UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
TOLGA KARGIN

EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2002 - 2006

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2009 - 2011

    University of Missouri-Columbia {Missouri} EĞİTİM (MÜFREDAT VE ÖĞRETİM)
  • Doktora

    2011 - 2016

    Indiana University Bloomington
    Literacy in a new playground: Young children’xxs literacy practices in commercially designed virtual play worlds
  • YÖKDİL - İngilizce

    2017 - 05 Mart 2017

    İngilizce - 95.0
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Temel Eğitim

  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2019 -

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2017 - 2019

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - TÜRKÇE EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2021 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Farabi Koordinatörü

    2020 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Mevlana Değişim Programı Kurum Koordinatörü

    2020 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Enstitü Müdür Yardımcısı

    2019 - 2020

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Uşak Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Ofisi Koordinatör Yardımcısı

    2018 -

  • COST IS1410 The Digital Literacy and Multimodal Practices of Young Children COST IS1410 The Digital Literacy and Multimodal Practices of Young Children projesi Yönetim Kurulu Üyesi

    2017 - 2019

  • 2021

    Yüksek Lisans - RAMAZAN DEMİR
    Çocuk Youtuberlar ve paylaştıkları videolar üzerine bir döküman analizi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2018-2019
  • Türk Dili II - Lisans, 2018-2019
  • Türk Dili I - Lisans, 2018-2019
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2017-2018
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2017-2018
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2017-2018
  • Çocuk ve Medya - Lisans, 2017-2018
  • Yazılı Anlatım II - Lisans, 2017-2018
  • Yazılı Anlatım I - Lisans, 2017-2018
  • Ulusal Hakemli 2020, Demir Ramazan, KARGIN TOLGA, Çocuk YouTuberlar ve Paylaştıkları Videolar Üzerine Bir Doküman Analizi, Turkish Studies-Educational Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2018, KARGIN TOLGA, The commercial side of virtual play worlds, Phi Delta Kappan
  • Ulusal Hakemli 2018, KARGIN TOLGA, “Kids Don’t Make Money, and That is a Kids Game”: Children’sCritical Actions Against the Commercial Design of Club Penguin, Başkent University Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli 2016, Wessel Powell Christy,KARGIN TOLGA,Wohlwend Karen, Enriching and Assessing Young Children’xxs Multimodal Storytelling, The Reading Teacher
  • 16.10.2019, Uluslararası, 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, KARGIN TOLGA,DURAN EROL, Çocukların Kanıksanmış Masallar Üzerinde Yaptıkları Eleştirel Okuma Yazma Etkileşimlerinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, International Education Research and Teacher Education Congress, Bitir Tufan,MAZMAN SACİDE GÜZİN,KARGIN TOLGA, Sınıf Öğretmenlerinin Harf Öğretiminde Bilişim Teknolojilerini ve Sosyal Ağlari Kullanım Durumları, Özet bildiri
  • 11.04.2018, Uluslararası, 17. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, KARGIN TOLGA, İnteraktif Dijital Kitap Uygulamaları Üzerine Bir İçerik Analizi: Skbrary iPad Uygulamasının Çok Kültürlülük Açısından Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 11.04.2018, Uluslararası, 17. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, KARGIN TOLGA, Dijital Çağda Okuma-Yazma Eğitimi, Özet bildiri
  • 08.05.2017, Uluslararası, 16. Uluslararsı Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, KARGIN TOLGA, Küçük Çocukların Sanal Alem Oyunlarının Ticari Amaçlı Tasarımları Karşısında Eleştirel Okuma Yazma Kullanımları, Özet bildiri
  • 08.05.2017, Uluslararası, 16. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, KARGIN TOLGA, Çocukların Sanal Alem Oyunlarındaki Okuma Yazma Etkinlikleri, Özet bildiri
  • 07.03.2019, Uluslararası, Reconceptualising Early Childhood Literacies:An International Conference, KARGIN TOLGA,DURAN EROL,MAZMAN SACİDE GÜZİN, Reading and Reproducing Fairy Tales with a Critical Lens, Özet bildiri
  • 05.09.2018, Uluslararası, 3rd International Research Congress on Social Sciences, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,AKGÜN ERGÜN,KARGIN TOLGA,ÇOBAN OKAN, Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 05.09.2018, Uluslararası, 3rd International Research Congress on Social Sciences, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,KARGIN TOLGA,AKGÜN ERGÜN,ÇOBAN OKAN, 21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek, Özet bildiri
  • Uluslararası 2018, Bilimsel Kitap, Wohlwend Karen,Scott Jill A,Yi Joanne H,Deliman Amanda,KARGIN TOLGA, Digital childhoods - Technologies in children’xxs everyday lives, 2018, Springer, 978-981-10-6484-5
  • Ulusal 2018, Kitap Tercümesi, SÜMER MURAT,KARGIN TOLGA, Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri, 2018, PEGEM AKADEMİ, 9786053649335
  • Uluslararası 2013, Bilimsel Kitap, Wohlwend Karen,KARGIN TOLGA, Children’s Virtual Play Worlds: Culture, Learning and Participation, 2013, Peter Lang,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
  • The digital literacy and multimodal practices of young children (DigiLitEY)

    24.04.2015 - 23.04.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı : 8
    COST - Tamamlandı
  • Çocukların Çok Yönlü Okuma Yazma Çalışmaları: Hikayeleri Dijital Platformlarda Eleştirel Gözle Yeniden Oluşturma

    13.09.2018 - 13.09.2020

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 18708 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • 2019-1-TR01-KA204-073839 ”TIMELESS: Cultural Interpretation As A Non-Formal And Informal Learning Method In Adult Education”

    01.12.2019 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 156.685 EURO
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Devam Ediyor