UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
TOLGA KARGIN

EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • Lisans

    2002 - 2006

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2009 - 2011

    University of Missouri Literacy and Reading Education
  • Doktora

    2011 - 2016

    Indiana University Bloomington Literacy, Culture, and Language Education
    Literacy in a new playground: Young children’xxs literacy practices in commercially designed virtual play worlds
  • YÖKDİL - İngilizce

    2018 -

    İngilizce - 95.0
  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı
    Temel Eğitim

  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2019 -

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2017 - 2019

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - TÜRKÇE VE SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - TÜRKÇE EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Uşak Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Ofisi Koordinatör Yardımcısı

    2018 -

  • COST IS1410 The Digital Literacy and Multimodal Practices of Young Children COST IS1410 The Digital Literacy and Multimodal Practices of Young Children projesi Yönetim Kurulu Üyesi

    2017 - 2019

  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2018-2019
  • Türk Dili II - Lisans, 2018-2019
  • Türk Dili I - Lisans, 2018-2019
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2017-2018
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2017-2018
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2017-2018
  • Çocuk ve Medya - Lisans, 2017-2018
  • Yazılı Anlatım II - Lisans, 2017-2018
  • Yazılı Anlatım I - Lisans, 2017-2018
  • Uluslararası Hakemli, KARGIN TOLGA, The commercial side of virtual play worlds, Phi Delta Kappan
  • Ulusal Hakemli, KARGIN TOLGA, “Kids Don’t Make Money, and That is a Kids Game”: Children’sCritical Actions Against the Commercial Design of Club Penguin, Başkent University Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli, Wessel Powell Christy,KARGIN TOLGA,Wohlwend Karen, Enriching and Assessing Young Children’xxs Multimodal Storytelling, The Reading Teacher
  • 08.05.2017, Uluslararası, 16. Uluslararsı Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, KARGIN TOLGA, Küçük Çocukların Sanal Alem Oyunlarının Ticari Amaçlı Tasarımları Karşısında Eleştirel Okuma Yazma Kullanımları, Özet bildiri
  • 08.05.2017, Uluslararası, 16. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, KARGIN TOLGA, Çocukların Sanal Alem Oyunlarındaki Okuma Yazma Etkinlikleri, Özet bildiri
  • 05.09.2018, Uluslararası, 3rd International Research Congress on Social Sciences, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,AKGÜN ERGÜN,KARGIN TOLGA,ÇOBAN OKAN, Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 05.09.2018, Uluslararası, 3rd International Research Congress on Social Sciences, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,KARGIN TOLGA,AKGÜN ERGÜN,ÇOBAN OKAN, 21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek, Özet bildiri
  • Uluslararası, Bilimsel Kitap, Wohlwend Karen,Scott Jill A,Yi Joanne H,Deliman Amanda,KARGIN TOLGA, Digital childhoods - Technologies in children’xxs everyday lives, 2018, Springer, 978-981-10-6484-5
  • Ulusal, Kitap Tercümesi, SÜMER MURAT,KARGIN TOLGA, Nitel Araştırma ve Değerlendirme Yöntemleri, 2018, PEGEM AKADEMİ, 9786053649335
  • Uluslararası, Bilimsel Kitap, Wohlwend Karen,KARGIN TOLGA, Children’s Virtual Play Worlds: Culture, Learning and Participation, 2013, Peter Lang,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim