UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
PERİHAN TUĞBA ŞEKER

EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2003 - 2007

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2007 - 2010

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ OKUL ÖNCESI ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)
    Okul öncesi dönemde yabancı dil öğretiminin dilsel gelişim alanına katkılarının incelenmesi
  • Doktora

    2011 - 2013

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ (DR)
    Okul öncesi öğretmenlerinin matematik eğitimine yönelik inanç ve özyeterliklerinin 48-60 aylık çocukların matematik becerileri üzerine etkisinin incelenmesi
  • KPDS - İngilizce

    2010 -

    İngilizce - 69
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Temel Eğitim

  • DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2023 -

    - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2014 -

    - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - GAZİ ÜNİVERSİTESİ

    2011 - 2014

    - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ PR.
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2010 - 2014

    - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Akreditasyon Kooordinatörü

    2022 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Dekan Yardımcısı

    2022 - 2022

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2015 - 2022

  • 2022

    Doktora - YAĞMUR PEHLİVAN COŞKUN
    Konuşma becerisinin geliştirilmesinde Web 2.0 aracılığıyla oyun temelli öğrenme
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - BETÜL TÜRKMEN
    Erken çocukluk eğitimi kurumlarında görev yapan öğretmenlerin görsel sanat ve yaratıcılık alanına yönelik görüşleri
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - ENES FURKAN ÇELEBİ
    63-92 aylık çocukların kişiler arası problem çözme becerilerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - ÖZGE SAVAŞ
    Erken çocukluk döneminde bulunan çocuklara yönelik geliştirilen STEM eğitim uygulamalarının bilimsel süreç becerilerine etkisinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - ZEYNEP METİN
    Öykülerle desteklenmiş matematik eğitim programının 48-60 aylık çocukların matematik becerilerine etkisinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2018

    Yüksek Lisans - OĞUZHAN ÇETİNKAYA
    Erken çocukluk dönemi sanat çalışmalarında renk seçme eğilimi (Muş ili örneği)
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • Uzmanlık Alan Dersi - Doktora, 2021-2022
  • Tez Çalışması - Doktora, 2021-2022
  • Çocuk ve Sanat Eğitimi - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • Özel Öğretim Yöntemleri - Lisans, 2021-2022
  • Öğretmenlik Uygulaması 2 - Lisans, 2021-2022
  • Öğretmenlik Uygulaması 1 - Lisans, 2021-2022
  • Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık - Lisans, 2021-2022
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2021-2022
  • Okul Öncesinde Matematik Eğitimi - Lisans, 2021-2022
  • Erken Çocukluk Döneminde Bilim Eğitimi - Doktora, 2021-2022
  • Erken Çocukluk Eğitiminde Okul Dışında Öğrenme Ortamları - Doktora, 2021-2022
  • Çocuk Edebiyatında Farklı Yaklaşımlar - Doktora, 2021-2022
  • Okula Uyum ve Erken Okuryazarlık Eğitimi - Lisans, 2021-2022
  • Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi - Lisans, 2021-2022
  • Erken Çocukluk Eğitimi Politikaları - Lisans, 2021-2022
  • Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi - Lisans, 2021-2022
  • Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi - Lisans, 2021-2022
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • Uzmanlık Alan Dersi - Doktora, 2020-2021
  • Tez Çalışması - Doktora, 2020-2021
  • Uzmanlık Alan Dersi - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • Tez Çalışması - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • Erken Çocukluk Eğitimi - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • Çocuk ve Sanat Eğitimi - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • Okul Öncesi Eğitimde Araştırma 2 - Lisans, 2020-2021
  • Öğretmenlik Uygulaması 2 - Lisans, 2020-2021
  • Aile Eğitimi - Lisans, 2020-2021
  • Aile Eğitimi ve Katılımı - Lisans, 2020-2021
  • Özel Öğretim Yöntemleri - Lisans, 2020-2021
  • Öğretmenlik Uygulaması 1 - Lisans, 2020-2021
  • Okul Öncesi Eğitimde Araştırma 1 - Lisans, 2020-2021
  • Okul Öncesinde Fen Eğitimi - Lisans, 2020-2021
  • Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları - Lisans, 2020-2021
  • Erken Çocuklukta Fen Eğitimi - Lisans, 2020-2021
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2020-2021
  • Okul Öncesinde Matematik Eğitimi - Lisans, 2020-2021
  • Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi - Lisans, 2020-2021
  • Erken Çocukluk Dönemi Çevre Eğitimi - Lisans, 2020-2021
  • Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi - Lisans, 2020-2021
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • Uzmanlık Alan Dersi - Doktora, 2019-2020
  • Tez Çalışması - Doktora, 2019-2020
  • Uzmanlık Alan Dersi - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • Tez Çalışması - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • Okul Öncesi Eğitimde Araştırma 2 - Lisans, 2019-2020
  • Öğretmenlik Uygulaması 2 - Lisans, 2019-2020
  • Aile Eğitimi - Lisans, 2019-2020
  • Öğretmenlik Uygulaması 1 - Lisans, 2019-2020
  • Okul Öncesi Eğitimde Araştırma 1 - Lisans, 2019-2020
  • Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmaları - Lisans, 2019-2020
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2019-2020
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2019-2020
  • Okul Öncesinde Matematik Eğitimi - Lisans, 2019-2020
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2019-2020
  • Erken Çocuklukta Müzik Eğitimi - Lisans, 2019-2020
  • Erken Çocuklukta Matematik Eğitimi - Lisans, 2019-2020
  • Çocuk ve Sanat Eğitimi - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • Erken Çocukluk Döneminde Müzik Eğitimi - Lisans, 2019-2020
  • Uzmanlık Alan Dersi - Doktora, 2018-2019
  • Tez Çalışması - Doktora, 2018-2019
  • Uzmanlık Alan Dersi - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Tez Çalışması - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Öğretmenlik Uygulaması 2 - Lisans, 2018-2019
  • Öğretmenlik Uygulaması 1 - Lisans, 2018-2019
  • Okul Öncesi Eğitimde Araştırma 2 - Lisans, 2018-2019
  • Okul Öncesi Eğitimde Araştırma 1 - Lisans, 2018-2019
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2018-2019
  • Özel Öğretim Yöntemleri - Lisans, 2018-2019
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2018-2019
  • Okul Öncesinde Fen Eğitimi - Lisans, 2018-2019
  • Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirlik - Lisans, 2018-2019
  • Okul Öncesinde Matematik Eğitimi - Lisans, 2018-2019
  • Bebeklik Döneminde Eğitim - Lisans, 2018-2019
  • Okul Öncesi Eğitime Giriş - Lisans, 2018-2019
  • Çocuk ve Sanat Eğitimi - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Erken Çocukluk Eğitimi - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2018-2019
  • Okul Öncesi Eğitimde Program - Lisans, 2018-2019
  • Erken Çocukluk Eğitimine Giriş - Lisans, 2018-2019
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Tez Çalışması - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Uzmanlık Alan Dersi - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Öğretmenlik Uygulaması 1 - Lisans, 2017-2018
  • Sunum ve Anlatım Teknikleri - Lisans, 2017-2018
  • Okul Öncesi Eğitimde Araştırma 2 - Lisans, 2017-2018
  • Okul Öncesi Eğitimde Araştırma 1 - Lisans, 2017-2018
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2017-2018
  • Özel Öğretim Yöntemleri - Lisans, 2017-2018
  • Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirlik - Lisans, 2017-2018
  • Okul Öncesi Eğitime Giriş - Lisans, 2017-2018
  • Çocuk ve Sanat Eğitimi - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Erken Çocukluk Eğitimi - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2017-2018
  • Okul Öncesi Eğitimde Program - Lisans, 2017-2018
  • Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmaları - Lisans, 2017-2018
  • Okul Öncesinde Matematik Eğitimi - Lisans, 2017-2018
  • Okul Öncesinde Fen Eğitimi - Lisans, 2017-2018
  • Erken Çocukluk Eğitimine Giriş - Lisans, 2017-2018
  • Tez Çalışması - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Uzmanlık Alan Dersi - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Aile Katılım Çalışmaları - Lisans, 2016-2017
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2016-2017
  • Özel Öğretim Yöntemleri - Lisans, 2016-2017
  • Okul Öncesi Dönemde Sosyal Duygusal Gelişim - Lisans, 2016-2017
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2016-2017
  • Okul Öncesinde Görsel Sanatlar Eğitimi - Lisans, 2016-2017
  • Çevre Eğitimi ve Sürdürülebilirlik - Lisans, 2016-2017
  • Bebeklik Döneminde Eğitim - Lisans, 2016-2017
  • Erken Çocukluk Eğitimi - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2016-2017
  • Okul Öncesi Eğitimde Program - Lisans, 2016-2017
  • Okul Öncesi Eğitime Giriş - Lisans, 2016-2017
  • Okul Öncesinde Matematik Eğitimi - Lisans, 2016-2017
  • Okul Öncesinde Fen Eğitimi - Lisans, 2016-2017
  • Uzmanlık Alan Dersi - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Tez Çalışması - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Erken Çocukluk Eğitimi - Lisans, 2015-2016
  • Okul Öncesinde Araç Yapımı - Lisans, 2015-2016
  • Bebeklik Döneminde Eğitim - Lisans, 2015-2016
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2015-2016
  • Okul Öncesinde Matematik Eğitimi - Lisans, 2015-2016
  • Uzmanlık Alan Dersi - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Tez hazırlık Çalışması - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Uzmanlık Alan Dersi 1 - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Erken Çocukluk Eğitimi - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Anne Çocuk Sağlığı ve İlk Yardım - Lisans, 2014-2015
  • Erken Çocukluk Eğitimi - Lisans, 2014-2015
  • Özel Eğitim - Lisans, 2014-2015
  • Çocuk ve Sanat Eğitimi - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Okul Öncesi Eğitime Giriş - Lisans, 2014-2015
  • Tez Hazırlık Çalışması 1 - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Erken Çocukluk Eğitimi - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Uluslararası Hakemli 2023, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, SAVAŞ ÖZGE, Okul Dışı Öğrenme Ortamlarına İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi, Anadolu Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2022, Pehlivan Coşkun Yağmur, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, WEB TABANLI OYUNLAR ARACILIĞIYLA ÖĞRENCİLERİN KONUŞMA PROZODİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK ATÖLYE ÇALIŞMALARI, Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2022, Pehlivan Coşkun Yağmur, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, ORTAOKUL BEŞİNCİ SINIF UZAKTAN EĞİTİM KONUŞMA KAZANIM ÖNERİLERİ, Asos Journal
  • Uluslararası Hakemli 2022, CAN BEYHAN, KILINÇCI EMİNE, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Resimli Öykü Kitapları ile İlgili Tercihleri, Cumhuriyet International Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli 2022, Pehlivan Coşkun Yağmur, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Workshops for Improving Speaking Skills of Secondary School Fifth-Grade Students through Web-Based Games, International Journal of Education and Literacy Studies
  • Uluslararası Hakemli 2022, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, METİN ZEYNEP, The Effects of the Mathematics Education Program Supported by Stories on the Mathematical Skills of 48'60-Month-old Children, International Journal of Progressive Education
  • Uluslararası Hakemli 2022, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, SAVAŞ ÖZGE, The effect of STEM training practices developed for children on scientific process skills, Journal of Innovative Research in Teacher Education
  • Uluslararası Hakemli 2022, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, OKUL ÖNCESİ DÖNEM ÇOCUKLARININ MATEMATİK YETENEKLERİ VE DİNLEME BECERİLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ, International Journal of Eurasia Social Sciences
  • Ulusal Hakemli 2021, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Çubuk Sevilay, Çocuk İstismarının Türkiye'de Yapılan Lisansüstü Çalışmalara Yansıması: Bir Literatür İncelemesi, e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2021, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Yıldız Ezgi, Türkiye'de Erken Çocukluk Dönemi Çocuk Edebiyatı Alanında Yapılan Makale Çalışmalarının İçerik Analizi, Manisa Celal Bayar Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2021, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, ÇAM Belgin, 2000-2020 YILLARI ARASINDA ERKEN ÇOCUKLUK DÖNEMİ ÇOCUKLARINA YÖNELİK TASARLANMIŞ HİKÂYE KİTAPLARININ İÇ VE DIŞ YAPI NİTELİKLERİNİN İNCELENMESİ, Motif Akademi Halk Bilimi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2021, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, TÜRKMEN BETÜL, Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sanat ve Yaratıcılık Hakkındaki Görüşleri, Gelecek Vizyonlar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, ÇELEBİ ENES FURKAN, Interpersonal Problem-solving Skills Analysis 5–8 Years Old Children’s Different Variables, European Journal of Educational Sciences
  • Ulusal Hakemli 2020, BAY DÖNDÜ NESLİHAN,ŞEKER PERİHAN TUĞBA,ALİSİNANOĞLU FATMA, Pre-Service Teachers' Opinions about Teaching Practice Course, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Erken Çocukluk Döneminde Manipülatif Materyal Destekli Matematik Eğitimi Etkinlikleri, Cumhuriyet International Journal of Education
  • Ulusal Hakemli 2020, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Metin Zeynep, Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden 60-72 Aylık Çocukların Matematik Yeteneklerinin Aile Değişkenleri Açısından İncelenmesi, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2020, ÇELEBİ ENES FURKAN, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Erken Çocukluk Dönemi Kişiler Arası Problem Çözme Becerileri Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması, Future Visions Journal
  • Uluslararası Hakemli 2020, BAY DÖNDÜ NESLİHAN,ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Analysis of Preschool Period Children's Listening Skill According to Some Variables, World Journal of Education
  • Ulusal Hakemli 2020, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Öncesi Öğretmeni ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2020, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Dış Mekân: Uşak İli Örneği, Turkish Studies-Educational Sciences
  • Ulusal Hakemli 2018, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, GÜRCAN NİLÜFER, ARAR BETÜL, ALACA GÜLCAN, Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre ile İlgili Görüşlerine Minik Tema Programının Etkisinin İncelenmesi, Future Visions Journal
  • Ulusal Hakemli 2017, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,ÇAVUŞ ZEYNEP SEDA, Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Fen Eğitimine Yönelik Özyeterlik Algıları, Anatolian Journal of Educational Leadership and Instruction
  • Ulusal Hakemli 2017, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,ALİSİNANOĞLU FATMA, Erken Matematik Yeteneği Testi (Tema-3) Geçerlik Güvenirlik Çalışması, Researcher: Social Science Studies
  • Uluslararası Hakemli 2015, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,ALİSİNANOĞLU FATMA, Belief Survey Validity and Reliability Study for Mathematics Education for Preschool Teachers, International Journal of Early Childhood Education Research
  • Uluslararası Hakemli 2015, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,ALİSİNANOĞLU FATMA, Self Efficacy Scale of Pre School Teachers Towards Mathematics Education in Pre School Period, Creative Education
  • Uluslararası Hakemli 2015, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,ALİSİNANOĞLU FATMA, A Survey Study of the Effects of Preschool Teachers Beliefs and Self Efficacy towards Mathematics Education and Their Demographic Features on 48 60 Month Old Preschool Children s Mathematic Skills, Creative Education
  • 29.03.2018, Uluslararası, 1. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi UTEK 2018, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Uşak İli Okul Öncesi Eğitim Kurumuna Devam Eden 60-72 Aylık Çocuklarda Sosyal Beceri ve Problem Davranış Eğitim Programının Etkisinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 28.05.2021, Uluslararası, II. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Yıldıran Şerife, Erken Çocukluk Döneminde Bulunan Çocukların Çevre Kavramına Yönelik Zihinsel Modelleri, Özet bildiri
  • 25.04.2019, Ulusal, 14.Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Uçar Pınar, Yılmaz Sümeyye, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Erken çocukluk dönemindeki çocuklarının bilim ve bilim insanı hakkındaki görüşleri, Özet bildiri
  • 25.04.2019, Ulusal, 14.Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Çelebi Enes Furkan, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul öncesi çocuklarının gözünde öğretmen, Özet bildiri
  • 25.04.2019, Ulusal, 14.Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Akbal Feyza, Işık Merve, Ünlü Tevhide, Ece Zeynep, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Türkiye ve Almanya'da bulunan çocuk oyun parklarının incelenmesi ve Türk-Alman çocukların hayallerindeki çocuk oyun parklarının karşılaştırılması, Özet bildiri
  • 25.04.2019, Ulusal, 14.Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Kozak Fatma, Çelik Duygu, Mut Menekşe Nisa, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Uşak il merkezinde bulunan anaokullarındaki okul öncesi öğretmenlerinin kaynaştırmaya ilişkin görüşlerinin incelenmesi, Özet bildiri
  • 25.04.2019, Ulusal, 14.Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Mendiz Figen, Ertem Gülten, Bozyiğit Rabia, ŞARA HÜRSOY PERİHAN, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul öncesi dönemdeki çocukların aile içi iş bölümüne yönelik toplumsal cinsiyet rolleri algısının ilişkisi, Özet bildiri
  • 25.04.2019, Ulusal, 14.Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Sunal Sümeyye, Yavuz Zeynep, Dündar Ayşegül, ŞARA HÜRSOY PERİHAN, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul öncesi dönemdeki çocuklar için yayımlanan kitapların ve okul öncesi eğitim kurumlarındaki kitap merkezlerinde bulunan kitapların çocuklar açısından uygunluğunun incelenmesi, Özet bildiri
  • 25.04.2019, Ulusal, 14.Ulusal Okul Öncesi Eğitimi Öğrenci Kongresi, Sezener Tuğba, Güler Gülnaz, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Çocuklara yönelik animasyon filmlerindeki korku öğelerinin incelenmesi, Özet bildiri
  • 24.11.2021, Uluslararası, 7. ULUSLARARASI OKUL ÖNCESİ EĞİTİM KONGRESİ, ÇAVUŞ ZEYNEP SEDA, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, COVID-19 PANDEMİ SÜRECİNDE OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN UZAKTAN EĞİTİMDE YAŞADIĞI SORUNLAR, Özet bildiri
  • 24.06.2018, Uluslararası, 70th International OMEP Conference, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Speaking About Phılosophical Concepts and Getting Acquainted with Phılosophers in Early Chıldhood, Özet bildiri
  • 24.04.2014, Uluslararası, International EJER Congress 2014, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, ALİSİNANOĞLU FATMA, Okul Öncesi Öğretmenlerinin Matematik Eğitimine Yönelik İnanç Ölçeği Geçerlik Güvenirlik Çalışması, Özet bildiri
  • 23.10.2019, Uluslararası, 2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,KILINÇCI EMİNE,CAN BEYHAN,DURAN EROL, Fakülte - Okul İş Birliğine Örnek Bir Uygulama: Çocuk Şenliği, Özet bildiri
  • 21.05.2015, Ulusal, 14.Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Öncesi ve Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Okuryazarlık Düzeylerinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 19.10.2016, Uluslararası, ICCESEN 2016, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Mikro-Öğretim Uygulamasının Okul Öncesi Öğretmen Adayları Tarafından Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 19.06.2019, Uluslararası, VIth International Eurasian Educational Research Congress, KILINÇCI EMİNE,CAN BEYHAN,ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Resimli Öykü Kitapları İle İlgili Tercihleri, Özet bildiri
  • 18.10.2017, Uluslararası, 5. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, ALİSİNANOĞLU FATMA,ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Öncesi Öğretmenlerinin Aile Katılım Çalışmalarına Yönelik Tutumları (Uşak İli Örneği), Özet bildiri
  • 18.03.2016, Uluslararası, Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Kongresi, COŞKUN LÜTFİYE,DEMİR KAYA SEVİNÇ,ÇAVUŞ ZEYNEP SEDA,ŞEKER PERİHAN TUĞBA, 6 Yaş Çocukların Sosyal Becerileri ile Ailelerinin Demografik Özellikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 16.10.2014, Uluslararası, 9thInternational Balkan Education and Science Congress, ALİSİNANOĞLU FATMA,ŞEKER PERİHAN TUĞBA,BAŞKAL RANA NUR,ERDEM SERAP,KARAHALİLOĞLU GÖZDE, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Bulunan Öğrenme Merkezlerinin Milli Eğitim BakanlığıProgramına Uygunluk Durumunun İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 16.09.2020, Uluslararası, Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,ALİSİNANOĞLU FATMA, Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okuma Yazmaya Hazırlık Çalışmalarına Yönelik Görüşleri ve Uygulama Örnekleri, Tam metin bildiri
  • 11.04.2021, Uluslararası, 10. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi ( UBAK), ŞEKER PERİHAN TUĞBA, SAVAŞ ÖZGE, Erken Çocukluk Dönemi̇ Bı̇lı̇msel Süreç Becerı̇lerı̇ne Yöneli̇k Lı̇sansüstü Çalışmaların İncelenmesı, Tam metin bildiri
  • 10.09.2020, Uluslararası, EJER- 7. Uluslararası Avrasya Eğitim Araştırmaları Kongresi, SAVAŞ ÖZGE,ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Erken Çocukluk Döneminde Bulunan Çocuklara Yönelik Geliştirilen Stem Eğitim Uygulamalarının İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 09.05.2018, Uluslararası, 2.Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, YOLERİ SİBEL, ŞARA HÜRSOY PERİHAN, Okul Öncesi Dönem Çocuklarda Sosyal Becerilerin Desteklenmesi, Özet bildiri
  • 09.05.2018, Uluslararası, 2.Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, ŞARA HÜRSOY PERİHAN, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, YOLERİ SİBEL, Okul Öncesi Eğitimde Sorun Davranışların Yönetilmesine ve Olumlu Davranışların Pekiştirilmesine İlişkin Örnek Olaylar, Özet bildiri
  • 08.05.2015, Uluslararası, VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, ŞARA PERİHAN,ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Duyuşsal Nitelikli Uygulamaların Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 08.05.2015, Uluslararası, VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Ailede Değerler Eğitimi Konusunda Öğretmen Görüşleri, Özet bildiri
  • 08.02.2012, Uluslararası, Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER-2012, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,GİRGİN RUKİYE GÜNSELİ,ÖZYILMAZ AKAMCA GÜZİN, A Study on the Contributions of Second Language Education to Language Development in Pre school Period, Tam metin bildiri
  • 04.07.2013, Uluslararası, WCETR - NORTH CYPRUS - 2012, GÜVEN GÜLHAN, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, A Qualitative Study of Preschool Teachers View on the Teaching Strategies Using in EducationProgram, Tam metin bildiri
  • 04.07.2013, Uluslararası, WCETR-NORTH CYPRUS-2012, şeker perihan tuğba, demir sevinç, çavuş zeynep seda, demir lütfiye, The Self Efficiacy Perception of Preservice Teachers on the Project Approach Applications in EarlyChildhood Education, Tam metin bildiri
  • 02.10.2019, Uluslararası, 6. Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,Çelebi Enes Furkan, Erken Çocukluk Dönemi Kişiler Arası İletişim Becerisi ve Tutum Ölçeği Geçerlik GüvenirlikÇalışması, Özet bildiri
  • 02.10.2019, Uluslararası, 6.Uluslararası Okul Öncesi Eğitimi Kongresi, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,BAY DÖNDÜ NESLİHAN,ALİSİNANOĞLU FATMA, Öğretmenlik Uygulaması Dersine İlişkin Öğretmen Adaylarının Görüşleri, Özet bildiri
  • 01.12.2021, Uluslararası, 3. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, ŞEN BUKET, KANAT Emine Nur, Okul Öncesi Çağındaki Mülteci Çocukların Şehir Algılarının Mülteci Olmayan Çocukların Şehir Algıları ile Karşılaştırılması, Özet bildiri
  • 01.12.2021, Ulusal, 3. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, KACAR Süleyman, Şematik Dönem Yaş Aralığında Yer Alan Özel Gereksinimli Öğrencilerin Çizgisel Gelişim Düzeylerine İlişkin Bir İnceleme, Tam metin bildiri
  • 01.12.2021, Ulusal, Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, EMİRBEY ESENDERE Kamile, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Dijital Öykü Yöntemiyle İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi , Özet bildiri
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Erken Çocukluk Matematik Eğitiminde Güncel Konular, 2023, NOBEL, 978-625-427-925-6
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, SINIF EĞİTİMİNDE YAŞANAN GÜNCEL SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ, 2023, Eğiten Kitap, 978-625-6480-80-3
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, ERKEN ÇOCUKLUK MATEMATİK EĞİTİMİNDE GÜNCEL KONULAR, 2023, NOBEL, 978-625-427-925-6
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, SAVAŞ ÖZGE, Erken Çocukluk Eğitiminde Etkili Programlar ve Uygulamalar, 2022, Eğiten Kitap, 978-625-8420-76-0
  • Ulusal 2021, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Çubuk Sevilay, Erken Çocukluk Döneminde Dezavantajlı Çocuklar, 2021, Eğiten Kitap, 978-625-7527-87-3
  • Ulusal 2021, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Anne Baba Eğitimi, 2021, Eğiten Kitap, 9786257348898
  • Ulusal 2021, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Öncesi Eğitimde Uzaktan Çevrim İçi Eğitim, 2021, Nobel, 978-625-439-702-8
  • Ulusal 2021, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Erken Çocukluk Döneminde Çevre Eğitimi, 2021, Lisans Yayıncılık, 978-625-7825-66-5
  • Ulusal 2021, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, ALİSİNANOĞLU FATMA, Okul Öncesi Dönemde Matematik Eğitimi, 2021, İzge Yayıncılık, 978-605-9763-34-9
  • Ulusal 2020, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Erken Çocuklukta Öğrenme Yaklaşımları, 2020, Pegem, 978-625-7880-41-1
  • Ulusal 2020, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Çocuk Edebiyatı, 2020, Nobel, 978-625-406-944-4
  • Ulusal 2020, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Erken Çocukluk Döneminde Matematik Eğitimi, 2020, Nobel, 978-605-7895-49-3
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,ÇETKEN HATİCE ŞEBNEM,KILINÇCI EMİNE, New Horizons in Early Childhood Education, 2019, Strategic Researches Academy, 978-605-69709-0-0
  • Ulusal 2019, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Oncesi Egitim Programı Kuramdan Uygulamaya, 2019, Lisans Yayıncılık, 978-605-9498-73-9
  • Ulusal 2018, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNE GİRİŞ, 2018, PEGEM, 978-605-241-473-6
  • Uluslararası 2018, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,ALİSİNANOĞLU FATMA, CURRENT TRENDS IN PRESCHOOL EDUCATION-1, 2018, LAMBERT ACADEMIC PUBLISHING, 978-613-9-92427-1
  • Uluslararası 2017, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Educational Research and Practice, 2017, ST. KLIMENT OHRIDSKI UNIVERSITY PRESS, 978-954-07-4271-7
  • Ulusal 2017, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Dünyada Erken Çocukluk Eğitimi, 2017, Nobel, 978-605-320-708-5
  • Ulusal 2016, Ders Kitabı, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Öncesi Eğitimde Özel Öğretim Yöntemleri, 2016, Eğiten Kitap, 978-605-9254-08-3
  • Ulusal 2016, Ders Kitabı, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Öncesi Eğitime Giriş, 2016, VİZE YAYINCILIK, 978-605-9278-83-6
  • Ulusal 2014, Ders Kitabı, ŞEKER PERİHAN TUĞBA, Okul Öncesi Eğitime Giriş, 2014, Pegem Akademi, 9786052414279
  • Uluslararası 2014, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,ALİSİNANOĞLU FATMA, Preschool Education in Turkey and in the World: A Theoritical and Empirical Perspective, 2014, St. Kliment Ohridski Press,
Kastamonu Eğitim Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
  • Çocuklarda Sosyal-Duygusal Gelişim İçin Öğretmen Adaylarının Duygusal Okuryazarlık Becerisinin Desteklenmesi

    17.10.2022 - 21.10.2022

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Okul Öncesi Dönem Çocuklarının Çevre Hakkındaki Bilişsel Yapıları (2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı)

    01.05.2022 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Danışman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Devam Ediyor
  • Sürdürülebilir Bir Eğitim Ortamı Hayal Ediyorum-Tasarlıyorum-Oynuyorum (2209-A Üniversite Öğrencileri Araştırma Projeleri Destekleme Programı)

    01.05.2022 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Danışman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Devam Ediyor
  • Uşak İli Okul Öncesi Eğitim Programına Devam Eden 60-72 Aylık Çocuklarda Sosyal Beceri Ve Problem Davranışların Belirlenmesi Ve Destekleyici Eğitim Programı-Bilimsel Araştırma Projesi

    27.02.2017 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı