UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
UFUK ULUÇINAR

EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2006 - 2008

    AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Lisans

    2007 - 2010

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2010 - 2012

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (YL) (TEZLİ)
    Öğretmen adaylarının eleştirel düşünme eğilimlerinin demokratik değerlerini yordama düzeyi
  • Doktora

    2012 - 2018

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)
    Öğrencilere özenli düşünme becerilerini kazandırmaya yönelik duyuş temelli bir eğitim programının geliştirilmesi
  • ÜDS - İngilizce

    2010 - 2010-ÜDS Sonbahar Dönemi Sonuçları

    İngilizce - 85.000
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Eğitim Bilimleri

  • DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2022 -

    - EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2011 -

    - EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
  • Karakter ve değer eğitimi - Lisans, 2021-2022
  • Okullarda RPD Uygulamaları II - Lisans, 2021-2022
  • Kültürel antropoloji - Lisans, 2021-2022
  • Okullarda RPD Uygulamaları I - Lisans, 2021-2022
  • Okul dışı öğrenme ortamları - Lisans, 2021-2022
  • Eğitimde ahlak ve etik - Lisans, 2021-2022
  • Öğretim ilke ve yöntemleri - Lisans, 2020-2021
  • Karakter ve değer eğitimi - Lisans, 2020-2021
  • Eğitimde ahlak ve etik - Lisans, 2020-2021
  • Okul dışı öğrenme ortamları - Lisans, 2020-2021
  • Öğretim ilke ve yöntemleri - Lisans, 2019-2020
  • Kurum deneyimi - Lisans, 2019-2020
  • Eğitim psikolojisi - Lisans, 2019-2020
  • Öğretmenlik uygulaması - Lisans, 2018-2019
  • Okul deneyimi - Lisans, 2018-2019
  • Özel eğitim - Lisans, 2018-2019
  • Okullarda gözlem - Lisans, 2018-2019
  • Uluslararası Hakemli 2023, ULUÇINAR UFUK, The effect of problem-based learning in science education on academic achievement: A meta-analytical study , Science Education International
  • Uluslararası Hakemli 2023, AKAR CÜNEYT, ULUÇINAR UFUK, A scale development study on democratic attitude among third and fourth-grade students , Journal of Pedagogical Research
  • Ulusal Hakemli 2022, ULUÇINAR UFUK, Teori tabanlı degerlendirmeye dayali eklektik bir program gelistirme modeli, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2021, ULUÇINAR UFUK, AKAR CÜNEYİT, The critical thinking dispositions scale for elementary school students: A study of scale development, Third Sector Social Economic Review
  • Uluslararası Hakemli 2021, BATUR ZEKERYA, ÖZÇELİK MİNE, ULUÇINAR UFUK, B1 duzeyindeki ogrencilerin yazili anlatimlarindaki kelime sikligi uzerine bir arastirma, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2021, GÖKALP ALİ, ULUÇINAR UFUK, DEĞİRMENCİ NAİL, YÜKSEL KORAY, Oz denetim ile sorumluluk arasindaki iliski uzerine bir arastirma, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, ULUÇINAR UFUK, Findings of qualitative studies on Understanding by Design: A meta-synthesis , International Journal of Curriculum and Instructional Studies
  • Uluslararası Hakemli 2021, ULUÇINAR UFUK, DİNÇ ERKAN, Effectiveness of authentic performance tasks: The case of a special education course , Journal of Pedagogical Research
  • Uluslararası Hakemli 2021, ULUÇINAR UFUK, The Associations Between Learning-Teaching Conceptions and Technological Pedagogical Content Knowledge: A Structural Equation Modeling Study, Pyscho-Educational Resarch Reviews
  • Uluslararası Hakemli 2021, ULUÇINAR UFUK, The effects of technology supported UbD based instructional design training on student teachers’ technological pedagogical content knowledge and learning – teaching conceptions., International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
  • Ulusal Hakemli 2020, ULUÇINAR UFUK, GÜNDOĞAN ASLI, AKAR CÜNEYİT, Hayat bilgisi dersinde eglenme duzeyini belirleme olcegi: Gecerlik ve guvenirlik calismasi, Journal of History School
  • Uluslararası Hakemli 2019, ULUÇINAR UFUK, ARI ASIM, The development of caring thinking skills inventory based on problem scenarios: A study of validation and reliability , Universal Journal of Educational Research
  • Uluslararası Hakemli 2018, ULUÇINAR UFUK, AYPAY AHMET, An evaluation of the relationship between pre-service teachers’ critical thinking dispositions and democratic values in terms of criticalpedagogy, Journal of History Culture and Art Research
  • Uluslararası Hakemli 2017, SEZER ADEM,İNEL YUSUF,SEÇKİN AHMET ÇAĞDAŞ,ULUÇINAR UFUK, The relationship between attention levels and class participation of first-year students in classroom teaching departments, International Journal of Instruction
  • Ulusal Hakemli 2017, ULUÇINAR UFUK, Dusunme egitimi ogretim programinin degerlendirilebilirliginin degerlendirilmesi, ESTÜDAM Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, KARADEMİR ERSİN,ULUÇINAR UFUK, Examining the relationship between middle school students critical reading skills science literacy skills and attitudes A structural equation modeling, Journal of Education in Science, Environment and Health
  • Uluslararası Hakemli 2016, ULUÇINAR UFUK,AYPAY AHMET, A Model of Decision making Based on Critical Thinking, Eğitim ve Bilim
  • Ulusal Hakemli 2013, YÜCEL CEMİL, ULUÇINAR UFUK, Lise ogrencilerinin ogrenme stillerinin elestirel dusunme egilimlerini yordama duzeyi , Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
  • Ulusal Hakemsiz 2012, DEMİR METİN, ULUÇINAR UFUK, Elestirel dusuncenin onemi ve ogretimi, Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim
  • 28.04.2016, Uluslararası, 5. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, İNEL YUSUF,UZTEMUR SERVET,ULUÇINAR UFUK,YUMUK MELEK, 8. sinif ortaokul ogrencilerinin farkliliklara saygi degerine iliskin imajlari, Özet bildiri
  • 27.01.2015, Uluslararası, International Educational Technology Conference, SEZER ADEM,İNEL YUSUF,SEÇKİN AHMET ÇAĞDAŞ,ULUÇINAR UFUK, An investigation of university students attention levels in real classroom settings with Neuroskys Mindwave Mobile EEG device, Tam metin bildiri
  • 26.10.2021, Uluslararası, V. International Congress of Social Sciences Research, ULUÇINAR UFUK, AKAR CÜNEYİT, Developing a scale of democratic values for primary school students, Özet bildiri
  • 26.10.2017, Uluslararası, 5th International Congress on Curriculum and Instruction, ARI ASIM,ULUÇINAR UFUK, The development of caring thinking skills inventory based on problem scenarios: A study of validation and reliability., Özet bildiri
  • 26.10.2011, Ulusal, Değerler Eğitimi Sempozyumu, YÜCEL CEMİL, AKAR CÜNEYİT, DEMİRHAN GÖKHAN, ULUÇINAR UFUK, Universite ogrencilerine göre ogretim uyelerinin demokratik degerlerinin degerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 26.10.2011, Ulusal, 1. Ulusal Değerler Eğitimi Sempozyumu, AYPAY AHMET,ULUÇINAR UFUK,KAYA MEHMET FATİH,TOSUNTAŞ ŞULE BETÜL, Öğretmen adaylarının problem cozme becerileri ve deger tercihleri arasındaki iliskinin incelenmesi, Özet bildiri
  • 26.04.2013, Uluslararası, II. Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu, İNEL YUSUF, USLU SALİH, ULUÇINAR UFUK, Sosyal bilgiler ogretmeni adaylarinin ilkogretim 8. sinif vatandaslik ve demokrasi dersi algilarinin metafor yoluyla belirlenmesi, Özet bildiri
  • 24.04.2014, Uluslararası, IXth International Eurasian Educational Research Congress, AYPAY AHMET, ULUÇINAR UFUK, Karar vermeye dayali elestirel dusunce gelisim modeli, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education 2018 (ICSE2018), ARI ASIM, ULUÇINAR UFUK, Bir ozenli dusunme becerisi olarak aktif dusunme: Tasarimla anlama modeline dayali bir unite gelistirme calismasi, Özet bildiri
  • 19.10.2017, Uluslararası, II. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Sempozyumu, ULUÇINAR UFUK,İNEL YUSUF, Lise ogrencilerinin ogrenme stillerinin cesitli degiskenler acisindan incelenmesi, Özet bildiri
  • 16.09.2020, Uluslararası, International Pegem Conference on Education/Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, ULUÇINAR UFUK, DİNÇ ERKAN, Students’ viewpoints on authentic performance tasks in special education course, Özet bildiri
  • 15.05.2021, Uluslararası, II. International Congress of Pedagogical Research, ULUÇINAR UFUK, The effects of technology supported Ubd based instructional design training on student teachers’ flow experiences, Özet bildiri
  • 12.11.2021, Uluslararası, 19th International Primary Teacher Education Symposium, ULUÇINAR UFUK, Student views on the effectiveness of a special education course prepared by the technology-assisted Understanding by Design model, Özet bildiri
  • 09.11.2023, Uluslararası, 21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS-2023)., AKAR CÜNEYT, ULUÇINAR UFUK, İlkokul 3. ve 4. sınıf öğrencileri için eleştirel düşünme eğilimleri ölçeğinin yenilenmesi, Tam metin bildiri
  • 05.10.2023, Uluslararası, V. Uluslararası Coğrafya Eğitimi Kongresi, SEZER ADEM, ULUÇINAR UFUK, ÖNGER SEDA, Coğrafya dersi için SAMR modeline göre teknoloji entegrasyonu yapılmış bir ders tasarımı önerisi, Özet bildiri
  • 05.09.2013, Ulusal, 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, DEMİR METİN, ULUÇINAR UFUK, 2005 ve 2013 Fen ve teknoloji programlarinin karsilastirilmasi, Özet bildiri
  • 04.11.2021, Uluslararası, The Ninth International Congress on Curriculum and Instruction (ICCI-EPOK), ULUÇINAR UFUK, Findings of qualitative studies on the teaching for Understanding, Hunter model, and Authentic intellectual work, Özet bildiri
  • 03.09.2020, Uluslararası, 4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, AKAR CÜNEYİT, ULUÇINAR UFUK, Ilkokul ogrencileri icin elestirel dusunme egilimi olcegi gelistirme calismasi Gecerlilik ve guvenirlik analizi, Özet bildiri
  • 02.02.2012, Uluslararası, 4. World Conference on Educational Sciences, ULUÇINAR UFUK,AKAR CÜNEYİT,DEMİR METİN,DEMİRHAN GÖKHAN, An investigation on epistemological beliefs of university students, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, ULUÇINAR UFUK, Coğrafya Eğitimine Teknoloji Entegrasyonu, 2023, Holistence Akademy, 978-625-6942-57-8
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, ULUÇINAR UFUK, Yuksekogretimde 21.yy becerileri , 2021, Nobel Yayınları, 978-625-417-264-9
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, ULUÇINAR UFUK, Yuksekogretimde 21.yy becerileri, 2021, Nobel Yayınları, 978-625-417-264-9
  • Uluslararası 2021, Kitap Tercümesi, ULUÇINAR UFUK, Egitimde Arastirma Yontemleri , 2021, Pegem, 978-625-7676-74-8
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, ULUÇINAR UFUK, ULUTAŞ MUSTAFA, BATUR ZEKERYA, The Pandemic Process and New Horizons in Educational Sciences, 2021, SRA Academic Publishing, 978-625-7148-23-8
  • Uluslararası 2018, Kitap Tercümesi, ULUÇINAR UFUK,DİNÇ ERKAN, Interpreting qualitative data (Nitel verileri yorumlama), 2018, Pegem Yayınevi, 978-605-241-152-0
  • Uluslararası 2018, Kitap Tercümesi, DİNÇ ERKAN,ULUÇINAR UFUK, Interpreting qualitative data (Nitel verileri yorumlama), 2018, Pegem Yayınevi, 978-605-241-152-0
  • Uluslararası 2017, Bilimsel Kitap, ULUÇINAR UFUK,KARADEMİR ERSİN, Ornek ve Uygulama Destekli Fen Ogretiminde Disiplinlerarasi Beceri Etkilesimi, 2017, Pegem Yayınevi, 978-605-241-079-0
  • Uluslararası 2015, Bilimsel Kitap, ULUÇINAR UFUK, Alternatif ogrenme ogretme yaklasim ve yontemleri, 2015, Eğitim Yayınevi, 9786055176938
  • Uluslararası 2014, Kitap Tercümesi, ULUÇINAR UFUK, Curriculum foundations, principles and issues (Egitim programi temeller, ilkeler ve sorunlar, 2014, Eğitim Yayınevi, 978-605-5176-75-4
  • Uluslararası 2014, Kitap Tercümesi, ULUÇINAR UFUK, Curriculum foundations principles and issues (Egitim programi temeller ilkeler ve sorunlar), 2014, Eğitim Yayınevi, 978-605-5176-75-4
  • Uluslararası 2014, Bilimsel Kitap, AY YUSUF,ULUÇINAR UFUK, Ogretmenlik halleri Turkiye de ogretmen olmak uzerine nitel bir arastirma, 2014, Pegem Akademi, 978-605-364-726-3
International Journal of Instruction , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
  • Internet destekli etkin vatandaslik ve insan haklari egitimi projesi

    10.01.2011 - 29.10.2012

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Bursiyer
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Benim Fenim 2

    02.10.2015 - 16.10.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yardımcı Personel
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Benim Fenim 1

    02.09.2014 - 16.09.2014

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yardımcı Personel
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Sinif ogretmenliği ogrencilerinin coğrafya derslerinde farklı uyaranlara karsi verdikleri beyinsel tepkilerin EEG Elektroansefalografi yoluyla tespiti

    15.05.2013 - 12.08.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Yaz Kuran kursu ogreticileri hizmet İci egitim programının gelistirilmesi

    15.05.2016 - 05.09.2016

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı : 14.7
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı