UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
HATİCE ŞEBNEM ÇETKEN AKTAŞ

EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2010 - 2015

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • Lisans-Yandal

    2012 - 2016

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ MİMARLIK FAKÜLTESİ ENDÜSTRİYEL TASARIM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2015 - 2018

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
    Okul Öncesi Dış Mekân Oyun Alanı Tasarımlarının Çocukların Oyun Tercihlerine Etkisinin İncelenmesi
  • Doktora

    2018 -

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • YDS - İngilizce

    2014 -

    İngilizce - 78.75000
  • YÖKDİL - İngilizce

    2018 -

    İngilizce - 82.5
  • YDS - İngilizce

    2021 - 2021 Elektronik Yabancı Dil Sınavı (e-YDS 2021/13) Sonuçları

    İngilizce - 81,25000
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Temel Eğitim

  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

    2019 -

    - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ PR. (İNGİLİZCE)
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2017 - 2019

    - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Erasmus Koordinatörü

    2018 -

  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2018-2019
  • Okul Öncesi Eğitim Ortamları - Lisans, 2018-2019
  • Çocukta Hareket Gelişimi ve Eğitimi - Lisans, 2018-2019
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2017-2018
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2017-2018
  • Beden Eğitimi ve Oyun Öğretimi - Lisans, 2017-2018
  • Okul Öncesinde Oyun - Lisans, 2017-2018
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2016-2017
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2016-2017
  • Uluslararası Hakemli 2022, KARAN ŞEYDA, GÜLHAN MERYEM, Menteşe Yeliz, ÇETKEN AKTAŞ HATİCE ŞEBNEM, Put the Mask on Yourself First: Work-related Wellbeing of Preschool Teachers in the “New Normal, Journal of Sustainable Education Studies
  • Uluslararası Hakemli 2022, ÇETKEN AKTAŞ HATİCE ŞEBNEM, SEVİMLİ ÇELİK SERAP, Play Preferences of Preschoolers According to the Design of Outdoor Play Areas, Early Childhood Education Journal
  • Uluslararası Hakemli 2021, ÇETKEN AKTAŞ HATİCE ŞEBNEM, SEVİMLİ ÇELİK SERAP, Examining opportunities for risky play in preschool outdoor play areas, International Journal of Play
  • Ulusal Hakemli 2018, YOLERİ SİBEL,TETİK GAMZEGÜL,ÇETKEN HATİCE ŞEBNEM, Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Çocuklar Hakkındaki Görüşlerinin Belirlenmesi, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2018, ÇETKEN HATİCE ŞEBNEM,SEVİMLİ ÇELİK SERAP, Okul Öncesi Öğretmenlerinin Dış Mekân Oyunlarına Karşı Bakış Açılarının İncelenmesi, Kuramsal Eğitimbilim
  • 30.08.2023, Uluslararası, 30th European Early Childhood Education Research Association Conference, ÇETKEN AKTAŞ HATİCE ŞEBNEM, DEMİRCİ GÜNEŞ EZGİ, SEVİMLİ ÇELİK SERAP, Learning outdoors in the higher education: Experiences of pre-service teachers, Özet bildiri
  • 19.06.2019, Uluslararası, International Eurasian Educational Research Congress, ÇETKEN HATİCE ŞEBNEM,Taş Levent,Teker Mahmut,YILDIRIM İBRAHİM SONER, Öğrenme Analitiği: Geçmişi, Temelleri, Faydaları ve En İyi Uygulamalar, Özet bildiri
  • 18.10.2017, Uluslararası, II. International Academic Research Congress, KILINÇCI EMİNE,ÇETKEN HATİCE ŞEBNEM, Okul öncesi dönem hikaye kitaplarında oyunun yeri, Tam metin bildiri
  • 13.09.2017, Uluslararası, 20th of IPA Triennial World Conferences, ÇETKEN HATİCE ŞEBNEM,SEVİMLİ ÇELİK SERAP, Investigation of Early Childhood Educators’ Perspectives Towards Outdoor Play, Özet bildiri
  • 12.08.2019, Uluslararası, 18th Biennial EARLI Conference, SEVİMLİ ÇELİK SERAP,ÇETKEN HATİCE ŞEBNEM, Design Characteristics of Play Areas Children’s Play Preferences, Özet bildiri
  • 08.06.2021, Uluslararası, 28th ICCP World Play Conference, ÇETKEN AKTAŞ HATİCE ŞEBNEM, SEVİMLİ ÇELİK SERAP, “I play because it is fun”: Play Experiences of Preschoolers, Özet bildiri
  • 04.05.2017, Uluslararası, International Talented And Gifted Conference: New Approaches and Educational Practices, YOLERİ SİBEL,KÜÇÜKYEŞİL GAMZEGÜL,ÇETKEN HATİCE ŞEBNEM, Okul Öncesi Öğretmenlerinin Üstün Yetenekli Öğrenciler Hakkindaki Görüşlerinin Belirlenmesi (Uşak İli Örneği), Özet bildiri
  • 02.05.2018, Ulusal, International Eurasian Educational Research Congress, ÇETKEN HATİCE ŞEBNEM,SEVİMLİ ÇELİK SERAP, Çocuk Gözünden Dış Mekan Oyun Alanları, Özet bildiri
  • 01.09.2021, Ulusal, 30th EECERA ANNUAL CONFERENCE, GÜLHAN MERYEM, SEVİNÇ ŞERİFE, KARAN ŞEYDA, ÇETKEN AKTAŞ HATİCE ŞEBNEM, Menteşe Yeliz, Exploring Work-related well-being of Preschool Teachers in the Period of Covid-19 Pandemic, Özet bildiri
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,ÇETKEN HATİCE ŞEBNEM,KILINÇCI EMİNE, New Horizons in Early Childhood Education, 2019, Strategic Researches Academy, 978-605-69709-0-0