UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

PROFESÖR
MURAT HİŞMANOĞLU

İNSAN VE TOPLUM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    1989 - 1994

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EDEBİYAT FAKÜLTESİ İNGİLİZ DİLBİLİMİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    1994 - 1997

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZ DİLBİLİMİ (YL) (TEZLİ)
    A Contrastive study of imperatives in Turkish and English: A formal and functional approach
  • Doktora

    1998 - 2004

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (DR)
    Problematic English consonants and vowels for Turks in relation to ELT: Text development and problem solutions
  • KPDS - Fransızca

    2010 - Bahar

    Fransızca - 68
  • YÖKDİL - İngilizce

    2017 - Bahar

    İngilizce - 91.250
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    İngiliz Dili Eğitimi

  • PROFESÖR - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2020 -

    - -
  • DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2013 - 2020

    - BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ - İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2012 - 2013

    - BATI DİLLERİ VE EDEBİYATLARI BÖLÜMÜ - İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ

    2011 - 2012

    - YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - Lefke Avrupa Üniversitesi

    2007 - 2011

    - İNGİLİZCE ÖĞRETMENLİĞİ BÖLÜMÜ -
  • YARDIMCI DOÇENT - UFUK ÜNİVERSİTESİ

    2005 - 2007

    - İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ -
  • OKUTMAN - UFUK ÜNİVERSİTESİ

    2004 - 2005

    - -
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    1996 - 2004

    - YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • OKUTMAN - ANKARA ÜNİVERSİTESİ

    1995 - 1996

    - -
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2012 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ MYO/Yüksekokul Müdürü

    2012 -

  • AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ Eğitim Koordinatörü

    2011 - 2012

  • Lefke Avrupa Üniversitesi Dekan Yardımcısı

    2009 - 2011

  • Lefke Avrupa Üniversitesi Bölüm Başkanı

    2007 - 2011

  • 2011

    - Demet Ercan
    Preparatory School EFL Teachers' Perceptions Concerning Inservice Training in TRNC
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2011

    - Mübeher Ürün Göker
    A Study on Burnout among EFL Instructors at the English Preparatory Schools at Universities in North Cyprus
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2010

    - Nilşen Maraşlı
    An Analysis of Problem Causing Consonants for Turkish Learners of English
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2010

    - Fatih Ercan
    Investigating the Foreign Language Anxiety in Relation to Age, Achievement, Class Attendance Rate and Self-Efficacy Perceptions of Students
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2010

    - Emrah Kocabuğa
    The Impact of Using Writing Portfolios on Students' Achievement in Writing Classes at the English Preparatory School of the European University of Lefke
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2009

    - Ayşen Küçük
    The Use of Games for Vocabulary Teaching
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2009

    - Fatma Özüorçun
    The Use of Authentic Materials in Reading Classes
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2009

    - Deniz Sarı
    The Effectiveness of Perceptual Learning Styles of English Preparatory School Learners in Vocabulary Learning
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2009

    - Hasan Bilokçuoğlu
    The Effects of Pre-reading Activities on Students' Reading Comprehension in Reading Classes
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2009

    - Aslı Can
    Learners' and Teachers' Views on Cooperative Learning
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2009

    - Haroun Al Buloshi
    Critical Study in Hurdles Preventing the Development of Students' Reading Skills in Basic Education Cycle 2 in Oman
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2009

    - Khalid Al-Oreimi
    The Role of English Supervisor in Developing Teachers' Professional Development and Their Performance in Basic Education Schools in Oman from the Teachers' Point of View
    Lefke Avrupa Üniversitesi - Fen ve Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Çeviri IV - Lisans, 2023-2024
  • Çeviri II - Lisans, 2023-2024
  • Edebiyat ve Dil Öğretimi II - Lisans, 2023-2024
  • Uygulamalı Dilbilim II - Lisans, 2023-2024
  • Dilbilime Giriş II - Lisans, 2023-2024
  • İngilizce Okuma II - Lisans, 2023-2024
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2023-2024
  • Özel Öğretim Yöntemleri - Lisans, 2023-2024
  • Dil Öğretim Yöntemleri I - Lisans, 2023-2024
  • Çeviri III - Lisans, 2023-2024
  • Çeviri I - Lisans, 2023-2024
  • Edebiyat ve Dil Öğretimi I - Lisans, 2023-2024
  • Uygulamalı Dilbilim I - Lisans, 2023-2024
  • Dilbilime Giriş I - Lisans, 2023-2024
  • İngilizce Okuma I - Lisans, 2023-2024
  • Çeviri IV - Lisans, 2022-2023
  • Edebiyat ve Dil Öğretimi II - Lisans, 2022-2023
  • Uygulamalı Dilbilim II - Lisans, 2022-2023
  • Çeviri II - Lisans, 2022-2023
  • Dilbilime Giriş II - Lisans, 2022-2023
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2022-2023
  • Dil Öğretim Yöntemleri II - Lisans, 2022-2023
  • Dil Öğretim Yöntemleri I - Lisans, 2022-2023
  • Çeviri III - Lisans, 2022-2023
  • Edebiyat ve Dil Öğretimi I - Lisans, 2022-2023
  • Uygulamalı Dilbilim I - Lisans, 2022-2023
  • Çeviri I - Lisans, 2022-2023
  • Dilbilime Giriş I - Lisans, 2022-2023
  • Yabancı Dilde Dinleme ve Konuşma - Lisans, 2021-2022
  • Çeviri IV - Lisans, 2021-2022
  • Edebiyat ve Dil Öğretimi II - Lisans, 2021-2022
  • Uygulamalı Dilbilim II - Lisans, 2021-2022
  • Dilbilime Giriş II - Lisans, 2021-2022
  • İngilizce Okuma II - Lisans, 2021-2022
  • Dil Öğretim Yöntemleri II - Lisans, 2021-2022
  • İngilizcenin Yapısı - Lisans, 2021-2022
  • Akademik İngilizce Konuşma Becerileri - Lisans, 2021-2022
  • Yabancı Dilde Okuma ve Yazma (İ.Ö) - Lisans, 2021-2022
  • Yabancı Dilde Okuma ve Yazma (N.Ö) - Lisans, 2021-2022
  • Çeviri III (N.Ö) - Lisans, 2021-2022
  • Dil Öğretim Yöntemleri I (N.Ö) - Lisans, 2021-2022
  • Edebiyat ve Dil Öğretimi I (N.Ö) - Lisans, 2021-2022
  • Dilbilime Giriş I (N.Ö) - Lisans, 2021-2022
  • İngilizce Okuma I (N.Ö) - Lisans, 2021-2022
  • İngilizce Telaffuz Becerileri (İ.Ö) - Lisans, 2021-2022
  • İngilizce Telaffuz Becerileri (N.Ö) - Lisans, 2021-2022
  • Edebiyat ve Dil Öğretimi II (N.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • Uygulamalı Dilbilim II (N.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • Dilbilime Giriş II (N.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • İngilizce Okuma II (N.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • İngilizcenin Yapısı I (İ.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • İngilizcenin Yapısı I (N.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • Akademik İngilizce Konuşma Becerileri I (İ.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • Akademik İngilizce Konuşma Becerileri I (N.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • Edebiyat ve Dil Öğretimi I (N.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • Uygulamalı Dilbilim I (N.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • Dilbilime Giriş I (N.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • İngilizce Okuma I (N.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • İngilizce Telaffuz Becerileri (İ.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • İngilizce Telaffuz Becerileri (N.Ö) - Lisans, 2020-2021
  • Uluslararası Hakemli 2023, HİŞMANOĞLU MURAT, KAHRAMAN AYHAN, A Study on Pre-service Turkish EFL Teachers' Intercultural Sensitivity, Online Journal of Linguistics
  • Uluslararası Hakemli 2021, HİŞMANOĞLU MURAT, KAHRAMAN AYHAN, Turkish EFL teachers’ perspectives on intercultural foreign language teaching, Eurasian Journal of Language Teaching and Linguistic Studies
  • Uluslararası Hakemli 2021, HİŞMANOĞLU MURAT, UZ İBRAHİM, Investigating Turkish EFL learners’ time management skills in relation to some learner variables, International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
  • Ulusal Hakemli 2019, HİŞMANOĞLU MURAT,TURAN YUSUF ZİYAETTİN, A study on vocabulary learning strategies of Turkish EFL students, Ana Dili Eğitimi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, HİŞMANOĞLU MURAT,ÇOLAK RAŞİT, A study on Turkish EFL teachers’ perspectives on using drama to develop students’ speaking skills in the EFL classroom, Novitas Royal: Research on Youth and Language
  • Uluslararası Hakemli 2019, HİŞMANOĞLU MURAT, A content analysis on articles related to English (L2) pronunciation teaching, Journal of Language and Linguistic Studies
  • Uluslararası Hakemli 2019, HİŞMANOĞLU MURAT, A study on the qualities of effective EFL teachers from the perspectives of preparatory program Turkish EFL students, International Journal of Curriculum and Instruction
  • Uluslararası Hakemli 2018, HİŞMANOĞLU MURAT,ERSAN YÜKSEL,TURAN YUSUF ZİYAETTİN, Turkish EFL Learners’ Perceptions on Teachers’ Using Humor in the EFL Classroom, International Journal of Languages' Education
  • Uluslararası Hakemli 2018, HİŞMANOĞLU MURAT,ERSAN YÜKSEL,TURAN YUSUF ZİYAETTİN, Turkish EFL Learners’ Perceptions on Teachers’ Using Humor in the EFL Classroom, International Journal of Languages’ Education and Teaching
  • Ulusal Hakemli 2017, HİŞMANOĞLU MURAT,ERSAN YÜKSEL,ÇOLAK RAŞİT, Mobile assisted language teaching from preparatory program EFL teachers’ perspectives, Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2017, HİŞMANOĞLU MURAT,ÖZÜDOĞRU FATMA, An Investigation of University Students’ Willingness to Communicate in English in Relation to Some Learner Variables, Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2017, HİŞMANOĞLU MURAT,ERSAN YÜKSEL,ÇOLAK RAŞİT, Mobile Assisted Language Teaching From Preparatory Program EFL Teachers’ Perspectives, Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, HİŞMANOĞLU MURAT,ÇOLAK RAŞİT, İNGİLİZCEYİ ÖZEL AMAÇ OLARAK ÖĞRENEN TÜRK ÖĞRENCİLER TARAFİNDAN KULLANILAN OKUMA STRATEJİLERİNE İLİŞKİN BİR ARAŞTIRMA, International Journal of Language Academy
  • Uluslararası Hakemli 2016, HİŞMANOĞLU MURAT, A Study on English Preparatory Program EFL Learners’ Beliefs about Language Learning in Relation to Gender, Second Foreign Language Knowledge and Foreign Country Experience, International Journal of Applied Linguistics English Literature
  • Uluslararası Hakemli 2016, ÖZÜDOĞRU FATMA,HİŞMANOĞLU MURAT, VIEWS OF FRESHMEN STUDENTS ON FOREIGN LANGUAGECOURSES DELIVERED VIA E-LEARNING, Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
  • Uluslararası Hakemli 2016, HİŞMANOĞLU MURAT,ERSAN YÜKSEL, INVESTIGATING TURKISH EFL TEACHERS’ BURNOUT LEVELSIN RELATION TO DEMOGRAPHIC VARIABLES, JOURNAL OF EDUCATIONAL AND INSTRUCTIONAL STUDIESIN THE WORLD
  • Uluslararası Hakemli 2016, HİŞMANOĞLU MURAT, Towards an Understanding of Prospective EFL Teachers’ Beliefs about and Knowledge of L2 Oral Communication: A Sample from Turkey, Global Journal of Interdisciplinary Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2015, HİŞMANOĞLU MURAT,ERSAN YÜKSEL,ÇOLAK RAŞİT, A Study on English preparatory program students use and acceptance of mobile phones, International Journal on New Trends in Education and Their Implications
  • Uluslararası Hakemli 2015, HİŞMANOĞLU MURAT, Turkish K 12 EFL Teachers Attitudes Toward ICT Integration into Language Instruction, Journal of Educational and Instructional Studies in the World
  • Uluslararası Hakemli 2013, HİŞMANOĞLU MURAT, A Qualitative Report on the Perceived Awareness of Pronunciation Instruction Increasing Needs and Expectations of Prospective EFL Teachers, The Asia Pacific Education Researcher
  • Uluslararası Hakemli 2012, HİŞMANOĞLU MURAT, Prospective EFL Teachers Perceptions of ICT integration A Study of Distance Higher Education in Turkey, Journal of Educational Technology Society
  • Uluslararası Hakemli 2012, HİŞMANOĞLU MURAT, An Investigation of Pronunciation Learning Strategies of Advanced EFL Learners, H.U. Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli 2012, HİŞMANOĞLU MURAT, Integrating second life into an EFL classroom A new dimension in foreign language learning and teaching, International Journal on New Trends in Education and Their Implications
  • Uluslararası Hakemli 2012, HİŞMANOĞLU MURAT, The Impact of a Curricular Innovation on Prospective EFL Teachers Attitudes Towards ICT Integration into Language Instruction, International Journal of Instruction
  • Uluslararası Hakemli 2012, HİŞMANOĞLU MURAT, Teaching Word Stress to Turkish EFL Learners Through Internet Based Video Lessons, US-China Education Review
  • Uluslararası Hakemli 2011, HİŞMANOĞLU MURAT, An investigation of ELT students intercultural communicative competence in relation to linguistic proficiency overseas experience and formal instruction, International Journal of Intercultural Relations
  • Uluslararası Hakemli 2011, HİŞMANOĞLU MURAT, E learning practices in North Cyprus Universities Benefits drawbacks and recommendations for effective implementation, International Education Studies
  • Uluslararası Hakemli 2011, HİŞMANOĞLU MURAT, The elicitation of prospective EFL teachers computer anxiety and attitudes, International Online Journal of Educational Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2011, Murat Hişmanoğlu, Sibel Hişmanoğlu, Internet based pronunciation teaching An innovative route toward rehabilitating Turkish EFL learners articulation problems, European Journal of Educational Studies
  • Uluslararası Hakemli 2011, Murat Hişmanoğlu, Sibel Hişmanoğlu, Attitudes of English teacher candidates toward ICT, E-international Journal of Educational Research
  • Uluslararası Hakemli 2010, HİŞMANOĞLU MURAT,SİBEL HİŞMANOĞLU, English language teachers perceptions of educational supervision in relation to their professional environment A case study of Northern Cyprus, Novitas Royal: Research on Youth and Language
  • Uluslararası Hakemli 2010, HİŞMANOĞLU MURAT, Interjections in English Neglected but important aspect of foreign language learning and teaching, Journal of Theory and Practice in Education
  • Uluslararası Hakemli 2010, Murat Hişmanoğlu, Sibel Hişmanoğlu, The European Portfolio in ESP Classes A Case Study of Learner Reflection and Self Assessment, European Journal of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2010, HİŞMANOĞLU MURAT, Online pronunciation resources Hobbies or fobbies of EFL teachers, International Journal on New Trends in Education and Their Implications
  • Uluslararası Hakemli 2009, Murat Hişmanoğlu, Sibel Hişmanoğlu, Providing feedback on student work in distance education in Turkey Practices and recommendations, Turkish Online Journal of Distance Education
  • Ulusal Hakemli 2008, HİŞMANOĞLU MURAT, The use of body language in foreign language learning and teaching, Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2008, HİŞMANOĞLU MURAT, The Internet in foreign language education Benefits challenges and guidelines for language teachers, The CATESOL Journal
  • Ulusal Hakemli 2007, HİŞMANOĞLU MURAT, The o vs ou contrast as a fossilized pronunciation error of Turkish learners of English and solutions to the problem, Journal of Language and Linguistic Studies
  • Uluslararası Hakemli 2007, HİŞMANOĞLU MURAT, Semiotic elements and difficulties in teaching vocabulary items, International Journal of Applied Semiotics
  • Ulusal Hakemli 2006, HİŞMANOĞLU MURAT, Current perspectives on pronunciation learning and teaching, Journal of Language and Linguistic Studies
  • Ulusal Hakemli 2005, HİŞMANOĞLU MURAT, Teaching English through literature, Journal of Language and Linguistic Studies
  • Ulusal Hakemli 2004, HİŞMANOĞLU MURAT, Türkçedeki Buyrum Tümcelerinin Edimbilimi Üzerine, TÖMER Dil Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2000, HİŞMANOĞLU MURAT, Language learning strategies in foreign language learning and teaching, The Internet TESL Journal
  • Ulusal Hakemli 1999, HİŞMANOĞLU MURAT, The role of translation in language teaching, TÖMER Dil Dergisi
  • 28.10.2011, Uluslararası, The 2nd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, HİŞMANOĞLU MURAT, An investigation of phonological awareness of prospective EFL teachers, Tam metin bildiri
  • 28.10.2011, Uluslararası, The 2nd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, HİŞMANOĞLU MURAT, The impact of globalization and information technology on language education policy in Turkey, Tam metin bildiri
  • 27.10.2016, Uluslararası, 5th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), HİŞMANOĞLU MURAT,ERSAN YÜKSEL, Investigating Turkish EFL Teachers Burnout Levels in Relation to Demographic Variables, Tam metin bildiri
  • 27.04.2011, Uluslararası, The 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, HİŞMANOĞLU MURAT, Using digital cameras in the pronunciation classroom A new technique for teaching pronunciation to Turkish EFL learners, Tam metin bildiri
  • 27.04.2011, Uluslararası, The 2nd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, HİŞMANOĞLU MURAT, Community service practice A real opportunity for applying classroom learning to real life contexts, Tam metin bildiri
  • 26.09.2018, Uluslararası, GETL (Global Education, Teaching and Learning) Conference 2018, HİŞMANOĞLU MURAT, A study on English language teachers’s perceptions on their lifelong learning competencies, Tam metin bildiri
  • 26.09.2018, Uluslararası, Global Education, Teaching Learning (GETL) Conference, HİŞMANOĞLU MURAT, A Content Analysis on Articles Related to English (L2) Pronunciation Teaching, Özet bildiri
  • 26.04.2012, Uluslararası, The 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, HİŞMANOĞLU MURAT, Integrating second life into an EFL classroom A new dimension in foreign language learning and teaching, Tam metin bildiri
  • 25.10.2012, Uluslararası, 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2012), HİŞMANOĞLU MURAT, Does English language teacher education curriculum promote CEFR awareness of prospective EFL teachers, Tam metin bildiri
  • 25.10.2012, Uluslararası, 3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA-2012), HİŞMANOĞLU MURAT, Foreign language anxiety of English language teacher candidates A sample from Turkey, Tam metin bildiri
  • 25.05.2011, Uluslararası, The International Educational Technology Conference (IETC), HİŞMANOĞLU MURAT, Distance English language teacher training program from Distant EFL students perceptives A case of Turkey, Tam metin bildiri
  • 24.04.2015, Uluslararası, The 6th International Conference on New Trends in Education-ICONTE, HİŞMANOĞLU MURAT,ERSAN YÜKSEL,ÇOLAK RAŞİT, A Study on English preparatory program students use and acceptance of mobile phones, Tam metin bildiri
  • 23.09.2010, Uluslararası, The 3rd International Online Language Conference (IOLC 2010), HİŞMANOĞLU MURAT, Internet assisted pronunciation pedagogy from EFL learners perspectives, Tam metin bildiri
  • 23.06.2010, Uluslararası, International Conference on New Horizons in Education, HİŞMANOĞLU MURAT, Teaching pronunciation through the Internet from EFL teachers perspectives, Tam metin bildiri
  • 18.05.2017, Uluslararası, 2nd International Social Sciences Symposium. Alanya: Alaaddin Keykubat University, HİŞMANOĞLU MURAT,ÇOLAK RAŞİT, A study on reading strategies used by Turkish ESP students, Özet bildiri
  • 18.05.2017, Uluslararası, II. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU, HİŞMANOĞLU MURAT,ÇOLAK RAŞİT, Ingilizceyi Özel Amaç Olarak Öğrenen Türk Öğrenciler Tarafından Kullanılan Okuma Stratejilerine İlişkin Bir Araştırma, Özet bildiri
  • 14.10.2013, Uluslararası, The 3rd International Conference on Classroom-oriented research: Reconciling theory and practice, HİŞMANOĞLU MURAT, Learning Turkish as a second language or English as a foreign language Any cross cultural impact on Turkish and African students foreign language learning anxiety, Tam metin bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, 1. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, HİŞMANOĞLU MURAT, Flipped EFL classroom: A new model for effective student learning, Özet bildiri
  • 07.11.2012, Uluslararası, World Conference on Educational and Instructional Studies, HİŞMANOĞLU MURAT, What ESP Students Need Voices from Engineering Faculties in Turkey, Tam metin bildiri
  • 06.11.2014, Uluslararası, World Conference on Educational and Instructional Studies –WCEIS, HİŞMANOĞLU MURAT, Turkish K 12 EFL Teachers Attitudes Toward ICT Integration into Language Instruction, Tam metin bildiri
  • 05.11.2015, Uluslararası, 4th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), HİŞMANOĞLU MURAT,ERSAN YÜKSEL,TURAN YUSUF ZİYAETTİN, Turkish EFL Learners Perceptions on Teachers Using Humor in the EFL Classroom, Sözlü Bildiri
  • 05.11.2015, Uluslararası, 4th World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS), ERSAN YÜKSEL,HİŞMANOĞLU MURAT,ÇOLAK RAŞİT, Mobile Assisted Language Teaching from Preparatory Program EFL Teachers Perspectives, Sözlü Bildiri
  • 04.05.2012, Uluslararası, The 4th International Congress of Educational Research, HİŞMANOĞLU MURAT, Phonetic Transcription as a technique for teaching pronunciation to advanced EFL learners in the EFL classroom, Tam metin bildiri
  • 04.05.2012, Uluslararası, The 4th International Congress of Educational Research, HİŞMANOĞLU MURAT, A study on the sufficiency of courses in the English language teacher training program, Tam metin bildiri
  • 04.02.2010, Uluslararası, World Conference on Educational Sciences, HİŞMANOĞLU MURAT,HİŞMANOĞLU SİBEL, Language teachers preferences of pronunciation teaching techniques traditional or modern, Tam metin bildiri
  • 04.02.2010, Uluslararası, World Conference on Educational Sciences, HİŞMANOĞLU MURAT, Effective professional development strategies of English language teachers, Tam metin bildiri
  • 04.02.2009, Uluslararası, World Conference on Educational Sciences, HİŞMANOĞLU MURAT,HİŞMANOĞLU SİBEL, The pronunciation of the Inter dental sounds of English An articulation problem for Turkish learners of English and solutions, Tam metin bildiri
  • 03.09.2011, Uluslararası, The 4th International Online Language Conference (IOLC 2011), HİŞMANOĞLU MURAT, Computer assisted pronunciation teaching from the past to the present with its limitations and pedagogical implications, Tam metin bildiri
  • 03.09.2011, Uluslararası, The 4th International Online Language Conference (IOLC 2011), HİŞMANOĞLU MURAT, Devoicing of voiced English stops and affricates b d g dz in word final position An articulation problem for Turkish EFL learners, Tam metin bildiri
  • 03.02.2011, Uluslararası, The 3rd World Conference on Educational Sciences, HİŞMANOĞLU MURAT, Task based language teaching what every EFL teacher should do, Tam metin bildiri
  • 03.02.2011, Uluslararası, The 3rd World Conference on Educational Sciences, HİŞMANOĞLU MURAT, The integration of information and communication technology into current ELT coursebooks a critical analysis, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2024, Bilimsel Kitap, KAHRAMAN AYHAN, HİŞMANOĞLU MURAT, Post-Pandemic Trends in Language Studies, 2024, Cambridge Scholars Publishing, 978-1-5275-5250-0
  • Ulusal 2019, Bilimsel Kitap, HİŞMANOĞLU MURAT, Basics of ELT, 2019, Siyah Kuğu Yayıncılık, 978-605-6934-93-3
  • Ulusal 2014, Ders Kitabı, HİŞMANOĞLU MURAT, Linguistics for English Language Teaching Studies, 2014, Anı Yayıncılık, 9786055213862
  • Ulusal 2013, Ders Kitabı, HİŞMANOĞLU MURAT, Öğretmenlik Alan Bilgisi İngilizce, 2013, Alan Bilgisi Yayınları, 978-605-860-463-6
  • Ulusal 2013, Ders Kitabı, HİŞMANOĞLU MURAT, Öğretmenlik Alan Bilgisi İngilizce, 2013, Alan Bilgisi Yayınları, 978-605-860-463-6
  • Ulusal 2012, Ders Kitabı, HİŞMANOĞLU MURAT, Teaching English to Young Learners An Activity Based Guide for Prospective Teachers, 2012, Norrsken Ltd. Şti, 9786055472672
  • Uluslararası 2012, Bilimsel Kitap, HİŞMANOĞLU MURAT, Meta Communication for Reflective Online Conversations Models for Distance Educations, 2012, IGI Global Publishing, ISBN-10: 1613500718, ISBN-13: 978-1613500712
  • Uluslararası 2011, Bilimsel Kitap, HİŞMANOĞLU MURAT, Marketing Online Education Programs Frameworks for Promotion and Communication, 2011, IGI Global Publishing, ISBN13: 9781609600747, ISBN10: 1609600746
  • Ulusal 2010, Ders Kitabı, HİŞMANOĞLU MURAT, Teacher s Pack Listening and Pronunciation, 2010, Pelikan Yayınevi, 9789944119931
  • Ulusal 2010, Bilimsel Kitap, HİŞMANOĞLU MURAT, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyetinde E Öğrenme, 2010, Efil Yayınevi, ISBN 978-605-88891-2-5
  • Ulusal 2009, Ders Kitabı, Murat Hişmanoğlu. Sibel Hişmanoğlu, Listening and Pronunciation, 2009, Pelikan Yayınevi, 9789944119931
Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Dilbilimi
1st International Education Research and Teacher Education Congress , Bildiri Kitabı, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
International Journal of Curriculum and Instruction , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Bitlis Eren Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Novtias ROYAL , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Journal of Language and Linguistic Studies , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Journal of English as an International Language , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
International Online Journal of Education and Teaching , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Dilbilimi
Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Türkçe Eğitimi
  • 1994

    İHSAN DOĞRAMACI ÜSTÜN BAŞARI ÖDÜLÜ

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
  • Reinforcing Entrepreneurship in Adults (REAL)

    01.12.2015 - 15.11.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 240000 EURO
    Proje Teşvik Puanı : 24
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Open it Up

    15.10.2017 - 14.04.2020

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 176970 EURO
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı