UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
MEHMET GÜRBÜZ

EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2007 - 2011

    UŞAK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2011 - 2014

    UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
    İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinde SQ4R tekniğinin okuduğunu anlamaya etkisi
  • Doktora

    2016 - 2023

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (DR)
    Okul öncesinde erken matematik becerileri açısından risk grubundaki çocukların birinci sınıf matematik performanslarının incelenmesi
  • YDS - İngilizce

    2016 -

    İngilizce - 72.50000
  • YDS - İngilizce

    2023 - 2023/1 Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı (YDS) Sonuçları

    İngilizce - 76,25000
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Zihin Engelliler Eğitimi

  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2020 -

    - ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • Özel Eğitimde Bütünleştirme - Lisans, 2023-2024
  • Öğretmenlik Uygulaması 1 - Lisans, 2023-2024
  • Özel Eğitimde Değerlendirme - Lisans, 2023-2024
  • Özel Eğitim ve Kaynaştırma - Lisans, 2023-2024
  • Özel Eğitim - Lisans, 2023-2024
  • Özel Eğitimde Okuma Yazma Öğretimi - Lisans, 2023-2024
  • Okuma Güçlüğü: Tanılama ve Müdahale - Lisans, 2023-2024
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2022-2023
  • Okuma Güçlüğü: Tanılama ve Müdahale - Lisans, 2022-2023
  • Özel Eğitimde Okuma Yazma Öğretimi - Lisans, 2022-2023
  • Özel Eğitimde Bütünleştirme - Lisans, 2022-2023
  • Özel Eğitim - Lisans, 2022-2023
  • Özel Eğitimde Değerlendirme - Lisans, 2022-2023
  • Özel Eğitimde Kurum Deneyimi - Lisans, 2021-2022
  • Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem - Lisans, 2021-2022
  • Özel Eğitim Kurumlarında Gözlem - Lisans, 2020-2021
  • Uluslararası Hakemli 2024, GÜRBÜZ MEHMET, BAŞAR MURAT, A New Activity Design and Efficiency for the Elimination of Writing Errors of Students with Dysgraphia: ABC Linking Activity, READING & WRITING QUARTERLY
  • Uluslararası Hakemli 2023, TÜYSÜZ CENGİZ, GÜRBÜZ MEHMET, GÖNCÜ AHMET, UĞULU İLKER, Prospective Teachers’ Attitudes towards the Education of Gifted/Talented Students, MIER Journal of Educational Studies Trends & Practices
  • Uluslararası Hakemli 2022, GÜRBÜZ MEHMET, ÖZEL GEREKSİNİMLİ ÇOCUĞA SAHİP AİLELERİN SALGIN DÖNEMİNDE GERÇEKLEŞTİRİLEN UZAKTAN EĞİTİM SÜRECİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ, Milli Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, TÜRKOGUZ SUAT, BARAN MUHAMMET SAİT, GÜRBÜZ MEHMET, TÜYSÜZ CENGİZ, UĞULU İLKER, Quantitative Evaluation of Prospective Teachers' Views on Inclusive Education, European Journal of Education Studies
  • Ulusal Hakemli 2019, KARGIN TEVHİDE, GÜLDENOĞLU İSA BİRKAN, GENGEÇ HİLAL, GÜRBÜZ MEHMET, Okuma Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi: Dil Okuma İlişkisine Yönelik Bulgular, Turkish Journal of Special Education
  • Uluslararası Hakemli 2017, BAŞAR MURAT,GÜRBÜZ MEHMET, Effect of the SQ4R Technique on the Reading Comprehension of Elementary School 4th Grade Elementary School Students, INTERNATIONAL JOURNAL OF INSTRUCTION
  • 29.05.2021, Ulusal, Ulusal Disleksi Zirvesi, GÜRBÜZ MEHMET, Dil-Okuma İlişkisi, Özet bildiri
  • 22.07.2022, Uluslararası, 5th International Academic Conference on Education, GÜRBÜZ MEHMET, Investigation of Special Education Teachers' Views on the Distance Education Process Conducted in the Covid-19 Pandemic, Tam metin bildiri
  • 13.10.2023, Uluslararası, 1. ULUSLARARASI MATEMATİK ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜ KONGRESİ, GÜRBÜZ MEHMET, Okul Öncesi Dönemde Erken Matematik Becerileri Açısından Risk Grubundaki Çocukların Birinci Sınıf Matematik Performanslarının Boylamsal Olarak İncelenmesi, Özet bildiri
  • 11.10.2018, Ulusal, 28. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, GENGEÇ HİLAL, GÜRBÜZ MEHMET, Okuma Kazanım Sürecinde Dil Temelli Becerilerin Önemi, Özet bildiri
  • 07.07.2022, Uluslararası, 17th Asia-Pasific Conferance on Giftedness and 2022 International Inclusive Education, GÜRBÜZ MEHMET, ATILGAN MEHMET, Investigating the metaphorical perceptions of pre-school and classroom teacher candidates toward twice-exceptionality, Tam metin bildiri