UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

PROFESÖR
BÜLENT ÇAVAŞ

DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    1994 - 1998

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    1999 - 2002

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)
    İlköğretim 6. ve 7. sınıflarda okutulan matematiğe dayalı fen konularında yaşanan sorunlar, matematiğin bu sorunlar içerisindeki yeri ve bu sorunların giderilmesinde teknolojinin rolü ve çözüm önerileri
  • Doktora

    2002 - 2005

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLİĞİ (DR)
    İlköğretim fen bilgisi eğitiminde teknoloji ile bütünleştirilmiş öğrenme ortamı tasarımı
  • ÜDS - İngilizce

    2007 - Bahar

    İngilizce - 72.5
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Fen Bilgisi Eğitimi

  • PROFESÖR - DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    2016 -

    - MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • DOÇENT - DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    2011 - 2016

    - MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    2010 - 2012

    - MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    2007 - 2010

    - MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    1999 - 2007

    - MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Komisyon Üyeliği

    2018 -

  • DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Arş. Uyg. Merkezi Müdürü

    2018 -

  • DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Fakülte Kurulu Üyeliği

    2016 - 2019

  • DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ Komisyon Üyeliği

    2015 - 2019

  • 2024

    Yüksek Lisans - MELİKE BORAN
    İnsan ve çevre ünitesi için geliştirilen STEM etkinliklerinin ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin yaşam becerilerine etkisi üzerine bir inceleme
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2024

    Yüksek Lisans - ZÜMRÜT ALTUNDAĞ
    STEM tabanlı ses ve özellikleri etkinliklerinin öğrencilerin mühendis ve mühendislik imajlarına ve problem çözme becerilerine etkisi üzerine bir inceleme
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2024

    Yüksek Lisans - EMİNE GACAN
    Bütünleştirilmiş Fen, Teknoloji, Mühendislik, Sanat ve Matematik (STEAM) etkinlikleriyle işlenen fen eğitiminin öğrencilerin akademik başarı ve motivasyonlarına olan etkisi
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2023

    Yüksek Lisans - GÜLŞAH KAYA
    Ortaokul 8. sınıf öğrencilerinin sosyal ve dijital medya deneyimleri ile bilim ve teknoloji görüşlerinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2022

    Yüksek Lisans - AYFER UZUN
    Ortaokul fen bilimleri dersinde etkileşimli elektronik kitap kullanımının öğrenci başarısına ve motivasyonuna etkisi
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2022

    Yüksek Lisans - AYTEN UÇARÇELİK
    Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin İnformal Bilim Deneyimleri ve Çevre Sorunlarına Bakış Açılarının İncelenmesi
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2022

    Yüksek Lisans - AYTEN UÇARÇELİK
    Ortaokul 8.sınıf öğrencilerinin informal bilim deneyimleri ve çevre sorunlarına bakış açılarının incelenmesi
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - GİZEM ULUS
    Madde ve değişim ünitesi için oyunlaştırma kullanımının öğrencilerin akademik başarı ve motivasyonlarına etkisi
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - DİLARA EDE
    Fen bilgisi öğretmen adaylarının okul dışı öğrenme deneyimlerinin farklı değişkenler açısından araştırılması
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - SELİN NUR UYAR
    Ortaokul öğrencilerinin çevre ve çevre problemlerine yönelik görüşlerinin farklı değişkenler açısından araştırılması
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2017

    Doktora - SİMGE AKPULLUKÇU
    Fen bilimleri öğretmenlerine uygulanan laboratuvar güvenliği mesleki gelişim seminerlerinin etkileri: Laboratuvar güvenliği bilgi düzeyleri
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2016

    Yüksek Lisans - ÇAĞLA BULUT
    Fen bilgisi öğretmen adaylarının sorumlu araştırma ve yenilik hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2012

    Yüksek Lisans - KEMAL ÇELİK
    Canlılarda üreme, büyüme ve gelişme ünitesinin araştırmaya dayalı öğrenme yöntemi ile işlenmesinin öğrencilerin akademik başarılarına, bilimsel süreç becerilerine ve fen ve teknoloji dersine yönelik tutumlarına etkisi
    Dokuz Eylül Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • TEZ ÇALIŞMASI - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • FEN-TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA - Lisans, 2018-2019
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2018-2019
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - Lisans, 2018-2019
  • ÖĞRT.TEKN.VE MATERYAL TASARIMI - Lisans, 2018-2019
  • BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ DESTEKLİ İLKÖĞRETİM FEN ÖĞRETİMİ - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Uluslararası Hakemli 2023, ÇAVAŞ BÜLENT, AÇIK ÇINAR ŞERMİN, KOÇ SİMGE, Kolaç Mısra, Research trends and content analysis of ocean literacy studies between 2017 and 2021, Frontiers Media SA
  • Uluslararası Hakemli 2023, KARAGÖZ EMRE, ÇAVAŞ BÜLENT, GÜNEY LÜTFİYE ÖZGE, Dizdaroğlu Aylin, design model proposal for digital learning platform based on interactive e-books, Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology
  • Uluslararası Hakemli 2023, BALCI EMRE VADİ, DUĞAN ÖZLEM, ÇAVAŞ BÜLENT, TWENTY-TWO YEARS OF SCIENCE COMMUNICATION RESEARCH: A BIBLIOMETRIC ANALYSIS, JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
  • Uluslararası Hakemli 2022, KOÇ SİMGE, ÇAVAŞ BÜLENT, The Effects of Laboratory Safety Professional Development Seminars Implemented on Science Teachers: Laboratory Safety Knowledge Levels, Science Education International
  • Uluslararası Hakemli 2021, ÇAVAŞ BÜLENT, ÇAPAR SEDAT, ÇAVAŞ LEVENT, YAHŞİ ÖMER, Turkish STEM Teachers'Opinions about the Scientist-Teacher-Student Partnership, Journal of Turkish Science Education
  • Uluslararası Hakemli 2020, ACAR AHMET,ÇAVAŞ BÜLENT, The Effect of Virtual Reality Enhanced Learning Environment on the 7th-grade Students’xx Reading and Writing Skills in English, Malaysian Online Journal of Educational Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2020, ÇAVAŞ BÜLENT,GÜNEY LÜTFİYE ÖZGE,KARAGÖZ EMRE,ÇAVAŞ PINAR, More than Playing a Toy: The Effects of Lego Mindstorms on the Students’ Perceptions about Scientists, Science Education International
  • Uluslararası Hakemli 2019, ÇAVAŞ PINAR,ÇETİN GÜRKAN,PALABIYIK ERSİN,ÇAVAŞ BÜLENT, Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye Yönelik Algılarının Metaforlar Yardımıyla Ortaya Konulması, Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2019, ÇAVAŞ PINAR,ÇETİN GÜRKAN,PALABIYIK ERSİN,ÇAVAŞ BÜLENT, Exploring Preservice Teachers’ Science and Technology Concepts by Metaphors, Necatibey Faculty of Education, Electronic Journal of Science and Mathematics Education
  • Uluslararası Hakemli 2019, ÇAVAŞ BÜLENT, Industry 4.0 and Science Education, Journal of Baltic Science Education
  • Uluslararası Hakemli 2019, ÇAVAŞ PINAR,ÇETİN GÜRKAN,PALABIYIK ERSİN,ÇAVAŞ BÜLENT, Öğretmen Adaylarının Bilim ve Teknolojiye YönelikAlgılarının Metaforlar Yardımıyla Ortaya Konulması, Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, Akpullukçu Simge,ÇAVAŞ BÜLENT, The Development of Laboratory Safety Questionnaire for MiddleSchool Science Teachers, science education international
  • Ulusal Hakemli 2016, GÜNAY FERİDE YASEMİN,HAMURCU HÜLYA,ÇAVAŞ BÜLENT, ÖĞRETMENLERİN SAĞLIK VE CİNSEL EĞİTİM İNSAN GENETİĞİ VE BEYNİ İLE ÇEVRE VE ÇEVRE EĞİTİMİNEBAKIŞ AÇILARI, Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2016, ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,ÇAVAŞ BÜLENT, PEDAGOGICALLY DESIRABLE SCIENCE EDUCATION VIEWS ON INQUIRY BASED SCIENCE EDUCATION IN TURKEY, Journal of Baltic Science Education
  • Uluslararası Hakemli 2015, ÇAVAŞ BÜLENT, THE EFFECT OF ARCS MODEL ON ACHIEVEMENT MOTIVATION ACHIEVEMNT AND ATTITUDES TOWARDS SCIENCE AMONG THE TENTH GRADE STUDENTS, Journal of Baltic Science Education
  • Uluslararası Hakemli 2015, ÇAVAŞ BÜLENT, ANALYSIS OF ANALOGY USE IN SECONDARY EDUCATION SCIENCE TEXTBOOKS IN TURKEY, Journal of Baltic Science Education
  • Uluslararası Hakemli 2015, ÇAVAŞ BÜLENT, A NEW CHALLENGE BY THE EUROPEAN UNION HAS ALREADY STARTED RESPONSIBLE RESEARCH AND INNOVATION, Journal of Baltic Science Education
  • Uluslararası Hakemli 2015, ÇAVAŞ BÜLENT, Research Trends in Science Education International A Content Analysis For the Last Five Years 2011 2015, Science Education International
  • Uluslararası Hakemli 2014, ÇAVAŞ BÜLENT,ERTEPINAR HAMİDE,TEKSÖZ GAYE, Sustainability in schools of education in Turkey: in the words of lecturers., Journal of Baltic Science Education
  • Uluslararası Hakemli 2013, ÇAVAŞ BÜLENT, ERTEPINAR HAMİDE, TEKSÖZ GAYE, SUSTAINABILITY IN SCHOOLS OF EDUCATION IN TURKEY: IN THE WORDS OF LECTURERS, Journal of Baltic Science Education
  • Uluslararası Hakemli 2013, Kim Minkee,ÇAVAŞ BÜLENT, Legitimate peripheral participation of pre-service science teachers: Collaborative reflections in an online community of practice, Twitter, Science Education International
  • Uluslararası Hakemli 2013, VINCENTAS LAMANAUSKAS,SLEKIENE VIC,RAGUILENE LE,IORDACHE DE,PRIBEANU CV,BILEK MARTIN,ÇAVAŞ BÜLENT,MAZUROK TH, Social Networking Websites from the Point of view of University Students A Comparative Analysis, Problems of education in the 21st century
  • Uluslararası Hakemli 2013, ÇAVAŞ PINAR,ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAKIROĞLU JALE,ERTEPINAR HAMİDE, Turkish Pre Service Elementary Science Teachers Scientific Literacy Level and Attitudes Toward Science, Science Education International
  • Ulusal Hakemli 2013, ÇAVAŞ BÜLENT,CAGLA BULUT,JACK HOLBROOK,MIIA RANNIKMAE, Fen Eğitimine Mühendislik Odaklı Bir Yaklaşım ENGINEER Projesi ve Uygulamaları, Fen Bilimleri Öğretimi
  • Uluslararası Hakemli 2013, ÇAVAŞ BÜLENT,JACK HOLBROOK,KLAARA KASK,MIIA RANNIKMAE, Development of an Instrument to Determine Science Teachers Implementation of Inquiry Based Science Education in their Classrooms, International Journal of Primary Education
  • Uluslararası Hakemli 2012, ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAVAŞ PINAR,ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,Rannikmae Miia,ERTEPINAR HAMİDE, Research trends in science education from the perspective of Journal of Baltic Science Education: A content analysis from 2002 to 2011, Journal of Baltic Science Education
  • Uluslararası Hakemli 2012, ÇAVAŞ BÜLENT, THE MEANING OF AND NEED FOR INQUIRY BASED SCIENCE EDUCATION IBSE, JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
  • Ulusal Hakemli 2012, ÇELİK KEMAL,ÇAVAŞ BÜLENT, Canlılarda Üreme Büyüme ve Gelişme Ünitesinin Araştırmaya Dayalı Öğrenme Yöntemi ile İşlenmesinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Bilimsel Süreç Becerilerine ve Fen ve Teknoloji Dersine Yönelik Tutumlarına Etkisİ, Ege Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2011, ÇAVAŞ BÜLENT, Outdoor education in natural life park an experience from Turkey, Science Education International
  • Uluslararası Hakemli 2010, ÇAVAŞ BÜLENT,KESERCİOĞLU TEOMAN İSMAİL, A Qualitative Study on Students Understanding and Misconceptions Regarding the Living Cell, e-Journal of New World Sciences Academy
  • Uluslararası Hakemli 2010, ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,ÇAVAŞ PINAR,ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAKIROĞLU JALE,ERTEPINAR HAMİDE, An Investigation of Elementary Students Scientific Literacy Levels, Journal of Baltic Science Education
  • Uluslararası Hakemli 2010, ÇAVAŞ BÜLENT, A Study on Pre service Science Class and Mathematics Teachers Learning Styles in Turkey, Science Education International
  • Uluslararası Hakemli 2009, ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAVAŞ PINAR,KARAOĞLAN BAHAR,KIŞLA TARIK, A STUDY ON SCIENCE TEACHERS ATTITUDES TOWARD INFORMATION ANDCOMMUNICATION TECHNOLOGIES IN EDUCATION, TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
  • Uluslararası Hakemli 2009, ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAVAŞ PINAR,TEKKAYA CEREN,ÇAKIROĞLU JALE,KESERCİOĞLU TEOMAN İSMAİL, Turkish Students Views on Environmental Challenges with respect to Gender An Analysis of ROSE Data, Science Education International
  • Ulusal Hakemli 2004, KESERCİOĞLU TEOMAN İSMAİL,YILMAZ HÜLYA,ÇAVAŞ PINAR,ÇAVAŞ BÜLENT, İlköğretim Fen Bilgisi Öğretiminde Analojilerin Kullanımı, Ege Eğitim Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2003, ÇAVAŞ BÜLENT,KESERCİOĞLU TEOMAN İSMAİL, Primary Science Teachers Attitudes Toward Computer Assisted Learning, Ege Eğitim Dergisi
  • Uluslararası , BülentÇavaş,ÇiçekAksaç,TeomanKesercioğlu, Eco Brothers Çevre Kardeşliği Comenius Projesi, Avrupa Birliği ile Bütünleşme Sürecinde İlköğretim Eğitimi TAKEV
  • Ulusal , ÇavaşB,Çavaş,P, Teknoloji Tabanlı Öğrenme Robotik Kulüp, Akademik Bilişim
  • Uluslararası , ÇavaşB,Trumper,R,Cakiroglu,J,Cavas,P,KesercioğluT, Students Attitudes toward Science Classes in two Countries Turkey and Israel, Learning Conference Barcelona
  • Uluslararası , ÇavaşL,ÇavaşB,YurdakoçM, Effects of Underwater Rugby on the Plasma Concentrations of Urea Uric acid Creatinine Albumin Globulin and Bilirubin levels, 12.International Conference on Physical Education and Sports, Komotini
  • Uluslararası , ÇavaşB,Cakiroglu,J,Ertepinar,H,Cavas,P, Explaining some factors on career choices in teaching science technology and mathematics STM, 3rd World Conference on Science and Technology Education Tartu
  • Uluslararası , KesercioğluT,Yılmaz,H,ÇavaşB,Cavas,P, What I want to learn about Physics Topics A General Picture of Turkish ROSE Survey, 3rd World Conference on Science and Technology Education Tartu
  • Uluslararası Hakemli , BulentCavas, Integrating Mathematics into Science Teaching in Turkey, Science Teacher Education
  • Ulusal , ÇavaşB,KesercioğluT,Aksaç,Ç,Ayten,T,Gullu,N,Merca,E, Çevre Eğitimine Yeni Bir Yaklaşım Avrupa Birliği Projesi Çevre Kardeşliği, VII.Ulusal Ekoloji ve Çevre Kongresi
  • Ulusal , ÇavaşB,Çavaş,P,KesercioğluT, Fen Eğitiminin Uygunluğu ROSE Projesi, VI.Ulusal Fen ve Mat. Eğitimi Kongresi
  • Ulusal , ÇavaşB,Şahin,E, Fen Eğitiminde Kavram Haritaları ve Inspiration Programı Uygulamaları, Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu
  • Ulusal , BalımAG,ÇavaşB,KesercioğluT, Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Bilgi Teknolojileri Açısından Yeni Rolleri, Yeni Bin Yılın Başında Türkiye de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu Maltepe Üniversitesi
  • Uluslararası , Özdem,Y.,Ertepinar,H.,ÇavaşB.,Cavas,P., The Turkish Science and Science Education Students Scientific Literacy Level, ECER 2009 Vienna
  • Uluslararası , Catano,P,ÇavaşB,Strimpis,X,KesercioğluT,BalımA, Digital Libraries and Cooperative Learning Networking Experiences from the DEAN Project, Learning Conference Barcelona
  • Ulusal Hakemli , BulentCavas,TeomanKesercioglu, Fen Eğitimi Yüksek Lisans Dersleri için Örnek bir Web Tabanlı Ders Uygulaması, Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası , BülentÇavaş,TeomanKesercioğlu, İlköğretim Eğitimini Tamamlamış Öğrencilerin Fen ve Teknoloji yaklaşımları, Symposium on Primary Education in the Integration Process of Turkey's European Union Candidacy TAKEV
  • Uluslararası , ÇavaşB,KesercioğluT, Influences of Gender Parents Education Levels and Region Differences upon Students Attitudes towards Science and Technology, Conference of Asian Science Education Kaohsiung
  • Uluslararası , ÇavaşB,KocagülM,OzdemY, Why a Signal Sound is Heard When New Generation Cars are Parking, European Distance Education Network (EDEN) Conference Atina
  • Uluslararası , ÇavaşB,KocagülM,GülerB, The Use of Computer Simulations in Elementary Science and Technology Education, Global Education Conference Lefkoşa
  • Ulusal Hakemli , BulentCavas,TeomanKesercioglu, Fen Eğitimi Yüksek Lisans Programlarının Karşılaştırılması, Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası , ÇavaşB,ÇavaşL, Amino asitlerin 3 boyutlu yapılarının bilgisayar ile gösterimi üzerine bir çalışma, 1.Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu Bursa
  • Uluslararası , ÇavaşB,ÇavaşL,TarhanL, Yeniden yapılandırılan Eğitim Fakültelerinde web sayfalarından beklentiler, 1.Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu,
  • Uluslararası , KesercioğluT,BalımAG,ÇavaşB, Sekiz Yıllık Eğitimin Önemi ve Uygulaması ile ilgili paket programların incelenmesi, Çağdaş Eğitimde Bilgisayar Destekli Eğitim Bursa
  • Uluslararası , KorogluH,TarhanL,KesercioğluT,ÇavaşB,KeşanC,SerinO,MoralıH,ErduranA,BoyacıoğluEmiroğluH,BalımA, The Use of Computer Technology in Seventh Grade Science Topics Which Contain Mathematics, Fifth International Special EducationCongress
  • Ulusal Hakemli , ÇavaşB,Huyugüzel,P,Can,B, Eğitimde Sanal Gerçeklik, Turkish Online Journal of Educational Technology (TOJET)
  • Uluslararası , KesercioğluT,ÇavaşB,ÇavaşL, Bitki Sistematiği Dersi Üzerine Bilgisayar Destekli Bir Çalışma, I. International Information Technology Symposium
  • Uluslararası , CavasB,KislaT,CavasL,KeserciogluT, Web Based Science Teacher Training FEDS Approach, International Conference on Multimedia and Information &Communication Technologies in Education
  • Uluslararası , Çavaş,P,ÇavaşB,Kışla,T,Karaoglan,B, The Use of ICT in Science Education A Case Study, XIII.IOSTE Symposium
  • Ulusal , ÇavaşB,Çavaş,P,Akpullukcu,S,KesercioğluT, İlköğretim Eğitimini Tamamlamış Öğrencilerin Biyoloji Konularına Yönelik İlgileri, Öğrenmenin Doğası ve Değerlendirme Sempozyumu
  • Ulusal , AyarKayalıH,ÖztürkÜrekR,ÇavaşB,TarhanL, Ortaöğretimde Kimya Derslerinde Enerji Kavram Haritasının ve Konu Diziniminin Geliştirilmesine Yönelik Bir Çalışma, IV.Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Hacettepe Üniversitesi
  • Ulusal , ÇavaşB,Köroğlu,H,BoyacıoğluEmiroğluH,KeşanC, İlköğretim Okulları 7 Sınıflarda Okutulan Fen Bilgisi Derslerinin Öğretiminde Matematik Bilgilerinin Yeri ve Önemi, IV.Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi
  • Ulusal , ÇavaşB,ÇavaşL, Yaz spor okullarında 5 8 yaş grubuna verilen yüzme eğitimi üzerine incelemeler, 3.Ulusal Yüzme ve Sutopu Sempozyumu antalya
  • Ulusal Hakemli , TeomanKesercioglu,BulentCavas, Eğitim Fakültelerinin Okul Öncesi Anabilim Dalındaki Aday Öğretmenlere Verilen Fen Öğretimi Dersi İçeriği Üzerine İncelemeler, Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli , BulentCavas, The Nature of Science Education The ROSE Project, Science Teacher Education
  • Uluslararası , BulentCavas,BaharKaraoglan,TeomanKesercioglu, The Pupils Perception of the Role and the Function of Science And Technology in Turkish Society, National Association for Research in Science Teaching Conference Dallas
  • Uluslararası , BulentCavas,BilgeCan,KesercioğluT, The Comparison of Web Based Support Systems, III.International Educational Technology Conference and Fair Gazi Magusa
  • Ulusal Hakemli , BülentÇavaş,PınarHuyugüzelÇavaş, WEB Destekli Eğitim TeleTOP Yaklaşımı, Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli , BülentÇavaş,BaharKaraoğlan,PınarÇavaş, The Use of Information and Communication Technologies in Primary Science Education A New Teaching and Learning Approach, TUSED ( Journal of Turkish Science Education)
  • Uluslararası Hakemli , DagliogluO,ÇavaşL,HazarM,GürlerS,ÇavaşB,YurdakoçM, A comparative study Skin folds estimated percentage of body fat total body fat weight and fat free body mass in the female and male Turkish athletes, E-journal of new world science academy
  • Ulusal , ÖztürkÜrekR,AyarKayalıH,ÇavaşB,TarhanL, İlköğretimde Enerji Kavramı ve Enerji Tasarrufuna Yönelik Bir Çalışma, Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi
  • Uluslararası , BulentCavas,TeomanKesercioglu, Turkish Students Opinions on Environmental Problems, International Organization for Science and Technology Education, XIth Symposium Lublin
  • Uluslararası , Çavaş,P,Özdem,Y,ÇavaşB,Ertepınar,H, The Examination of the Turkish University Students Scientific Literacy Level, PARSEL (Popularity and Relevance of Science Education for Science Literacy) Conference Berlin
  • Ulusal , Kışla,T,ÇavaşB,Twining,P, Türkiye de ICT nin Eğitimsel Kullanımı, Akademik Bilişim
  • Uluslararası , ÇavaşL,ÇavaşB,YurdakoçM, Effects of underwater rugby on the activities of some serum marker enzymes, 12th Exercise Biochemistry Conference, 13-16 July 2003 Maastricht University, THE NETHERLANDS Maastricht
  • Ulusal , ÇavaşL,ÇavaşB, Yüzme antrenmanlarında değişik bir Amerikan yöntemi üzerine incelemeler, 3.Ulusal Yüzme ve Sutopu Sempozyumu merkez
  • Ulusal , ÇavaşB,ÇavaşL, Aktif Eğitim uygulanan kimya bölümü öğrencilerinin öğrenme stilleri üzerine bir araştırma, V.Aktif Eğitim Kurultayı DEÜ
  • Ulusal Hakemli , BulentCavas,TeomanKesercioglu, ROSE Project Selected Result from Turkey, Stepping into Science International Quarterly
  • Uluslararası Hakemli , ÇavaşB,CakirogluJ,CavasP,ErtepinarH, Turkish students career choices in engineering Experiences from Turkey, Science Education International
  • Uluslararası , BulentCavas,TeomanKesercioglu,HayrettinKöroglu, The Importance of Mathematics Skills in Science Education, ESERA Selanik
  • Uluslararası , BulentCavas,Russo,G.,Pitkanen,S.,Silander,P.,Silvasti,P.,Suhonen,J., What Are Needed to be Considered Beside of Learning Objects in Computer Science Education, Kolin Kolistelut-Coli Calling 2003 Joensuu
  • Uluslararası , Kışla,T,Çavaş,P,ÇavaşB,Karaoglan,B, Turkish Science Teachers Attitudes toward ICT in Education, 2nd Computer and Instructional Technologies Symposium
  • Ulusal , Özdemir,Ö,Ülker,M.,Uyguç,M,Çavaş,P,ÇavaşB,KesercioğluT, Fen Eğitiminde İnşacı Yaklaşım ve Kavram Haritalarının Kullanımının Öğrenci Başarılarına olan Etkisi, V.Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi
  • 31.03.2016, Uluslararası, NSTA 2016, ÇAVAŞ BÜLENT,HOLBROOK JACK,RANNIKMAE MIIA,SILAY İLHAN, Engineering in K12 Teaching and Learning Environment Experiences from ENGINEER Project in Turkey, Poster
  • 30.12.2022, Uluslararası, 4. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, ÇAVAŞ BÜLENT, KOÇ SİMGE, Yentür Mücahit, ROSES-SECOND PROJECT AND A CURRENT VIEW ON SCIENCE EDUCATION, Tam metin bildiri
  • 30.11.2022, Uluslararası, 4. INTERNATIONAL BAKU SCIENTIFIC RESEARCH CONGRESS, ÇAVAŞ BÜLENT, AÇIK ÇINAR ŞERMİN, KOÇ SİMGE, Kolaç Mısra, A TREND ANALYSIS ABOUT OCEAN LITERACY STUDIES BETWEEN 2004-2022, Tam metin bildiri
  • 30.10.2013, Uluslararası, IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brojerage event Horizon 2020, ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAVAŞ PINAR,MUŞLU KAYGISIZ GÜLFEM,KESERCİOĞLU TEOMAN İSMAİL, Outdoor education in Izmir natural life park, Özet bildiri
  • 29.03.2017, Uluslararası, 12nd Annual NSTA Global Conversations in Science Education Conference, ÇAVAŞ BÜLENT, The Development of Turkish Science Teachers Inquiry Based Teaching Skills, Özet bildiri
  • 24.11.2021, Uluslararası, TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Kennedy Teresa, ÇAVAŞ BÜLENT, THE PROBLEMS PERCEIVED BY UNIVERSITY STUDENTS ABOUT COVID-19 AND THEIR INNOVATIONS USING ENGINEERING DESIGN CHALLENGE, Tam metin bildiri
  • 24.11.2021, Uluslararası, TARAS SHEVCHENKO 7th INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, Chouliaras Gerasimos, Sotiriou Sofoklis, ÇAVAŞ BÜLENT, SCHOOL NETWORK ALERT CITIZENS PROTECTION ROADMAP TOWARDS SCHOOL BASED SEISMOLOGY, Tam metin bildiri
  • 24.07.2000, Uluslararası, International Special Education Congrees, ÇAVAŞ BÜLENT, The Use of Computer Technology in Seventh Grade Science Topics which Contain Mathematics, Tam metin bildiri
  • 24.04.2015, Uluslararası, II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, PIERRE CLEMENT,JEREMY CASTERA,HAMURCU HÜLYA,ÇAVAŞ BÜLENT,GÜNAY FERİDE YASEMİN, Teachers conceptions of gender equality in France and Turkey, Özet bildiri
  • 24.04.2015, Uluslararası, II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, SİMGE AKPULLUKCU,CAGLA BULUT,DUYGU SEYMAN,ÇAVAŞ BÜLENT, Learning How To Control The Scientific Process Skills Through 3 Stage Model 7th Grade Absorption of Light Unit, Özet bildiri
  • 24.04.2015, Uluslararası, II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, COLETTE RENIER,ÇAVAŞ BÜLENT,DUYGU SEYMAN, European Researchers Night, Özet bildiri
  • 24.04.2015, Uluslararası, II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, SİMGE AKPULLUKÇU,ÇAVAŞ BÜLENT, Laboratory Safety Questionnaire Development Validity And Reliability, Özet bildiri
  • 24.04.2015, Uluslararası, II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,BİLİCAN KADER,ÇAVAŞ BÜLENT, The Makers of Future The Future of Makers, Özet bildiri
  • 24.04.2015, Uluslararası, II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, ÇAVAŞ BÜLENT,CAGLA BULUT, FuLL Science, Özet bildiri
  • 24.04.2015, Uluslararası, II.IOSTE Eurasian Regional Symposium & Brokerage Event Horizon 2020, Zeynep Hulagu,ÇAVAŞ BÜLENT, Ark of Inquiry, Özet bildiri
  • 24.01.2013, Uluslararası, PROFILES Conference, ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,ÇAVAŞ BÜLENT, The realization of of IBSE in PROFILES, Tam metin bildiri
  • 21.09.2014, Uluslararası, XVI. IOSTE Symposium, GÜNAY FERİDE YASEMİN,ÇAVAŞ BÜLENT,HAMURCU HÜLYA, Pre service Teachers Views on the Environmental Education Human Brain and Genetics Health and Sexual Education, Tam metin bildiri
  • 20.04.2012, Uluslararası, 3RD INTERNATIONAL WORKSHOP TEACHING ROBOTICS, ÇAVAŞ BÜLENT,KESERCİOĞLU TEOMAN İSMAİL,HOLBROOK JACK,RANNIKMAE MIIA,OZDOGRU EDA,GOKLER FATIH, The Effects of Robotics Club on the Students Performance on Science Process Scientific Creativity Skills and Perceptions on Robots Human and Society, Tam metin bildiri
  • 19.12.2015, Uluslararası, Int Conference on Mediterranean Sea Connects Us, ÇAVAŞ BÜLENT,SILAY İLHAN, Responsible Research And Innovation Experiences From Ark of Inquiry Project in Turkey, Özet bildiri
  • 18.12.2021, Uluslararası, INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS, AÇIK ÇINAR ŞERMİN, ÇAVAŞ BÜLENT, EVALUATING TURKISH PRESERVICE SCIENCE TEACHERS’ OCEAN LITERACY LEVEL, Tam metin bildiri
  • 18.12.2021, Uluslararası, INTERNATIONAL ANTALYA SCIENTIFIC RESEARCH AND INNOVATIVE STUDIES CONGRESS, AÇIK ÇINAR ŞERMİN, ÇAVAŞ BÜLENT, SCIENCE AND INNOVATION IN MARINE SCIENCES: INTER ISLAMIC NETWORK ON OCEANOGRAPHY, Tam metin bildiri
  • 16.11.2021, Uluslararası, AL FARABI JOURNAL 10th International Conference on Social Sciences, KAYA GÜLŞAH, ÇAVAŞ BÜLENT, A RESEARCH ON 8th GRADE STUDENTS' OPINIONS ON SCIENCE AND TECHNOLOGY, Tam metin bildiri
  • 16.11.2021, Uluslararası, AL FARABI JOURNAL 10th International Conference on Social Sciences, UÇARÇELİK AYTEN, ÇAVAŞ BÜLENT, RESEARCH ON 8th GRADE STUDENTS' OPINIONS ON THE ENVIRONMENT AND PROBLEMS, Tam metin bildiri
  • 15.12.2021, Uluslararası, 6. ASIA PACIFIC INTERNATIONAL CONGRESS ON CONTEMPORARY STUDIES, AÇIK ÇINAR ŞERMİN, ÇAVAŞ BÜLENT, AN INVESTIGATION ON OCEAN LITERACY OF PRESERVICE SOCIAL SCIENCES TEACHERS, Tam metin bildiri
  • 13.06.2010, Uluslararası, XIV IOSTE Symposium, ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAVAŞ PINAR,YILMAZ HÜLYA,KESERCİOĞLU TEOMAN İSMAİL, What I want to learn about physics topics: A general picture of Turkish Rose Survey, Özet bildiri
  • 12.06.2017, Uluslararası, 2nd International Baltic Symposium on Science and Technology Education, ÇAVAŞ BÜLENT,Bulut Çağla, Students Perceptions toward Science Course and IBSE Implementation in Schools Study earthquakes Project, Özet bildiri
  • 12.06.2017, Uluslararası, 2nd International Baltic Symposium on Science and Technology Education, Bulut Çağla,ÇAVAŞ BÜLENT,Demir Kadir, A Reflection of Preservice science teachers’xx views of open access dimension of RRI, Özet bildiri
  • 12.04.2016, Uluslararası, NEW TRENDS IN HIGHER EDUCATION, ÇAVAŞ BÜLENT,BULUT CAGLA, A NEW APPROACH IN EDUCATION SYSTEM RESPONSIBLE RESEARCH AND INNOVATION, Sözlü Bildiri
  • 12.04.2016, Uluslararası, NEW TRENDS IN HIGHER EDUCATION, BINGUL DİLARA,ÇAVAŞ BÜLENT, FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ DEPREM KONUSUNDAKİ KAVRAM YANILGILARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, Sözlü Bildiri
  • 12.04.2016, Uluslararası, New Trends in Higher Education, SENEL SERCAN,ÇAVAŞ BÜLENT, YÜKSEKÖĞRETİMDE ARTIRILMIŞ ORTAMLARININ KULLANIMI, Sözlü Bildiri
  • 12.03.2015, Uluslararası, 10th NSTA Global Conversations in Science Education Conference, ÇAVAŞ BÜLENT,Jack Holbrook, A PROFILES Project Based Teaching and Learning Module, Poster
  • 11.07.2016, Uluslararası, IOSTE 2016, ÇAVAŞ BÜLENT,SILAY İLHAN,SENEL SERCAN,DEMIR KADIR, Integration of Robotics into School Science Curriculum 4 Best Practices, Özet bildiri
  • 11.04.2019, Uluslararası, NSTA2019, ÇAVAŞ BÜLENT, The effects of DEU virtual museum on students’ science achievements and attitudes, Özet bildiri
  • 11.04.2015, Uluslararası, 2015 Annual International Conference, WILLIAM STOLL,DEMİR ABDULKADİR,ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAVAŞ PINAR, The Change Process in a College Physics Faculty s Conceptions and Practices on Teaching for Conceptual Change, Özet bildiri
  • 11.02.2004, Ulusal, AKADEMİK BİLİŞİM, ÇAVAŞ BÜLENT,KIŞLA TARIK,PETER TWINING, Eğitimde Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanimina Yönelik Bir Araştirma Dictated Yaklaşimi, Özet bildiri
  • 09.04.2019, Uluslararası, NSTA 2019, KARAGÖZ EMRE,ORAL LÜTFİYE ÖZGE,YILDIZ CEM,ÇAVAŞ BÜLENT, Beyond the pages: Interactive eworkbook of middle school students for science courses, Özet bildiri
  • 09.04.2019, Uluslararası, NSTA 2019, KARAGÖZ EMRE,ORAL LÜTFİYE ÖZGE,YILDIZ CEM,ÇAVAŞ BÜLENT, Beyond the pages: Interactive eworkbook of middle school students for science courses, Özet bildiri
  • 09.04.2019, Uluslararası, NSTA 2019, KARAGÖZ EMRE,ORAL LÜTFİYE ÖZGE,YILDIZ CEM,ÇAVAŞ BÜLENT, Beyond the pages: Interactive eworkbook of middle school students for science courses, Özet bildiri
  • 09.04.2019, Uluslararası, NSTA 2019, KARAGÖZ EMRE,ORAL LÜTFİYE ÖZGE,YILDIZ CEM,ÇAVAŞ BÜLENT, Beyond the pages: Interactive eworkbook of middle school students for science courses, Özet bildiri
  • 09.04.2019, Uluslararası, NSTA 2019, KARAGÖZ EMRE,ORAL LÜTFİYE ÖZGE,YILDIZ CEM,ÇAVAŞ BÜLENT, Beyond the pages: Interactive eworkbook of middle school students for science courses, Özet bildiri
  • 09.04.2019, Uluslararası, NSTA 2019, KARAGÖZ EMRE,ORAL LÜTFİYE ÖZGE,YILDIZ CEM,ÇAVAŞ BÜLENT, Beyond the pages: Interactive eworkbook of middle school students for science courses, Özet bildiri
  • 09.04.2019, Uluslararası, NSTA 2019, KARAGÖZ EMRE,ORAL LÜTFİYE ÖZGE,YILDIZ CEM,ÇAVAŞ BÜLENT, Beyond the pages: Interactive eworkbook of middle school students for science courses, Özet bildiri
  • 08.11.2021, Uluslararası, 2nd International Congress of Modern Studies in Social and Human Sciences, ULUS GİZEM, ÇAVAŞ BÜLENT, EXAMINATION OF STUDENT OPINIONS ON THE USE OF GAMIFICATION IN SCIENCE EDUCATION, Tam metin bildiri
  • 08.11.2021, Uluslararası, KARABAGH 2nd INTERNATIONAL CONGRESS OF MODERN STUDIES IN SOCIAL AND HUMAN SCIENCES, UZUN AYFER, ÇAVAŞ BÜLENT, INTERACTIVE ELECTRONIC BOOK DESIGN IN SCIENCE EDUCATION, Tam metin bildiri
  • 08.11.2018, Uluslararası, International Conference on Innovation, Smart Culture and Well-Being, ÇAVAŞ BÜLENT, INQUIRY BASED SCIENCE EDUCATION AND RESPONSIBLE RESEARCH AND INNOVATION: REAL EXAMPLES FROM EUROPEAN UNION PROJECTS, Tam metin bildiri
  • 08.09.2017, Uluslararası, 9th Annual International Conference on Humanities and Social Sciences, KIŞLA TARIK,ÇAVAŞ BÜLENT, Investigation of High School Teachers’ Perception of Mobile Learning according to Their Tablet Acceptance, Özet bildiri
  • 08.06.2018, Uluslararası, World STEM Education Conference, ÇAVAŞ BÜLENT,YAĞCI REMZİ,KIŞLA TARIK,KESKİN HANİFE,GÜR BARIŞ,ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,TEOMAN BETÜL, STEM Education in Virtual Museums, Özet bildiri
  • 08.06.2018, Uluslararası, World STEM Education Conference, ACAR AHMET,ÇAVAŞ BÜLENT,KIŞLA TARIK, Virtual Reality Enhanced Learning in STEM, Tam metin bildiri
  • 08.06.2018, Uluslararası, World STEM Education Conference, ÇAVAŞ BÜLENT, The Use of Lego Robots in STEM Learning, Tam metin bildiri
  • 08.06.2018, Uluslararası, World STEM Education Conference, ÇAVAŞ BÜLENT,YAĞCI RECEP,KIŞLA TARIK,KESKİN HANİFE,GÜR BARIŞ,ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,TEOMAN BETÜL, STEM Education in Virtual Museums,
  • 06.12.2017, Uluslararası, EDUCATIONAL CONFERENCE “TEACHING SCIENCES IN SCHOOLS WITH CREATIVITY ANDINNOVATION: TRANSFORMING THE THEORY INTO PRACTICE, ÇAVAŞ BÜLENT, FROM “SCIENCE IN SOCIETY (SiS)” TO “SCIENCE WITH AND FOR SOCIETY (SWAFS)”: CHALLENGES AND IMPLEMENTATIONS IN EUROPEAN SCIENCE EDUCATİON, Özet bildiri
  • 06.11.2017, Uluslararası, EDUCATIONAL CONFERENCE “TEACHING SCIENCES IN SCHOOLS WITH CREATIVITY ANDINNOVATION: TRANSFORMING THE THEORY INTO PRACTICE, ÇAVAŞ BÜLENT, Teacher Taining and Beyond, Özet bildiri
  • 06.09.2019, Uluslararası, International Symposium on Active Learning, KARAGÖZ EMRE,ORAL LÜTFİYE ÖZGE,ÇAVAŞ BÜLENT, ROBOTİK EĞİTİMİNİN ÖĞRENCİLERİN ZİHİNLERİNDEKİ BİLİM VE TEKNOLOJİ KAVRAMLARINA ETKİSİ, Tam metin bildiri
  • 03.05.2016, Uluslararası, RRI SuperSeminar, ÇAVAŞ BÜLENT, How to create a life long understanding of theresponsible and innovative way of thinking, Davetli konuşmacı
  • 02.12.2022, Uluslararası, 2. INTERNATIONAL CONGRESS ON ENVIRONMENT, DISASTER AND FOREST, ÇAVAŞ BÜLENT, KOÇ SİMGE, Yentür Mücahit, STUDENTS' AWARENESS ON ENVIRONMENTAL CHALLENGES, Tam metin bildiri
  • 02.12.2022, Uluslararası, ANKARA INTERNATIONAL CONGRESS ON SCIENTIFIC RESEARCH-VII, ÇAVAŞ BÜLENT, KOÇ SİMGE, Yentür Mücahit, GÖL DAMLA, STUDENTS’ CAREER MOTIVATIONS FOR THEIR FUTURE JOB, Tam metin bildiri
  • 02.12.2019, Uluslararası, The 6th ICASE World Science and Technology Education Conference, KARAGÖZ EMRE,ÇAVAŞ BÜLENT, The Use of Interactive Electronik Book to Make Science Education Attractive for Students, Tam metin bildiri
  • 02.12.2019, Uluslararası, The 6th ICASE World Science and Technology Education Conference, ÇAVAŞ BÜLENT,ÖZDEM YILMAZ YASEMİN, Daylighting Rivers: Inquiry-based learning experiences, Özet bildiri
  • 02.12.2019, Uluslararası, 6th ICASE World Science and Technology Education Conference, Demir Kadir,ÇAVAŞ PINAR,ÇAVAŞ BÜLENT, Teaching in the Era of Industry 4.0: Cultivating the Next Generation of STEM Teachers., Özet bildiri
  • 02.02.2005, Ulusal, AB 2015, ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAVAŞ PINAR, Technology Based Learning Robotics Club, Özet bildiri
  • 02.02.2005, Ulusal, Akademik Bilişim-05, ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAVAŞ PINAR, Teknoloji Tabanlı Öğrenme ROBOTIK KULÜP, Özet bildiri
  • 01.12.2020, Uluslararası, International Conference “Daylighting Rivers: Inquiry Based Learning for Civic Ecology”, ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,ÇAVAŞ BÜLENT, An investigation on student’s perceived change in attitudes towards STEM and career decision self-efficacy in Daylighting Rivers, Tam metin bildiri
  • 01.12.2020, Uluslararası, Daylighting Rivers Conference, Ugolini Flora,Barbera Gr,ÇAVAŞ BÜLENT,D Ambrosio El,DiGrazia Serena,Escuredo Ma,Marrazzo Ma,Massetti Li,Mylonas Demetris,ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,Papageorgiou Fouli,Pearlmutter David,Ungaro Francesca,Striano Va, Daylighting Rivers Project Methodology for Inquiry-Based Learning, Tam metin bildiri
  • 01.12.2017, Ulusal, Eğitimde Alternatif Yaklaşımlar, ÇAVAŞ BÜLENT, Avrupa Birliğinde STEM Eğitimi Yaklaşımları ve Uygulamaları, Özet bildiri
  • 01.12.2016, Uluslararası, Multiple Dimensions in Science Education, ÇAVAŞ BÜLENT, AN ENGINEER TEACHING AND LEARNING MODULE I DESIGN MY OWN VACUUM CLEANER, Özet bildiri
  • 01.12.2016, Uluslararası, Multiple Dimensions in Science Education, DAĞLIOĞLU ÖNDER,ÇAVAŞ BÜLENT, THE IMPORTANCE OF DAILY SPORT EXERCISES FOR OUR HEALTHY LIFE, Özet bildiri
  • 01.12.2016, Uluslararası, Multiple Dimensions in Science Education, ÇAVAŞ BÜLENT, FOUR SUCCESS STORIES FROM RRI AND IBSE BASED EU FUNDED PROJECTS, Özet bildiri
  • 01.11.2016, Uluslararası, ICASE 2016, ZHANG BAOHUI,HOLBROOK JACK,ÇAVAŞ BÜLENT, ICASE JOURNAL SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL, Özet bildiri
  • 01.11.2016, Uluslararası, ICASE 2016, ÇAVAŞ BÜLENT,SAYAR SELIN NUR,SENEL SERCAN, A PROFILES BASED TEACHING AND LEARNING MODULE HOW CAN WE CREATE AN ICE CREAM CAR WHICH GOESON THE BEACH USING WIND, Özet bildiri
  • 01.11.2016, Uluslararası, ICASE 2016, ÇAVAŞ BÜLENT,AKPULLUKCU SIMGE, AN ASSESSMENT OF NEW SCIENCE AND TECHNOLOGYCURRICULUM IN TERMS OF LABORATORY USAGE, Özet bildiri
  • 01.11.2016, Uluslararası, ICASE 2016, ÇAVAŞ BÜLENT, A NEW APPROACH TO TEACH EARTHQUAKE CONCEPTUSING SSE PROJECT, Özet bildiri
  • 01.11.2016, Uluslararası, ICASE 2016, ÇAVAŞ BÜLENT,Bulut Cagla, EVALUATION OF PRESERVICE SCIENCE TEACHERS VIEWSTOWARDS RESPONSIBLE RESEARCH AND INNOVATION, Özet bildiri
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ BÜLENT, ÇAVAŞ PINAR, ÖZDEM YILMAZ YASEMİN, Contemporary Issues in Science and Technology Education, 2023, Springer, 978-3-031-24258-8
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ BÜLENT, ÇAVAŞ PINAR, Anagün Şengül, Contemporary Issues in Science and Technology Education, 2023, Springer, 978-3-031-24258-8
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, Akpan Ben, ÇAVAŞ BÜLENT, Kennedy Teresa, Contemporary Issues in Science and Technology Education, 2023, Springer, 978-3-031-24258-8
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, KOÇ SİMGE, ÇAVAŞ BÜLENT, Fen Öğretiminde Araştırmaya Dayalı Öğrenme, 2022, Akademisyen, 978-625-6965-25-6
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ BÜLENT, KOÇ SİMGE, Disiplinlerarası Fen Öğretimi, 2022, Pegem Akademi, 978-625-8325-49-2
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ BÜLENT, ÇAVAŞ LEVENT, ULUS GİZEM, 21.YÜZYILDA FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ, 2021, Anı Yayınevi, 978-605-170-688-7
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ BÜLENT, Altundağ Zümrüt, Akter Burak Avni, Çalışkan Gamze, Boran Melike, Aydın Kübra, 21.Yüzyılda Fen Bilimleri Öğretimi, 2021, Anı Yayınevi, 978-605-170-688-7
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, KOÇ SİMGE, ÇAVAŞ BÜLENT, OKULLARDA LABORATUVAR GÜVENLİĞİ, 2021, Akademisyen, 978-625-8430-47-9
  • Uluslararası 2020, Bilimsel Kitap, KARAGÖZ EMRE, YILDIZ CEM, GÜNEY LÜTFİYE ÖZGE, ÇAVAŞ BÜLENT, ÇAVAŞ PINAR, Dijital Medya ve Öğrenme, 2020, Pegem, 978-625-7052-96-2
  • Uluslararası 2020, Bilimsel Kitap, ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,ÇAVAŞ BÜLENT, Fen Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları, 2020, Pegem Akademi, 978-605-364-176-6
  • Uluslararası 2020, Bilimsel Kitap, Koç Simge,ÇAVAŞ BÜLENT, Laboratory Safety for Science Teachers, 2020, Akademisyen, 978-625-779-518-0
  • Uluslararası 2020, Bilimsel Kitap, Akpullukcu Simge,ÇAVAŞ BÜLENT, Lab safety for Science Teachers, 2020, Nobel, 9786257795180
  • Uluslararası 2020, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAVAŞ PINAR, Science Education in Theory and PracticeAn Introductory Guide to Learning Theory, 2020, Springer Publishing, 978-3-030-43620-9
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, KARAGÖZ EMRE,ORAL LÜTFİYE ÖZGE,ÇAVAŞ BÜLENT, OKUL DUVARLARININ ÖTESİNE ÖĞRENME YOLCULUĞU: Bilim-Teknoloji Merkezleri ve Bilim Müzeleri, 2019, Nobel Akademik Yayıncılık, 978-605-7846-99-0
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, KARAGÖZ EMRE,ORAL LÜTFİYE ÖZGE,ÇAVAŞ BÜLENT, Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Yaklaşımlar, 2019, ANI YAYINCILIK, 978-605-170-301-5
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, Ugolini Francesca,ÇAVAŞ BÜLENT,Grazia Serena,Massetti Luciano,Mylonas Demetris,ÖZDEM YILMAZ YASEMİN,Papageorgiou Fouli,Pearlmutter David,Ungaro Fabio, LEARNING METHODOLOGY GUIDELINES, 2019, IBIMET-CNR, 9788895597386
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, KARAGÖZ EMRE,ÇAVAŞ BÜLENT,ORAL LÜTFİYE ÖZGE, Science Education: Visions of the Future, 2019, Next Generation Education, 978-978-975-037-5
  • Uluslararası 2018, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ PINAR,ÇAVAŞ BÜLENT, Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada STEM Eğitimi, 2018, Anı Yayıncılık, 978-605-170-217-9
  • Uluslararası 2018, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ BÜLENT, PROFILES TYPE INQUIRY LEARNING MODULES, 2018, ICASE, 2663-0699
  • Uluslararası 2018, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ PINAR,ÇAVAŞ BÜLENT, Okul Öncesinden Üniversiteye Kuram ve Uygulamada Stem Eğitimi, 2018, Anı Yayıncılık, 978-605-170-217-9
  • Uluslararası 2017, Bilimsel Kitap, Rannikmae Miia,Holbrook Jack,ÇAVAŞ BÜLENT, Teaching, Coaching and Mentoring Adult Learners, 2017, Routledge Taylor Francis,
  • Uluslararası 2017, Bilimsel Kitap, Chouliaras Gerasimos,Drakatos Georgios,Staviani Maria,Mavromanolakis Georgios,Potsidi Marianna,Chaniotakis Manolis,Sotiriou Sofoklis,Stouraitis Ilias,Alexapolus Giannis,Papaevripdou Marios,Pavlou Ivoni,Zacharia Zacharias,Xenofontos Nikoletta,Irakleous Maria,Fiakkou Anna,ÇAVAŞ BÜLENT,Dönertaş Elif,Hulagu Zeynep,Ozben Zeynep,Aras Ismail,Guler Sedriye,Ivanov Philip,Kouzov Orlin,Pavlova Daniela,Yoshinov Radoslav,Hadjitodorow Stefan,Cerri Luigi,Martino Flora, Guides for Teachers: Pedagogical Framework Implementation Guide, 2017, EPINOIA SA,
  • Ulusal 2016, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ BÜLENT,ÇAVAŞ PINAR, Fen Bilimleri Öğretimi, 2016, Anı Yayıncılık,
  • Ulusal 2016, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ PINAR,ÇAVAŞ BÜLENT, Fen Bilimleri Öğretimi, 2016, Anı Yayıncılık,
  • Uluslararası 2016, Bilimsel Kitap, ÇAVAŞ BÜLENT,Akpan Ben,Çakmakçı Gültekin, WorldSTE2016 Scientific Programme and Abstracts, 2016, Papillon, 978-605-9226-81-3
  • Ulusal 2015, Bilimsel Kitap, AKGÜNDÜZ DEVRİM,aydeniz mehmet,ÇAKMAKÇI GÜLTEKİN,ÇAVAŞ BÜLENT,ÇORLU MEHMET SENCER,ÜNER TUĞBA,ÖZDEMİR SELÇUK, STEM eğitimi Türkiye raporu: Günün modası mı yoksa gereksinim mi?, 2015, İstanbul Aydın Üniversitesi,
  • Ulusal 2015, Ders Kitabı, ÇAVAŞ BÜLENT, Öğretim Materyalleri Kitabı, 2015, Palme Yayıncılık, 9786053554059
  • Uluslararası 2015, Araştırma (Tez Hariç) Kitabı, ÇAVAŞ BÜLENT,GÜLTEKİN ÇAKMAKÇI, IOSTE Eurasian Regional Symposium Brokerage Event Horizon 2020 Abstracts and Programme Book, 2015, PALME YAYINCILIK, 9786053553915
  • Uluslararası 2015, Ansiklopedi Maddesi, ÇAVAŞ BÜLENT, Encyclopedia of Science Education, 2015, Springer, 978-94-007-2150-0
  • Ulusal 2010, , CAVAS BÜLENT, Innovation in Science and Technology Education Research Policy Practice, 2010, AS Ecoprint, Tartu, 978-9985-4-0607-6
  • Ulusal 2009, , CAVAS BÜLENT, Diffusion of ICT in Science Education Multiple Literacy and Science Education ICTs in formal and Informal Learning Environments, 2009, IGI Global, 37469-9308
  • Ulusal 2008, , CAVAS BÜLENT, XIII IOSTE Symposium Proceedings, 2008, Palme Yayıncılık, Ankara, 978-605-5829-16-2
  • Ulusal 2006, , CAVAS BÜLENT, Klasik Kimya Deneyleri, 2006, ,
  • Ulusal 2006, , CAVAS BÜLENT, Avrupa Birliği ile Bütünleşme Sürecinde İlköğretim Eğitimi, 2006, Palme yayıncılık, 4567-35462
  • Ulusal 2005, Kitap Tercümesi, CAVAS BÜLENT, Çocuklar için Kısa Sürede Yapılabilecek Fen Deneyleri, 2005, John Wiley & Sons, 0471044563
  • Ulusal 2004, , CAVAS BÜLENT, Biyoloji Uygulamaları I, 2004, İzmir: Gema Gelişim Yayıncılık, ISBN 975-6200-00-6
Journal of Baltic Science Education , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
International Journal of Science Education , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
Journal of Baltic Science Education , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Ortaöğretim Fen ve Matematik Alanlar Eğitimi
journal of baltic science education , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
  • Nesli Tehdit Altındaki Canlıların Robotlarının Sergisi

    26.08.2016 - 04.09.2016

    Düzenleyenler : DEPARK
    İZMİR
  • Diğer

    2019

    Eşik Üstü Ödülü
    Avrupa Birliği Ufuk2020 Programı’xxna sunulan ve Avrupa Komisyonu’xxnun belirlediği eşik değerin üstünde puan alan projelere, proje ekibinin yeniden proje sunmasının teşvik edilmesi amacıyla ”TÜBİTAK Uluslararası İşbirliklerine Katılımı Özendirmeye Yönelik Destek ve Ödül Programları” çerçevesinde Eşik Üstü ödülleri verilmektedir. Ödül, Avrupa Komisyonu’xxnun değerlendirme belgesinde yer alan değerlendirme puanı baz alınarak verilmekte ve puan kriterine uygun projelerin ekiplerine TÜBİTAK’xxa başvurdukları takdirde ödenmektedir.
    TÜBİTAK
  • Diğer

    2018

    TÜBİTAK Ufuk 2020 Eşik Üstü Ödülü
    TÜBİTAK Ufuk 2020 Eşik Üstü Ödülü
    TÜBİTAK
  • Proje Ödülü

    2017

    proje eşik üstü ödülü
    342220 Numaralı H2020-SWAFS-2016-17 Çağrısı kapsamında sunulan ”Science and Technological Education for an oPen schooling towards an innovative platform sUpPorting future young researchers”
    TÜBİTAK
  • Yayın Teşvik Ödülü

    2006

    Yayın Teşvik Ödülü

    TÜRKİYE BİLİMLER AKADEMİSİ (TÜBA)
  • Dokuz Eylül Üniversitesi Sanal Müzesinin Geliştirilmesi ve Eğitim Sistemine Adaptasyonu

    03.03.2018 - 31.12.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • YOBOLAR DOĞAL YAŞAM PARKINDA BULUŞUYOR DOĞAYI VE HAYVANLARI ÖĞRENİYOR

    01.01.2013 - 31.12.2013

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: EGE ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Development of Learning Design Skills for Enhancing Students Key Competencies

    01.01.2010 - 31.12.2012

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 399,611 EURO
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Schools Study Earthquakes

    01.09.2015 - 31.08.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 300000 EURO
    Proje Teşvik Puanı : 24
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Professional Reflection-Oriented Focus on Inquiry-based Learning and Education through Science (PROFILES)

    01.12.2010 - 31.05.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: TOKAT GAZİOSMANPAŞA ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • PROFILES Professional Reflection Oriented Focus on Inquiry based Learning and Education through Science

    01.12.2010 - 31.05.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 3400000 EURO
    Proje Teşvik Puanı : 30
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • School Networks Alert Citizens protection

    01.09.2018 - 30.08.2020

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 250000 EURO
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Ark of Inquiry

    01.03.2014 - 28.02.2018

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 2400000 EURO
    Proje Teşvik Puanı : 8
    Avrupa Konseyi - Tamamlandı
  • Öğretmen ve Öğretmen Adaylarının Sağlık ve Çevre Eğitimine Bakış Açılarının Değerlendirilmesi ( 2014 KB EGT 001)

    14.04.2014 - 14.10.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 21.000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Öğretmen ve öğretmen adaylarının sağlık ve çevre eğitimine bakış açılarının değerlendirilmesi

    14.04.2014 - 14.04.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 50000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 6.75
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Elektronik Kitap Kullanımlı Öğrenme Yönetim Sistem Tasarımı

    11.06.2019 - 11.06.2021

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 78637.17 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Professional Reflection Oriented Focus on Inquiry based Learning and Education through Science

    01.12.2010 - 05.05.2016

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 3447910 EURO
    Proje Teşvik Puanı : 30
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • ENGINEER brEaking New Ground In the SciencE Education Realm

    01.10.2010 - 05.05.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 3,136,291 EURO
    Proje Teşvik Puanı : 22.5
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • The effect of virtual reality enhanced learning environment on the 7th grade students’xx reading and writing skills in English

    04.04.2018 - 04.04.2020

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 40.000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    ARAŞTIRMA PROJESİ - Tamamlandı
  • School Networks Alert Citizen protection (SNAC)

    01.08.2018 - 01.08.2020

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 249000 EURO
    Proje Teşvik Puanı : 8
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Genç Mucitler Robot Geliştiriyor Bilimi Keşfediyor

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • İlköğretim Fen Bilgisi Eğitiminde Web Tabanlı Bilgi Destek Sistemi Tasarımı

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    BAP - Tamamlandı
  • Yibolar Doğal Yaşam Parkında Buluşuyor Doğayı ve Hayvanları Öğreniyor

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Proje Koordinatörü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Viljecon valg

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yönetici
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    ARAŞTIRMA PROJESİ - Tamamlandı
  • İlköğretim Fen Bilgisi Derslerinde Matematik Uygulamalı Konuların Bilgisayar Destekli Eğitim İle Verilmesinin Öğrenci Başarılarına Etkileri

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    BAP - Tamamlandı
  • Sea Turtles in Cyprus

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    ARAŞTIRMA PROJESİ - Tamamlandı
  • ELBA

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Proje Koordinatörü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Give Earth a Chance

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Interest and Recruitments in Science

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yönetici
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • DEAN Digital Edition Apprenticeship and Networks LLP LdV partnership project

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Fen Eğitiminde Web üzerinden aktif öğrenme

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    BAP - Tamamlandı
  • 1180 Miles

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yönetici
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • İlköğretim Fen Bilgisi Enerji Konusunun Öğretiminde Teknoloji Kullanımının Öğrenci Başarılarına Etkileri

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    BAP - Tamamlandı
  • Eğitim Fakültelerindeki Öğretim Elemanlarının Sürdürülebilirlik Konusundaki Düşünceleri

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    ARAŞTIRMA PROJESİ - Tamamlandı
  • Training Teacher Educators For Using Computer Based Cognitive Technologies in Teaching and Learning

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Eco Brothers

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • LD Skills Development of Learning Design Skills for Enhancing Students Key Competencies

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Fen Eğitiminde Matematik Bilgi ve Becerilerinin Önemi

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    BAP - Tamamlandı
  • dICTatEd

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    ARAŞTIRMA PROJESİ - Tamamlandı
  • International Dialog for Using ICT Tools

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Virtual Instructor Researches

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    ARAŞTIRMA PROJESİ - Tamamlandı
  • PROFILES Professional Reflection Oriented Focus on Inquiry based Learning and Education through Science

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Devam Ediyor
  • Bilimle Eğlen Bilimi Sev ve Bilimi Yaşa

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Proje Koordinatörü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Eğitim Fakültelerindeki Öğrencilerin fen Matematik ve Teknolojiye Yönelik Programları Seçmeleri Etkileyen Faktörler

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    ARAŞTIRMA PROJESİ - Tamamlandı
  • Relevance of Science Education

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Proje Koordinatörü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    ARAŞTIRMA PROJESİ - Tamamlandı
  • İlköğretimde Robot Uygulamalarının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ile Yaratıcılıklarına Etkisi

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Proje Koordinatörü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    BAP - Tamamlandı
  • Avrupa Bilim ve Eğlence Günü Smyrna ya Yolculuk Çocuklar için İzmir Kent Tarihi Atölyesi

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Proje Koordinatörü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANMA BİLGİ VE BECERİLERİNİN ARAŞTIRILMASINA VE GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Fen Eğitiminde Matematik Bilgi ve Becerilerinin Önemi

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • Eğitim Fakültelerindeki Öğretim Elemanlarının Sürdürülebilirlik Konusundaki Düşünceleri

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • ELBA

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Proje Koordinatörü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • DEAN Digital Edition Apprenticeship and Networks LLP LdV partnership project

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • 1180 Miles

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yönetici
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Eco Brothers

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • İlköğretimde Robot Uygulamalarının Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerileri ile Yaratıcılıklarına Etkisi

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Proje Koordinatörü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • İlköğretim Fen Bilgisi Eğitiminde Web Tabanlı Bilgi Destek Sistemi Tasarımı

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • İlköğretim Fen Bilgisi Enerji Konusunun Öğretiminde Teknoloji Kullanımının Öğrenci Başarılarına Etkileri

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • İlköğretim Fen Bilgisi Derslerinde Matematik Uygulamalı Konuların Bilgisayar Destekli Eğitim İle Verilmesinin Öğrenci Başarılarına Etkileri

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • dICTatEd

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • Yibolar Doğal Yaşam Parkında Buluşuyor Doğayı ve Hayvanları Öğreniyor

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Proje Koordinatörü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Virtual Instructor Researches

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • Viljecon valg

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yönetici
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • Training Teacher Educators For Using Computer Based Cognitive Technologies in Teaching and Learning

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Sea Turtles in Turkey Beaches

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • Sea Turtles in Cyprus

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • Relevance of Science Education

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Proje Koordinatörü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • LD Skills Development of Learning Design Skills for Enhancing Students Key Competencies

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Proje Koordinatörü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • International Dialog for Using ICT Tools

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Interest and Recruitments in Science

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yönetici
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Give Earth a Chance

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Genç Mucitler Robot Geliştiriyor Bilimi Keşfediyor

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Fen Eğitiminde Web üzerinden aktif öğrenme

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • Eğitim Fakültelerindeki Öğrencilerin fen Matematik ve Teknolojiye Yönelik Programları Seçmeleri Etkileyen Faktörler

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı :
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    DİĞER - Tamamlandı
  • FEN BİLGİSİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANMA BİLGİ VE BECERİLERİNİN ARAŞTIRILMASINA VE GELİŞTİRİLMESİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA

    -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı