UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
SEVİL ORHAN ÖZEN

EĞİTİM FAKÜLTESİ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • Lisans

    2006 - 2010

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2011 - 2013

    EGE ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
    Öğrenmeye yeni bir bakış: Cihaz,yer ve zamandan bağımsız (ubiquitous learning) bir öğrenme ortamı geliştirme çalışması
  • Doktora

    2013 - 2019

    ESKİŞEHİR OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)
    Öğrenenlerin E-Değerlendirmeye Dayalı Kişiselleştirilmiş Geri Bildirim Yollarının İncelenmesi
  • ÜDS - İngilizce

    2010 - Güz

    İngilizce - 80
  • KPDS - İngilizce

    2011 - Bahar

    İngilizce - 65.00
  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı
    Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2011 -

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • Uluslararası Hakemli, KARAMAN MUHAMMET KEMAL,ORHAN ÖZEN SEVİL, A Survey of Students Experiences on Collaborative Virtual Learning Activities Based on Five Stage Model, Journal of Educational Technology & Society
  • Uluslararası Hakemli, ARIKAN YÜKSEL DENİZ,ORHAN ÖZEN SEVİL, A Learning Environment for English Vocabulary Using Quick Response Codes, Educational Sciences: Theory & Practice
  • Uluslararası Hakemli, TOSUNTAŞ ŞULE BETÜL,KARADAĞ ENGİN,ORHAN ÖZEN SEVİL, The factors affecting acceptance and use of interactive whiteboard within the scope of FATIH project A structural equation model based on the Unified Theory of acceptance and use of technology, Computers & Education
  • 27.11.2011, Uluslararası, INET 11, KARAMAN MUHAMMET KEMAL,ORHAN ÖZEN SEVİL, Eğitimde Gerçekliğe Yeni Bir Bakış Harmanlanmış ve Genişletilmiş Gerçeklik, Tam metin bildiri
  • 25.08.2014, Uluslararası, 4th World Conference on Learning,Teaching and Educational Leadership, ORHAN ÖZEN SEVİL,ATA RIDVAN,UYSAL ÖMER, Perceptions of Educators in Higher Education regarding Educational Affordances of Virtual Worlds in Turkey, Tam metin bildiri
  • 20.10.2014, Uluslararası, 11th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2014), KARAMAN MUHAMMET KEMAL,ORHAN ÖZEN SEVİL, Using Five Stage Model to Design of Collaborative Learning Environments in Second Life, Tam metin bildiri
  • 06.02.2014, Uluslararası, World Conference on Educational Sciences (WCES), AYDOĞAN HAKAN,ATA RIDVAN,ORHAN ÖZEN SEVİL,ARAS FARUK, A Study of Education on Power Transformers in a Virtual World, Tam metin bildiri
  • 04.07.2013, Uluslararası, 2nd World Conference on Educational Technology Researches – WCETR2012, ATA RIDVAN,ORHAN ÖZEN SEVİL, An Implementation of Virtual Worlds Platform for Educators in Second Life, Tam metin bildiri
  • Uluslararası, Bilimsel Kitap, ORHAN ÖZEN SEVİL, The Factors Effecting Student Achievement, 2017, Springer International Publishing, 978-3-319-56082-3
  • Ulusal, Bilimsel Kitap, ÇİFCİ MUSA,ORHAN ÖZEN SEVİL,DURAN EROL, Yaz Kur’an Kursu Öğreticileri Hizmet İçi Eğitim Programı, 2016, Eğitim Kitabevi,
  • Uluslararası, Bilimsel Kitap, AY YUSUF,ORHAN ÖZEN SEVİL, Leadership and Organizational Outcomes, 2015, Springer International Publishing, 978-3-319-14907-3
  • Uluslararası, Bilimsel Kitap, ORHAN ÖZEN SEVİL,TOSUNTAŞ ŞULE BETÜL, Leadership and Organizational Outcomes, 2015, Springer International Publishing, 978-3-319-14907-3
  • Ulusal, Ders Kitabı, YILMAZ BURAK YASİN,ORHAN ÖZEN SEVİL,ALEMDAR MELEK, Eğitim Programı Modelleri, 2015, Eğitim Kitabevi, 9786055176907
COMPUTERS & EDUCATION , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Bilgisayar Öğretim Teknolojileri Eğitimi
  • Yayın Teşvik Ödülü

    2015

    The factors affecting acceptance and use of interactive whiteboard within the scope of FATIH project: A structural equation model based on the Unified Theory of acceptance and use of technology
    ULAKBİM YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ
    TÜBİTAK
  • Yayın Teşvik Ödülü

    2015

    A Learning Environment for English Vocabulary Using Quick Response Codes
    ULAKBİM YAYIN TEŞVİK ÖDÜLÜ
    TÜBİTAK