UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

PROFESÖR
MURAT BAŞAR

EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    1995 - 1997

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ UŞAK EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ PR.
  • Yüksek Lisans

    1998 - 2002

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İLKÖĞRETİM SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZLİ)
    İlköğretim Öğrencilerinde Duyuşsal Özellikleri Geliştirici Öğretmen Etkinlikleri
  • Doktora

    2008 - 2011

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ (DR)
    Sınıf içi istenmeyen öğrenci davranışlarının yönetiminde örtük program: Uşak ili örneği
  • ÜDS - İngilizce

    2009 - Bahar

    İngilizce - 67.50
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    İlk Okuma Yazma Eğitimi

  • PROFESÖR - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2021 -

    - -
  • DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2015 - 2021

    - -
  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2011 - 2015

    - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Arş. Uyg. Merkezi Müdürü

    2015 - 2017

  • 2023

    Doktora - DOĞAN YALÇIN
    Gerçekçi Matematik Eğitiminin İlkokul Matematik Dersinde Veri İşleme Öğrenme Alanına Etkisinin Başarı ve Matematiksel Merak Açısından İncelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - GİZEM BEYZA ALKAN
    Disgrafi tanısı almış öğrencilerin yazım hatalarının giderilmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2020

    Yüksek Lisans - ABDULLAH VAROL
    Değerler eğitimi dersinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin değer algılarına etkisinin kelime ilişkilendirme testi ve resim çizimleri aracılığıyla incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2020

    Yüksek Lisans - UĞURTAN ASLAN
    Anlatım stilleri ile okuduğunu anlama ilişkisinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - HATİCE MERVE TANIŞ GÜRBÜZ
    İlk okuma ve yazma öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - MUHAMMED MUSTAFA ÖZBEK
    Korunmaya muhtaç öğrencilerin öğrenme ve öğretme sürecinde karşılaştıkları sorunların öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - YASER DEMİR
    Sınıf öğretmenlerinin okuma alışkanlıklarının incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - SERKAN AKGÜN
    Okul güvenliğine ilişkin yönetici, öğretmen ve öğrenci görüşleri
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - MUHAMMET SAİT BARAN
    Zihinsel yetersizliği olan öğrencilerde tablet bilgisayar kullanımının örüntü oluşturma becerisi üzerinde etkililiği
    Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - MÜNEVVER KARA
    Sınıf öğretmenlerinin algılarına göre okul müdürlerinin liderlik stillerinin uygulanma durumları
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - DOĞAN YALÇIN
    2015 ilkokul 1-4 matematik öğretim programının geometri öğrenme alanı kazanımlarının öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - AHMET ALTUĞ
    Sınıf öğretmenlerinin bilgi ve iletişim teknolojileri öz yeterliklerinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - ALİŞAN TEKİN
    Öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerle ilgili aile görüşlerinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2016

    Yüksek Lisans - ÖZLEM TOSUNCUK
    İlkokulda İngilizce öğretiminin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2015

    Yüksek Lisans - ZÜBEYİR GÖKHAN DOĞAN
    Göreve yeni başlayan öğretmenlerinin yaşadığı sosyal kültürel ve mesleki sorunlar
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2015

    Yüksek Lisans - ABDURRAHMAN GÜRBÜZ
    Altı dakika yönteminin akıcı okumaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2014

    Yüksek Lisans - ELİF BAŞ
    Ders kitaplarında yer alan okuma metinlerinin yazı karakterlerinin okuduğunu anlamaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2014

    Yüksek Lisans - MEHMET GÜRBÜZ
    İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinde SQ4R tekniğinin okuduğunu anlamaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2018-2019
  • ÖZEL EĞİTİM - Lisans, 2018-2019
  • Özel Eğitim - Lisans, 2018-2019
  • DERS DANIŞMANLIĞI - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • ALAN UZMANLIK - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • TEZ DANIŞŞMANLIĞI - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • OKUL KÜLTÜRÜNDE ÖRTÜK PROGRAM - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ - Lisans, 2018-2019
  • BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM - Lisans, 2017-2018
  • Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim - Lisans, 2017-2018
  • Sınıf Yönetimi - Lisans, 2017-2018
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2017-2018
  • Ders Danışmanlığı - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Tez Danışşmanlığı - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Alan Uzmanlık - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • İlkokulda Türkçe Öğretimi - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Okul Kültüründe Örtük Program - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2017-2018
  • İlkokuma Yazma Öğretimi - Lisans, 2017-2018
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2016-2017
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2016-2017
  • İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ - Lisans, 2016-2017
  • SINIF YÖNETİMİ - Lisans, 2016-2017
  • BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM - Lisans, 2016-2017
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • OKUL KÜLTÜRÜNDE ÖRTÜK PROGRAM - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • DEZAVANTAJLI GRUPLARLA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • ALAN UZMANLIK - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • DERS DANIŞMANLIĞI - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Dezavantajlı Gruplarla Türkçe Öğretimi - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • İlkokulda Türkçe Öğretimi - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - Lisans, 2013-2014
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2013-2014
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2013-2014
  • Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim - Lisans, 2013-2014
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2012-2013
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - Lisans, 2012-2013
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - Lisans, 2012-2013
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2012-2013
  • KİTAP İNCELEME - Lisans, 2012-2013
  • GÜZEL YAZI TEKNİKLERİ - Lisans, 2012-2013
  • BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM - Lisans, 2012-2013
  • Uluslararası Hakemli 2024, ŞENER NURCAN, GÜR KAMER, BAŞAR MURAT, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bulaşıcı Hastalıklara Yönelik Bilgi Düzeyinin İncelenmesi, Hayef:journal of education (Online)
  • Uluslararası Hakemli 2023, GÜRBÜZ MEHMET, BAŞAR MURAT, A New Activitiy Desing and Efficiency for the Elemination of Writing Errors of Students with Dysgraphia: ABC Linking Avtivitiy, Reading and Writing Quertelry
  • Uluslararası Hakemli 2023, CENGİZ Şerife, BAŞAR MURAT, OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN SINIF YÖNETİM BECERİLERİNİN FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ, Uluslararası Liderlik Eğitimi Dergisi (ULED)
  • Uluslararası Hakemli 2023, BATUR ZEKERYA, BAŞAR MURAT, OĞLU SİMUZAR, Yaratıcı Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi Üzerine Bir Araştırma, Milli Eğitim
  • Ulusal Hakemli 2022, BAŞAR MURAT, Tanoba Taner, Gürkan Hilal, Doğan Hülya, The Effects and Suggestions of Teachers and School Administrators on the Professional Development of Distance Education Experiences, EURASIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
  • Uluslararası Hakemli 2022, BAŞAR MURAT, uğur serkan, ÖZKAN HALİL, ORHAN ÖZLEM, Algılanan Okul Etkililiğinin Çeşitli Değişkenlere Göre İncelenmesi, uluslararası liderlik eğitimi dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2022, AKAN DURDAĞI, BAŞAR MURAT, SINIF ÖĞRETMENLERİNİN MESLEĞE BAŞLANGIÇ SÜRECİNDE YAŞADIĞI GERÇEKLİK ŞOKUNUN İNCELENMESİ, Milli Eğitim
  • Uluslararası Hakemli 2022, BAŞAR MURAT, BARAN MUHAMMET SAİT, GÖNCÜ AHMET, Effect of Color Usage and Dialogue Reading practices in solving the visual and auditory perception problems of dyslexic students, MJESTP
  • Uluslararası Hakemli 2022, YALÇIN DOĞAN, BAŞAR MURAT, Okul Müdürlerinin Liderlik Stillerinin Okul Mutluluğuna Yönelik Öğretmen Görüşleri, Uluslararası Liderlik Eğitimi
  • Uluslararası Hakemli 2021, BAŞAR MURAT, GÖNCÜ AHMET, BARAN MUHAMMET SAİT, Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Eğitiminde Bir Eylem Araştırması, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, ŞENER NURCAN, BATUR ZEKERYA, BAŞAR MURAT, From Tale to Reality to True: Creative Expression Technique (Yantek), International Journal of Education & Literacy Studies
  • Uluslararası Hakemli 2021, ŞENER NURCAN, BAŞAR MURAT, Kukset Technique on Chronology Teaching, İnternational Journal of Progressive Education
  • Uluslararası Hakemli 2021, GÜRBÜZ ABDURRAHMAN, BAŞAR MURAT, Altı Dakika Yöntemi ile Okuduğunu Anlama Becerilerinin Geliştirilmesi, Turkish Journal of Educational Studies
  • Uluslararası Hakemli 2021, BAŞAR MURAT, GÜRKAN Hilal, AVCI ATAKAN, SÖKMEN BEDEL NAZLI, AKTAŞ ABDUSSAMET, GÜNDÜZ MUSTAFA, SOYLU ADEM, Özel/Minik Mucitler 4007 TÜBİTAK Bilim Şenliği Programının Öğrenci Görüşlerine Göre İncelenmesi, Araştırma ve Deneyim Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2020, SÜZEN HATİCE NİLÜFER,BAŞAR MURAT, Mülteci Öğrencilerin Türkiye Algısının Görsel Olarak İncelenmesi, Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN, Okul Öncesi Dönemde Kalem Tutma Etkinliklerinin İlk Okuma Yazma Sürecine Katkısı, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR, ÖĞRENCİLERİN MATEMATİK DERSİNE İLİŞKİN KORKU NEDENLERİNİ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ÖLÇEĞİN GELİŞTİRİLMESİ, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, BAŞAR MURAT,ÖZBEK MUHAMMED MUSTAFA, Korunmaya Muhtaç Öğrencilerin Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Türkish Studies
  • Uluslararası Hakemli 2020, BAŞAR MURAT,GÜRBÜZ ABDURRAHMAN, Altı Dakika Yönteminin Okuma GüçlüğüÇeken Öğrencilerin Sesli OkumaHatalarının Giderilmesine Etkisi, AZARBEYCAN MEKTEBİ
  • Uluslararası Hakemli 2020, BAŞAR MURAT,ALKAN Gizem Beyza, DİSGRAFİLİ ÖĞRENCİLERİN YAZMAHATALARININ İNCELENMESİ, Milli Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR, Öğrencilerin Matemetik Korkusunun İncelenmesi, Turkish Journal of Educational Studies
  • Uluslararası Hakemli 2020, BAŞAR MURAT,TANIŞ GÜRBÜZ HATİCE MERVE, İlk Okuma ve Yazma ÖğretimindeKarşılaşılan Sorunlar ve ÇözümÖnerileri, Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, BATUR ZEKERYA,BAŞAR MURAT,SÜZEN HATİCE NİLÜFER, Critical Visual Reading Skills of Students, International Journal of Education Literacy Studies
  • Uluslararası Hakemli 2019, BATUR ZEKERYA,BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN,UYGUN KAMİL, The Examination on Communication and Dissenting Disputes in Different Nationalities’ Students, Kastamonu Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, BAŞAR MURAT,AKGÜN SERKAN, OKUL GÜVENLİĞİNE İLİŞKİN ÖĞRETMEN VE ÖĞRENCİGÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, BAŞAR MURAT,DOĞAN YALÇIN, SINIF ÖĞRETMENLERİNİN 2015 YILI İLKÖĞRETİM MATEMATİKÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ GEOMETRİ KAZANIMLARINA YÖNELİKGÖRÜŞLERİ, Düzce Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili KavramYanılgılarının Giderilmesi ve Öğretmen GörüşlerininDeğerlendirilmesi, Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, BAŞAR MURAT,BATUR ZEKERYA, Examination of The Students’ Mistakes of Oral Reading, Eletcronic İnternational Elememantary Education
  • Uluslararası Hakemli 2018, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ÇİFTÇİ MUHAMMED, Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar, Kastamonu Eğitim
  • Uluslararası Hakemli 2018, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,YURTTAŞ RAMAZAN,TOPAL HÜDAYETTİN, İlkokulda Öğretmen Öğrenci İletişimi, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, BATUR ZEKERYA,GÜLVEREN HAKAN,BEK HAFIZ,BAŞAR MURAT, Okuma Ölçeğinin Geliştirilmesi, Journal Human Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2018, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,DOĞAN Zübeyir Gökhan, Bilim Şenliği Etkinliklerin Öğrenci Veli ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
  • Ulusal Hakemli 2017, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,AKAN DURDAĞI,ŞENER NURCAN, Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersi Tutumlarına Yönelik Bir Ölçeğin Geliştirilmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, BAŞAR MURAT,GÜRBÜZ Mehmet, Effect of theSQ4R Technique on the Reading Comprehension of Elementary School 4th. Grade Elementary School Students, International Journal of Instraction
  • Uluslararası Hakemli 2016, AKAN DURDAĞI,ŞENER NURCAN,BAŞAR MURAT,ŞEN BUKET, Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Okul Yöneticisi Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2016, BATUR ZEKERYA,BAŞAR MURAT,ŞAŞMAZ EMEL, Temel eğitimden ortaöğretime geçş sınavının (TEOG) öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi, Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi Teori ve Uygulama
  • Uluslararası Hakemli 2016, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,KARASU Mehmet, Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Okuma Eğilimlerine Etkisi, Türkish Studies
  • Uluslararası Hakemli 2016, ÇANKAYA İBRAHİM HALİL,BAŞAR MURAT,Öztürk Engin, The Relationship between Vocational Proficiency and Entrepreneurship accordingto Girls Vocational High School Students Perceptions, International Journal of Humanities and Social Science
  • Ulusal Hakemli 2016, BAŞAR MURAT,TOSUNCUK ÖZLEM, İlkokulda İngilizce Öğretiminin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2016, Baş Elif,BAŞAR MURAT, Yazı Karakterinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, Iğdır Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2015, BAŞAR MURAT,KEKLİK SAADETTİN,BATUR ZEKERYA, Konuşma Becerisine İlişkin Bir Yöntem Önerisi Sömet Yöntemi, International Journal of Language Academy
  • Ulusal Hakemli 2015, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI, Birleştiriliş Sınıflarda Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2015, ŞENER NURCAN,BAŞAR MURAT,ŞEN BUKET,GÖNCÜ AHMET, Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrencilerin Zorba Davranışlara başvurma düzeyleri ve öğrenme ortamlarının incelenmesi, Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2015, BAŞAR MURAT,Zübeyir Gökhan Doğan, GÖREVE YENİ BAŞLAYAN ÖĞRETMENLERİN YAŞADIĞISOSYAL KÜLTÜREL VE MESLEKİ SORUNLAR, Route Educational and Social Science Journal
  • Uluslararası Hakemli 2015, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,karasu mehmet,ramazan yurttaş, İlk Okuma Yazma Sürecine Açık Ya da Kapalı Hece İle Başlamak, International Journal of Language Academy
  • Uluslararası Hakemli 2015, BAŞAR MURAT,KEKLİK SAADETTİN,BATUR ZEKERYA, Konuşma Becerisine İlişkin Bir Yöntem Önerisi SÖMETYöntemi, International Journal of Language Academy
  • Ulusal Hakemli 2014, AKAN DURDAĞI,BAŞAR MURAT,ŞAHİN CEMİL, Okulların Entelektüel Sermayeleri İle Örgütsel İmajları Arasındaki İlişki , Kahraman Maraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2014, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ÇANKAYA İBRAHİM HALİL, Örtük Program Çerçevesinde Okul Müdürlerin Yönetsel Uygulamalarının Değerlendirilmesi, Erzican Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2014, ŞAHİN CEMİL,AKAN DURDAĞI,BAŞAR MURAT, Okullardaki Sosyal ve Entelektüel Sermaye İlişkilerinin ve Düzeyinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2014, ARABACI İMAM BAKIR,BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,GÖKSOY SÜLEYMAN, An analysıs about educatıonal problems ın camps ın whıch syrıan refugees stay condıtıon analysıs, International Journal of Social Science and Education
  • Uluslararası Hakemli 2014, BAŞAR MURAT,ŞAHİN CEMİL,AKAN DURDAĞI, Okulların entelektüel sermayeleri ile örgütsel imajları arasındaki ilişkinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi, Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2014, AKAN DURDAĞI,BAŞAR MURAT,ÇANKAYA İBRAHİM HALİL, Örtük Program Çerçevesinde Okul Yöneticilerinin Yönetsel Uygulamalarının Değerlendirilmesi, Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2014, BAŞAR MURAT,BATUR ZEKERYA,KARASU MEHMET, SÜREYE BAĞLI SESLİ OKUMANIN OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ, Milli Eğitim
  • Uluslararası Hakemli 2014, BAŞAR MURAT,BATUR ZEKERYA,Karasu Mehmet, uygulamaya sözcük öğretimi kulaktan kulağa sessiz telefon oyunu, Kastamonu Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2014, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ÇETİN ÖZER, Comparing Value Priorities of Students and Teachers, Mevlana International Journal of Moral and Values Education
  • Uluslararası Hakemli 2013, BAŞAR MURAT,ÇETİN ÖZER, İlk ve Orta Öğretim Öğrencilerinin Zorba Davranışlara Başvurma Düzeyleri ve Bu Davranışları Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi, E-Journal of New World Sciences Academy NWSA)
  • Uluslararası Hakemli 2013, BAŞAR MURAT, Sınıf öğretmenlerinin pedagojik alan bilgilerinin incelenmesi., The journal of Academic Social Science Studies
  • Uluslararası Hakemli 2013, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI, Studying the Manegement of Elementary School Students Unwanted Behavior, International Journal of Social Science and Education,
  • Ulusal Hakemli 2013, YALÇIN Mustafa,BAŞAR MURAT,ÖZDEMİR Ayşe, Okul Öncesi Eğitime 5 6 Yaşında Başlayan Çocukların Öz Bakım Becerilerinin Veli Görüşlerine Göre İncelenmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2013, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI, Studying the Management of Elementary School Stodents Unwanted Behavior, International Journal of Soscial Science Education
  • Ulusal Hakemli 2013, BAŞAR MURAT, Okuma Yazma Öğrenerek İlkokula Başlayan Çocukların Karşılaştıkları Sorunların Değerlendirilmesi, EKEV
  • Uluslararası Hakemli 2013, AKAN DURDAĞI,BAŞAR MURAT, The effect of the classroom activities on classroom management in the teaching learning process The case Uşak City, Mevlana International Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli 2013, BAŞAR MURAT, Oral reading and handwriting miscues which appear in the literacy period and solution offers, Educational Research and Reviews
  • Uluslararası Hakemli 2013, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI, Assessment of Class Teachers Dispute Resulation Applications in Conflict Environments on the Basis of Restorative Justice, International Journal of Academic Research
  • Uluslararası Hakemli 2013, BAŞAR MURAT, 60 66 Ay Aralığında İlkokula Başlayan Öğrencilerin Kişisel Öz Bakım ve İlkokuma Yazma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Turkish Studies
  • Uluslararası Hakemli 2012, GÜR KAMER,ŞENER NURCAN,KÜÇÜK LEYLA,zerrin Çetindağ,Başar Murat, The beliefs of teachers toward mental illness, Procedia Social and Behavioral Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2012, ÇANKAYA İBRAHİM HALİL,BAŞAR MURAT,KOÇOĞLU EROL,DEMİRKOL AHMET YAŞAR, Öğretmen Adaylarının Meslek Öncesi Tükenmişlik Düzeylerinin İncelenmesi, Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic,
  • Ulusal Hakemli 2004, BAŞAR MURAT, İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Çeviri Metni Okuma Hızı ve Anlama İlişkisi, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2001, BAŞAR MURAT, Ailelerdeki Yanlış Başarı Algılamasının Öğrenciler Özerindeki Etkisi, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • 27.04.2017, Uluslararası, VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,TEKİN ALİŞAN, Özel öğrenme güçlüğü olan çocukların tanılama sürecinin incelenmesi, Özet bildiri
  • 27.04.2017, Uluslararası, VII. Uluslar Arası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,TEKİN Alişan, Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Aile Görüşlerinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 27.04.2011, Uluslararası, International Conference on New Trends in Education and Their Implications, AKAN DURDAĞI,BAŞAR MURAT, İlköğretim Beşinci Sınıflarda Etkinliklerin Öğrenme Öğretme Sürecine etkisi İle İlgili Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi, Tam metin bildiri
  • 24.05.2012, Ulusal, 11. Sınıf öğretmenliği Sempozyumu, BAŞAR MURAT,YAVUZ BAHRİ,ÖZKAN HALİL, Ses Temelli Cümle Yöntemiyle İlokuma Yazma Öğretiminin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Tam metin bildiri
  • 23.10.2019, Uluslararası, II Uluslarası Temel Eğitim KOngresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR, Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme-Öğretme Sürecinde Sorunlarına Yönelik Veli Görüşleri, Tam metin bildiri
  • 23.10.2019, Uluslararası, II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR, Öğretmen Adaylarının İşlevsel Okuyazarlıklarının İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 23.10.2019, Uluslararası, II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR, Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetiminde Karşılaşılan Örnek Olaylara Çözüm Stratejileri, Tam metin bildiri
  • 23.10.2019, Uluslararası, II. Uluslarası Temel Eğitim Kongresi, BAŞAR MURAT,VAROL ABDULLAH, İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Değer Algısı Olaraka Vatanseverlik, Tam metin bildiri
  • 23.10.2019, Uluslararası, II. Uluslarası Temel Eğitim KOngresi, BAŞAR MURAT,VAROL ABDULLAH, İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinde Tasarruflu Olma Değerinin Öğretimi, Tam metin bildiri
  • 23.10.2019, Uluslararası, II. Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, BAŞAR MURAT,ARSLAN UĞURTAN, Anlatım Stillerinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, Tam metin bildiri
  • 23.10.2019, Uluslararası, II. uluslarası Temel Eğitim Kongresi, BAŞAR MURAT,ARSLAN UĞURTAN, Öğrencilerin Okudukları Farklı Türdeki Kitapların Anlatım Stillerine Etkisi, Tam metin bildiri
  • 21.05.2015, Uluslararası, 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN,KARASU MEHMET,RAMAZAN YURTTAŞ, İlk okuma ve yazma sürecine açık ya da kapalı hece ile başlamak, Özet bildiri
  • 21.05.2015, Ulusal, 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN,AKAN DURDAĞI,Özkan Halil, Sınıf Öğretmenlerinin Müze eğitimi ile ilgili görüşleri, Özet bildiri
  • 21.05.2015, Ulusal, 14. Uluslararası Katlımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN,Karasu Mehmet,Ramazan Yurttaş, İlk Okuma ve Yazma Sürecine Açık ya da Kapalı Hece İle Başlamak, Özet bildiri
  • 18.05.2017, Uluslararası, International Social Sciences, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Giderilmesi, Özet bildiri
  • 18.05.2017, Uluslararası, International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN, Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersine Yönelik Tutumları, Özet bildiri
  • 16.09.2002, Ulusal, V Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, BAŞAR MURAT,Yalçın Mustafa,ÜNAL METİN, İlköğretim Kademesiyle Başlayan Matematik Korkusunun Nedenleri, Tam metin bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, Tekin Alişan, BAŞAR MURAT, DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR, ŞENER NURCAN, BARAN MUHAMMET SAİT, Özel öğrenme güçlüğü olan çocukların sosyal gelişiminin incelenmesi , Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, DOĞAN ZÜBEYİR GÖKHAN, BAŞAR MURAT, Doğan M. Cihangir, ŞENER NURCAN, Sınıf öğretmenlerinin arabuluculuk rolü, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I.International Education Research and Teacher Education, DOĞAN Hülya,DOĞAN Zübeyir Gökhan,ŞENER NURCAN,BAŞAR MURAT, Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. International Education Research and Teacher Education Congres, TEKİN ALİŞAN,BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,BARAN MUHAMMET SAİT, Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Sosyal Gelişiminin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. International Education Research and Teacher Education Congres, DOĞAN ZÜBEYİR GÖKHAN,BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN, Sınıf Öğretmenlerinin Arabuluculuk Rolü, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. International Education Research and Teacher Education Congres, BAŞAR MURAT,ALTUĞ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Öz Yeterliklerinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. International Education Research and Teacher Education Congres, BAŞAR MURAT,DOĞAN Yalçın, 2015 İlkokul Matematik Öğretim Programının Geometri Öğrenme Alanı Kazanımlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Özet bildiri
  • 13.10.2016, Uluslararası, VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, ŞENER NURCAN,BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,AKAN DURDAĞI, Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi dersine yönelik tutumları, Özet bildiri
  • 13.10.2016, Uluslararası, 6. Eğitimde Araştırmalar Kongresi, ŞENER NURCAN,BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,AKAN DURDAĞI, Öğretmen adaylarının sınıf yönetimi dersine yönelik tutumları, Özet bildiri
  • 13.10.2016, Uluslararası, VI. Eğitimde Araştırmalar Kongresi, DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ŞENER NURCAN, Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersine Tutumlarını Belirlemeye Yönelik Bir Ölçeğin Geliştirilmesi, Özet bildiri
  • 13.10.2016, Uluslararası, VI Uluslar Arası Eğitimde Yeni Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgıları ve Giderilmesi, Özet bildiri
  • 13.10.2016, Uluslararası, VI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ÇİFTÇİ MUHAMMED, Mülteci Öğrencilerden Kaynaklı Sınıf Yönetiminde Karşılaşılan Sorunlar, Özet bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, Erte Congress, BAŞAR MURAT,DEMİR Yaser, Sınıf Öğretmenlerinin Kitap Okuma Alışkanlığının İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, Erte Congress, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,GÜRBÜZ Mehmet,TANIŞ GÜRBÜZ Hatice Merve, İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Yazım Hatlarının İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, Erte Congress, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,DOĞAN Zübeyir Gökhan, Bilim Şenliği Etkinliklerinin Katılımcı Görüşlerine Göre İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, Erte Congress, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET,BARAN MUHAMMET SAİT, Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sorunlarını Giedermeye Yönelik Bir Eylem Araştırması, Tam metin bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, II. Erte Congress, BAŞAR MURAT,ÖZBEK Muhammed Mustafa, Korunmaya Muhtaç Çocuk Kapsamındaki Öğrencilerin Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 13.06.2019, Uluslararası, VI. Uluslararası Türk Dünyası Araştırmaları Sempozyumu, DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,BAŞAR MURAT, Türk Kültüründe Konukseverlik: Güney Kazakistan Örneği, Tam metin bildiri
  • 13.06.2019, Uluslararası, 3. Türk Dünyası Araştırmaları Kongresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR, Yörüklerin İskan Sorunu: Antalya Örneği, Tam metin bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, GÜRBÜZ ABDURRAHMAN,BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN, Altı dakika yönteminin okuduğunu anlama becerilerinin gelişimine etkisi, Özet bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. ULUSLAR ARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, GÜRBÜZ MEHMET,BAŞAR MURAT,TANIŞ GÜRBÜZ HATİCE MERVE,GÜRBÜZ BURAK, İLKOKUL 4 SINIFLARDA SQ4R TENİĞİNİN OKUDUĞUNU ANLAMYA ETKİSİ, Özet bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,Topal Hüdayettin,Uzun Özcan, İlkokulda Öğretmen Öğrenci İletişimi, Özet bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, TEKİN ALİŞAN,BAŞAR MURAT,YURTTAŞ RAMAZAN,ÖZKAN HALİL, BA YÖNTEMİ İLE İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ, Özet bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, GÜRBÜZ ABDURRAHMAN,BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN, ALTI DAKİKA YÖNTEMİNİN OKUDUĞUNU ANALAMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ, Özet bildiri
  • 09.11.2023, Ulusal, Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, GÜRBÜZ BURAK, BAŞAR MURAT, İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Zorbalık Algısı: Metafor Analizi, Özet bildiri
  • 09.05.2018, Uluslararası, VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN, Bal filminin eğitimde kavramlar açısından incelenmesi, Özet bildiri
  • 09.05.2018, Uluslararası, VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN, Okul öncesi dönemde kalem tutma etkinlikleri, Özet bildiri
  • 09.05.2018, Uluslararası, VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,Kara Münevver, Okul Müdürlerinin Yöneticilik Stillerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 08.02.2012, Uluslararası, Cyprus International Conference on Educational Research, ŞENER NURCAN,GÜR KAMER,ÇETİNDAĞ ZERRİN,KÜÇÜK LEYLA,BAŞAR MURAT, The Beliefs Of Teachers Towards Mental Illness, Özet bildiri
  • 07.05.2015, Uluslararası, İletişim Fak. Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ŞENER NURCAN,HÜDAYETTİN TOPAL, İlkokullarda oyun ve fiziki etkinliklerin iletişime etkisi Atatürk üniversitesi, Sözlü Bildiri
  • 07.05.2015, Uluslararası, I. Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ŞENER NURCAN,Hüdayettin Topal, İlkokulda Oyun ve Fiziki Etkinliklerin İletişime Etkisi, Tam metin bildiri
  • 06.07.2017, Uluslararası, III. Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, BAŞAR MURAT, İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Göresel Eleştirel Düzeyinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 06.07.2017, Uluslararası, III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR, Unutulmaya Yüz Tutmuş Oyun Örnekleri, Özet bildiri
  • 04.02.2016, Uluslararası, 8. Dünya Eğitim Bilimleri Kongresi, BAŞAR MURAT,Özlem TOSUNCUK, İlkokulda İngilizce Öğretiminin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Sözlü Bildiri
  • 03.05.2018, Uluslararası, International Congress on Cultural Heritagate and Tourism, DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,BAŞAR MURAT, Kazak Türklerinde Konuğun Değeri ve Konuk Çeşitleri, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, BAŞAR MURAT, İLKOKULLARDA DİL EĞİTİMİ, 2023, EĞİTİM YAYINEVİ, 978-625-6613-26-3
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, BAŞAR MURAT, İlkokulda Öğrenme Öğretme Uygulamaları, 2023, Eğiten Kitap, 978-625-6480-68-1
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, BAŞAR MURAT, İlkokulda Öğrenme ve Öğretme Uygulamaları, 2023, Eğiten Yayıncılık, 978-625-6480-68-1
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, ŞENER NURCAN, Demir Berna, BAŞAR MURAT, Eğitim Bilimlerinde Uluslararası Araştırmalar I, 2022, Serüven, 978-605-72852-7-0
  • Uluslararası 2020, Bilimsel Kitap, BAŞAR MURAT,ÖZCAN Zeynel ERSİN,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR, Kuramdan UygulamayaTürkçe Öğretimi, 2020, PegemAkademi, 978-625-7880-33-6
  • Ulusal 2020, Ders Kitabı, BAŞAR MURAT, Aile Eğitimi, 2020, Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi Yayınları,
  • Ulusal 2019, Bilimsel Kitap, BAŞAR MURAT,BATUR ZEKERYA, Uzlaşı Eğitimi, 2019, Uşak Milli Eğitim Müdürlüğü Yayınları, 978-975-11-5116-2
  • Ulusal 2016, Bilimsel Kitap, BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN,KARASU MEHMET, Ses Temelli Cümle Yöntemi ve Bitişik Eğik Yazı ile Uygulamalı İlk Okuma Yazma Öğretimi, 2016, ALTIN kİTAPLAR, 978-21-2174-4
  • Ulusal 2015, Bilimsel Kitap, BAŞAR MURAT, Empatiyle Gelişmek Empatiyi Geliştirmek, 2015, PegemAkademi, 978-605-364-734-8
  • Ulusal 2008, Bilimsel Kitap, BAŞAR MURAT, Çocuğun Başarısında Gözardı Edilen Duyuşsal Özelliklerin Getirisi, 2008, Milli Eğitim Bakanlığı,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Kastamonu Eğitim Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Uluslar Arası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Educational Revew and Research , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
EKEV , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
  • Materyal sergisi

    15.12.2016 - 22.12.2016

    Düzenleyenler :
  • Diğer

    2016

    Teşekkür Belgesi
    02.Eylül 2016 tarihindeki Hadis Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar konulu seminer
    MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
  • Diğer

    2016

    Teşekkür
    15.03.2016 tarihinde Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgıları ve Giderilmesi Semineri
    İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
  • Diğer

    2016

    Teşekkür Belgesi
    06.04.2016 tarihinde Van Milli Eğitim Müdürü tarafından verilmiştir
    MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
  • 2007

    teşekkür

    MILLI EGITIM BAKANLIGI
  • 2000

    aylıkla ödüllendirme

    MILLI EGITIM BAKANLIGI
  • Göreve Yeni Başlayan Sınıf Öğretmenlerinin Kültürel Sosyal Mesleki Sorunlar

    27.07.2014 - 31.08.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 4950 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 9
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Eşmede Eğitimde İşbirliği

    20.01.2018 - 30.12.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 1500 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 4
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgiliKaram Yanılgısının Tespiti e Giderilmesi

    12.02.2016 - 22.11.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 10450 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 10.5
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Uşak Bilimle Buluşuyor

    20.07.2018 - 20.07.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 64.443.202 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Özel/Minik Mucitler Bilim Şenliği

    01.07.2020 - 19.12.2021

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Uzlaşı Eğitimi

    20.07.2018 - 16.12.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 4000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 2
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Beykoz Bilim Şenliği Bilimin İzinde

    01.06.2017 - 16.07.2018

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Danışman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 75000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • İmam Hatip Liselerinde Hadis Öğretiminin Verimliliğinin İncelenmesi

    13.06.2016 - 13.10.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 1500 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 8.4
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Uşak İlinin Değer Haritası

    30.07.2018 - 10.10.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 4000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 2
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • İlkokulda İngilizce Öğretimin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi

    22.11.2014 - 02.12.2016

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 4950 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 10.5
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Sınıf Öğretmenleri Yirmi Birinci Yüzyıl Becerileriyle Buluşuyor

    25.06.2021 - 01.07.2022

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 53400 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı