UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
NURGÜL DOĞAN

YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ YABANCI DİLLER ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2008 - 2012

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2015 - 2019

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
    COLLABORATIVE SOCIAL LEARNING: USING EDMODO AS A SOCIAL PLATFORM TO TEACH WRITING FOR PREPARATORY SCHOOL STUDENTS
  • Doktora

    2022 -

    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (DR)
  • KPDS - İngilizce

    2012 -

    İngilizce - 97.50
  • YÖKDİL - İngilizce

    2019 -

    İngilizce - 96.25000
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Yabancı Dil Eğitimi

  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2014 -

    - TEMEL İNGİLİZCE BÖLÜMÜ - TEMEL İNGİLİZCE ANABİLİM DALI
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - ALTINBAŞ ÜNİVERSİTESİ

    2012 - 2014

    - TEMEL İNGİLİZCE BÖLÜMÜ -
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Başkanı

    2019 - 2020

  • Temel İngilizce - Hazırlık, 2017-2018
  • Temel İngilizce - Hazırlık, 2017-2018
  • Temel İngilzce - Hazırlık, 2016-2017
  • Yabancı Dil I - Lisans, 2016-2017
  • Temel İngilizce - Hazırlık, 2016-2017
  • Temel İngilizce - Hazırlık, 2015-2016
  • Yabancı Dil II - Lisans, 2015-2016
  • Meslekî Yabancı Dil I - Lisans, 2015-2016
  • Mesleki İngilizce I - Lisans, 2015-2016
  • Temel İngilizce - Hazırlık, 2015-2016
  • Meslekî İngilizce II - Lisans, 2014-2015
  • Hazırlık - Hazırlık, 2014-2015
  • İngilizce - Hazırlık, 2013-2014
  • İngilizce - Hazırlık, 2013-2014
  • İngilizce - Hazırlık, 2012-2013
  • İngilizce - Hazırlık, 2012-2013
  • Ulusal Hakemli 2021, PAKER TURAN, DOĞAN NURGÜL, Using Edmodo as a Social Platform to teach EFL Writing for Preparatory School Students, Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
  • 11.05.2017, Uluslararası, IVth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, DOĞAN NURGÜL,ARSLAN RECEP ŞAHİN, An Analysis Of Written Errors Of Turkish Adult Learners Of English At A Tertiary Level English Language Preparatory School, Özet bildiri