UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
SALİH UZUN

EĞİTİM FAKÜLTESİ
MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • Lisans

    1997 - 2001

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ FEN FAKÜLTESİ FİZİK BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2001 - 2003

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FİZİK EĞİTİMİ (YL)
  • Doktora

    2003 - 2011

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FİZİK EĞİTİMİ (DR)
    Öğrenme amaçlı okuma-yazma etkinlikleri ile zenginleştirilmiş ortamların fizik öğrenme üzerindeki etkisi: Enerji ünitesinde bir uygulama
  • ÜDS - İngilizce

    2010 - Bahar

    İngilizce - 75
  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı
    Temel Eğitim

  • YARDIMCI DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2011 -

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • 2019

    Yüksek Lisans - NİHAT ŞEN
    7. Sınıf Elektrik Enerjisi Ünitesinde FeTeMM Yaklaşımına Dayalı Tasarlanan Öğrenme Ortamının Fen Bilimleri Eğitimine Etkileri
    Uşak Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - HÜSEYİN COŞKUN
    7. Sınıf Kuvvet ve Enerji Ünitesinde Ters Yüz Sınıf Modeli Destekli FeTeMM Yaklaşımına Dayalı Tasarlanan Öğrenme Ortamının Fen Bilimleri Eğitimine Etkileri
    Uşak Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - HALİM AYDIN
    ANİMASYON DESTEKLİ PROBLEME DAYALI FEN ÖĞRETİMİNİN AKADEMİK BAŞARI VE MOTİVASYONA ETKİSİ
    Uşak Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • 2018

    Yüksek Lisans - HAKAN ÇÖMEN
    Fen bilimleri 7. sınıf elektrik enerjisi ünitesi kapsamında öğrenme amaçlı yazma aktivitelerine dayalı geliştirilen hibrid kitabın etkilerinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • Fen Eğitimi Teorileri - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Okul Deneyimi (İ.Ö) - Lisans, 2013-2014
  • Okul Deneyimi (N.Ö) - Lisans, 2013-2014
  • Öğretim Teknolojileri ve Mat. Geliştirme (İ.Ö) - Lisans, 2013-2014
  • Öğretim Teknolojileri ve Mat. Geliştirme (N.Ö) - Lisans, 2013-2014
  • Genel Fizik Lab. I - Lisans, 2013-2014
  • Genel Fizik Lab. I - Lisans, 2013-2014
  • Genel Fizik - Lisans, 2013-2014
  • Genel Fizik I - Lisans, 2013-2014
  • Topluma Hizmet Uyg.(İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Topluma Hizmet Uyg.(N.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Fen Eğitiminde Görsel Araçlar - Yüksek Lisans, 2012-2013
  • Öğretmenlik Uyg. (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Öğretmenlik Uyg. (N.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Alan Çalışması (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Alan Çalışması (N.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Fen-Tek. Prog. ve Planlama (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Fen-Tek. Prog. ve Planlama (N.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Genel Fizik Lab. II - Lisans, 2012-2013
  • Genel Fizik Lab. II - Lisans, 2012-2013
  • Genel Fizik II - Lisans, 2012-2013
  • Fen Öğretimi Lit. Güncel Araşt. Eleştirel İncelenmesi - Yüksek Lisans, 2012-2013
  • Okul Deneyimi (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Okul Deneyimi (N.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Fen Öğretimi Lab. Uyg. I (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Fen Öğretimi Lab. Uyg. I (N.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Öğretim Teknolojileri ve Mat. Geliştirme (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Öğretim Teknolojileri ve Mat. Geliştirme (N.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Bilimsel Araştırma Yönt. (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Bilimsel Araştırma Yönt. (N.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Genel Fizik Lab. I - Lisans, 2012-2013
  • Genel Fizik I - Lisans, 2012-2013
  • Fen Eğitiminde Görsel Araçlar - Yüksek Lisans, 2011-2012
  • Öğretmenlik Uyg. (İ.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Öğretmenlik Uyg. (N.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme (İ.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme (N.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Fen-Tek. Prog. ve Planlama (İ.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Fen-Tek. Prog. ve Planlama (N.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Genel Fizik Lab. II (İ.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Genel Fizik Lab. II (N.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Genel Fizik II (İ.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Genel Fizik II (N.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Ulusal Hakemli, KARAL EYÜBOĞLU IŞIK SALİHA,UZUN SALİH, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Elektriksel Alan Tasvirleri, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DELEN İBRAHİM,UZUN SALİH, Matematik Öğretmen Adaylarının FeTeMM Temelli Tasarladıkları Öğrenme Ortamlarının Değerlendirilmesi, Hacettepe University Journal of Education
  • Ulusal Hakemli, KARAL EYÜBOĞLU IŞIK SALİHA,UZUN SALİH, Meslek Liselerindeki Fizik Derslerinin Temel Elektronik ve ÖlçmeDersine Katkısının Öğretim Programları ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi, Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, UZUN SALİH,PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY, The Cognitive Structures of Turkish Pre-service PrimaryTeachers Regarding Electricity, Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
  • Ulusal Hakemli, UZUN SALİH,Sunal Irmak, ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSLERİNDE ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ALGILARI, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY,UZUN SALİH, Identifying Pre Service Science and Technology Teachers Perceptions Related to the Concept of Physics through Metaphors, International Journal of Educational Research and Technology (IJERT)
  • Uluslararası Hakemli, UZUN SALİH,ALEV NEDİM, Öğrenme Amaçlı Okuma Yazma Etkinlikleri İle Zenginleştirilmiş Ortamların Öğrenci Başarısına Etkisi, Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED)
  • Ulusal Hakemli, UZUN SALİH,PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY, Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Algıların Metaforlar Yardımıyla İncelenmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli, UZUN SALİH,PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY,AKDENİZ ALİ RIZA, Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Profesyonel Öğretmenliğe İlişkin Algıları, Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, UZUN SALİH,ALEV NEDİM,KARAL EYÜBOĞLU IŞIK SALİHA, A cross age study of an understanding of light and sight concepts in physics, Science Education International
  • Ulusal Hakemli, BÜTÜNER SUPHİ ÖNDER,UZUN SALİH, Fen Öğretiminde Karşılaşılan Matematik Temelli Sıkıntılar Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Tecrübelerinden Yansımalar, Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
  • Ulusal Hakemli, UZUN SALİH,BÜTÜNER SUPHİ ÖNDER,YİĞİT NEVZAT, 1999 2007 TIMSS Fen Bilimleri ve Matematik Sonuçlarının Karşılaştırılması Sınavda En Başarılı İlk Beş Ülke Türkiye Örneği, İlköğretim Online
  • 30.12.2014, Uluslararası, XII International Conference on Educational Sciences and Technology, UZUN SALİH, Pre Service Science Teachers Perceptions Related to the Concept of Laboratory A Metaphorical Analysis, Özet bildiri
  • 27.10.2017, Uluslararası, 1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, CEYLAN ERHAN,UZUN SALİH, FETEMM Etkinliği Tasarlayan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FETEMM’e Yönelik Görüşleri, Özet bildiri
  • 27.06.2012, Ulusal, X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UZUN SALİH,TAŞDERE AHMET,PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY, Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Araç Gereçlerini Tanıma Düzeylerinin Belirlenmesi, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education, UZUN SALİH,ALTUNIŞIK SEYYİT, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fizik Konularına Yönelik İçerik Bilgileri, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education, UZUN SALİH,ALTUNIŞIK SEYYİT, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimcilerine Yönelik Algıları, Özet bildiri
  • 21.08.2017, Uluslararası, ESERA 2017 Conference, DELEN İBRAHİM,UZUN SALİH, Pre-service teachers’ experiences of STEM integration, Özet bildiri
  • 19.05.2016, Uluslararası, International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology (ICEMST), KARAL EYÜBOĞLU IŞIK SALİHA,UZUN SALİH, Evaluating the Contribution of Physics Courses to Basic Electronic and Measurement Course within the Framework of Teaching Program in Professional High Schools, Özet bildiri
  • 18.04.2018, Uluslararası, 27th International Conference on Educational Sciences, DELEN İBRAHİM,UZUN SALİH,Bielik Tom, Supporting Pre-Service Teachers Modeling Practice Using An Innovative Online Modeling Tool, Özet bildiri
  • 17.04.2014, Ulusal, ADIM Fizik Günleri III Kongresi, KARAKUYU YUNUS,UZUN SALİH, Lise Öğrencilerinin Yenilenebilir Enerjiye Yönelik Tutumları, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, 1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, UZUN SALİH,AYAZ BÜŞRA, Fen Öğretiminde Kullanılan Video Destekli Örnek Olay Yöntemi ile İlgili Öğrenci Görüşleri, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, 1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, UZUN SALİH,ŞEN NİHAT, Fen Bilimleri Eğitiminde Zenginleştirilmiş Elektronik Kitapla Desteklenen Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Etkilerinin Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, 1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, UZUN SALİH,ÇÖMEN HAKAN, Artırılmış Gerçeklik ve Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretimine Etkülerinin Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 11.10.2017, Uluslararası, 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, ALTUNIŞIK SEYYİT,UZUN SALİH, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bir Altın Maden İşletmesini Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanları Açısından Değerlendirmeleri, Özet bildiri
  • 11.10.2017, Uluslararası, 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, UZUN SALİH,ALTUNIŞIK SEYYİT, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Algıları: Altın Maden İşletmesi Gezisi, Özet bildiri
  • 11.09.2014, Ulusal, XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UZUN SALİH,Sezen Esra, Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanılmasına İlişkin Görüşleri Uşak İli Örneği, Özet bildiri
  • 09.09.2015, Uluslararası, 3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium-ITTES 2015, UZUN SALİH, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Yaşanan Sürece Yönelik Değerlendirmeleri, Özet bildiri
  • 09.05.2018, Uluslararası, VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi-ULEAD 2018, Babacan Tolga,UZUN SALİH, 7. Sınıf Öğrencilerinin Bir Fetemm Sürecine Yönelik Değerlendirmeleri, Özet bildiri
  • 03.11.2016, Uluslararası, 1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY,UZUN SALİH, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mekanik İle İlgili Bazı Temel Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapıları, Özet bildiri
  • 03.11.2016, Uluslararası, 1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY,UZUN SALİH, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Fen ve Teknoloji Dersine İlişkin Zihin Haritaları, Özet bildiri
  • 02.06.2016, Uluslararası, ERPA 2016 International Congresses on Education, UZUN SALİH,PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY, 8 Sınıf Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine YönelikAlgıları, Tam metin bildiri
  • 02.06.2016, Uluslararası, ERPA 2016 International Congresses on Education, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY,UZUN SALİH, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yerçekimi Kavramına İlişkin BilişselYapıları, Özet bildiri
  • , Ulusal, XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, ALTUNIŞIK SEYYİT,UZUN SALİH, Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Yeterliliklerine İlişkin Algıları, Özet bildiri
  • , Uluslararası, 2nd International Conference on Interdisciplinary Research in Education, Günay PALİÇ, Salih UZUN, Identifying Pre Service Science and Technology Teachers Perceptions Related to the Concept of Physics through Metaphors, Özet bildiri
  • , Ulusal, 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Günay PALİÇ, Salih UZUN, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Nükleer Enerjiye İlişkin Algıları, Tam metin bildiri
  • , Ulusal, 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Salih UZUN, Günay PALİÇ, Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Algıların Metaforlar Yardımıyla İncelenmesi, Özet bildiri
  • , Ulusal, I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Günay PALİÇ, Ali Rıza AKDENİZ, Salih UZUN, Fizik Öğretmenlerinin Yeni Fizik Öğretim Programına İlişkin Endişe Düzeyleri I Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, Özet bildiri
  • , Ulusal, I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, İbrahim VAROL, Salih UZUN, Yüksel ABALI, Eğitim Fakültesi ile Fen Edebiyat Fakültesi Bünyesindeki Temel Fen Bilimleri Derslerinin Kurumsal Kimliği ve Öğreticilerinin Bireysel Epistemolojileri, Özet bildiri
  • , Uluslararası, 24. Uluslararası Fizik Kongresi, Nedim ALEV, Salih UZUN, Fizik Öğretiminde Dilin Rolü ve Okuma Yazmanın Kullanılması, Poster
  • , Ulusal, IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Suphi Önder BÜTÜNER, Salih UZUN, Fen Öğretiminde Karşılaşılan Matematik Temelli Sıkıntılar Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Tecrübelerinden Yansımalar, Poster
  • , Ulusal, IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Salih UZUN, Ramazan KURŞUN, Moodle Ders Yönetim Sistemi ile Fizik Öğretimini Destekleyecek Uygulamaların Tanıtımı, Poster
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG) , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology (IJEMST) , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Online Fen Eğitimi Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
  • Bilimin Doğası Çalıştayı

    04.06.2015 - 05.06.2015

    Düzenleyenler :