UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

PROFESÖR
MURAT SEZGİN

İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    1985 - 1989

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • Doktora

    2003 - 2007

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER (TEZLİ) (DR)
    Türkiye’xxdeki belediyelerde halkla ilişkiler faaliyetleri ve bir model önerisi
  • Yüksek Lisans

    2020 - 2020

    SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)
    Belediyeleşme ve Türkiye`de köylerin belediyeleşme süreci
  • TOEFL IBT - İngilizce

    2010 - Bahar

    İngilizce - 70
  • TOEFL IBT - İngilizce

    2013 - Bahar

    İngilizce - 93
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
    Halkla İlişkiler

  • PROFESÖR - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2021 -

    - HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ - HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
  • DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2014 - 2021

    - HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ - HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2013 - 2014

    - HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ - HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    2011 - 2013

    - İŞLETME BÖLÜMÜ - YÖNETİM VE ORGANİZASYON ANABİLİM DALI
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR) - SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    2007 - 2011

    - YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ - İŞLETME YÖNETİMİ PR.
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    1994 - 2007

    - YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ - İŞLETME YÖNETİMİ PR.
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Dekan

    2022 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2018 - 2023

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği

    2018 - 2020

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Kurulu Üyeliği

    2016 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği

    2016 - 2020

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ MYO/Yüksekokul Müdürü

    2015 - 2018

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği

    2014 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Erasmus Koordinatörü

    2014 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Kurulu Üyeliği

    2013 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Başkanı

    2013 - 2019

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Başkanı

    2011 - 2013

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2011 - 2013

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Dekan Yardımcısı

    2011 - 2013

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Başkanı

    2009 - 2011

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı

    1996 - 2000

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Başkanı

    1995 - 1996

  • 2024

    Doktora - DURSUN YILMAZ
    Aile sağlığı merkezi çalışanlarının aşı reddinde bulunan ebeveynlere yönelik ikna stratejilerinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - İDRİS ŞİMŞEK
    Empatinin sosyal medyada siyasal katılım üzerindeki rolüne ilişkin bir araştırma
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - GÖRKEM BORAN
    Basın dağıtım kanallarının tekelleşmesinin basın etiği bağlamında değerlendirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2020

    Doktora - ŞAKİR GÜLER
    Benlik saygısı ve e-katılım ilişkisi üzerine Twitter ekseninde bir araştırma
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - HÜSEYİN PALA
    İnternet reklamlarının satın alma davranışı üzerindeki etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - ALİ BURAK CESUR
    Dijital halkla ilişkiler aracı olarak web sitelerinin kullanımı: Türkiye'deki şirketler üzerine bir inceleme
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - CAN KİLİMCİ
    Adana film festivali'nin kent imajına katkısı
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2018

    Yüksek Lisans - EMİNE HİLAL ER
    Şehir imajı ve şehir markasına yönelik algılar üzerine bir araştırma: Kütahya ili örneği
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - SEMİH GÖKÇE
    Kültür ve sanat faaliyetlerinin belediyelerin kurumsal imaj ve itibarına etkisi (Örnek uygulama Eskişehir Büyükşehir Belediyesi)
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - ARİF YAVUZ
    Yerel medyanın özellikleri ve sorunları: Afyonkarahisar örneği
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Doktora - Şakir Güler
    Benlik Saygısı Kavramının Sosyal Medyada Siyasal Katılım Üzerindeki Rolü
    -
  • Doktora - Dursun YİLMAZ
    İletişim Modellerinin Örgüt İmajı Oluşturdaki Rolü
    -
  • Yüksek Lisans - Görkem Boran
    Türk Medyasında Tekelleşmeden Kaynaklı Etik Sorunlar
    -
  • Siyasal İletişim - Lisans, 2023-2024
  • Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi - Lisans, 2023-2024
  • Kariyer Planlama - Lisans, 2023-2024
  • Halkla İlişkilere Giriş - Lisans, 2023-2024
  • Halkla İlişkilere Teori ve Uygulamaları - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • Halkla İlişkiler Felsefesi ve İletişim - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • Uzmanlık Alan YLS - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • Uzmanlık Alan DR - Doktora, 2023-2024
  • Siyasal İletişim - Doktora, 2023-2024
  • Semner - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • Halkla ilişkilerin Sektörel Sorunları - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • Halkla İlişkiler ve İnteraktif Medya - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • Siyaset Bilimi - Lisans, 2023-2024
  • Sosyal Sorumluluk Kampanyaları - Lisans, 2023-2024
  • Halkla İlişkiler Kampanyaları - Lisans, 2023-2024
  • Yeni İletişim Politikaları ve Halkla İlişkiler - Doktora, 2022-2023
  • İkna Edici İletişim - Lisans, 2022-2023
  • Halkla ilişkilerin Sektörel Sorunları - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • Halkla İlişkiler ve İnteraktif Medya - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • Kariyer Planlama - Lisans, 2022-2023
  • Sosyal Sorumluluk Kampanyaları - Lisans, 2022-2023
  • Halkla İlişkiler Kampanyaları - Lisans, 2022-2023
  • Siyaset Bilimi - Lisans, 2022-2023
  • Uzmanlık Alan YLS - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • Uzmanlık Alan DR - Doktora, 2022-2023
  • Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi - Lisans, 2022-2023
  • Siyasal İletişim - Lisans, 2022-2023
  • Halkla İlişkilere Teori ve Uygulamaları - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • Halkla İlişkiler Felsefesi ve İletişim - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • Halkla İlişkilere Giriş - Lisans, 2022-2023
  • Halkla İlişkiler ve İnteraktif Medya - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • Halkla İlişkilerde Yöneticilik Stratejileri - Doktora, 2019-2020
  • Halkla İlişkilerin Sektörel Sorunları - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • Akademik Sosyal Uyum - Lisans, 2019-2020
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Doktora, 2019-2020
  • Halkla ilişkiler Felsefesi ve İletişim - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • Halkla İlişkiler Politikalrı ve Yeni Medya - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ - Hazırlık, 2019-2020
  • İLETİŞİMİN GÜNCEL SORUNLARI - Lisans, 2019-2020
  • SİYASAL İLETİŞİM - Lisans, 2019-2020
  • STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ - Lisans, 2019-2020
  • HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ - Lisans, 2019-2020
  • KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER - Doktora, 2018-2019
  • Halkla İlişkiler Felsefesi ve İletişim - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • İletişimin Güncel Sorunları - Lisans, 2018-2019
  • HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ - Lisans, 2018-2019
  • Uzmanlık Alan Dersi - Doktora, 2018-2019
  • Uzmanlık Alan Dersi - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Siyasal Kampanyalar - Lisans, 2018-2019
  • SOSYAL SORUMLULUK KAMPAYALARI - Lisans, 2018-2019
  • KURUM KÜLTÜRÜ - Lisans, 2018-2019
  • İKNA EDİCİ İLETİŞİM - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • İKNA EDİCİ İLETİŞİM - Lisans, 2018-2019
  • Halkla ilişkilere Kampanyaları - Lisans, 2018-2019
  • Halkla İlişkiler Felsefesi ve İletişim - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ - Lisans, 2017-2018
  • Uzmanlık Alan Dersi - Doktora, 2017-2018
  • Kurum Kültürü - Lisans, 2017-2018
  • Seminer - Doktora, 2017-2018
  • Sosyal Sorumluluk Kampanyaları - Lisans, 2017-2018
  • Halkla İlişkiler Kampanyaları - Lisans, 2017-2018
  • İkna Edici İletişim - Lisans, 2017-2018
  • STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ - Lisans, 2017-2018
  • Küreselleşme sürecinde halkla ilişkiler - Doktora, 2017-2018
  • Siyasal İletişim - Doktora, 2017-2018
  • HALKLA İLİŞKİLER - Önlisans, 2017-2018
  • HALKLA İLİŞKİLER TEORİ VE UYGULAMALARI - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ - Lisans, 2017-2018
  • Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Uluslararası Hakemli 2024, SEZGİN MURAT,HOŞGÖR HAYDAR KEREM, İSRAİL MENŞELİ ÜRÜN VE HİZMETLERE YÖNELİK E-BOYKOT SÖYLEMLERİNİN ÇEVRİMİÇİ BİR ŞİKÂYET PORTALI ÜZERİNDEN İNCELENMESİ, R&S - Research Studies Anatolia Journal
  • Uluslararası Hakemli 2024, SEZGİN MURAT,HOŞGÖR HAYDAR KEREM, Sağlık Sektöründe Stratejik Yönetim Araçlarının Kullanımına İlişkin Bir İçerik Analizi (2008-20203) (A Content Analysis on the Use of Strategic Management Tools in the Health Sector (2008-2023)), Turk Turizm Arastirmalari Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2024, SEZGİN MURAT,HOŞGÖR HAYDAR KEREM, Hemşirelerin Çalışma Koşullarına ve Kurumsal İmaj Bileşenlerine Dair Önceliklerinin Sıralaması: Bir Ahp Uygulaması, Selçuk Üniversitesi Akşehir Meslek Yüksekokulu Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2024, SEZGİN MURAT,Can Özlem, YAPAY ZEKA TEKNOLOJİLERİNİN KURUMSAL İLETİŞİMDEKİ ROLÜNÜN DEĞERLENDİRİLMESİ, Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2023, SEZGİN MURAT, YILMAZ DURSUN, Persuasive Solutions for Addressing the Impact of Internet Media on Childhood Vaccine Rejection, Cyprus Mental Health Organization
  • Uluslararası Hakemli 2022, SEZGİN MURAT, Yağız Özlem, The Relationship Between Gender Roles and Conspicuous Consumption in Generation, Journal of Communication, Sociology and History Studies
  • Uluslararası Hakemli 2022, SEZGİN MURAT, Çetin Halime, HALKLA İLİŞKİLER ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİNE YÖNELİK BİR İÇERİK ANALİZİ, Uluslarası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2022, SEZGİN MURAT, YAĞIZ ÖZLEM, AKARYAKIT SEKTÖRÜNDE SOSYAL SORUMLULUĞUN MARKA BİLİNİRLİĞİNE VE TERCİH EDİLMESİNE ETKİSİ, Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2022, SEZGİN MURAT, Çetin Halime, TÜKETİCİLERİN SOSYAL MEDYA FENOMENLERİNE HANGİ ÖLÇÜTLERE GÖRE GÜVENDİĞİNE DAİR BİR ARAŞTIRMA, Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, SEZGİN MURAT,GÜLER ŞAKİR, Öz ün Söz Üzerine Etkileri: Kendilik Tutarlılığı, Beden İmajı ve İletişim Becerileri Arasındaki İlişkilerin İletişim Öğrencileri Özelinde İncelenmesi, Pamukkale University Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli 2021, SEZGİN MURAT, KAYA RAMAZAN, Digital Public Relations Or E-PR, Journal of Communication, Sociology and History Studies
  • Uluslararası Hakemli 2021, SEZGİN MURAT, ŞİMŞEK İDRİS, EMPATİNİN SİYASAL KATILIM ÜZERİNE ETKİSİ: SEÇMENLERİN SOSYAL MEDYADAKİ KATILIM DAVRANIŞLARINA YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, İNİF E - Dergi
  • Uluslararası Hakemli 2021, PALA HÜSEYİN, SEZGİN MURAT, İNTERNET REKLAMLARININ SATIN ALMA DAVRANIŞI ÜZERİNDEKİ ETKİSİ, The Journal of Academic Social Science Studies
  • Uluslararası Hakemli 2020, GÜLER ŞAKİR,SEZGİN MURAT, Benlik Saygısı ve E-Katılım İlişkisi: Twitter Ekseninde Akademisyenlere Yönelik Bir Uygulama, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, SEZGİN MURAT,GÜLER ŞAKİR, The Role of Digital Feedback on the Self-Esteem of Digital Natives, TURKIYE ILETISIM ARASTIRMALARI DERGISI-TURKISH REVIEW OF COMMUNICATION STUDIES
  • Uluslararası Hakemli 2020, SEZGİN MURAT,YİLMAZ Dursun, Siyasal ve Sosyal Bağlamda Mankurt Kavramının Türk Yazılı Basınında Metaforik Kullanımı1, MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, SEZGİN MURAT,BORAN Görkem, Basın İşletmelerinin ve Dağıtım KanallarınınTekelleşmesi Açısından Etik, The Journal of Academic Social Science Studies
  • Ulusal Hakemli 2019, GÜLER ŞAKİR,SEZGİN MURAT, Twitter’da Siyasal Katılım Ölçeği (TSKÖ), Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, SEZGİN MURAT,CESUR Ali Burak, WEBSITE USAGE IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS – ANANALYSIS OF IT COMPANIES IN TURKEY, Internatonal Journal Of eBusiness and eGoverment Studies
  • Uluslararası Hakemli 2019, SEZGİN MURAT, İLETİŞİM ORTAMI OLARAK SOSYAL MEDYA: UŞAK ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA, Turkish Studies-Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2019, SEZGİN MURAT,Yılmaz Ercan, Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi: Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma, Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2019, SEZGİN MURAT,ŞİMŞEK İdris, Bireyin Sıkıntıya Dayanması Üzerine Sosyal Medyanın Rolü, OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, SEZGİN MURAT, Eleştirel Düşünürler ve Yetenekli Uygulayıcılar Halkla İlişkiler Öğrencilerini 21. Yüzyıla Hazırlamak, Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, SEZGİN MURAT,Gökçe SEMİH, Meclis’te Grubu Bulunan Partilerin, 2015 Genel Seçimlerinde, Gazetelerde Çıkan Miting Haberlerinin İçerik Çözümlemesi, Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2017, SEZGİN MURAT,ÖZBAY Emine, Olmak ya da Olmamak İtalya’da Stratejik Halkla İlişkilerdeki Paradokslar, Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, SEZGİN MURAT,Cesur Ali Burak, Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Blog Kullanımı, Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Derigis
  • Uluslararası Hakemli 2017, SEZGİN MURAT,Yalap Bilal, Gündem Kurma Teorisinde Uşak Üniversitesi Öğrencilerinin Medya Yaklaşımlarının Tespiti, Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2017, SEZGİN MURAT,KAYA ZÜBEYDE, Sivil Havacılık Meslek Yüksekokullarının Tercih Edilme Sebepleri Uşak Üniversitesi Üzerine Bir uygulama, Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Derigisi
  • Uluslararası Hakemli 2016, SEZGİN MURAT,Telingün Kübra, STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE KRİZ YÖNETİMİ VE VAKA ÇALIŞMALARI, The Journal of Academic Social Science Studies
  • Ulusal Hakemli 2016, SEZGİN MURAT,Farımaz Mehtap, Tüketim Kültüründe Yeni Soyut İhtiyaçlar Yaratırken Televizyon Reklamlarının Rolü ve İşlevi, Siyaset Ekonomi ve Yöntem Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2016, SEZGİN MURAT,Talaz Lütfiye, Bilişim Devrimi Sibernetik İletişim ve Stratejik Halkla İlişkiler, Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2016, SEZGİN MURAT,Telingün Kübra, STRATEJİK İLETİŞİM VE REKLAM, Journal of International Social Research
  • Uluslararası Hakemli 2016, SEZGİN MURAT,Özbay Emine Hilal, Halkla İlişkiler Uygulamalarından Beyaz Masa Uşak Belediyesi Örneği, Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2016, CAN POLAT,SEZGİN MURAT, Merkez Kütüphane Algılanan Hizmet Kalitesinin Uşak Üniversitesi Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma, Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2013, SEZGİN MURAT,Bulut Beyza, Örgüt Kültürü ve Halkla İlişkiler, Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2012, SEZGİN MURAT, AGAR CAHİT, Impact of AffeectiveOrganizationalandOccupationalCommitment On JobSaticfaction PR SpecialistInMetropolianMunicipalities, International Journal of Business and Commerce DoubleBlind Peer ReviewedJournal
  • Ulusal Hakemli 2011, SEZGİN MURAT, Belediyelerde Halkla ilişkiler ve Halka Dönük Yönetim, Kahramanmaraş Sütçü İmam Universitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi dergisi
  • Ulusal Hakemli 2008, SEZGİN MURAT, 1854-1997 Yılları Arasında Türkiye’xxdeki Belediyeleşme Sürecindeki Genel Eğilimler, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2008, SEZGİN MURAT, TÜRKİYE’DEKİ BELEDİYELERDE HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2003, SEZGİN MURAT, SİYASAL NİTELİKLİ KAMUOYU ARAŞTIRMALARI VE 24 ARALIK 1995 GENEL SEÇİMLER ÖRNEĞİ, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
  • 29.09.2011, Uluslararası, ı.uluslarası Turizm ve Otelcilik Sempozyumu, GÖRAL RAMAZAN,SEZGİN MURAT, Turizmin Gelişimine Yerel Halk Tarafından Algılanan Turizm Etkisi, Tam metin bildiri
  • 29.09.2011, Uluslararası, ı.uluslaraarsı Turizm ve Otelcilik Sempozyumu, SEZGİN MURAT,GÖRAL RAMAZAN,ÖZTÜRK AZİZ, Türk Turizminin Tanıtımındaki Genel Sorunlar, Tam metin bildiri
  • 28.09.2016, Ulusal, VI.Ulusal Havacılık ve Uzay Konferansı, 28-30 Eylül 2016, Kocaeli, SEZGİN MURAT,KAYA ZÜBEYDE, Sivil Havacılık Meslek Yüksekokulunda Öğrenim Görmekte Olan Öğrencilerin Programları Tercih Etme Nedenleri ve Kariyer Beklentileri Uşak Üniversitesi Örneği, Tam metin bildiri
  • 28.05.2014, Uluslararası, I.International New Media and Women Symposium, SEZGİN MURAT,CAN POLAT, Halkla İlişkiler Sürecinde Sosyal Medya, Tam metin bildiri
  • 24.08.2016, Uluslararası, International Congress On Political Economic and Social Studies 2016, SEZGİN MURAT,Farımaz Mehtap, Tüketim Kültüründe Yeni Soyut ihtiyaçlar Yaratırken Televizyon reklamlarının Rolü ve İşlevi, Özet bildiri
  • 22.06.2023, Uluslararası, INTERNATIONAL EUROASIA Congress on Scientific Researches and Recent Trends 11, SEZGİN MURAT, YILMAZ DURSUN, INVESTIGATION OF THE EFFECTS OF HEALTHCARE PROFESSIONALS' ATTITUDES AND BEHAVIORS ON PARENTS' VACCINE REJECTION, Tam metin bildiri
  • 21.10.2017, Uluslararası, II.ASEAD Sosyal Bilimler Sempozyumu, SEZGİN MURAT,KAYA ZÜBEYDE, Sivil Havacılık MYO Öğrencilerinin Staj Uygulamalarına Bakış Açısının Değerlendirilmesi:Uşak Üniversitesi Örneği, Özet bildiri
  • 21.10.2017, Uluslararası, International Applıed Social Sciences Congress, SEZGİN MURAT,Pala Hüseyin, Belediye Zabıta Personellerinin Örgütsel Bağlılık Düzeylerine Yönelik Bir Alan Çalışması, Tam metin bildiri
  • 21.05.2015, Uluslararası, 2015 UluslararasıSinema DinSempozyumu, SEZGİN MURAT,KEŞAPLI ONUR, Türkiye de Politik Düşüncenin Sinematografik Sunumu Bağlamında Dini Filmler, Tam metin bildiri
  • 12.09.2019, Uluslararası, Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, SEZGİN MURAT,GÜLER ŞAKİR, Akademisyenlerin Benlik saygılarının Bazı Demografik Faktörler Bağlamında İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 12.09.2019, Uluslararası, II Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik çalışmalar, GÜLER ŞAKİR,SEZGİN MURAT, Halkla ilişkiler Bölümü Öğrencilerinin Mesleki kaygı Düzeylerinin İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 12.09.2019, Uluslararası, II.Uluslarasaı Eğitimde vr Kültürde Akademik çalışmalar Sempozyumu, SEZGİN MURAT,GÜLER ŞAKİR, Akedemisyenlerin bBenlik Saygılarının Bazı Demografik Faktörler bağlamında İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 12.05.2018, Uluslararası, IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, SEZGİN MURAT,SÖZKESEN MUHAMMET EMİN, Gösteriş Amaçlı Tüketimin Benlik saygısı ve Yaşam Dotumu Üzerine Etkisi:Fırat Üniversitesi Örneği, Özet bildiri
  • 12.05.2018, Uluslararası, IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, SEZGİN MURAT,MÜHÜRDAROĞLU SİBEL,ÖZTÜRK DUDU, Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Yüksek Lisans Eğitiminde Karşılaştığı Sorunlae ve Çözüm Önerileri, Özet bildiri
  • 12.05.2018, Uluslararası, 1Uluslarası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi IPRAC, SEZGİN MURAT,ŞEN Ahmet, Uluslarası Kamuoyu Oluşturmada Stratejik İletişimin Önemi:Zeytin Dalı Harekatı, Özet bildiri
  • 12.05.2018, Uluslararası, IPRAC !.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, SEZGİN MURAT,ÇAKAR ÜMİT, Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi, Özet bildiri
  • 12.05.2018, Uluslararası, IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, SEZGİN MURAT,Mühürdaroğlu Sibel, Halkla İlişkiler Bağlamında Yeşil Halkla İlişkiler ve İknanın İncelenmesi, Özet bildiri
  • 11.05.2006, Uluslararası, I.Uluslararası Beyşehir ve Yöresi Sempozyumu, SEZGİN MURAT, Beyşehir de Okuyan Orta Öğretim Öğrencilerinin Kitle İletişim Araçlarının Kullanma Tercihleri, Tam metin bildiri
  • 10.05.2013, Uluslararası, ICESOS 13, Ağar Cahit,BEDÜK AYKUT,SEZGİN MURAT, Experimental Analysisi of organizational Commitment within Scope of Dowsizing Threat and Empowerment, Özet bildiri
  • 10.05.2012, Ulusal, 11.ulusal işletmecilik kongresi, SEZGİN MURAT,GÖRAL RAMAZAN, Halkla İlişkilerde Toplam Kalite Yönetimi, Tam metin bildiri
  • 09.06.2013, Uluslararası, The Clute Institute International Academic Konference, SEZGİN MURAT, Coporate Image:An Apllied research In Beyşehir Municipalıty, Tam metin bildiri
  • 08.10.2012, Uluslararası, 1.ST International Scientific-Pratical Conference, SEZGİN MURAT, The Importance Of Publicity Wheel In The Promotion Of Tourism, Tam metin bildiri
  • 06.10.2017, Uluslararası, II.Uluslararası Beyşehir ve Yöresi Kongresi, SEZGİN MURAT, Tanıtım Aracı Olarak Festivallerin Kullanımı, Tam metin bildiri
  • 06.06.2012, Uluslararası, 2012 Europen Academin Conference, SEZGİN MURAT, The İmportance And Place of Public relations In Total Quality management, Tam metin bildiri
  • 05.09.2018, Uluslararası, Türküm-2018 Uluslararası Türk Kültürü ve Medeniyet Kongresi, SEZGİN MURAT,Yılmaz Dursun, Siyasal ve Sosyal Bağlamda Mankurt Kavramının Türk Yazılı Basınında Metaforik Kullanımı, Özet bildiri
  • 04.11.2016, Uluslararası, 2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, SEZGİN MURAT, Social Media as a Communication Medium A Study for The Faculty of Communication of Usak University, Özet bildiri
  • 04.09.2019, Uluslararası, II. Bor Conference, SEZGİN MURAT,GÜLER ŞAKİR, Benlik Saygısı ve Dijital Geribildirimler Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 04.09.2019, Uluslararası, II BOR Konferansı, Yilmaz Dursun,SEZGİN MURAT, Halkla İlişkilerin Bir Aracı Olan Kioskların HastanelerdeKullanılmasının Kurumsal İmaja Etkileri Üzerine Uygulamalı Bir Çalışma, Tam metin bildiri
  • 04.09.2019, Uluslararası, Business and Organization Research Izmir(International Conference), GÜLER ŞAKİR,SEZGİN MURAT, Kurumsal İmaj Faaliyeti Olarak Flash Moblar: Süleyman Demirel Üniversitesi ‘Kütüphanede Rock’n Roll’ Örneği, Tam metin bildiri
  • 04.09.2019, Uluslararası, Business and Organization Research Izmir(International Conference), SEZGİN MURAT,Yilmaz Dursun, Sağlık Çalışanları Perspektifinden Toplumun Devlet Hastanesi Algısı Üzerine Bir Saha Araştırması, Tam metin bildiri
  • 02.07.2023, Uluslararası, Balkan 8th International Conference on Social Sciences July 2 - 6, 2023 – PODGORICA, SEZGİN MURAT, YILMAZ DURSUN, KORKUNUN İKNA ETMEDEKİ ROLÜ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA: AİLE SAĞLIĞI MERKEZİ ÇALIŞANLARININ AŞI REDDİ YAPAN EBEVEYNLERİ İKNA ETME YAKLAŞIMLARI, Tam metin bildiri
  • 02.07.2023, Uluslararası, Balkan 8th International Conference on Social Sciences July 2 - 6, 2023 – PODGORICA, SEZGİN MURAT, YILMAZ DURSUN, SAĞLIK KURUMLARINDA HALKLA İLİŞKİLER PARADİGMASI, Tam metin bildiri
  • 01.12.2011, Uluslararası, Uluslararası Eğridir Turizm sepozyumu, ÖZTÜRK AZİZ,SEZGİN MURAT,KONUK MEHMET, İç Turizm Yönelilk Yeni destinasyon Pazarlamasında sanatçı ve Sanatsal Faaliyetlerin Katkıları: Sonsuz Şükran Köyü Örneği, Tam metin bildiri
  • 01.12.2011, Uluslararası, Uluslarasaı EğridirTurizm Sempozyumu, GÖRAL RAMAZAN,SEZGİN MURAT, Konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkleri Yönetimi: Stratejik Yaklaşım, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Public Relations On The Axis of Communication, 2023, Gazi Kitabevi, 978-625-365-253-1
  • Ulusal 2022, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, KEŞAPLI ONUR, Kurtuluşun 100.Yılında Uşak, 2022, Uşak Belediyesi, 978-605-70604-3-3
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Communication Studies During the Pandemic Period, 2021, Peter Lang, 978-3-631-83872-3
  • Uluslararası 2020, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT,Bayoğlu Ferdi, Handbook of Research on Social and Economic Development in the European Union, 2020, IGI Global, ISBN13: 9781799811886
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Kurumsal Sosyal Sorumluluk(Kampanya Denemeleri), 2019, Kriter, 978-605-7890-76-4
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Halkla ilişkiler ve uygulama Alanları, 2019, Eğitim Yayınevi, 978-605-7557-80-3
  • Uluslararası 2017, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT,CAN POLAT, Halkla İlişkiler Kampanyaları ( Küçük Ölçekli Kampanya Denemeleri), 2017, Kriter Yayın Evi, 978-605-9336-94-9
  • Uluslararası 2016, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Geçmişten Günümüze Şehir ve Çocuk, 2016, Canik Belediyesi, 978-605-65683-5-0
  • Ulusal 2013, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Halkla İlişkilerde İletişim ve Etkin Sunuş, 2013, Yüce Medya Yayını, 978-975-01609-3-6
  • Ulusal 2012, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Prof Dr Hasan Kürşat Güleş e İthafen İşletme Yönetiminde Güncel Yaklaşımlar Seçme Yazılar, 2012, Gazi Kitabevi, 978-806-4562-57-2
  • Ulusal 2011, Ansiklopedi Maddesi, SEZGİN MURAT, Konya Ansiklopedisi, 2011, Kültür A.Ş, 978-605-389-058-4 2.c
  • Ulusal 2011, Ansiklopedi Maddesi, SEZGİN MURAT, Konya Ansiklopedisi, 2011, Kültür A.Ş., 978-605-389-058-4 2.c
  • Ulusal 2011, Ansiklopedi Maddesi, SEZGİN MURAT, Konya Ansiklopedisi, 2011, Kültür A.Ş., 978-605-389-058-4-(2.c)
  • Uluslararası 2009, Bilimsel Kitap, AKGÖZ ERKAN,SEZGİN MURAT, Genel İletişim, 2009, Gazi Kitabevi, 978-605-5804-54-1
  • Ulusal 2009, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT,AKGÖZ ERKAN, Genel ve Teknik İletişim, 2009, Gazi Kitabevi, 978-605-5804-53-4
  • Ulusal 2008, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Belediyelerde Halkla İlişkiler ve Bir Model Önerisi, 2008, Tablet Yayınları, 978-975-6346-14-6
  • Ulusal 2008, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Türkiye de Belediyeleşme Süreci 1854 1997, 2008, Tablet yayınları, 978-605-5948-14-6
  • Ulusal 2008, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Halkla İlişkiler, 2008, Yüce Medya, 978-975-01609-1-2
Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler
Uşak Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler
  • 2. Uşak Kanatlı Denizatı Kısa Film Festivali

    23.12.2015 - 25.12.2015

    Düzenleyenler : Festival başkanı Murat SEZGİN Yönetmen Onur KEŞAPLI
    Uşak
  • Muratbey Burgu Reklam Yarışması

    30.11.2018 - 23.04.2019

    Düzenleyenler : Muratbey,Uşak üniversite, İletişim Topluluğu
    İstanbul- Uşak
  • 10.Uluslararası Uşak Film Festivali

    12.12.2023 - 19.12.2023

    Düzenleyenler : Uşak Üniversitesi, Uşak Belediyesi
    Uşak-İstanbul
  • Uşak Üniversitesi 3.İletişim Günleri, İletişim Temalı Ulusal Fotoğraf Yarışması

    15.05.2017 - 17.05.2017

    Düzenleyenler : Murat SEZGİN,Onur Keşaplı
    Uşak
  • Projelerden Yansımalar

    14.12.2017 - 15.12.2017

    Düzenleyenler : Kuratör:Murat SEZGİN,
    Uşak
  • 5:Uluslarasaı Uşak Kanatlı Denizatı Kısa Film Festivali

    10.12.2018 - 14.12.2018

    Düzenleyenler : Festival Başkan Doç.Dr.Murat SEZGİN, Yönetmen Onur KEŞAPLI
    UŞAK
  • 4.Uşak Kanatlı Denizatı Kısa Film Festivali

    12.12.2017 - 14.12.2017

    Düzenleyenler : Festival Başkan Doç.Dr.Murat SEZGİN, Yönetmen Onur KEŞAPLI
    UŞAK
  • 3:Uluslarasaı Uşak Kanatlı Denizatı Kısa Film Festivali

    12.12.2016 - 14.12.2016

    Düzenleyenler : Festival başkanı Murat SEZGİN Yönetmen Onur KEŞAPLI
    Uşak
  • 6.Uluslararası Uşak Kanatlı Denizatı Kısa Film Festivali

    09.12.2019 - 13.12.2019

    Düzenleyenler : Festival başkanı Murat SEZGİN Yönetmen Onur KEŞAPLI-Kültür Bakanlığı /Uşak Üniversitesi-
    uşak
  • Hayatı Zoomla Fotoğraf Sergisi

    13.05.2018 - 13.05.2018

    Düzenleyenler : Doç.Dr.Murat SEZGİN
    UŞAK
  • Uşak Kısa Film Festivali

    03.12.2014 - 05.12.2014

    Düzenleyenler : Festival başkanı Murat SEZGİN Yönetmen Onur KEŞAPLI
    Uşak
  • Afiş Yarışması

    05.04.2018 - 05.04.2018

    Düzenleyenler : Ayça Demirtaş,Aslı Zehra Tigel,Osman Tayşi
    Uşak
  • Afiş Sergisi

    02.05.2018 - 03.05.2018

    Düzenleyenler : Murat SEZGİN
    Uşak
  • 4.Ulusal Fotoğraf Yarışması

    10.10.2018 -

    Düzenleyenler : İletişim Topluluğu
    Uşak
  • Gıda Tarım ve Hayvancılık Bakanlığı TAGEM-12 ARGE/06 No’lu

    03.09.2012 - 03.03.2014

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 946000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Marka Kisiliginin Bütünlesik Marka Imajı Üzerindeki Rolü: Usak Süt Endüstrisinde Bir Arastırma

    27.02.2017 - 02.02.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 5000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Devam Ediyor