UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
PINAR DEMİRAY

EĞİTİM FAKÜLTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2010 - 2015

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İKTİSAT FAKÜLTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER BÖLÜMÜ
  • Lisans

    2010 - 2014

    ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2014 - 2017

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BÖLÜMÜ
    Proje tabanlı öğrenme modelinin etkililiği: Bir meta analiz çalışması
  • Doktora

    2017 -

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BÖLÜMÜ
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Eğitim Bilimleri

  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2021 -

    - EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ - EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - ANKARA ÜNİVERSİTESİ

    2015 - 2021

    - ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME BÖLÜMÜ -
  • Ulusal Hakemli 2018, TURKAY HİKMET,YETİM AHMET AZMİ,SEZER PINAR, SPORDA SOSYAL KİMLİK ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇE’YE UYARLANMASI, The Journal of Academic Social Sciences
  • Ulusal Hakemli 2010, YILDIRIM DOĞRU SAFİYE SUNAY,BEK HAFIZ,KONUK ER RUKİYE,DEMİRAY PINAR, Engelli Ve Normal Gelişim Gösteren Okul Öncesi Çocukların Sözcük Dağarcığı Düzeylerinin Belirlenmesi, TÜBAV Bilim Dergisi
  • 26.06.2015, Uluslararası, 4th International Conference on Education, DEMİRAY PINAR,GÜLBAY ÖMER, YETİŞKİN OKUMA YAZMA ÖĞRETIMI VE TEMEL EĞİTİM PROGRAMINI DEĞERLENDIRME, Tam metin bildiri
  • 16.04.2015, Ulusal, 24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, TÜRE ERSİN,DEMİRAY PINAR, İlkokul 4 Sinif Duzeyinde Ogrenim Goren Ogrencilerin Dersliklerine Iliskin Memnuniyet Olceginin Gelistirilmesi Calismasi, Özet bildiri
  • 16.04.2015, Ulusal, 24. Ulusal Egitim Bilimleri Kongresi, DEMİRAY PINAR,KARASU MEHMET, Temel Egitimden Ortaogretime Gecis TEOG Sinavi Turkce Sorularinin PISA Okuma Becerileri Yeterlik Duzeylerine Gore Incelenmesi, Özet bildiri
  • 13.05.2015, Uluslararası, The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, TÜRE ERSİN,DEMİRAY PINAR, A Phenomenological Study on Absent Middle School Students, Özet bildiri
  • 02.02.2012, Uluslararası, 4th World Conference on Educational Science, DEMİRAY PINAR,TAŞDERE AHMET, The Examination of Science and Technology Questions in Level Determining Exam SBS in Terms of Some of the Variable, Tam metin bildiri
  • Diğer

    2014

    Bilim İnsanı Destekleme Doktora Bursu

    TÜBİTAK
  • Diğer

    2014

    Yurtdışı Lisansüstü Eğitim Bursu (İngiltere)

    MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
  • Diğer

    2009

    Bilim İnsanı Destekleme Yüksek Lisans Bursu

    TÜBİTAK
  • Eğitim Kurumlarında Görev Alacak Öğretmenlerin Proje Tabanlı Öğrenme Yaklaşımının AB Ülkelerindeki Uygulamalarını Öğrenmeleri

    01.01.2009 - 01.01.2010

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Tamamlandı