UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
İLKNUR MAZAN

BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU
OTEL, LOKANTA VE İKRAM HİZMETLERİ BÖLÜMÜ
TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ PR.
  • Lisans

    2000 - 2005

    BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ TURİZM FAKÜLTESİ TURİZM REHBERLİĞİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2005 - 2008

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZLİ)
    Duygu-Zeka İlişkisi ve Duygusal Zekanın Yöneticiler Üzerindeki Etkilerine Yönelik Bir Araştırma
  • Doktora

    2011 -

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
  • ÜDS - İngilizce

    2005 - Güz

    İngilizce - 82,5
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
    Turizm

  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2012 -

    BANAZ MESLEK YÜKSEKOKULU - OTEL, LOKANTA VE İKRAM HİZMETLERİ BÖLÜMÜ - TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ PR.
  • ÖN BÜRO HİZMETLERİ - Önlisans, 2017-2018
  • TURİZM COĞRAFYASI - Önlisans, 2017-2018
  • TURİZMDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - Önlisans, 2017-2018
  • KAT HİZMETLERİ - Önlisans, 2017-2018
  • GİRİŞİMCİLİK - Önlisans, 2017-2018
  • OTELCİLİK OTOMASYON SİSTEMLERİ - Önlisans, 2017-2018
  • TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI - Önlisans, 2017-2018
  • İLETİŞİM - Önlisans, 2017-2018
  • ELEKTRONİK TİCARET - Önlisans, 2017-2018
  • İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ - Önlisans, 2017-2018
  • TURİZM VE ÇEVRE - Önlisans, 2016-2017
  • GİRİŞİMCİLİK - Önlisans, 2016-2017
  • TUR OPERATÖRLÜĞÜ VE SEYAHAT ACENTACILIĞI - Önlisans, 2016-2017
  • OTELCİLİK OTOMASYON SİSTEMLERİ - Önlisans, 2016-2017
  • İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ - Önlisans, 2016-2017
  • KAT HİZMETLERİ - Önlisans, 2016-2017
  • İŞLETME BECERİLERİ GRUP ÇALIŞMASI - Önlisans, 2016-2017
  • MESLEKİ UYGULAMALAR II - Önlisans, 2016-2017
  • MESLEKİ YABANCI DİL I - Önlisans, 2016-2017
  • İLETİŞİM - Önlisans, 2016-2017
  • ELEKTRONİK TİCARET - Önlisans, 2016-2017
  • HALKLA İLİŞKİLER - Önlisans, 2016-2017
  • ULUSLARARASI TURİZM HAREKETLERİ - Önlisans, 2015-2016
  • TURİZMDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - Önlisans, 2015-2016
  • MİTOLOJİ - Önlisans, 2015-2016
  • YÖNETİM ORGANİZASYON - Önlisans, 2015-2016
  • BÜRO YÖNETİMİ VE İLETİŞİM TEKNİKLERİ - Önlisans, 2015-2016
  • ELEKTRONİK TİCARET - Önlisans, 2015-2016
  • HALKLA İLİŞKİLER - Önlisans, 2015-2016
  • İLETİŞİM - Önlisans, 2015-2016
  • TURİZMDE TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI - Önlisans, 2014-2015
  • TURİZM VE ÇEVRE - Önlisans, 2014-2015
  • İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ - Önlisans, 2014-2015
  • KAT HİZMETLERİ - Önlisans, 2014-2015
  • GİRİŞİMCİLİK - Önlisans, 2014-2015
  • MESLEKİ İNGİLİZCE - Önlisans, 2014-2015
  • Ulusal Hakemli 2013, ARSLAN RAMAZAN,MAZAN İLKNUR,AYDIN ERHAN, Yönetimde Değişen Duygu Zeka İlişkisi Ve Yöneticilerin Duygusal Zeka Düzeylerine İlişkin Bir Araştırma, UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
  • 25.09.2014, Uluslararası, 9. International Conference: New Perspectives in Tourism and Hospitality (Tourman), Burhaniye, Balıkesir, ONARAN BERRİN,MAZAN İLKNUR,SERT SELÇUK, Hizmet Pazarlamasında Demarketing Pazarlamama Stratejisi ve Ege Bölgesi Butik Otellerinde Bir Araştırma, Tam metin bildiri
  • 10.06.2015, Ulusal, 20.Ulusal Pazarlama Kongresi, Eskişehir,, ÖZMEN ALPARSLAN,MAZAN İLKNUR,SERT SELÇUK, Hizmet Pazarlamasında Blueprint Hizmet Planı Metodu ve Bir Butik Otel Örnek Olay İncelemesi, Özet bildiri