UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
SALİH UZUN

EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    1997 - 2001

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ FİZİK BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2001 - 2003

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FİZİK ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZSİZ)
  • Doktora

    2003 - 2011

    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ FİZİK EĞİTİMİ (DR)
    Öğrenme amaçlı okuma-yazma etkinlikleri ile zenginleştirilmiş ortamların fizik öğrenme üzerindeki etkisi: Enerji ünitesinde bir uygulama
  • ÜDS - İngilizce

    2010 - 2010-ÜDS İlkbahar Dönemi Sonuçları

    İngilizce - 75.000
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi

  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2011 -

    - MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ - FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Yönetim Kurulu Üyeliği

    2018 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği

    2014 - 2017

  • 2024

    Doktora - SEYYİT ALTUNIŞIK
    FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN EĞİTİMİNDE PROBLEME DAYALI STEM UYGULAMALARININ ETKİLİLİĞİNE YÖNELİK BİR ÇALIŞMA
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - HÜSEYİN COŞKUN
    7. sınıf kuvvet ve enerji ünitesinde Ters Yüz Sınıf Modeli destekli FeTeMM yaklaşımına dayalı tasarlanan öğrenme ortamının başarı ve motivasyona etkisi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - HALİM AYDIN
    Animasyon destekli örnek olaya dayalı tasarlanan fen öğrenme ortamının akademik başarı ve motivasyona etkisi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - NİHAT ŞEN
    7. sınıf elektrik enerjisi ünitesinde FeTeMM yaklaşımına dayalı tasarlanan öğrenme ortamının fen bilimleri eğitimine etkileri
    Uşak Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - SEREN ULUSOY
    Dijital hikaye destekli örnek olaya dayalı öğrenme ortamlarının fen öğrenme üzerindeki etkisi
    Uşak Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • 2018

    Yüksek Lisans - HAKAN ÇÖMEN
    Fen bilimleri 7. sınıf elektrik enerjisi ünitesi kapsamında öğrenme amaçlı yazma aktivitelerine dayalı geliştirilen hibrid kitabın etkilerinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Fen Bilimleri Enstitüsü
  • Tez Çalışması II - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • Uzmanlık Alan Dersi II - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • Öğretim Teknolojileri - Lisans, 2023-2024
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2023-2024
  • Tez Çalışması I - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • Uzmanlık Alan Dersi I - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • Tez Çalışması V - Doktora, 2023-2024
  • Uzmanlık Alan Dersi V - Doktora, 2023-2024
  • Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar - Yüksek Lisans, 2023-2024
  • Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II - Lisans, 2023-2024
  • Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I - Lisans, 2023-2024
  • Fizik II - Lisans, 2023-2024
  • Fizik I - Lisans, 2023-2024
  • Tez Çalışması II - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • Uzmanlık Alan Dersi II - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2022-2023
  • Tez Çalışması I - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • Uzmanlık Alan Dersi I - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • Fizik II - Lisans, 2022-2023
  • Öğretim Teknolojileri - Lisans, 2022-2023
  • Fizik I - Lisans, 2022-2023
  • Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II - Lisans, 2022-2023
  • Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I - Lisans, 2022-2023
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2022-2023
  • Tez Çalışması II - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • Tez Çalışması I - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • Uzmanlık Alan Dersi II - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • Uzmanlık Alan Dersi I - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • Teknoloji Destekli Fen Eğitimi - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi - Lisans, 2021-2022
  • Öğretim Teknolojileri - Lisans, 2021-2022
  • Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları II - Lisans, 2021-2022
  • Fen Öğretimi Laboratuvar Uygulamaları I - Lisans, 2021-2022
  • Fizik II - Lisans, 2021-2022
  • Fizik I - Lisans, 2021-2022
  • Seçmeli: Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi - Lisans, 2020-2021
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2020-2021
  • Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi - Doktora, 2020-2021
  • Bilimsel Muhakeme Becerileri - Lisans, 2020-2021
  • Öğretim Teknolojileri - Lisans, 2020-2021
  • Fizik II - Lisans, 2020-2021
  • Fizik I - Lisans, 2020-2021
  • Fen Öğretimi I - Lisans, 2020-2021
  • Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • Seçmeli: Alan Çalışması - Lisans, 2019-2020
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2019-2020
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2019-2020
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2019-2020
  • Genel Fizik - Lisans, 2019-2020
  • Teknoloji Destekli Fen Eğitimi - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • Fen Bilimleri Eğitiminde Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamları Tasarımı - Doktora, 2019-2020
  • Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • Fizik I - Lisans, 2019-2020
  • Fizik II - Lisans, 2019-2020
  • Öğretim Teknolojileri - Lisans, 2019-2020
  • Fen Bilimleri Öğretiminde Bilimsel Etkinlik ve Materyal Geliştirme - Doktora, 2019-2020
  • Seçmeli II: Bilgisayar Destekli Fen Öğretimi - Lisans, 2018-2019
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2018-2019
  • Fizik II - Lisans, 2018-2019
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2018-2019
  • Fizik I - Lisans, 2018-2019
  • Genel Fizik - Lisans, 2018-2019
  • Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi - Doktora, 2018-2019
  • Teknoloji Destekli Fen Eğitimi - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Fen Bilimleri Eğitiminde Alan Araştırmaları - Doktora, 2018-2019
  • Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2017-2018
  • Genel Fizik Lab. II - Lisans, 2017-2018
  • Genel Fizik II - Lisans, 2017-2018
  • Genel Fizik Lab. I - Lisans, 2017-2018
  • Genel Fizik - Lisans, 2017-2018
  • Genel Fizik I - Lisans, 2017-2018
  • Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi - Doktora, 2017-2018
  • Teknoloji Destekli Fen Eğitimi - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Fen Bilimleri Eğitiminde Alan Araştırmaları - Doktora, 2017-2018
  • Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Genel Fizik Lab. II - Lisans, 2016-2017
  • Genel Fizik II - Lisans, 2016-2017
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2016-2017
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2016-2017
  • Genel Fizik Lab. I - Lisans, 2016-2017
  • Genel Fizik I - Lisans, 2016-2017
  • Genel Fizik - Lisans, 2016-2017
  • Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi - Doktora, 2016-2017
  • Teknoloji Destekli Fen Eğitimi - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Fen Bilimleri Eğitiminde Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamları Tasarımı - Doktora, 2016-2017
  • Fen Bilimleri Eğitiminde Alan Araştırmaları - Doktora, 2016-2017
  • Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Fen Eğitimi Teorileri - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Topluma Hizmet Uygulaması - Lisans, 2015-2016
  • Genel Fizik Lab. II - Lisans, 2015-2016
  • Genel Fizik II - Lisans, 2015-2016
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2015-2016
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2015-2016
  • Genel Fizik Lab. I - Lisans, 2015-2016
  • Genel Fizik I - Lisans, 2015-2016
  • Genel Fizik - Lisans, 2015-2016
  • Bilgisayar Destekli Nitel Veri Analizi - Doktora, 2015-2016
  • Teknoloji Destekli Fen Eğitimi - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Fen Bilimleri Eğitiminde Teknoloji Destekli Öğrenme Ortamları Tasarımı - Doktora, 2015-2016
  • Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2014-2015
  • Topluma Hizmet Uygulaması - Lisans, 2014-2015
  • Genel Fizik Lab. II - Lisans, 2014-2015
  • Genel Fizik II - Lisans, 2014-2015
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2014-2015
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2014-2015
  • Fizikte Özel Konular - Lisans, 2014-2015
  • Genel Fizik Lab. I - Lisans, 2014-2015
  • Genel Fizik I - Lisans, 2014-2015
  • Genel Fizik - Lisans, 2014-2015
  • Teknoloji Destekli Fen Eğitimi - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2013-2014
  • Astronomi - Lisans, 2013-2014
  • Genel Fizik Lab. II - Lisans, 2013-2014
  • Genel Fizik II - Lisans, 2013-2014
  • Fizikte Özel Konular - Lisans, 2013-2014
  • Genel Fizik I (İ.Ö.) - Lisans, 2013-2014
  • Teknoloji Destekli Fen Eğitimi - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Fen Eğitimi Teorileri - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Okul Deneyimi (İ.Ö) - Lisans, 2013-2014
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2013-2014
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (İ.Ö) - Lisans, 2013-2014
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2013-2014
  • Genel Fizik Lab. I - Lisans, 2013-2014
  • Genel Fizik - Lisans, 2013-2014
  • Genel Fizik I - Lisans, 2013-2014
  • Genel Fizik Lab. I (İ.Ö.) - Lisans, 2012-2013
  • Genel Fizik I - Lisans, 2012-2013
  • Fen Eğitiminde Görsel Araçlar - Yüksek Lisans, 2012-2013
  • Öğretmenlik Uygulaması (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2012-2013
  • Seçmeli II: Alan Çalışması (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Seçmeli II: Alan Çalışması - Lisans, 2012-2013
  • Fen-Tek. Prog. ve Planlama (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Fen-Tek. Prog. ve Planlama - Lisans, 2012-2013
  • Genel Fizik Lab. II - Lisans, 2012-2013
  • Genel Fizik II - Lisans, 2012-2013
  • Fen Öğretimi Literatüründeki Güncel Araştırmaların Eleştirel İncelenmesi - Yüksek Lisans, 2012-2013
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2012-2013
  • Fen Öğretimi Lab. Uyg. I - Lisans, 2012-2013
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı - Lisans, 2012-2013
  • Bilimsel Araştırma Yöntemleri (İ.Ö) - Lisans, 2012-2013
  • Bilimsel Araştırma Yöntemleri - Lisans, 2012-2013
  • Genel Fizik Lab. I - Lisans, 2012-2013
  • Genel Fizik I (İ.Ö.) - Lisans, 2012-2013
  • Fen Eğitiminde Görsel Araçlar - Yüksek Lisans, 2011-2012
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2011-2012
  • Seçmeli II: Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme - Lisans, 2011-2012
  • Fen-Tek. Prog. ve Planlama (İ.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Fen-Tek. Prog. ve Planlama - Lisans, 2011-2012
  • Genel Fizik Lab. II (İ.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Genel Fizik Lab. II - Lisans, 2011-2012
  • Genel Fizik II (İ.Ö) - Lisans, 2011-2012
  • Genel Fizik II - Lisans, 2011-2012
  • Uluslararası Hakemli 2023, UZUN SALİH, ŞEN NİHAT, The effects of a STEM-based intervention on middle school students' science achievement and learning motivation, Journal of Pedagogical Research
  • Uluslararası Hakemli 2023, ALTUNIŞIK SEYYİT, UZUN SALİH, The Effect of Problem-Based STEM Implementations on Pre-Service Science Teachers' Views on STEM Education, Journal of Aegean Scientific Research (Ege Bilimsel Araştırmalar Dergisi)
  • Uluslararası Hakemli 2023, ALTUNIŞIK SEYYİT, UZUN SALİH, İNEL EKİCİ DİDEM, The effect of problem-based STEM practices on pre-service science teachers conceptual understanding, Journal of Pedagogical Research
  • Ulusal Hakemli 2022, ÇÖMEN HAKAN, UZUN SALİH, Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Dayalı Geliştirilen Hibrit Kitap ile Zenginleştirilmiş Öğrenme Ortamının Öğrenci Başarısına Etkisi, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2018, KARAL EYÜBOĞLU IŞIK SALİHA,UZUN SALİH, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Elektriksel Alan Tasvirleri, Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, DELEN İBRAHİM,UZUN SALİH, Matematik Öğretmen Adaylarının FeTeMM Temelli Tasarladıkları Öğrenme Ortamlarının Değerlendirilmesi, Hacettepe University Journal of Education
  • Ulusal Hakemli 2017, UZUN SALİH,Sunal Irmak, ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN FİZİK DERSLERİNDE ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANIMINA İLİŞKİN ALGILARI, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2017, KARAL EYÜBOĞLU IŞIK SALİHA,UZUN SALİH, Meslek Liselerindeki Fizik Derslerinin Temel Elektronik ve Ölçme Dersine Katkısının Öğretim Programları ve Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi, Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, UZUN SALİH, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY, The Cognitive Structures of Turkish Pre-service Primary Teachers Regarding Electricity, Necatibey Faculty of Education Electronics Journal of Science and Mathematics Education
  • Uluslararası Hakemli 2014, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY,UZUN SALİH, Identifying Pre-Service Science and Technology Teachers' Perceptions Related to the Concept of Physics through Metaphors, International Journal of Educational Research and Technology (IJERT)
  • Ulusal Hakemli 2013, UZUN SALİH,PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY, Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Algıların Metaforlar Yardımıyla İncelenmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2013, UZUN SALİH,ALEV NEDİM,KARAL EYÜBOĞLU IŞIK SALİHA, A cross age study of an understanding of light and sight concepts in physics, Science Education International
  • Ulusal Hakemli 2013, UZUN SALİH,PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY,AKDENİZ ALİ RIZA, Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Profesyonel Öğretmenliğe İlişkin Algıları, Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2013, UZUN SALİH,ALEV NEDİM, Öğrenme Amaçlı Okuma Yazma Etkinlikleri İle Zenginleştirilmiş Ortamların Öğrenci Başarısına Etkisi, Türk Fen Eğitimi Dergisi (TÜFED)
  • Ulusal Hakemli 2011, BÜTÜNER SUPHİ ÖNDER,UZUN SALİH, Fen Öğretiminde Karşılaşılan Matematik Temelli Sıkıntılar Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Tecrübelerinden Yansımalar, Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2010, UZUN SALİH,BÜTÜNER SUPHİ ÖNDER,YİĞİT NEVZAT, 1999 2007 TIMSS Fen Bilimleri ve Matematik Sonuçlarının Karşılaştırılması Sınavda En Başarılı İlk Beş Ülke Türkiye Örneği, İlköğretim Online
  • 30.12.2014, Uluslararası, XII International Conference on Educational Sciences and Technology, UZUN SALİH, Pre Service Science Teachers Perceptions Related to the Concept of Laboratory A Metaphorical Analysis, Özet bildiri
  • 28.09.2016, Ulusal, 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, KARAKUYU YUNUS, CAN ÖZLEM, UZUN SALİH, ALTUNIŞIK SEYYİT, Yenilenen 3. Sınıf Fen Bilimleri Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Özet bildiri
  • 28.09.2016, Ulusal, 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UZUN SALİH, ULUSOY SEREN, 8. Sınıf Fen Bilimleri Dersi Basınç Konusunun Öğretimi Sırasında Kullanılan Dijital Hikayelere İlişkin Öğrenci Görüşleri, Özet bildiri
  • 28.09.2016, Ulusal, 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UZUN SALİH, Sunal Irmak, Ortaöğretim Öğrencilerinin Fizik Dersinde Akıllı Tahta Kullanımına İlişkin Görüşleri, Özet bildiri
  • 28.09.2016, Ulusal, 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, ALTUNIŞIK SEYYİT, KARAKUYU YUNUS, UZUN SALİH, Ortaokul Öğrencilerinin Fene Yönelik Merak, Motivasyon ve Akademik Başarılarının Anne ve Baba Eğitim Düzeyi Açısından İncelenmesi, Özet bildiri
  • 28.08.2007, Uluslararası, 24. Uluslararası Fizik Kongresi, ALEV NEDİM, UZUN SALİH, Fizik Öğretiminde Dilin Rolü ve Okuma Yazmanın Kullanılması, Özet bildiri
  • 27.10.2017, Uluslararası, 1. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, CEYLAN ERHAN,UZUN SALİH, FETEMM Etkinliği Tasarlayan Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının FETEMM’e Yönelik Görüşleri, Özet bildiri
  • 27.06.2012, Ulusal, X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UZUN SALİH,TAŞDERE AHMET,PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY, Fen ve Teknoloji Öğretmen Adaylarının Fizik Laboratuvar Araç Gereçlerini Tanıma Düzeylerinin Belirlenmesi, Özet bildiri
  • 26.10.2023, Uluslararası, II. International Education and Science Congress (INCES), ALTUNIŞIK SEYYİT, UZUN SALİH, Probleme dayalı STEM uygulamalarının fen bilgisi öğretmen adaylarının STEM farkındalıklarına etkisi, Özet bildiri
  • 24.05.2012, Ulusal, 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY,UZUN SALİH, Sınıf öğretmeni adaylarının nükleer enerjiye ilişkin algıları, Özet bildiri
  • 24.05.2012, Ulusal, 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, UZUN SALİH, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY, Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Kavramına İlişkin Sahip Oldukları Algıların Metaforlar Yardımıyla İncelenmesi, Özet bildiri
  • 23.09.2010, Ulusal, IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UZUN SALİH, KURŞUN RAMAZAN, Moodle Ders Yönetim Sistemi ile Fizik Öğretimini Destekleyecek Uygulamaların Tanıtımı, Özet bildiri
  • 23.09.2010, Ulusal, IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, BÜTÜNER SUPHİ ÖNDER, UZUN SALİH, Fen Öğretiminde Karşılaşılan Matematik Temelli Sıkıntılar Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Tecrübelerinden Yansımalar, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education, UZUN SALİH,ALTUNIŞIK SEYYİT, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fen Bilimleri Öğretmen Eğitimcilerine Yönelik Algıları, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, International Congress on Science and Education, UZUN SALİH,ALTUNIŞIK SEYYİT, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Fizik Konularına Yönelik İçerik Bilgileri, Özet bildiri
  • 21.08.2017, Uluslararası, ESERA 2017 Conference (12th Conference of the European Science Education Research Association), DELEN İBRAHİM,UZUN SALİH, Pre-service teachers’ experiences of STEM integration, Özet bildiri
  • 20.09.2012, Uluslararası, I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY, AKDENİZ ALİ RIZA, UZUN SALİH, Fizik Öğretmenlerinin Yeni Fizik Öğretim Programına İlişkin Endişe Düzeyleri, Özet bildiri
  • 20.09.2012, Uluslararası, I. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, VAROL İBRAHİM, UZUN SALİH, ABALI YÜKSEL, Eğitim Fakültesi ile Fen Edebiyat Fakültesi Bünyesindeki Temel Fen Bilimleri Derslerinin Kurumsal Kimliği ve Öğreticilerinin Bireysel Tanımaları, Özet bildiri
  • 19.05.2016, Uluslararası, International Conference on Education in Mathematics, Science &Thecnology (ICEMST 2016), KARAL EYÜBOĞLU IŞIK SALİHA,UZUN SALİH, Evaluating the contribution of physics courses to basic electronic and measurement course within the framework of teaching program in professional high schools, Özet bildiri
  • 18.04.2018, Uluslararası, 27th International Conference on Educational Sciences, DELEN İBRAHİM,UZUN SALİH,Bielik Tom, Supporting Pre-Service Teachers Modeling Practice Using An Innovative Online Modeling Tool, Özet bildiri
  • 17.04.2014, Ulusal, ADIM Fizik Günleri III Kongresi, KARAKUYU YUNUS,UZUN SALİH, Lise Öğrencilerinin Yenilenebilir Enerjiye Yönelik Tutumları, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, 1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, UZUN SALİH, ÇÖMEN HAKAN, Artırılmış Gerçeklik ve Sanal Gerçeklik Uygulamalarının Fen Bilimleri Öğretimine Etkilerinin Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, 1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, UZUN SALİH,ŞEN NİHAT, Fen Bilimleri Eğitiminde Zenginleştirilmiş Elektronik Kitapla Desteklenen Bağlam Temelli Öğrenme Yaklaşımının Etkilerinin Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, 1st International Education Research and Teacher Education Congress-ERTE, UZUN SALİH,AYAZ BÜŞRA, Fen Öğretiminde Kullanılan Video Destekli Örnek Olay Yöntemi ile İlgili Öğrenci Görüşleri, Özet bildiri
  • 12.12.2020, Uluslararası, Educcon 2020-Education Conference, UZUN SALİH, Aydın Halim, Animasyon destekli örnek olaya dayalı Fen Bilimleri öğretimi hakkında öğrenci görüşleri, Tam metin bildiri
  • 12.12.2020, Uluslararası, Educcon 2020-Education Conference, UZUN SALİH, Coşkun Hüseyin, Ters yüz sınıf modeli destekli FeTeMM yaklaşımına dayalı tasarlanan öğrenme ortamı hakkında öğrenci görüşleri, Tam metin bildiri
  • 11.10.2017, Uluslararası, 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, UZUN SALİH,ALTUNIŞIK SEYYİT, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Okul Dışı Öğrenme Ortamları Hakkındaki Algıları: Altın Maden İşletmesi Gezisi, Özet bildiri
  • 11.10.2017, Uluslararası, 5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium-ITTES 2017, ALTUNIŞIK SEYYİT,UZUN SALİH, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bir Altın Maden İşletmesini Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik Alanları Açısından Değerlendirmeleri, Özet bildiri
  • 11.09.2014, Ulusal, XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, UZUN SALİH,Sezen Esra, Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerinin Kullanılmasına İlişkin Görüşleri Uşak İli Örneği, Özet bildiri
  • 11.09.2014, Ulusal, XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, ALTUNIŞIK SEYYİT,UZUN SALİH, Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgisi Yeterliliklerine İlişkin Algıları, Özet bildiri
  • 09.09.2015, Uluslararası, 3rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium-ITTES 2015, UZUN SALİH, Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Yaşanan Sürece Yönelik Değerlendirmeleri, Özet bildiri
  • 09.05.2018, Uluslararası, VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi-ULEAD 2018, Babacan Tolga,UZUN SALİH, 7. Sınıf Öğrencilerinin Bir Fetemm Sürecine Yönelik Değerlendirmeleri, Özet bildiri
  • 07.07.2021, Uluslararası, VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, UZUN SALİH, Aydın Halim, Animasyon Destekli Örnek Olaya Dayalı Tasarlanan Öğrenme Ortamının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyona Etkisi, Tam metin bildiri
  • 07.07.2021, Uluslararası, VIIIth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, UZUN SALİH, COŞKUN HÜSEYİN, Ters Yüz Sınıf Modeli Destekli FeTeMM Yaklaşımına Dayalı Tasarlanan Öğrenme Ortamının Fen Öğrenmeye Yönelik Motivasyona Etkisi, Tam metin bildiri
  • 03.11.2016, Uluslararası, 1. International Academic Research Congress, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY,UZUN SALİH, Sınıf öğretmeni adaylarının fen ve teknoloji dersine ilişkin zihin haritaları, Özet bildiri
  • 03.11.2016, Uluslararası, 1. INTERNATIONAL ACADEMIC RESEARCH CONGRESS, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY,UZUN SALİH, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Mekanik İle İlgili Bazı Temel Kavramlara İlişkin Bilişsel Yapıları, Özet bildiri
  • 02.06.2016, Uluslararası, ERPA 2016 International Congresses on Education, PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY,UZUN SALİH, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yerçekimi Kavramına İlişkin Bilişsel Yapıları, Özet bildiri
  • 02.06.2016, Uluslararası, ERPA 2016 International Congresses on Education, UZUN SALİH,PALİÇ ŞADOĞLU GÜNAY, 8. Sınıf Ortaokul Öğrencilerinin Fen Bilimleri Dersine Yönelik Algıları, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, UZUN SALİH, Innovative Research in Educational Sciences, 2023, Duvar Publishing, 978-625-6507-44-9
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, UZUN SALİH, ULUSOY SEREN, New Trends in Educational Sciences, 2022, Duvar Publishing, 978-625-8261-99-8
  • Uluslararası 2021, Kitap Tercümesi, UZUN SALİH, COŞTU SERKAN, FİLİZ MEHMET, KARŞILAŞTIRMALI EĞİTİM Araştırma Yaklaşımları ve Yöntemleri (Comparative Education Research Approaches and Methods), 2021, Pegem Akademi, 978-605-80114-7-2
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG) , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
International Journal of Education in Mathematics, Science and Technology (IJEMST) , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Online Fen Eğitimi Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
  • Dijital Hikaye Destekli Örnek Olaya Dayalı Öğrenme Ortamlarının Fen Öğrenme Üzerindeki Etkisi

    26.04.2017 - 27.04.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 3000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Fen Bilimleri 7. Sınıf Elektrik Enerjisi Ünitesi Kapsamında Öğrenme Amaçlı Yazma Aktivitelerine Dayalı Geliştirilen Hibrid Kitabın Etkilerinin İncelenmesi

    09.02.2018 - 08.02.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 4250 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • DECOSTE (Designing and Enacting Coherent Science Teacher Education) (Erasmus Proje No: 2020-1-DE03-KA201-077542)

    01.09.2020 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 212,687 EURO
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Devam Ediyor