UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOÇENT
MURAT SEZGİN

İLETİŞİM FAKÜLTESİ
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
  • Lisans

    1985 - 1989

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    1994 - 1997

    SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ KAMU YÖNETİMİ (YL) (TEZLİ)
    Belediyeleşme ve Türkiye'de Köylerin Belediyeleşme Süreci
  • Doktora

    2003 - 2007

    SELÇUK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER (TEZLİ) (DR)
    Türkiye'deki belediyelerde halkla ilişkiler faaliyetleri ve bir model önerisi
  • TOEFL IBT - İngilizce

    2010 - Bahar

    İngilizce - 70
  • TOEFL IBT - İngilizce

    2013 - Bahar

    İngilizce - 93
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
    Halkla İlişkiler

  • DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2014 -

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ - HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ - HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2013 - 2014

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ - HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ - HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    2011 - 2013

    BEYŞEHİR ALİ AKKANAT İŞLETME FAKÜLTESİ - İŞLETME BÖLÜMÜ - YÖNETİM VE ORGANİZASYON ANABİLİM DALI
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ (DR) - SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    2007 - 2011

    BEYŞEHİR ALİ AKKANAT MESLEK YÜKSEKOKULU - YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ - İŞLETME YÖNETİMİ PR.
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - SELÇUK ÜNİVERSİTESİ

    1994 - 2007

    BEYŞEHİR ALİ AKKANAT MESLEK YÜKSEKOKULU - YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ - İŞLETME YÖNETİMİ PR.
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2018 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği

    2018 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Kurulu Üyeliği

    2016 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği

    2016 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ MYO/Yüksekokul Müdürü

    2015 - 2018

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği

    2014 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Erasmus Koordinatörü

    2014 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Kurulu Üyeliği

    2013 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Bşk.

    2013 -

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Bşk.

    2011 - 2013

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2011 - 2013

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Dekan Yardımcısı

    2011 - 2013

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Bşk.

    2009 - 2011

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı

    1996 - 2000

  • SELÇUK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Bşk.

    1995 - 1996

  • 2019

    Yüksek Lisans - HÜSEYİN PALA
    İnternet reklamlarının satın alma davranışı üzerindeki etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - ALİ BURAK CESUR
    Dijital halkla ilişkiler aracı olarak web sitelerinin kullanımı: Türkiye'deki şirketler üzerine bir inceleme
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - CAN KİLİMCİ
    Adana film festivali'nin kent imajına katkısı
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2018

    Yüksek Lisans - EMİNE HİLAL ER
    Şehir imajı ve şehir markasına yönelik algılar üzerine bir araştırma: Kütahya ili örneği
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - SEMİH GÖKÇE
    Kültür ve sanat faaliyetlerinin belediyelerin kurumsal imaj ve itibarına etkisi (Örnek uygulama Eskişehir Büyükşehir Belediyesi)
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - ARİF YAVUZ
    Yerel medyanın özellikleri ve sorunları: Afyonkarahisar örneği
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Doktora - Şakir Güler
    Benlik Saygısı Kavramının Sosyal Medyada Siyasal Katılım Üzerindeki Rolü
    -
  • Doktora - Dursun YİLMAZ
    İletişim Modellerinin Örgüt İmajı Oluşturdaki Rolü
    -
  • Yüksek Lisans - Görkem Boran
    Türk Medyasında Tekelleşmeden Kaynaklı Etik Sorunlar
    -
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • UZMANLIK ALAN DERSİ - Doktora, 2019-2020
  • Halkla ilişkiler Felsefesi ve İletişim - Yüksek Lisans, 2019-2020
  • Halkla İlişkiler Politikalrı ve Yeni Medya - Hazırlık, 2019-2020
  • HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ - Hazırlık, 2019-2020
  • İLETİŞİMİN GÜNCEL SORUNLARI - Lisans, 2019-2020
  • SİYASAL İLETİŞİM - Lisans, 2019-2020
  • STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ - Lisans, 2019-2020
  • HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ - Lisans, 2019-2020
  • KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER - Doktora, 2018-2019
  • Halkla İlişkiler Felsefesi ve İletişim - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • İletişimin Güncel Sorunları - Lisans, 2018-2019
  • HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ - Lisans, 2018-2019
  • Uzmanlık Alan Dersi - Doktora, 2018-2019
  • Uzmanlık Alan Dersi - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Halkla İlişkilerde Yeni Yaklaşımlar - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Siyasal Kampanyalar - Lisans, 2018-2019
  • SOSYAL SORUMLULUK KAMPAYALARI - Lisans, 2018-2019
  • KURUM KÜLTÜRÜ - Lisans, 2018-2019
  • İKNA EDİCİ İLETİŞİM - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • İKNA EDİCİ İLETİŞİM - Lisans, 2018-2019
  • Halkla ilişkilere Kampanyaları - Lisans, 2018-2019
  • KÜRESELLEŞME SÜRECİNDE HALKLA İLİŞKİLER - Doktora, 2017-2018
  • Halkla İlişkiler Felsefesi ve İletişim - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ - Lisans, 2017-2018
  • Uzmanlık Alan Dersi - Doktora, 2017-2018
  • Kurum Kültürü - Lisans, 2017-2018
  • Seminer - Doktora, 2017-2018
  • SOSYAL SORUMLULUK KAMPAYALARI - Lisans, 2017-2018
  • Halkla İlişkiler Kampanyaları - Lisans, 2017-2018
  • İkna Edici İletişim - Lisans, 2017-2018
  • STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİMİ - Lisans, 2017-2018
  • Küreselleşme sürecinde halkla ilişkiler - Doktora, 2017-2018
  • Siyasal İletişim - Doktora, 2017-2018
  • HALKLA İLİŞKİLER - Önlisans, 2017-2018
  • HALKLA İLİŞKİLER TEORİ VE UYGULAMALARI - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • HALKLA İLİŞKİLERE GİRİŞ - Lisans, 2017-2018
  • Stratejik Halkla İlişkiler Yönetimi - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Uluslararası Hakemli 2019, SEZGİN MURAT,CESUR Ali Burak, WEBSITE USAGE IN DIGITAL PUBLIC RELATIONS – ANANALYSIS OF IT COMPANIES IN TURKEY, Internatonal Journal Of eBusiness and eGoverment Studies
  • Uluslararası Hakemli 2019, SEZGİN MURAT,Yılmaz Ercan, Televizyon Reklamlarında Ünlü Kullanımının Tüketiciler Açısından Değerlendirilmesi: Uşak Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğrencilerine Yönelik Bir Araştırma, Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2019, SEZGİN MURAT,ŞİMŞEK İdris, Bireyin Sıkıntıya Dayanması Üzerine Sosyal Medyanın Rolü, OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, GÜLER ŞAKİR,SEZGİN MURAT, Twitter’da Siyasal Katılım Ölçeği (TSKÖ), Anadolu Üniversitesi sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, SEZGİN MURAT, Eleştirel Düşünürler ve Yetenekli Uygulayıcılar Halkla İlişkiler Öğrencilerini 21. Yüzyıla Hazırlamak, Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, SEZGİN MURAT,Gökçe SEMİH, Meclis’te Grubu Bulunan Partilerin, 2015 Genel Seçimlerinde, Gazetelerde Çıkan Miting Haberlerinin İçerik Çözümlemesi, Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2017, SEZGİN MURAT,ÖZBAY Emine, Olmak ya da Olmamak İtalya’da Stratejik Halkla İlişkilerdeki Paradokslar, Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, SEZGİN MURAT,Cesur Ali Burak, Bir Halkla İlişkiler Aracı Olarak Kurumsal Blog Kullanımı, Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Derigis
  • Uluslararası Hakemli 2017, SEZGİN MURAT,Yalap Bilal, Gündem Kurma Teorisinde Uşak Üniversitesi Öğrencilerinin Medya Yaklaşımlarının Tespiti, Uluslararası Sosyal Bilimler Akademik Araştırmalar Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2017, SEZGİN MURAT,KAYA ZÜBEYDE, Sivil Havacılık Meslek Yüksekokullarının Tercih Edilme Sebepleri Uşak Üniversitesi Üzerine Bir uygulama, Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Bilimleri Akademik Araştırmalar Derigisi
  • Uluslararası Hakemli 2016, SEZGİN MURAT,Telingün Kübra, STRATEJİK HALKLA İLİŞKİLERDE KRİZ YÖNETİMİ VE VAKA ÇALIŞMALARI, The Journal of Academic Social Science Studies
  • Ulusal Hakemli 2016, SEZGİN MURAT,Farımaz Mehtap, Tüketim Kültüründe Yeni Soyut İhtiyaçlar Yaratırken Televizyon Reklamlarının Rolü ve İşlevi, Siyaset Ekonomi ve Yöntem Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2016, SEZGİN MURAT,Talaz Lütfiye, Bilişim Devrimi Sibernetik İletişim ve Stratejik Halkla İlişkiler, Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2016, SEZGİN MURAT,Telingün Kübra, STRATEJİK İLETİŞİM VE REKLAM, Journal of International Social Research
  • Uluslararası Hakemli 2016, SEZGİN MURAT,Özbay Emine Hilal, Halkla İlişkiler Uygulamalarından Beyaz Masa Uşak Belediyesi Örneği, Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2016, CAN POLAT,SEZGİN MURAT, Merkez Kütüphane Algılanan Hizmet Kalitesinin Uşak Üniversitesi Marka Farkındalığı Üzerindeki Rolüne İlişkin Bir Araştırma, Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2014, SEZGİN MURAT,ÖZTÜRK AZİZ,KONUK MEHMET, İÇ TURİZME YÖNELİK YENİ DESTİNASYON PAZARLAMASINDA SANATÇI VE SANATSAL FAALİYETLERİN KATKILARI: Sonsuz Şükran Köyü Örneği, Journal Of Current Researches On Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2013, SEZGİN MURAT,Bulut Beyza, Örgüt Kültürü ve Halkla İlişkiler, Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2012, SEZGİN MURAT, AGAR CAHİT, Impact of AffeectiveOrganizationalandOccupationalCommitment On JobSaticfaction PR SpecialistInMetropolianMunicipalities, International Journal of Business and Commerce DoubleBlind Peer ReviewedJournal
  • Ulusal Hakemli 2011, SEZGİN MURAT, Belediyelerde Halkla ilişkiler ve Halka Dönük Yönetim, Kahramanmaraş Sütçü İmam Universitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi dergisi
  • Ulusal Hakemli 2008, SEZGİN MURAT, TÜRKİYE’DEKİ BELEDİYELERDE HALKLA İLİŞKİLER UYGULAMALARI, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2003, SEZGİN MURAT, SİYASAL NİTELİKLİ KAMUOYU ARAŞTIRMALARI VE 24 ARALIK 1995 GENEL SEÇİMLER ÖRNEĞİ, Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi
  • 29.09.2011, Uluslararası, ı.uluslarası Turizm ve Otelcilik Sempozyumu, GÖRAL RAMAZAN,SEZGİN MURAT, Turizmin Gelişimine Yerel Halk Tarafından Algılanan Turizm Etkisi, Tam metin bildiri
  • 29.09.2011, Uluslararası, ı.uluslaraarsı Turizm ve Otelcilik Sempozyumu, SEZGİN MURAT,GÖRAL RAMAZAN,ÖZTÜRK AZİZ, Türk Turizminin Tanıtımındaki Genel Sorunlar, Tam metin bildiri
  • 28.09.2016, Ulusal, VI.Ulusal Havacılık ve Uzay Konferansı, 28-30 Eylül 2016, Kocaeli, SEZGİN MURAT,KAYA ZÜBEYDE, Sivil Havacılık Meslek Yüksekokulunda Öğrenim Görmekte Olan Öğrencilerin Programları Tercih Etme Nedenleri ve Kariyer Beklentileri Uşak Üniversitesi Örneği, Tam metin bildiri
  • 28.05.2014, Uluslararası, I.International New Media and Women Symposium, SEZGİN MURAT,CAN POLAT, Halkla İlişkiler Sürecinde Sosyal Medya, Tam metin bildiri
  • 24.08.2016, Uluslararası, International Congress On Political Economic and Social Studies 2016, SEZGİN MURAT,Farımaz Mehtap, Tüketim Kültüründe Yeni Soyut ihtiyaçlar Yaratırken Televizyon reklamlarının Rolü ve İşlevi, Özet bildiri
  • 21.10.2017, Uluslararası, International Applıed Social Sciences Congress, SEZGİN MURAT,Pala Hüseyin, Belediye Zabıta Personellerinin Örgütsel Bağlılık Düzeylerine Yönelik Bir Alan Çalışması, Tam metin bildiri
  • 21.10.2017, Uluslararası, II.ASEAD Sosyal Bilimler Sempozyumu, SEZGİN MURAT,KAYA ZÜBEYDE, Sivil Havacılık MYO Öğrencilerinin Staj Uygulamalarına Bakış Açısının Değerlendirilmesi:Uşak Üniversitesi Örneği, Özet bildiri
  • 21.05.2015, Uluslararası, 2015 UluslararasıSinema DinSempozyumu, SEZGİN MURAT,KEŞAPLI ONUR, Türkiye de Politik Düşüncenin Sinematografik Sunumu Bağlamında Dini Filmler, Tam metin bildiri
  • 12.09.2019, Uluslararası, Uluslararası Eğitimde ve Kültürde Akademik Çalışmalar Sempozyumu, SEZGİN MURAT,GÜLER ŞAKİR, Akademisyenlerin Benlik saygılarının Bazı DemografikFaktörler Bağlamında İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 12.05.2018, Uluslararası, IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, SEZGİN MURAT,SÖZKESEN MUHAMMET EMİN, Gösteriş Amaçlı Tüketimin Benlik saygısı ve Yaşam Dotumu Üzerine Etkisi:Fırat Üniversitesi Örneği, Özet bildiri
  • 12.05.2018, Uluslararası, IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, SEZGİN MURAT,MÜHÜRDAROĞLU SİBEL,ÖZTÜRK DUDU, Halkla İlişkiler Bölümü Öğrencilerinin Yüksek Lisans Eğitiminde Karşılaştığı Sorunlae ve Çözüm Önerileri, Özet bildiri
  • 12.05.2018, Uluslararası, IPRAC I.Uluslarasaı Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, SEZGİN MURAT,YİLMAZ DURSUN, Sağlık Çalışanları Perspektifinden Hastalarda Kamu Hastaneleri Algısı:İzmir Örneği, Özet bildiri
  • 12.05.2018, Uluslararası, 1Uluslarası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi IPRAC, SEZGİN MURAT,ŞEN Ahmet, Uluslarası Kamuoyu Oluşturmada Stratejik İletişimin Önemi:Zeytin Dalı Harekatı, Özet bildiri
  • 12.05.2018, Uluslararası, IPRAC !.Uluslararası Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kongresi, SEZGİN MURAT,ÇAKAR ÜMİT, Stratejik İletişim Yönetimi Olarak Sosyal Sorumluluk Algılamalarının Satın Alma Davranışına Etkisi, Özet bildiri
  • 12.05.2018, Uluslararası, IPRAC ı.Uluslarasaı Halkla ilişkiler ve Reklamcılık Kongresi, SEZGİN MURAT,Mühürdaroğlu Sibel, Halkla İlişkiler Bağlamında Yeşil Halkla İlişkiler ve İknanın İncelenmesi, Özet bildiri
  • 11.05.2006, Uluslararası, I.Uluslararası Beyşehir ve Yöresi Sempozyumu, SEZGİN MURAT, Beyşehir de Okuyan Orta Öğretim Öğrencilerinin Kitle İletişim Araçlarının Kullanma Tercihleri, Tam metin bildiri
  • 10.05.2013, Uluslararası, ICESOS 13, Ağar Cahit,BEDÜK AYKUT,SEZGİN MURAT, Experimental Analysisi of organizational Commitment within Scope of Dowsizing Threat and Empowerment, Özet bildiri
  • 10.05.2012, Ulusal, UIK11, SEZGİN MURAT,GÖRAL RAMAZAN, Yükselen Bir Değer Olarak İşletmecilik, Tam metin bildiri
  • 09.06.2013, Uluslararası, The Clute Institute International Academic Konference, SEZGİN MURAT, Coporate Image:An Apllied research In Beyşehir Municipalıty, Tam metin bildiri
  • 08.10.2012, Uluslararası, 1.ST International Scientific-Pratical Conference, SEZGİN MURAT, The Importance Of Publicity Wheel In The Promotion Of Tourism, Tam metin bildiri
  • 06.10.2017, Uluslararası, II.Uluslararası Beyşehir ve Yöresi Kongresi, SEZGİN MURAT, Tanıtım Aracı Olarak Festivallerin Kullanımı, Tam metin bildiri
  • 06.06.2012, Uluslararası, 2012 Europen Academin Conference, SEZGİN MURAT, The İmportance And Place of Public relations In Total Quality management, Tam metin bildiri
  • 05.09.2018, Uluslararası, Türküm-2018 Uluslararası Türk Kültürü ve Medeniyet Kongresi, SEZGİN MURAT,Yılmaz Dursun, Siyasal ve Sosyal Bağlamda Mankurt Kavramının Türk Yazılı Basınında Metaforik Kullanımı, Özet bildiri
  • 04.11.2016, Uluslararası, 2nd International Conference on Social Sciences and Education Research, SEZGİN MURAT, Social Media as a Communication Medium A Study for The Faculty of Communication of Usak University, Özet bildiri
  • 01.12.2011, Uluslararası, Uluslararası Eğridir Turizm sepozyumu, ÖZTÜRK AZİZ,SEZGİN MURAT,KONUK MEHMET, İç Turizm Yönelilk Yeni destinasyon Pazarlamasında sanatçı ve Sanatsal Faaliyetlerin Katkıları: Sonsuz Şükran Köyü Örneği, Tam metin bildiri
  • 01.12.2011, Uluslararası, Uluslarasaı EğridirTurizm Sempozyumu, GÖRAL RAMAZAN,SEZGİN MURAT, Konaklama işletmelerinde Müşteri İlişkleri Yönetimi: Stratejik Yaklaşım, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT,Bayoğlu Ferdi, Handbook of Research on Social and Economic Development in the European Union, 2019, IGI Global, ISBN13: 9781799811886
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Kurumsal Sosyal Sorumluluk(Kampanya Denemeleri), 2019, Kriter, 978-605-7890-76-4
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Halkla ilişkiler ve uygulama Alanları, 2019, Eğitim Yayınevi, 978-605-7557-80-3
  • Uluslararası 2017, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT,CAN POLAT, Halkla İlişkiler Kampanyaları ( Küçük Ölçekli Kampanya Denemeleri), 2017, Kriter Yayın Evi, 978-605-9336-94-9
  • Uluslararası 2016, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Geçmişten Günümüze Şehir ve Çocuk, 2016, Canik Belediyesi, 978-605-65683-5-0
  • Ulusal 2013, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Halkla İlişkilerde İletişim ve Etkin Sunuş, 2013, Yüce Medya Yayını, 978-975-01609-3-6
  • Ulusal 2012, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Prof Dr Hasan Kürşat Güleş e İthafen İşletme Yönetiminde Güncel Yaklaşımlar Seçme Yazılar, 2012, Gazi Kitabevi, 978-806-4562-57-2
  • Ulusal 2011, Ansiklopedi Maddesi, SEZGİN MURAT, Konya Ansiklopedisi, 2011, Kültür A.Ş, 978-605-389-058-4 2.c
  • Ulusal 2011, Ansiklopedi Maddesi, SEZGİN MURAT, Konya Ansiklopedisi, 2011, Kültür A.Ş., 978-605-389-058-4 2.c
  • Ulusal 2011, Ansiklopedi Maddesi, SEZGİN MURAT, Konya Ansiklopedisi, 2011, Kültür A.Ş., 978-605-389-058-4-(2.c)
  • Ulusal 2009, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT,AKGÖZ ERKAN, Genel İletişim, 2009, Gazi Kitabevi, 978-605-5804-54-1
  • Ulusal 2009, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT,AKGÖZ ERKAN, Genel ve Teknik İletişim, 2009, Gazi Kitabevi, 978-605-5804-53-4
  • Ulusal 2008, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Belediyelerde Halkla İlişkiler ve Bir Model Önerisi, 2008, Tablet Yayınları, 978-975-6346-14-6
  • Ulusal 2008, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Türkiye de Belediyeleşme Süreci 1854 1997, 2008, Tablet yayınları, 978-605-5948-14-6
  • Ulusal 2008, Bilimsel Kitap, SEZGİN MURAT, Halkla İlişkiler, 2008, Yüce Medya, 978-975-01609-1-2
Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler
Karabuk University Journal of Institute of Social Sciences , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler
Uşak Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Halkla İlişkiler
  • 2. Uşak Kanatlı Denizatı Kısa Film Festivali

    23.12.2015 - 25.12.2015

    Düzenleyenler : Festival başkanı Murat SEZGİN Yönetmen Onur KEŞAPLI
    Uşak
  • Muratbey Burgu Reklam Yarışması

    30.11.2018 - 23.04.2019

    Düzenleyenler : Muratbey,Uşak üniversite, İletişim Topluluğu
    İstanbul- Uşak
  • Uşak Üniversitesi 3.İletişim Günleri, İletişim Temalı Ulusal Fotoğraf Yarışması

    15.05.2017 - 17.05.2017

    Düzenleyenler : Murat SEZGİN,Onur Keşaplı
    Uşak
  • Projelerden Yansımalar

    14.12.2017 - 15.12.2017

    Düzenleyenler : Kuratör:Murat SEZGİN,
    Uşak
  • 5:Uluslarasaı Uşak Kanatlı Denizatı Kısa Film Festivali

    10.12.2018 - 14.12.2018

    Düzenleyenler : Festival Başkan Doç.Dr.Murat SEZGİN, Yönetmen Onur KEŞAPLI
    UŞAK
  • 4.Uşak Kanatlı Denizatı Kısa Film Festivali

    12.12.2017 - 14.12.2017

    Düzenleyenler : Festival Başkan Doç.Dr.Murat SEZGİN, Yönetmen Onur KEŞAPLI
    UŞAK
  • 3:Uluslarasaı Uşak Kanatlı Denizatı Kısa Film Festivali

    12.12.2016 - 14.12.2016

    Düzenleyenler : Festival başkanı Murat SEZGİN Yönetmen Onur KEŞAPLI
    Uşak
  • Hayatı Zoomla Fotoğraf Sergisi

    13.05.2018 - 13.05.2018

    Düzenleyenler : Doç.Dr.Murat SEZGİN
    UŞAK
  • Uşak Kısa Film Festivali

    03.12.2014 - 05.12.2014

    Düzenleyenler : Festival başkanı Murat SEZGİN Yönetmen Onur KEŞAPLI
    Uşak
  • Afiş Yarışması

    05.04.2018 - 05.04.2018

    Düzenleyenler : Ayça Demirtaş,Aslı Zehra Tigel,Osman Tayşi
    Uşak
  • Afiş Sergisi

    02.05.2018 - 03.05.2018

    Düzenleyenler : Murat SEZGİN
    Uşak
  • 4.Ulusal Fotoğraf Yarışması

    10.10.2018 -

    Düzenleyenler : İletişim Topluluğu
    Uşak