobile Learning Acceptance Scale for Mathematics, CANADIAN JOURNAL OF SCIENCE MATHEMATICS AND TECHNOLOGY EDUCATION
  • Uluslararası Hakemli 2018, PERKMEN SERKAN, Cross-cultural search for Big Five: development of a scale to compare personality traits of pre-service elementary school teachers in Turkey and Spain, Asia Pacific Education Review
  • Uluslararası Hakemli 2016, PERKMEN SERKAN, Validating a Measure of Teacher Intentions to Integrate Technology in Education in Turkey, Spain and the USA, Journal of Technology and Teacher Education
  • Uluslararası Hakemli 2013, PERKMEN SERKAN, ŞAHİN SAMİ, Who should study instructional technology? Vocational personality approach, British Journal of Educational Technology
  • Uluslararası Hakemli 2013, ÇEVİK KILIÇ DENİZ BESTE, PERKMEN SERKAN, Who should study music education? A vocational personality approach, Music Education Research
  • Uluslararası Hakemli 2010, PERKMEN SERKAN, ÇEVİK KILIÇ DENİZ BESTE, Relationship between pre-service music teachers' personality and motivation for computer-assisted instruction, Music Education Research
  • Uluslararası Hakemli 2010, PERKMEN SERKAN, Social cognitive predictors of pre-service teachers’ technology integration performance, Asia Pacific Educaction Review
  • Uluslararası Hakemli 2010, PERKMEN SERKAN, Beyond self-efficacy: Measuring pre-service teachers’ Instructional Technology Outcome Expectations, Computers in Human Behavior
  • Uluslararası Hakemli 2008, PERKMEN SERKAN, Validation of the Intrapersonal Technology Integration Scale: Assessing the Influence of Intrapersonal Factors that Influence Technology Integration, Computers in the Schools
  • Ulusal 2009, , PERKMEN SERKAN, Multimedya ve Görsel Tasarım, 2009, Profil Yayıncılık, 978-975-996-2319
  • Ulusal 2009, , PERKMEN SERKAN, 21 Yüzyılda Kariyer Seçimi, 2009, Profil Yayıncılılk, 978-975-996-1886