UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
YESEVİ ALPEREN YASA

UYGULAMALI BİLİMLER FAKÜLTESİ LOJİSTİK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ LOJİSTİK YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Yüksek Lisans

    2016 - 2019

    ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
    Sosyal medya satın alımlarında tüketici güveni oluşturan faktörler ve güvenin satın alma niyetine etkisi: Instagram örneği
  • Doktora

    2019 -

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • YÖKDİL - İngilizce

    2018 -

    İngilizce - 81.25
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
    Pazarlama

  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - MARMARA ÜNİVERSİTESİ

    2020 -

    - İŞLETME BÖLÜMÜ - PAZARLAMA ANABİLİM DALI
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2019 -

    - -
  • MARMARA ÜNİVERSİTESİ Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü

    2022 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Bologna Koordinatörü

    2019 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Erasmus Koordinatörü

    2019 -

  • Uluslararası Hakemli 2022, YASA YESEVİ ALPEREN, COP RUZİYE, Factors Building Consumer Trust in Instagram Stores and the Influence of Trust in Instagram Stores on Purchasing Intention, Business and Economics Research Journal
  • Uluslararası Hakemli 2022, YASA YESEVİ ALPEREN, Kuş Ahmet Salim, Sayan Nilay, DIGITAL NATIVES AS A NEW CONSUMERS: THE EFFECT OF ROLE MODEL ON BEHAVIROURAL INTENTION IN GENERATION Z, International Journal of Management Economics and Business
  • Uluslararası Hakemli 2019, YASA YESEVİ ALPEREN, COP RUZİYE, Perspectives of Consumers Towards Plastic Bags Usage in Green Marketing Consept: A Sample in Belgium, Gazi Journal of Economics and Business
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, YASA YESEVİ ALPEREN, Dijital Pazarlama: Yaklaşım ve Uygulamalar, 2022, Orion Kitabevi, 978-625-8307-06-1