UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
ORHAN PARLAK

İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ TEFSİR ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    1972 - 1976

    İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ
  • Yüksek Lisans

    1985 - 1988


    Kur’xxan-ı Kerimin sureleri
  • Doktora

    1995 - 2001

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (DR)
    Muhammed Emin eş-Şinkiti ve tefsirdeki metodu
  • KPDS - Arapça

    1991 - Bahar

    Arapça - 80
  • İlahiyat Temel Alanı
    Temel İslam Bilimleri

  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2013 -

    - TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ - TEFSİR ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği

    2020 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2019 - 2022

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Komisyon Başkanlığı

    2018 - 2020

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2013 - 2015

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Kurulu Üyeliği

    2013 - 2022

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2013 - 2017

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği

    2013 - 2016

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Dekan Yardımcısı

    2013 - 2015

  • 2024

    Yüksek Lisans - MÜZEYYEN KÜÇÜKKAYA
    Muhsin Demirci'nin "Kur'ân Tefsirinde Farklı Yorumlar Tespitler Değerlendirmeler" adlı eserindeki yöntemi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2024

    Yüksek Lisans - RUMEYSA AKÇAY
    Prof. Dr. Hamdi Döndüren'in Hayatı ve Tefsirciliği
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2023

    Doktora - NECDET ÇIRACI
    EBÛ MANṢÛR MUḤAMMED EL- EZHERÎ'NİN KİTÂBU MEʿÂNÎ'L-ḲIRÂʾÂT ADLI ESERİNİN KIRÂAT İLMİNDEKİ YERİ
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2022

    Yüksek Lisans - HACER SEZEK
    Nesh anlayışında Mehmet Sait Şimşek ile Konyalı Mehmet Vehbi'nin mukayesesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2022

    Yüksek Lisans - EMİN BALI
    Kur'an-ı Kerim'in ışığında yapılandırmacı eğitimin değerlendirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - NURULLAH RECEP GÖRGÜN
    Kur'an'ın nüzulü döneminde Yahudiler
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - NECDET ÇIRACI
    Aşere tarikine göre Ahzab Sûresindeki kıraat farklılıkları ve manaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - YUSUF YÜKSEL
    Muhammed Ali es-Sâbûnî'nin ahkâm ayetlerini tefsir metodu
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2020

    Yüksek Lisans - YAŞAR AKYAY
    Talat Koçyiğit'in hayatı, Kur'ân-ı Kerîm meali ve tefsiri isimli eserinde ahkâm ayetlerinden zina ayetlerine yaklaşımı
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2020

    Yüksek Lisans - BÜŞRA SONAY
    Talat Koçyiğit'in Kur'an-ı Kerim Meal ve Tefsiri adlı eserinde sebeb-i nüzullere yaklaşımı
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - MUSTAFA MEMİ
    Aşere tariki ile indirac usulüne göre Furkan suresinin kıraat farklılıkları ve manaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - ENES AÇIK
    Farklı bir bakışla İslam'da cihâd kavramı
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2018

    Yüksek Lisans - SÜLEYMAN ŞEN
    4–6 yaş grubu çocuklarda Kur'an tasavvuru
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2018

    Yüksek Lisans - MUSTAFA AYYILDIZ
    Şeyh Bedreddin Simavi ve tefsirdeki metodu
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - NEVZAT MURAT
    Konyalı Mehmed Vehbi'nin Hülâsat'ul-Beyân fi Tefsîri'l-Kur'ân adlı eserinde esbâbu'n-nüzûl'e yaklaşımı
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2015

    Yüksek Lisans - METİN KARTAL
    İnsanı suça iten sebepler ve Kur'an'a göre çözüm yolları
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2007

    Yüksek Lisans - MURAT KAYA
    Ebu Bekr İbnu'l-Enbari ve El-Ezdad Fi'l-Luğa adlı eseri
    Selçuk Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2007

    Yüksek Lisans - BAYRAM ÖZDEMİR
    İbnu'l-Enbari ve el-İnsaf adlı eserindeki metodu
    Selçuk Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2006

    Yüksek Lisans - CAFER TAYYAR DOYMAZ
    Ebu Hayyan el- Endelusi'nin hayatı ve İrtişafu'd- Darab Min Lisani'l- Arab adlı eserinin tahlili
    Selçuk Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Yüksek Lisans - NURULLAH RECEP GÖRGÜN
    YÜKSEK LİSANS TEZİ
    -
  • Yüksek Lisans - HATİCE SEZGİN
    YÜKSEK LİSANS TEZİ
    -
  • Yüksek Lisans - BÜŞRA SONAY
    YÜKSEK LİSANS TEZİ
    -
  • TEZ ÇALIŞMASI - Doktora, 2022-2023
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Doktora, 2022-2023
  • KUR'ANI ANLAMA YÖNTEMLERİ - Doktora, 2022-2023
  • FIKHİ TEFSİR EKOLÜ - Doktora, 2022-2023
  • TEZ ÇALIŞMASI - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • TEFSİR PROBLEMLERİ - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • TEFSİR USULÜ METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA - Lisans, 2022-2023
  • KUR'AN-I KERİM ÖĞRETİMİ(OSD SEÇMELİ) - Lisans, 2022-2023
  • BİTİRME ÖDEVİ II - Lisans, 2022-2023
  • TEFSİR I - Lisans, 2022-2023
  • TEZ ÇALIŞMASI - Doktora, 2021-2022
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Doktora, 2021-2022
  • KUR'AN'IN i'CAZ VE BELAĞATI - Doktora, 2021-2022
  • ÇAĞDAŞ TEFSİR METİNLERİ - Doktora, 2021-2022
  • TEZ ÇALIŞMASI - Lisans, 2021-2022
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • TEFSİR EKOLLERİ - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • KARŞILAŞTIRILMALI TEFSİR METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • NAMAZ SURELERİ TEFSİRİ(OSD SEÇMELİ) - Lisans, 2021-2022
  • BİTİRME ÖDEVİ I - Lisans, 2021-2022
  • TEFSİR II - Lisans, 2021-2022
  • KUR'ANI ANLAMA YÖNTEMLERİ - Doktora, 2021-2022
  • FIKHİ TEFSİR EKOLÜ - Doktora, 2021-2022
  • KUR'AN-I KERİM ÖĞRETİMİ(OSD SEÇMELİ) - Lisans, 2021-2022
  • TEZ ÇALIŞMASI - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • TEFSİR PROBLEMLERİ - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • TEFSİR USULÜ METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2021-2022
  • BİTİRME ÖDEVİ II - Lisans, 2021-2022
  • HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA - Lisans, 2021-2022
  • TEFSİR I - Lisans, 2021-2022
  • SEMİNER - Doktora, 2020-2021
  • KUR'AN'IN i'CAZ VE BELAĞATI - Doktora, 2020-2021
  • ÇAĞDAŞ TEFSİR METİNLERİ - Doktora, 2020-2021
  • TEZ ÇALIŞMASI - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • KARŞILAŞTIRILMALI TEFSİR METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • TEFSİR EKOLLERİ - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2020-2021
  • BİTİRME ÖDEVİ I - Lisans, 2020-2021
  • TEFSİR II - Lisans, 2020-2021
  • KUR'ANI ANLAMA YÖNTEMİ - Doktora, 2020-2021
  • FIKHİ TEFSİR EKOLÜ - Doktora, 2020-2021
  • TEZ ÇALIŞMASI - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • TEFSİR USULÜ METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • TEFSİR PROBLEMLERİ - Yüksek Lisans, 2020-2021
  • BİTİRME ÖDEVİ - Lisans, 2020-2021
  • KISA SURELERİN TEFSİRİ (SEÇMELİ) - Lisans, 2020-2021
  • TEFSİR I - Lisans, 2020-2021
  • ÇAĞDAŞ TEFSİR METİNLERİ - Doktora, 2019-2020
  • TEFSİR USULÜ VE KURAN İLİMLERİ - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • TEFSİR USULÜ METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • TEFSİR PROBLEMLERİ - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • TEFSİR EKOLLERİ - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • TEFSİR 2 - Lisans, 2019-2020
  • TEFSİR 1 - Lisans, 2019-2020
  • KURANIN İCAZ VE BELAGATI - Doktora, 2019-2020
  • KURANI ANLAMA YÖNTEMLERİ - Doktora, 2019-2020
  • KARŞILAŞTIRMALI TEFSİR METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • FIKHİ TEFSİR EKOLLERİ - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • ARAPÇA TEFSİR METİNLERİ - Lisans, 2019-2020
  • ARAPÇA KELİME BİLGİSİ - Lisans, 2019-2020
  • ARAPÇA CÜMLE BİLGİSİ - Lisans, 2019-2020
  • TEFSİR 3 - Lisans, 2019-2020
  • ÇAĞDAŞ TEFSİR METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • TEFSİR USULÜ VE KURAN İLİMLERİ - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • TEFSİR USULÜ METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • TEFSİR PROBLEMLERİ - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • TEFSİR 2 - Lisans, 2018-2019
  • TEFSİR 1 - Lisans, 2018-2019
  • KURANIN İCAZ VE BELAGATI - Doktora, 2018-2019
  • KURANI ANLAMA YÖNTEMLERİ - Doktora, 2018-2019
  • KARŞILAŞTIRMALI TEFSİR METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • FIKHİ TEFSİR EKOLLERİ - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • ARAPÇA TEFSİR METİNLERİ - Lisans, 2018-2019
  • ARAPÇA KELİME BİLGİSİ - Lisans, 2018-2019
  • ARAPÇA CÜMLE BİLGİSİ - Lisans, 2018-2019
  • TEFSİR 3 - Lisans, 2018-2019
  • TEFSİR EKOLLERİ - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • TEFSİR EKOLLERİ - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • KURANI ANLAMA YÖNTEMLERİ - Doktora, 2017-2018
  • KURANIN İCAZ VE BELAGATI - Doktora, 2017-2018
  • ÇAĞDAŞ TEFSİR METİNLERİ - Doktora, 2017-2018
  • FIKHİ TEFSİR EKOLLERİ - Doktora, 2017-2018
  • TEFSİR USULÜ METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • TEFSİR PROBLEMLERİ - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • KARŞILAŞTIRMALI TEFSİR METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • TEFSİR 4 - Lisans, 2017-2018
  • TEFSİR 3 - Lisans, 2017-2018
  • TEFSİR 2 - Lisans, 2017-2018
  • TEFSİR 1 - Lisans, 2017-2018
  • ARAPÇA TEFSİR METİNLERİ - Lisans, 2017-2018
  • TEFSİR EKOLLERİ - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • TEFSİR USULÜ METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • TEFSİR PROBLEMLERİ - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • KARŞILAŞTIRMALI TEFSİR METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • TEFSİR 4 - Lisans, 2016-2017
  • TEFSİR 3 - Lisans, 2016-2017
  • TEFSİR 2 - Lisans, 2016-2017
  • TEFSİR 1 - Lisans, 2016-2017
  • ARAPÇA TEFSİR METİNLERİ - Lisans, 2016-2017
  • TEFSİR EKOLLERİ - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • TEFSİR USULÜ METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • TEFSİR PROBLEMLERİ - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • KARŞILAŞTIRMALI TEFSİR METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • TEFSİR 4 - Lisans, 2015-2016
  • TEFSİR 3 - Lisans, 2015-2016
  • TEFSİR 2 - Lisans, 2015-2016
  • TEFSİR 1 - Lisans, 2015-2016
  • ARAPÇA TEFSİR METİNLERİ - Lisans, 2015-2016
  • ARAPÇA KELİME BİLGİSİ - Lisans, 2015-2016
  • Arapça Cümle Bilgisi - Lisans, 2015-2016
  • TEFSİR EKOLLERİ - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • TEFSİR USULÜ METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • TEFSİR PROBLEMLERİ - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • KARŞILAŞTIRMALI TEFSİR METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • ARAPÇA TEFSİR METİNLERİ - Lisans, 2014-2015
  • TEFSİR USULÜ VE KURAN İLİMLERİ - Lisans, 2014-2015
  • ARAPÇA KELİME BİLGİSİ - Lisans, 2014-2015
  • Arapça Cümle Bilgisi - Lisans, 2014-2015
  • TEFSİR EKOLLERİ - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • TEFSİR USULÜ METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • TEFSİR PROBLEMLERİ - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • KARŞILAŞTIRMALI TEFSİR METİNLERİ - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • TEFSİR USULÜ VE KURAN İLİMLERİ - Lisans, 2013-2014
  • ARAPÇA KELİME BİLGİSİ - Lisans, 2013-2014
  • ARAPÇA CÜMLE BİLGİSİ - Lisans, 2013-2014
  • Uluslararası Hakemli 2022, PARLAK ORHAN, SEZEK HACER, MEHMET SAİT ŞİMŞEK’İN HAYAT KAYNAĞI KUR’AN TEFSİRİ ADLI ESERİNDE NESH MESELESİNE YAKLAŞIMI, SOBİDER Sosyal Bilimler Dergisi / The Journal of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2022, PARLAK ORHAN, MEMİ MUSTAFA, Kıraat İlmi ve Oluşum Süreci, Türk Akademik Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2022, PARLAK ORHAN, BALI EMİN, BALI EMİN, Anlamlı Öğrenme Perspektifinden Kur’an’ın Yorumu, Türk Akademik Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, PARLAK ORHAN, ÇIRACI NECDET, MAKALE, TÜRK AKADEMİK SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
  • Uluslararası Hakemli 2020, PARLAK ORHAN, makale, Türk Akademik Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, PARLAK ORHAN, MAKALE, TÜRK AKADEMİK SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMA DERGİSİ
  • Uluslararası Hakemli 2020, PARLAK ORHAN, TALAT KOÇYİĞİTİN HAYATI KURANI KERİM MEALİ VE TEFSİRİ İSİMLİ ESERİNDE AHKAM AYETLERİNDEN ZİNA AYETLERİNE YAKLAŞIMI, TÜRK AKADEMİK SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMA DERGİSİ
  • Uluslararası Hakemli 2020, PARLAK ORHAN, PROF.DR. TALAT KOÇYİĞİTİN KURANI KERİM MEAL VE TEFSİRİ ADLI ESERİNDEKİ SEBEBİ NÜZUL ANLAYIŞI, TÜRK AKADEMİK SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMA DERGİSİ
  • Uluslararası Hakemli 2019, PARLAK ORHAN, FURKAN SURESİNİN MANAYA ETKİ EDEN KIRAAT FARKLILIKLARI, Türk Araştırmaları Akademik Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, PARLAK ORHAN, 4-6 YAŞ GRUBU ÇOCUKLARDA KURAN TASAVVURUNUN DEĞERLENDİRİLMESİ., Türk Araştırmaları Akademik Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, PARLAK ORHAN, ULUSLARARASI MAKALE, Türk Akademik Sosyal Bilimler Araştırma Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2016, PARLAK ORHAN, İnsanı Suça İten Sebepler Ve Kur an a Göre Çözüm Yolları, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2016, PARLAK ORHAN, Muhammed el Emin eş Şinkîtî nin Tefsirdeki Metodu, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, ŞENTÜRK HABİL,YAŞAR HÜSEYİN,ÇETİN ÖZER,PARLAK ORHAN, Din Eğitiminde/İlahiyatlarda Baranşlaşmaya Duyulan İhtiyaç, Özet bildiri
  • Uluslararası 2017, Kitap Tercümesi, PARLAK ORHAN, Kuran İlimleri-I, 2017, Tekin Kitabevi, 978-605-84811-9-0
  • Uluslararası 2017, Kitap Tercümesi, PARLAK ORHAN, Kuran İlimleri- II, 2017, Tekin Kitabevi, 978-605-84811-9-0
  • Ulusal 2011, , PARLAK ORHAN, sarf bilgisi, 2011, sebat ofset matbaacılık, -
  • Ulusal 2008, Ansiklopedi Maddesi, PARLAK ORHAN, hikmetler kitabı, 2008, kitabevi yayınları, 9789759173586
  • Ulusal 2007, , PARLAK ORHAN, arapça metinler, 2007, sebat ofset matbaacılık, 978-9944-5871-1-2
  • Ulusal 2006, , PARLAK ORHAN, pratik arapça, 2006, sebat ofset matbaacılık, 9944-5871-0-9
  • Ulusal 2002, , PARLAK ORHAN, anlatımlı arapça, 2002, sebat ofset matbaacılık, 975-97383-6-8
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, İlahiyat Temel Alanı->Temel İslam Bilimleri
  • Toplumsal Bir Sorun Olan Nikah ve Talâk Konusunda Hadis Tefsir ve İslam Hukuku Arası Mukayeseli Eğitim Dersleri

    20.10.2016 - 30.12.2016

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 1040 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 12.6
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Ortaokullarda Görev Yapan Din Kültürü ve Ahlâk Bilgisi Öğretmenlerinin Karşılaştıkları Problemlere İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi: Uşak İl Merkezi Örneği

    23.06.2016 - 15.05.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu:
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 5000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 12.6
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • CAMİ VE İRŞAT FAALİYETLERİNDE HADİS SÜNNET UYGULAMALARI

    11.04.2016 - 12.07.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 3000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 12.6
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • İMAM HATİP LİSESİ ÖĞRENCİLERİ AKADEMİK BAKIŞ AÇISI KAZANIYOR

    10.11.2017 - 01.04.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer (Ulusal) - Tamamlandı
  • YÜKSEKÖĞRENİMDE KUR'AN-I KERİM'İ ANLAYARAK HAFIZLIK PROJESİ

    23.02.2022 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 6100 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Devam Ediyor
  • Hikmet Dersleri

    03.03.2021 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 38930 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Devam Ediyor
  • Ortaöğretim Son Sınıf Öğrencileri İslami İlimler Fakültesini ve İslami İlimleri Tanıyor

    15.04.2022 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 8000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Devam Ediyor