UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
ŞEYDA SANLI

  • Lisans

    2002 - 2006

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2009 - 2012

    ÇANAKKALE ONSEKİZ MART ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
    The relationship between university students’ foreign language learning anxiety level and foreign language self-concept of academic ability level
  • YDS - İngilizce

    2015 -

    İngilizce - 91.25000
  • OKUTMAN - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2007 -

    REKTÖRLÜK - -
  • mesleki ingilizce - Lisans, 2017-2018
  • yabancı dil I-II - Lisans, 2017-2018
  • yabancı dil I-II - Lisans, 2016-2017
  • yabancı dil I-II - Lisans, 2015-2016
  • yabancı dil I-II - Lisans, 2014-2015
  • yabancı dil I-II - Lisans, 2013-2014
  • yabancı dil I-II - Lisans, 2012-2013
  • yabancı dil I-II - Lisans, 2011-2012
  • yabancı dil I-II - Lisans, 2010-2011
  • yabancı dil I-II - Lisans, 2009-2010
  • yabancı dil I-II - Lisans, 2008-2009
  • yabancı dil I-II - Lisans, 2007-2008
  • Uluslararası Hakemli 2009, Karçkay Arzu Taşdelen,SANLI ŞEYDA, The effect of micro teaching application on the preservice teachers’teacher competency levels, Procedia - Social and Behavioral Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2009, SANLI ŞEYDA, Comparison of the English language teaching (ELT) departments’ course curricula in turkey’xxs education faculties, Procedia - Social and Behavioral Sciences