UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOÇENT
MURAT BAŞAR

EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • Lisans

    1995 - 1997

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
  • Yüksek Lisans

    1998 - 2002

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
    İlköğretim Öğrencilerinde Duyuşsal Özellikleri Geliştirici Öğretmen Etkinlikleri
  • Doktora

    2003 - 2011

    MARMARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
    Sınıf içi istenmeyen öğrenci davranışlarının yönetiminde örtük program: Uşak ili örneği
  • ÜDS - İngilizce

    2009 - Bahar

    İngilizce - 67.50
  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı
    Temel Eğitim

  • DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2015 -

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - -
  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2011 - 2015

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Arş. Uyg. Merkezi Müdürü

    2015 - 2017

  • 2019

    Yüksek Lisans - HATİCE MERVE TANIŞ GÜRBÜZ
    İLK OKUMA VE YAZMA ÖĞRETİMİNDE KARŞILAŞILAN SORUNLAR VE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - MUHAMMED MUSTAFA ÖZBEK
    KORUNMAYA MUHTAÇ ÖĞRENCİLERİN ÖĞRENME VE ÖĞRETME SÜRECİNDE KARŞILAŞTIKLARI SORUNLARIN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE İNCELENMESİ
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - YASER DEMİR
    Sınıf Öğretmenlerinin Okuma Alışkanlıklarının İncelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - SERKAN AKGÜN
    Okul güvenliğine ilişkin yönetici, öğretmen ve öğrenci görüşleri
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - MUHAMMET SAİT BARAN
    ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERDE TABLET BİLGİSAYAR KULLANIMININ ÖRÜNTÜ OLUŞTURMA BECERİSİ ÜZERİNDE ETKİLİLİĞİ
    Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - MÜNEVVER KARA
    SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ALGILARINA GÖRE OKUL MÜDÜRLERİNİN LİDERLİK STİLLERİNİN UYGULANMA DURUMLARI
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - DOĞAN YALÇIN
    2015 ilkokul 1-4 matematik öğretim programının geometri öğrenme alanı kazanımlarının öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - AHMET ALTUĞ
    Sınıf öğretmenlerinin bilgi ve iletişim teknolojileri öz yeterliklerinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - ALİŞAN TEKİN
    Öğrenme güçlüğü yaşayan öğrencilerle ilgili aile görüşlerinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2016

    Yüksek Lisans - ÖZLEM TOSUNCUK
    İlkokulda İngilizce öğretiminin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2015

    Yüksek Lisans - ZÜBEYİR GÖKHAN DOĞAN
    Göreve yeni başlayan öğretmenlerinin yaşadığı sosyal kültürel ve mesleki sorunlar
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2015

    Yüksek Lisans - ABDURRAHMAN GÜRBÜZ
    Altı dakika yönteminin akıcı okumaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2014

    Yüksek Lisans - ELİF BAŞ
    Ders kitaplarında yer alan okuma metinlerinin yazı karakterlerinin okuduğunu anlamaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2014

    Yüksek Lisans - MEHMET GÜRBÜZ
    İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinde SQ4R tekniğinin okuduğunu anlamaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2018-2019
  • ÖZEL EĞİTİM - Lisans, 2018-2019
  • Özel Eğitim - Lisans, 2018-2019
  • DERS DANIŞMANLIĞI - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • ALAN UZMANLIK - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • TEZ DANIŞŞMANLIĞI - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • OKUL KÜLTÜRÜNDE ÖRTÜK PROGRAM - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ - Lisans, 2018-2019
  • BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM - Lisans, 2017-2018
  • Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim - Lisans, 2017-2018
  • Sınıf Yönetimi - Lisans, 2017-2018
  • Öğretmenlik Uygulaması - Lisans, 2017-2018
  • Ders Danışmanlığı - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Tez Danışşmanlığı - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Alan Uzmanlık - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • İlkokulda Türkçe Öğretimi - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Okul Kültüründe Örtük Program - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2017-2018
  • İlkokuma Yazma Öğretimi - Lisans, 2017-2018
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2016-2017
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2016-2017
  • İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ - Lisans, 2016-2017
  • SINIF YÖNETİMİ - Lisans, 2016-2017
  • BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM - Lisans, 2016-2017
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • OKUL KÜLTÜRÜNDE ÖRTÜK PROGRAM - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • DEZAVANTAJLI GRUPLARLA TÜRKÇE ÖĞRETİMİ - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • ALAN UZMANLIK - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • DERS DANIŞMANLIĞI - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Dezavantajlı Gruplarla Türkçe Öğretimi - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • İlkokulda Türkçe Öğretimi - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - Lisans, 2013-2014
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2013-2014
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2013-2014
  • Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim - Lisans, 2013-2014
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - Lisans, 2012-2013
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - Lisans, 2012-2013
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMASI - Lisans, 2012-2013
  • OKUL DENEYİMİ - Lisans, 2012-2013
  • KİTAP İNCELEME - Lisans, 2012-2013
  • GÜZEL YAZI TEKNİKLERİ - Lisans, 2012-2013
  • BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM - Lisans, 2012-2013
  • Uluslararası Hakemli, BATUR ZEKERYA,BAŞAR MURAT,SÜZEN HATİCE NİLÜFER, Criticak Visual Reading Skills of Students, International Journal of Education Literacy Srudies
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,BATUR ZEKERYA, Examination of The Students’ Mistakes of Oral Reading, Elocronic İnternational Elememantary Education
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,YURTTAŞ RAMAZAN,TOPAL HÜDAYETTİN, İlkokulda Öğretmen Öğrenci İletişimi, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, BATUR ZEKERYA,GÜLVEREN HAKAN,BEK HAFIZ,BAŞAR MURAT, Okuma Ölçeğinin Geliştirilmesi, Journal Human Sciences
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,DOĞAN Zübeyir Gökhan, Bilim Şenliği Etkinliklerin Öğrenci Veli ve Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ÇİFTÇİ MUHAMMED, Mülteci Öğrencilerin Bulunduğu Sınıflarda Öğrenme Sürecinde Karşılaşılan Sorunlar, Kastamonu Eğitim
  • Ulusal Hakemli, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,AKAN DURDAĞI,ŞENER NURCAN, Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersi Tutumlarına Yönelik Bir Ölçeğin Geliştirilmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,GÜRBÜZ Mehmet, Effect of theSQ4R Technique on the Reading Comprehension of Elementary School 4th. Grade Elementary School Students, International Journal of Instraction
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili KavramYanılgılarının Giderilmesi ve Öğretmen GörüşlerininDeğerlendirilmesi, Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, BATUR ZEKERYA,BAŞAR MURAT,ŞAŞMAZ EMEL, Temel eğitimden ortaöğretime geçş sınavının (TEOG) öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi, Eğitim ve İnsani Bilimler Dergisi Teori ve Uygulama
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,KARASU Mehmet, Hiperaktif Öğrencilerin Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Okuma Eğilimlerine Etkisi, Türkish Studies
  • Uluslararası Hakemli, AKAN DURDAĞI,ŞENER NURCAN,BAŞAR MURAT,ŞEN BUKET, Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi Becerilerinin Okul Yöneticisi Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, ÇANKAYA İBRAHİM HALİL,BAŞAR MURAT,Öztürk Engin, The Relationship between Vocational Proficiency and Entrepreneurship accordingto Girls Vocational High School Students Perceptions, International Journal of Humanities and Social Science
  • Ulusal Hakemli, BAŞAR MURAT,TOSUNCUK ÖZLEM, İlkokulda İngilizce Öğretiminin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli, Baş Elif,BAŞAR MURAT, Yazı Karakterinin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, Iğdır Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI, Birleştiriliş Sınıflarda Öğrenme Öğretme Sürecinde Karşılaşılan Sorunların İncelenmesi, Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli, ŞENER NURCAN,BAŞAR MURAT,ŞEN BUKET,GÖNCÜ AHMET, Öğretmen Görüşlerine Göre Öğrencilerin Zorba Davranışlara başvurma düzeyleri ve öğrenme ortamlarının incelenmesi, Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,Zübeyir Gökhan Doğan, GÖREVE YENİ BAŞLAYAN ÖĞRETMENLERİN YAŞADIĞISOSYAL KÜLTÜREL VE MESLEKİ SORUNLAR, Route Educational and Social Science Journal
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,karasu mehmet,ramazan yurttaş, İlk Okuma Yazma Sürecine Açık Ya da Kapalı Hece İle Başlamak, International Journal of Language Academy
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,KEKLİK SAADETTİN,BATUR ZEKERYA, Konuşma Becerisine İlişkin Bir Yöntem Önerisi SÖMETYöntemi, International Journal of Language Academy
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ÇANKAYA İBRAHİM HALİL, Örtük Program Çerçevesinde Okul Müdürlerin Yönetsel Uygulamalarının Değerlendirilmesi, Erzican Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli, ŞAHİN CEMİL,AKAN DURDAĞI,BAŞAR MURAT, Okullardaki Sosyal ve Entelektüel Sermaye İlişkilerinin ve Düzeyinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, ARABACI İMAM BAKIR,BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,GÖKSOY SÜLEYMAN, An analysıs about educatıonal problems ın camps ın whıch syrıan refugees stay condıtıon analysıs, International Journal of Social Science and Education
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,ŞAHİN CEMİL,AKAN DURDAĞI, Okulların entelektüel sermayeleri ile örgütsel imajları arasındaki ilişkinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi, Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Ulusal Hakemli, AKAN DURDAĞI,BAŞAR MURAT,ŞAHİN CEMİL, Okulların Sosyal Sermayeleri İle Örgütsel İmajları Arasındaki İlişkş, Kahraman Maraş Sütçü İmam Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli, BAŞAR MURAT,BATUR ZEKERYA,KARASU MEHMET, SÜREYE BAĞLI SESLİ OKUMANIN OKUDUĞUNU ANLAMAYA ETKİSİ, Milli Eğitim
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,BATUR ZEKERYA,Karasu Mehmet, uygulamaya sözcük öğretimi kulaktan kulağa sessiz telefon oyunu, Kastamonu Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ÇETİN ÖZER, Comparing Value Priorities of Students and Teachers, Mevlana International Journal of Moral and Values Education
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI, Studying the Manegement of Elementary School Students Unwanted Behavior, International Journal of Social Science and Education,
  • Ulusal Hakemli, YALÇIN Mustafa,BAŞAR MURAT,ÖZDEMİR Ayşe, Okul Öncesi Eğitime 5 6 Yaşında Başlayan Çocukların Öz Bakım Becerilerinin Veli Görüşlerine Göre İncelenmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI, Studying the Management of Elementary School Stodents Unwanted Behavior, International Journal of Soscial Science Education
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT, Sınıf Öğretmenlerinin Pedagojik Alan Bilgilerinin İncelenmesi, International Journal of Social Science
  • Ulusal Hakemli, BAŞAR MURAT, Okuma Yazma Öğrenerek İlkokula Başlayan Çocukların Karşılaştıkları Sorunların Değerlendirilmesi, EKEV
  • Uluslararası Hakemli, AKAN DURDAĞI,BAŞAR MURAT, The effect of the classroom activities on classroom management in the teaching learning process The case Uşak City, Mevlana International Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT, Oral reading and handwriting miscues which appear in the literacy period and solution offers, Educational Research and Reviews
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI, Assessment of Class Teachers Dispute Resulation Applications in Conflict Environments on the Basis of Restorative Justice, International Journal of Academic Research
  • Uluslararası Hakemli, BAŞAR MURAT, 60 66 Ay Aralığında İlkokula Başlayan Öğrencilerin Kişisel Öz Bakım ve İlkokuma Yazma Becerilerinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Turkish Studies
  • Uluslararası Hakemli, Murat Başar, Özer Çetin, İlk ve Orta Öğretim Öğrencilerinin Zorba Davranışlara Başvurma Düzeyleri ve Bu Davranışları Öğrenme Ortamlarının İncelenmesi, E-Journal of New World Sciences Academy NWSA)
  • Uluslararası Hakemli, GÜR KAMER,ŞENER NURCAN,KÜÇÜK LEYLA,zerrin Çetindağ,Başar Murat, The beliefs of teachers toward mental illness, Procedia Social and Behavioral Sciences
  • Uluslararası Hakemli, ÇANKAYA İBRAHİM HALİL,BAŞAR MURAT,KOÇOĞLU EROL,DEMİRKOL AHMET YAŞAR, Öğretmen Adaylarının Meslek Öncesi Tükenmişlik Düzeylerinin İncelenmesi, Turkish Studies - International Periodical For The Languages, Literature and History of Turkish or Turkic,
  • Ulusal Hakemli, BAŞAR MURAT, İlköğretim 4 Sınıf Öğrencilerinin Çeviri Metni Okuma Hızı ve Anlama İlişkisi, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli, BAŞAR MURAT, Ailelerdeki Yanlış Başarı Algılamasının Öğrenciler Özerindeki Etkisi, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • 27.04.2017, Uluslararası, VII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,TEKİN ALİŞAN, Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılama Sürecinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 27.04.2017, Uluslararası, VII. Uluslar Arası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,TEKİN Alişan, Okuma Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Aile Görüşlerinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 27.04.2011, Uluslararası, International Conference on New Trends in Education and Their Implications, AKAN DURDAĞI,BAŞAR MURAT, İlköğretim Beşinci Sınıflarda Etkinliklerin Öğrenme Öğretme Sürecine etkisi İle İlgili Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi, Tam metin bildiri
  • 24.05.2012, Ulusal, 11. Sınıf öğretmenliği Sempozyumu, Murat Başar, Bahri Yavuz, Halil Özkan, Ses Temelli Cümle Yöntemiyle İlokuma Yazma Öğretiminin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi, Tam metin bildiri
  • 21.05.2015, Ulusal, 14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN,AKAN DURDAĞI,Özkan Halil, Sınıf Öğretmenlerinin Müze eğitimi ile ilgili görüşleri, Tam metin bildiri
  • 21.05.2015, Ulusal, 14. Uluslararası Katlımlı Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN,Karasu Mehmet,Ramazan Yurttaş, İlk Okuma ve Yazma Sürecine Açık ya da Kapalı Hece İle Başlamak, Özet bildiri
  • 18.05.2017, Uluslararası, International Social Sciences, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Giderilmesi, Özet bildiri
  • 18.05.2017, Uluslararası, International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN, Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersine Yönelik Tutumları, Özet bildiri
  • 16.09.2002, Ulusal, V Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, BAŞAR MURAT,Yalçın Mustafa,ÜNAL METİN, İlköğretim Kademesiyle Başlayan Matematik Korkusunun Nedenleri, Tam metin bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I.International Education Research and Teacher Education, DOĞAN Hülya,DOĞAN Zübeyir Gökhan,ŞENER NURCAN,BAŞAR MURAT, Fernald Tekniğinin Okuma ve Anlama Becerilerini Geliştirmeye Etkisi, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. International Education Research and Teacher Education Congres, TEKİN ALİŞAN,BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,BARAN MUHAMMET SAİT, Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Sosyal Gelişiminin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. International Education Research and Teacher Education Congres, DOĞAN ZÜBEYİR GÖKHAN,BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN, Sınıf Öğretmenlerinin Arabuluculuk Rolü, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. International Education Research and Teacher Education Congres, BAŞAR MURAT,ALTUĞ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojileri Öz Yeterliklerinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. International Education Research and Teacher Education Congres, BAŞAR MURAT,DOĞAN Yalçın, 2015 İlkokul Matematik Öğretim Programının Geometri Öğrenme Alanı Kazanımlarının Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Özet bildiri
  • 13.10.2016, Uluslararası, VI. Eğitimde Araştırmalar Kongresi, ŞENER NURCAN,BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,AKAN DURDAĞI, Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimine Yönelik Tutumları, Özet bildiri
  • 13.10.2016, Uluslararası, VI. Eğitimde Araştırmalar Kongresi, DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ŞENER NURCAN, Öğretmen Adaylarının Sınıf Yönetimi Dersine Tutumlarını Belirlemeye Yönelik Bir Ölçeğin Geliştirilmesi, Özet bildiri
  • 13.10.2016, Uluslararası, VI Uluslar Arası Eğitimde Yeni Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgıları ve Giderilmesi, Özet bildiri
  • 13.10.2016, Uluslararası, VI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ÇİFTÇİ MUHAMMED, Mülteci Öğrencilerden Kaynaklı Sınıf Yönetiminde Karşılaşılan Sorunlar, Özet bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, Erte Congress, BAŞAR MURAT,DEMİR Yaser, Sınıf Öğretmenlerinin Kitap Okuma Alışkanlığının İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, Erte Congress, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,GÜRBÜZ Mehmet,TANIŞ GÜRBÜZ Hatice Merve, İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Yazım Hatlarının İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, Erte Congress, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,DOĞAN Zübeyir Gökhan, Bilim Şenliği Etkinliklerinin Katılımcı Görüşlerine Göre İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, Erte Congress, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET,BARAN MUHAMMET SAİT, Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sorunlarını Giedermeye Yönelik Bir Eylem Araştırması, Tam metin bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, II. Erte Congress, BAŞAR MURAT,ÖZBEK Muhammed Mustafa, Korunmaya Muhtaç Çocuk Kapsamındaki Öğrencilerin Öğrenme ve Öğretme Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 13.06.2019, Uluslararası, 3. Türk Dünyası Araştırmaları, DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,BAŞAR MURAT, Türklerde Misafirperverlik, Tam metin bildiri
  • 13.06.2019, Uluslararası, 3. Türk Dünyası Araştırmaları, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR, Yörüklerin İskan Sorunu: Antalya Örneği, Tam metin bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. ULUSLAR ARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, GÜRBÜZ MEHMET,BAŞAR MURAT,TANIŞ GÜRBÜZ HATİCE MERVE,GÜRBÜZ BURAK, İLKOKUL 4 SINIFLARDA SQ4R TENİĞİNİN OKUDUĞUNU ANLAMYA ETKİSİ, Özet bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN,Topal Hüdayettin,Uzun Özcan, İlkokulda Öğretmen Öğrenci İletişimi, Özet bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, TEKİN ALİŞAN,BAŞAR MURAT,YURTTAŞ RAMAZAN,ÖZKAN HALİL, BA YÖNTEMİ İLE İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ, Özet bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, GÜRBÜZ ABDURRAHMAN,BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN, ALTI DAKİKA YÖNTEMİNİN OKUDUĞUNU ANALAMA BECERİLERİNİN GELİŞİMİNE ETKİSİ, Özet bildiri
  • 09.05.2018, Uluslararası, VIII. Eğitimde Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN, Bal Filminin Eğitimde Kavramlar Açısından İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 09.05.2018, Uluslararası, VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,ŞENER NURCAN, Okul Öncesi Dönemde Kalem Tutma Etkinlikleri, Tam metin bildiri
  • 09.05.2018, Uluslararası, VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,Kara Münevver, Okul Müdürlerinin Yöneticilik Stillerinin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 07.05.2015, Uluslararası, I. Uluslararası Oyun ve Oyuncak Kongresi, BAŞAR MURAT,AKAN DURDAĞI,ŞENER NURCAN,Hüdayettin Topal, İlkokulda Oyun ve Fiziki Etkinliklerin İletişime Etkisi, Tam metin bildiri
  • 06.07.2017, Uluslararası, III. Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, BAŞAR MURAT, İlkokul Üçüncü Sınıf Öğrencilerinin Göresel Eleştirel Düzeyinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 06.07.2017, Uluslararası, III. Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim ve Sosyal Bilimler Sempozyumu, BAŞAR MURAT,DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR, Unutulmaya Yüz Tutmuş Oyun Örnekleri, Özet bildiri
  • 04.02.2016, Uluslararası, 8. Dünya Eğitim Bilimleri Kongresi, BAŞAR MURAT,Özlem TOSUNCUK, İlkokulda İngilizce Öğretiminin Öğretmen Görüşlerine Göre İncelenmesi, Sözlü Bildiri
  • 03.05.2018, Uluslararası, International Congress on Cultural Heritagate and Tourism, DOĞAN MİDRABİ CİHANGİR,BAŞAR MURAT, Kazak Türklerinde Konuğun Değeri ve Konuk Çeşitleri, Tam metin bildiri
  • Ulusal, Bilimsel Kitap, BAŞAR MURAT,ŞENER NURCAN,KARASU MEHMET, Ses Temelli Cümle Yöntemi ve Bitişik Eğik Yazı ile Uygulamalı İlk Okuma Yazma Öğretimi, 2016, ALTIN kİTAPLAR, 978-21-2174-4
  • Ulusal, Bilimsel Kitap, BAŞAR MURAT, Empatiyle Gelişmek Empatiyi Geliştirmek, 2015, PegemAkademi, 978-605-364-734-8
  • Ulusal, Bilimsel Kitap, BAŞAR MURAT, Çocuğun Başarısında Gözardı Edilen Duyuşsal Özelliklerin Getirisi, 2008, Milli Eğitim Bakanlığı,
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Kastamonu Eğitim Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Uluslar Arası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Educational Revew and Research , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
EKEV , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri
  • Materyal sergisi

    15.12.2016 - 22.12.2016

    Düzenleyenler :
  • Diğer

    2016

    Teşekkür Belgesi
    02.Eylül 2016 tarihindeki Hadis Öğretiminde Yeni Yaklaşımlar konulu seminer
    MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
  • Diğer

    2016

    Teşekkür
    15.03.2016 tarihinde Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgıları ve Giderilmesi Semineri
    İÇİŞLERİ BAKANLIĞI
  • Diğer

    2016

    Teşekkür Belgesi
    06.04.2016 tarihinde Van Milli Eğitim Müdürü tarafından verilmiştir
    MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
  • 2007

    teşekkür

    MILLI EGITIM BAKANLIGI
  • 2000

    aylıkla ödüllendirme

    MILLI EGITIM BAKANLIGI