UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
ABDULLAH YASİN GÜNDÜZ

UZAKTAN EĞİTİM MESLEK YÜKSEKOKULU BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI PR. (UZAKTAN ÖĞRETİM)
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2003 - 2008

    CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İÖ) (5 YILLIK)
  • Lisans

    2008 - 2011

    SAKARYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Önlisans

    2008 - 2010

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ AÇIKÖĞRETİM FAKÜLTESİ YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2011 - 2013

    SAKARYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
    Öğretmen adaylarının uzaktan eğitim algısı
  • Doktora

    2014 - 2020

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ (DR)
    Dönüştürülmüş öğrenmenin çevrimiçi boyutunu oyunlaştırmanın öğretmen adaylarının öğrenme yaşantılarına etkisi
  • IELTS - İngilizce

    2013 - Diğer

    İngilizce - 5
  • YDS - İngilizce

    2017 - 2017-YDS İlkbahar Dönemi Sonuçları

    İngilizce - 60,00000
  • YÖKDİL - İngilizce

    2018 - 17 Mart 2018

    İngilizce - 78.75
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2020 -

    - BİLGİSAYAR TEKNOLOJİLERİ BÖLÜMÜ - BİLGİSAYAR PROGRAMCILIĞI PR. (UZAKTAN ÖĞRETİM)
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ

    2014 - 2020

    - BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - NİĞDE ÜNİVERSİTESİ

    2012 - 2014

    - BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Başkanı

    2020 - 2023

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ MYO/Yüksekokul Müdürü

    2020 -

  • 2022

    Yüksek Lisans - MUSTAFA KALINÇ
    Çevrimiçi öğretimsel tartışmalara katılım stillerine göre çevrimiçi öğrenmeye yönelik motivasyon ve akademik başarının incelenmesi
    Hacettepe Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • Bilgi Güvenliği - Önlisans, 2022-2023
  • Kariyer Planlama - Önlisans, 2022-2023
  • Bilgisayar Donanımı - Önlisans, 2022-2023
  • Ofis Yazılımları - Önlisans, 2022-2023
  • Bilgisayar Ağları - Önlisans, 2022-2023
  • Mesleki İngilizce - Önlisans, 2022-2023
  • Mesleki İngilizce - Önlisans, 2021-2022
  • Bilgisayar Donanımı - Önlisans, 2021-2022
  • Bilgi Güvenliği - Önlisans, 2021-2022
  • Kariyer Planlama - Önlisans, 2021-2022
  • Ofis Yazılımları - Önlisans, 2021-2022
  • Bilgisayar Ağları - Önlisans, 2021-2022
  • Web Tasarımı - Önlisans, 2020-2021
  • Bilgisayar Ağları - Önlisans, 2020-2021
  • Mesleki İngilizce - Önlisans, 2020-2021
  • Bilgi Güvenliği - Önlisans, 2020-2021
  • Kariyer Planlama - Önlisans, 2020-2021
  • Ofis Yazılımları - Önlisans, 2020-2021
  • Bilgisayar Donanımı - Önlisans, 2020-2021
  • Uluslararası Hakemli 2023, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, The Importance of Investigating Students’ Lifelong Learning Levels and Perceptions of 21st-Century Skills, International e-Journal of Educational Studies
  • Uluslararası Hakemli 2023, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, Investigating the Impact of a Fully Online Flipped Classroom on Students Performance: A Mixed-Method Study, Hacettepe University Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli 2022, DAĞHAN GÖKHAN, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, Research trends in educational technology journals between 2000 and 2018: a web scraping study, Education and Information Technologies
  • Uluslararası Hakemli 2022, BAHAR MUSTAFA, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, Understanding Future Special Education Teachers Think About Their Profession and the Using of Assistive Technologies: A Mixed-Method Study, Hacettepe University Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli 2020, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,AKKOYUNLU BUKET, Effectiveness of Gamification in Flipped Learning, SAGE Open
  • Uluslararası Hakemli 2020, NUHOĞLU KİBAR PINAR, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, AKKOYUNLU BUKET, Implementing Bring Your Own Device (BYOD) Model in Flipped Learning: Advantages and Challenges, Technology, Knowledge and Learning
  • Uluslararası Hakemli 2020, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, AKKOYUNLU BUKET, The Gamification Tool For The Classroom Response Systems: Kahoot, Hacettepe University Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli 2019, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, AKKOYUNLU BUKET, Student views on the use of flipped learning in higher education: A pilot study, Education and Information Technologies
  • Uluslararası Hakemli 2018, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, İŞMAN AYTEKİN, Pre-Service Teachers’ Perception of Distance Education, Turkish Online Journal of Educational Technology
  • Uluslararası Hakemli 2016, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, ALEMDAĞ ECENAZ, YAŞAR SEVİL, ERDEM MUKADDES, Design of a Problem Based Online Learning Environment and Evaluation of Its Effectiveness, Turkish Online Journal of Educational Technology
  • Ulusal Hakemli 2015, ÇETİN OĞUZ, ÖNAL NEZİH, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, Öğretmen Adaylarının Temel Bilgi Teknolojilerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi, Abant Izzet Baysal Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
  • 30.01.2016, Ulusal, Akademik Bilişim 2016, ARIK GÜRAY,ŞAHİN MUHİTTİN,TEPE TANSEL,GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,TÜZÜN HAKAN, İnternet Erişilebilirliği Farkındalık Analizi, Özet bildiri
  • 24.05.2017, Uluslararası, 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2017), GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,AKKOYUNLU BUKET, Oyunlaştırılmış Çevrim İçi Öğrenme Ortamında Sistem Etkileşiminin Toplumsal Buradalık Düzeyine Göre İncelenmesi, Özet bildiri
  • 24.05.2017, Uluslararası, 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2017), DAĞHAN GÖKHAN,GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,AKKOYUNLU BUKET, Mobil öğrenmenin pedagojik boyutuna ilişkin yeni bir kavram: Mobil sayısal okuryazarlık, Özet bildiri
  • 21.11.2019, Uluslararası, The 2019 European Quality Assurance Forum (EQAF), ERCAN SİNA, NASIR VESİLE ASLIHAN, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, ULUDAĞ GONCA, AKSU YILDIRIM SİBEL, ELMAS MUZAFFER, AKKOYUNLU BUKET, The Impact of On-line Simulation Platform on Training of Evaluation Team Members, Tam metin bildiri
  • 19.08.2023, Uluslararası, The 17th International Scientific Research Congress, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, Tamamen Çevrimiçi Dönüştürülmüş Öğrenme (Fully Online Flipped Learning) Yaklaşımının Etkililiğinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 13.07.2016, Uluslararası, International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016), GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,DAĞHAN GÖKHAN,AKKOYUNLU BUKET, Dönüştürülmüş öğrenme ortamlarında öğrenme stilleri ile akademik başarı ilişkisinin incelenmesi, Özet bildiri
  • 13.07.2016, Uluslararası, International Conference on New Horizons in Education (INTE 2016), DAĞHAN GÖKHAN,GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,AKKOYUNLU BUKET, Dönüştürülmüş öğrenme ortamında Bilgi Sistemleri Süreklilik Modeli çerçevesinde bir inceleme, Özet bildiri
  • 11.10.2017, Uluslararası, 5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu (ITTES 2017), GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,DAĞHAN GÖKHAN,AKKOYUNLU BUKET, Dönüştürülmüş öğrenmede (flipped learning) oyunlaştırmanın öğrencilerin motivasyonlarına etkisi, Özet bildiri
  • 07.09.2023, Uluslararası, International Educational Technology Conference (IETC), GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, Tamamen Çevrimiçi Dönüştürülmüş Öğrenme (Fully Online Flipped Learning): Avantajlar ve Zorluklar, Özet bildiri
  • 05.12.2017, Uluslararası, 2017 International Conference on Computer Science and Artificial Intelligence (CSAI 2017), GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,AKKOYUNLU BUKET, Gamification Effectiveness In Online Environment Of Flipped Learning, Özet bildiri
  • 04.02.2016, Uluslararası, International Educational Technology Conference (IETC), GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,AKKOYUNLU BUKET, The Relationship Between Students Readiness For E Learning And Their Achievement In Flipped Classroom, Özet bildiri
  • 03.07.2019, Uluslararası, 10th International Conference on New Horizons in Education, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, ULUDAĞ GONCA, AVŞAROĞLU ERKAN MÜRŞİDE DİLEK, KOÇER AYHAN, AKSU YILDIRIM SİBEL, The Relationship Between the Results of Self-evaluation and the Institutional External Evaluation in Turkish Higher Education Institutions, Özet bildiri
  • 02.05.2018, Uluslararası, 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu (ICITS 2018), DAĞHAN GÖKHAN,GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,AKKOYUNLU BUKET, Yoğun bilişsel çaba gerektiren video temelli e-öğrenme materyallerinin kullanım sürdürülebilirliğine etki eden değişkenlerin incelenmesi, Özet bildiri
  • 02.05.2018, Uluslararası, 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu (ICITS 2018), GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,DAĞHAN GÖKHAN,AKKOYUNLU BUKET, Oyunlaştırılmış e-öğrenme ortamında yer alan oyun bileşenlerinin ısı haritaları yoluyla kullanım durumlarının incelenmesi, Özet bildiri
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, Eğitim ve Kültür Çalışmalarında Yenilikçi Yaklaşımlar, 2023, BERİKAN YAYINEVİ, 978-625-6428-44-7
  • Ulusal 2019, Bilimsel Kitap, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,DAĞHAN GÖKHAN,AKKOYUNLU BUKET, Eğitim Teknolojileri Okumaları 2019, 2019, Pegem Akademi, 978-605-037-061-4
  • Ulusal 2018, Bilimsel Kitap, DAĞHAN GÖKHAN,GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,AKKOYUNLU BUKET, Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, 2018, Pegem Akademi, 978-605-241-510-8
  • Ulusal 2017, Bilimsel Kitap, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN,NUHOĞLU KİBAR PINAR,AKKOYUNLU BUKET, Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, 2017, TOJET - The Turkish Online Journal of Educational Technology, 978-605-4735-94-5
  • Ulusal 2016, Bilimsel Kitap, GÜNDÜZ ABDULLAH YASİN, AKKOYUNLU BUKET, Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, 2016, TOJET - The Turkish Online Journal of Educational Technology, 978-605-318-448-5
  • Math Teachers’ Adventure of ICT Integration (AB Erasmus KA2 Stratejik Ortaklık)

    31.12.2015 - 30.12.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 188670 EURO
    Proje Teşvik Puanı : 4
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Build Your Team for Your Dream

    01.05.2017 - 30.09.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Bursiyer
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 21450 EURO
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Searching for the Labours of Hercules (AB Erasmus KA2 Stratejik Ortaklık)

    01.09.2014 - 21.05.2018

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: NİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 380206 EURO
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Eğitim Teknolojisi Ofisi ETO

    18.11.2013 - 10.10.2014

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 14978 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı