UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
ERHAN BOZKURT

EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2000 - 2004

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2005 - 2008

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)
    6. sınıf matematik öğretim programında çoklu zeka kuramına dayalı öğrenme yönteminin uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşleri
  • Doktora

    2010 - 2015

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM (DR)
    Ders araştırması modeli bağlamında ortaokul Matematik öğretmenlerinin öğretim faaliyetlerine yönelik grup temelli öz-düzenlemelerinin incelenmesi
  • KPDS - İngilizce

    2009 - 2009-KPDS İlkbahar Dönemi Sonuçları

    İngilizce - 83
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    İlköğretim Matematik Eğitimi

  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2016 -

    - MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2010 - 2016

    - MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2022 - 2022

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ MYO/Yüksekokul Müdürü

    2018 - 2020

  • 2021

    Yüksek Lisans - HÜDAL YAVAŞÇA
    Sınıf öğretmenlerinin tahmin becerisine yönelik algılarının ve ölçümsel tahmin konusunu işleyiş süreçlerinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - MELİKE DÜLGER
    Ebeveynlerin gözünden ortaokul matematik eğitimi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2020

    Yüksek Lisans - YASEMİN SAKA KILIÇ
    Matematikte üstün yetenekli ortaokul öğrencilerinin matematik öğretmenlerine ilişkin algılarının incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA NİTEL YAKLAŞIMLAR VE VERİ ÇÖZÜMLEME YAZILIMLARI - Doktora, 2023-2024
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - Lisans, 2023-2024
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME - Lisans, 2023-2024
  • MATEMATİK EĞİTMİNDE ÖZDÜZENLEME - Lisans, 2023-2024
  • GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ - Lisans, 2023-2024
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2023-2024
  • MATEMATİK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR - Doktora, 2022-2023
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - Lisans, 2022-2023
  • EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA NİTEL YAKLAŞIMLAR VE VERİ ÇÖZÜMLEME YAZILIMLARI - Doktora, 2022-2023
  • İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • MATEMATİK SINIFLARINDA İLETİŞİM - Lisans, 2022-2023
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME - Lisans, 2022-2023
  • MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖZDÜZENLEME - Lisans, 2022-2023
  • GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ - Lisans, 2022-2023
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2022-2023
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2022-2023
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II - Lisans, 2022-2023
  • MATEMATİK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ - Lisans, 2022-2023
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ II - Lisans, 2022-2023
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME - Lisans, 2022-2023
  • EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMALAR - Doktora, 2021-2022
  • MATEMATİK EĞİTİMİ ULUSAL-ULUSLARARASI ALAN YAZIN ÇALIŞMALARI - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ - Lisans, 2021-2022
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME - Lisans, 2021-2022
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ II - Lisans, 2021-2022
  • EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2021-2022
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2021-2022
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • MATEMATİK ÖĞRETİM PROGRAMLARININ İNCELENMESİ - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME - Lisans, 2021-2022
  • GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ - Lisans, 2021-2022
  • MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI - Lisans, 2021-2022
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2021-2022
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I - Lisans, 2021-2022
  • TEZ ÇALIŞMASI - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2020-2021
  • ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I - Lisans, 2020-2021
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2020-2021
  • EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA NİTEL YAKLAŞIMLAR VE VERİ ÇÖZÜMLEME YAZILIMLARI - Doktora, 2020-2021
  • EĞİTİMDE NİTEL ARAŞTIRMALAR - Doktora, 2020-2021
  • MATEMATİK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2020-2021
  • İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ - Lisans, 2020-2021
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE İLİŞKİLENDİRME - Lisans, 2020-2021
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ II - Lisans, 2020-2021
  • EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2020-2021
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2020-2021
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • İLKÖĞRETİM MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÇAĞDAŞ YAKLAŞIMLAR - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME - Lisans, 2020-2021
  • GEOMETRİ VE ÖLÇME ÖĞRETİMİ - Lisans, 2020-2021
  • MATEMATİK ÖĞRENME VE ÖĞRETİM YAKLAŞIMLARI - Lisans, 2020-2021
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2020-2021
  • TEZ ÇALIŞMASI - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2019-2020
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİNDE ETKİNLİK GELİŞTİRME - Lisans, 2019-2020
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ II - Lisans, 2019-2020
  • EĞİTİMDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2019-2020
  • İLKOKUL MATEMATİK ÖĞRETİMİ - Lisans, 2019-2020
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2019-2020
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2019-2020
  • ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2019-2020
  • MATEMATİK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2019-2020
  • MATEMATİK EĞİTİMİNDE BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2019-2020
  • MATEMATİK EĞİTİMİ ARAŞTIRMALARINDA KARŞILAŞILAN SORUNLAR - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • TEZ ÇALIŞMASI - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL ARAŞTIRMALAR - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2018-2019
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2018-2019
  • ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2018-2019
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ II - Lisans, 2018-2019
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2018-2019
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2018-2019
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2018-2019
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • MATEMATİK EĞİTİMİNDE PEDAGOLOJİK ALAN BİLGİSİ - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • TEZ ÇALIŞMASI I - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • UZMANLIK ALAN DERSİ I - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • MATEMATİK EĞİTİMİNDE ÖĞRENME KURAMLARINI KULLANMA - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2017-2018
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2017-2018
  • ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2017-2018
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ II - Lisans, 2017-2018
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2017-2018
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2017-2018
  • MATEMATİK EĞİTİMİNDE PEDAGOLOJİK ALAN BİLGİSİ - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • EĞİTİM ARAŞTIRMALARINDA NİTEL YAKLAŞIMLAR VE VERİ ÇÖZÜMLEME YAZILIMLARI - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2016-2017
  • TEMEL MATEMATİK I - Lisans, 2016-2017
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ I - Lisans, 2016-2017
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2016-2017
  • TEMEL MATEMATİK II - Lisans, 2016-2017
  • ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2016-2017
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ II - Lisans, 2016-2017
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2016-2017
  • TEZ ÇALIŞMASI II - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • UZMANLIK ALAN DERSİ IV - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2015-2016
  • MATEMATİK ÖĞRETİMİ II - Lisans, 2015-2016
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2015-2016
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2015-2016
  • Uluslararası Hakemli 2024, BOZKURT ERHAN, YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, Mathematics teachers goal setting and planning activities in a lesson-study context, Hacettepe University Journal of Education
  • Ulusal Hakemli 2023, GÜREL RAMAZAN, BOZKURT ERHAN, Sekizinci sınıf öğrencilerinin matematik öz yeterlik kalibrasyonlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi, Trakya Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2022, BOZKURT ERHAN, PEKER ELİF SEVAL, Distance education from the perspective of middle school mathematics teachers, Cukurova University Faculty of Education Journal
  • Uluslararası Hakemli 2022, GÜREL RAMAZAN, BOZKURT ERHAN, YILDIZ PINAR, YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, An investigation on self-regulation activities of novice middle school mathematics teachers, Journal of Pedagogical Research
  • Uluslararası Hakemli 2022, YILDIZ PINAR, GÜREL RAMAZAN, BOZKURT ERHAN, YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, Self-regulation of novice middle school mathematics teachers in the preparation process for teaching, International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
  • Uluslararası Hakemli 2022, BOZKURT ERHAN, YILDIZ PINAR, GÜREL RAMAZAN, YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, Self-reflection processes of the novice middle school mathematics teachers, Education and Science
  • Ulusal Hakemli 2021, BOZKURT ERHAN, DÜLGER MELİKE, Türk ebeveynlerin gözünden ortaokul matematik eğitimi, Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2021, BOZKURT ERHAN, KÜÇÜKAKIN GONCA, ÖKSÜZ HAVA, Ortaokul matematik öğretmenlerinin reform programlarına ilişkin algıları, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2021, BOZKURT ERHAN, YAVAŞÇA HÜDAL, Sınıf öğretmenlerinin matematiksel tahmin becerisine ilişkin algılarının ve öğretim süreçlerinin incelenmesi, Journal of Computer and Education Research
  • Ulusal Hakemli 2020, BOZKURT ERHAN, ÖZKAYA FİRDEVS, ÇİL TUĞBA, DÜLGER MELİKE, The mentors: Reflections from middle-school mathematics teachers, Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2020, BOZKURT ERHAN, SAKA KILIÇ YASEMİN, Matematikte üstün yetenekli öğrencilerin gözünden ortaokul matematik öğretmenleri, Akdeniz Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, BOZKURT ERHAN,YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, Middle school mathematics teachers’ reflection activities in the context of lesson study, International Journal of Instruction
  • Ulusal Hakemli 2018, BOZKURT ERHAN,YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, Mesleki gelişimde işbirlikçi bir yaklaşım: Ders araştırması, Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2016, BOZKURT ERHAN,YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, Reflections from three mathematics teachers who conducted a lesson study practice, International Online Journal of Educational Sciences (IOJES)
  • Uluslararası Hakemli 2015, BİRGİN OSMAN,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN,DURU ADEM, The effect of computer-assisted instruction on 7th grade students’ achievement and attitudes towards mathematics: The case of the subject “vertical circular cylinder”, Croatian Journal of Education
  • Ulusal Hakemli 2015, ÇİFTÇİ ŞERİFE KOZA,AKDAL PINAR,BOZKURT ERHAN, Ortaokul matematik öğretmenlerinin materyal ve materyal kullanımına ilişkin görüşleri, Eğitimde Politika Analizi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2008, BOZKURT ERHAN,YENİLMEZ KÜRŞAT, Altıncı sınıf matematik öğretim programında çoklu zekâ kuramına dayalı öğrenme yönteminin uygulanma düzeyine ilişkin öğretmen görüşleri, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2006, YENİLMEZ KÜRŞAT,BOZKURT ERHAN, Matematik eğitiminde çoklu zeka kuramına yönelik öğretmen düşünceleri, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • 28.09.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Eylül), BOZKURT ERHAN,Dülger Melike,Çil Tuğba,Özkaya Firdevs, Uygulama öğretim elemanı: Ortaokul matematik öğretmenlerinden yansımalar, Özet bildiri
  • 27.06.2012, Ulusal, X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2012), GÜREL RAMAZAN,BOZKURT ERHAN,YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, İlköğretim 8 sınıf öğrencilerinin matematik öz yeterlik kalibrasyonlarının incelenmesi, Özet bildiri
  • 26.09.2019, Uluslararası, 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), BOZKURT ERHAN, ÖKSÜZ HAVA, KÜÇÜKAKIN Gonca, Ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim programı algıları, Özet bildiri
  • 26.09.2019, Uluslararası, 4th International Symposium of Turkish Computer and Mathematics Education (TURCOMAT-2019), BİRGİN OSMAN,KÜÇÜKAKIN GONCA,BOZKURT ERHAN, Ortaokul öğrencilerinin bilgisayar oyunu bağımlılık düzeyleri ile matematik başarıları arasındaki ilişkinin incelenmesi, Özet bildiri
  • 24.05.2012, Ulusal, XI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2012), IŞIKLI MESUT,BOZKURT ERHAN,BİRGİN OSMAN, Fatih projesi bağlamında sınıf öğretmeni adaylarının teknoloji destekli eğitime yönelik özyeterlik algılarının incelenmesi, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education (ICSE-2018 Mart), BİRGİN OSMAN,AKÇAKIN VEYSEL,BOZKURT ERHAN, Ortaokul öğrencilerinin Van Hiele geometrik düşünme düzeylerinin incelenmesi, Özet bildiri
  • 22.08.2017, Uluslararası, The European Conference on Educational Research (ECER-2017), YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,GÜREL RAMAZAN,YILDIZ PINAR,BOZKURT ERHAN, Beginning teachers’ regulation of instructional practices, Özet bildiri
  • 20.04.2017, Uluslararası, 26th International Conference on Educational Scienses (ICES-2017), BOZKURT ERHAN,YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, Stratejik öğretim planlaması: Bir matematik ders araştırması örneği, Özet bildiri
  • 20.04.2017, Uluslararası, 26th International Conference on Educational Scienses (ICES-2017), BOZKURT ERHAN,YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, Bir matematik ders araştırması grubunun öğretime yönelik yansıtma faaliyetleri, Özet bildiri
  • 16.08.2015, Uluslararası, International Symposium on Elementary Mathematics Teaching (SEMT-2015), YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,BOZKURT ERHAN,AKDAL PINAR,GÜREL RAMAZAN, Teacher regulation of instructional practices A case study with a novice teacher, Tam metin bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. Education Research and Teacher Education Congress (ERTE-2017), BOZKURT ERHAN,YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, Bir ortaokul matematik ders araştırması grubunun sınıf içi etkileşim faaliyetleri, Özet bildiri
  • 14.05.2015, Ulusal, 14. Matematik Sempozyumu (MATDER-2015), YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, YILDIZ PINAR, BOZKURT ERHAN, GÜREL RAMAZAN, Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim hedefleri, Özet bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, II. Education Research and Teacher Education Congress (ERTE-2018), BOZKURT ERHAN,Çil Tuğba,Dülger Melike,Özkaya Firdevs, Ortaokul matematik öğretmenlerinin staj eğitimine ilişkin algıları, Özet bildiri
  • 11.09.2014, Ulusal, XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-2014), YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN,AKDAL PINAR, Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin öğretim faaliyetlerine yönelik hazırlık süreçlerinin incelenmesi, Özet bildiri
  • 11.05.2017, Uluslararası, IV. International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2017), BOZKURT ERHAN,YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF, Bir ortaokul matematik ders araştırması grubunun öğretim görevlerine yönelik hedef belirlemeleri, Özet bildiri
  • 08.06.2015, Uluslararası, 2nd International Eurasian Educational Research Congress (EJER-2015), YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,GÜREL RAMAZAN,BOZKURT ERHAN,AKDAL PINAR, Göreve yeni başlayan ortaokul matematik öğretmenlerinin nedensel yüklemeleri, Özet bildiri
  • 06.06.2013, Uluslararası, V. International Congress of Educational Research (ICER-2013), Nurhayat Gürel,GÜREL RAMAZAN,BOZKURT ERHAN, Sınıf öğretmeni adaylarının öğretmen öz yeterlik inançları ile matematik öğretimine yönelik öz yeterlik inançlarının incelenmesi, Tam metin bildiri
  • 06.06.2013, Uluslararası, V. International Congress of Educational Research (ICER-2013), AKDAL PINAR,ÇİFTÇİ ŞERİFE KOZA,BOZKURT ERHAN, Primary mathematics teachers perceptions of the materials and use of materials, Özet bildiri
  • 03.09.2014, Uluslararası, 6th Biennial Meeting of European Association for Research on Learning and Instruction (EARLI-2014), YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,AKDAL PINAR,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN, Beginning teachers metacognition for teaching middle school mathematics, Özet bildiri
  • 03.02.2011, Uluslararası, III. World Conference on Educational Sciences (WCES-2011), DURU ADEM,PEKER MURAT,BOZKURT ERHAN,AKGÜN LEVENT,BAYRAKDAR ZEYNEP, Pre-service primary school teachers’ preference of the problem solving strategies for word problems, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2014, Bilimsel Kitap, YETKİN ÖZDEMİR İFFET ELİF,AKDAL PINAR,BOZKURT ERHAN,GÜREL RAMAZAN, Öz düzenleme Öğrenmeden öğretime öz düzenleme davranışlarının gelişimi stratejiler ve öneriler, 2014, Nobel, 978·605·133·917·7
International Journal of Human Sciences , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Turkish Journal of Education , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) (elektronik) , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Eğitimde Kuram ve Uygulama , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
İlköğretim Online (elektronik) , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
  • 8-15. yy Türk-İslam Dünyası Matematik Bilginleri Sergisi

    27.12.2017 - 29.12.2017

    Düzenleyenler : Osman Birgin, Özer Çetin, Adem Duru, Erhan Bozkurt, Önder Düz
    UŞAK
  • Disiplinler Arası Matematik Akademisi

    30.12.2022 - 30.06.2023

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Göreve Yeni Başlayan İlköğretim Matematik Öğretmenlerinin Öğretim Faaliyetlerine İlişkin Öz Düzenleme Süreçleri

    15.10.2013 - 15.10.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Bursiyer
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 56.619 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    -Tübitak 1001 - Tamamlandı
  • Öğretim Uygulamalarına Yönelik Öğretmen Düzenlemesi: Göreve Yeni Başlayan Bir Öğretmen ile Durum Çalışması

    17.06.2015 - 02.05.2016

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Bursiyer
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 3500 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Öğretim Pratiklerini Düzenlemesi

    21.06.2017 - 02.03.2018

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 5500 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Gelecek, Benim Elimden Tut!-3

    01.07.2022 - 01.07.2023

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 119000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Burdur Bilim Şenliği

    01.07.2021 - 01.07.2022

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Gelecek, Benim. Elimden Tut!-2

    01.07.2021 - 01.07.2022

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 112000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı