UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOÇENT
HASAN HÜSEYİN CEYLAN

İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    1987 - 1991

    EGE ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ DERİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    1996 - 1998

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ KİMYA (YL) (TEZLİ)
    Afyon-Şuhut Bölgesinden Elde Edilen Dağlıç Irkı Koyun Derileri Üzerine Bir Araştırma
  • Lisans

    2001 - 2005

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ İŞLETME FAKÜLTESİ İŞLETME BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2003 - 2005

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZSİZ)
  • Doktora

    2005 - 2010

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Yerel kalkınma ve rekabet aracı olarak şehir pazarlamasında yatırımcıların yatırım destinasyon tercih yapılarının belirlenmesi ve Uşak tekstil sektöründe bir uygulama
  • KPDS - İngilizce

    2000 - Bahar

    İngilizce - 73
  • ÜDS - İngilizce

    2001 - Bahar

    İngilizce - 75
  • KPDS - İngilizce

    2011 - Bahar

    İngilizce - 81.25
  • YDS - İngilizce

    2013 - Güz

    İngilizce - 80.00000
  • YDS - İngilizce

    2019 -

    İngilizce - 90.00000
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
    Pazarlama

  • DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2014 -

    - İŞLETME BÖLÜMÜ - ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2011 - 2014

    - İŞLETME BÖLÜMÜ - ÜRETİM YÖNETİMİ VE PAZARLAMA ANABİLİM DALI
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2000 - 2011

    - TEKNİK PROGRAMLAR BÖLÜMÜ -
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ

    1994 - 2000

    - TEKNİK PROGRAMLAR BÖLÜMÜ -
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Başkanı

    2000 - 2006

  • 2023

    Yüksek Lisans - DİLARA DOKUR
    Melez ürünlerin ülke orijini boyutlarının tüketicideğerlendirmelerine etkileri
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2022

    Yüksek Lisans - AHMET SAMET ERGÜN
    Genç tüketicilerin online alışveriş sitesi tercihlerinin konjoint analiz ile değerlendirilmesi ve bir pazar simülasyonu
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • PAZARLAMA İLETİŞİMİ - Doktora, 2013-2014
  • PAZARLAMADA GÜNCEL KONULAR - Doktora, 2013-2014
  • PERAKENDECİLİK - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI - Lisans, 2013-2014
  • SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2013-2014
  • PAZARLAMA İLKELERİ - Lisans, 2013-2014
  • PAZARLAMA İLKELERİ - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • PERAKENDECİLİK - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • SEMİNER - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • PAZARLAMA YÖNETİMİ - Lisans, 2013-2014
  • SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2013-2014
  • GENEL İŞLETME I - Lisans, 2013-2014
  • PAZARLAMA YÖNETİMİ - Lisans, 2012-2013
  • SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Yüksek Lisans, 2012-2013
  • SEMİNER - Lisans, 2012-2013
  • İŞ AHLAKI VE SOSYAL SORUMLULUK - Lisans, 2012-2013
  • PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI - Lisans, 2012-2013
  • ULUSLARARASI PAZARLAMA - Lisans, 2012-2013
  • PAZARLAMA YÖNETİMİ - Lisans, 2012-2013
  • SOSYAL BİLİMLERDE ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2012-2013
  • SEMİNER - Lisans, 2011-2012
  • İŞ AHLAKI VE SOSYAL SORUMLULUK - Lisans, 2011-2012
  • PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI - Lisans, 2011-2012
  • BİLGİSAYAR-II - Önlisans, 2011-2012
  • BİLGİSAYAR BÜRO PROGRAMLARI - Önlisans, 2011-2012
  • PAZARLAMA İLKELERİ - Önlisans, 2011-2012
  • OFİS PROGRAMLARI-I - Önlisans, 2011-2012
  • BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNLOLOJİSİ - Önlisans, 2011-2012
  • Uluslararası Hakemli 2022, Dokur Dilara, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, Ürün Ülke İmajının Tüketici Güvenine Etkisi: Hizmet Sektöründe Bir Uygulama, Social Sciences Studies Journal
  • Uluslararası Hakemli 2021, ERGÜN AHMET SAMET, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, E-TİCARETTE TÜKETİCİ GÜVEN FAKTÖRLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, Social Sciences Studies Journal
  • Ulusal Hakemli 2020, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, KÖSE BEKİR, CAZİBE ETKİSİ VE DÜZENLEYİCİ ODAĞIN TÜKETİCİ SEÇİMİNDEKİ ROLÜ, Erzincan Binali Yıldırım Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, MÜŞTERİ ŞİKÂYET NİYETİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,KÖSE BEKİR, Amaca Dönük Pazarlamada Tüketici Algısının Satın Alma Niyeti Üzerine Etkisi, SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
  • Uluslararası Hakemli 2018, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,KARACA YUSUF,KÖSE BEKİR, GSM Sektöründe Tuzak Ürünleri Tüketici Seçimlerine Etkisi: Cazibe ve Uzlaşı Etkisi, Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,KARACA YUSUF,KÖSE BEKİR, MASS CUSTOMIZATION FROM CONSUMER PERSPECTIVE: THE MEDIATING ROLE OF CUSTOMER CUSTOMIZATION SENSITIVITY, Akademik Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,KÖSE BEKİR, Tüketicilerin Gri Pazar Ürün Tercihleri Üzerine Bir Araştırma, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Sosyal ve Ekonomik Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,KÖSE BEKİR,AYDIN SERDAR, Üniversite ve Şehir Özelliklerinin Üniversite Tercihindeki Etkisinin Cinsiyete Göre Değerlendirilmesi: Şehir Pazarlama Yaklaşımı, Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,GENÇ ERHAN,AKBULUT İBRAHİM, Bireysel Kültürel Değerlerin Şikâyet Davranışına Yönelik Tutuma Etkisi: Bankacılık Sektörü Üzerine Bir Uygulama, Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2016, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,KÖSE BEKİR,AYDIN MÜFİT, SOSYAL AMACA YÖNELİK PAZARLAMADA TÜKETİCİ TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA, Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2016, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,AYDIN SERDAR,KÖSE BEKİR, Tüketicilerin Farklı Fiyat Düzeylerinde Üretici ve Market Marka Tercihleri Üzerine Bir Araştırma, Aksaray Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2013, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, Algı Haritaları ve Marka Konumlandırma Dizüstü Bilgisayar Markaları Üzerine Bir Çalışma, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2013, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, İlişkisel Pazarlama Bağlamında Müşteri Samimiyetinin Referans Davranış Eğilimi Üzerine Etkisi Hizmet Sektöründe Bir Uygulama, Afyon Kocatepe Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2013, Serdar Aydın, Hasan Hüseyin Ceylan, Kişisel Değerlerin Lüks Tüketim Eğilimine Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi ile Araştırılması, Finans Politik & Ekonomik Yorumlar
  • Uluslararası Hakemli 2013, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, Tüketici Tipleri Envanterinin Türk Kültürüne Uyarlanması, Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2013, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, Perakende Sektöründe Konjoint ve Kümeleme Analizi ile Fayda Temelli Pazar Bölümlendirme, Yönetim ve Ekonomi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2013, Hasan Hüseyin Ceylan, Erhan Genç, Işıl Erem, Tüketicilerin Internet Bankacılığını Benimsemesini Etkileyen Faktörlerin Yapısal Eşitlik Modeli ile Araştırılması, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2012, Hasan Hüseyin Ceylan, Serdar Aydin, Organ Bağışına Sosyal Pazarlama Yaklaşımı Üniversite Öğrencilerinin Organ Bağışına İlişkin Tutum ve Niyetleri Üzerine Bir Araştırma, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2012, Serdar Aydın, Hasan Hüseyin Ceylan, Bekir Köse, Entelektüel Sermaye ve Eğitim Kurumlarında Tüketici Odaklı Yaklaşım, Uluslararası Alanya İşletme Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2011, Hasan Hüseyin Ceylan, Serdar Aydın, Tümleşik Hiyerarşik Konjoint Analizi Kullanarak Şehirlerarası Yolcu Taşımacılığında Müşteri Değer Analizi Uşak Örneği, Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
  • 22.09.2016, Uluslararası, Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences International Conference-2016, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,AYDIN MÜFİT,Altıntop M Yasir, TÜKETİCİLERİN PAZARLIK EĞİLİMİNİ ETKİLEYENFAKTÖRLERİN YAPISAL EŞİTLİK MODELLEMESİ İLEİNCELENMESİ, Tam metin bildiri
  • 22.09.2016, Uluslararası, Proceedings of 1st International Conferenceon Scientific Cooperation for the Future in the Social Sciences, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,AKBULUT İBRAHİM,DURMUŞ MERT, TÜKETİCİLERİN OTOMOBİL TERCİHİNDE ETKİLİ OLANFAKTÖRLERİN SUBJEKTİF KULLANIM DÜZEYLERİNEGÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ, Tam metin bildiri
  • 13.09.2013, Uluslararası, 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Serdar Aydın, Hasan Hüseyin Ceylan, Erhan Aydın, A Research on Reference Behavior Trend According to Horney s Personality Types, Tam metin bildiri
  • 13.09.2013, Uluslararası, 2nd International Conference on Strategic Innovative Marketing, Hasan Hüseyin Ceylan, Bekir Köse, Müfit Aydın, Value Based Pricing A Research on the Service Sector using Van Westendorp Price Sensitivity Scale, Tam metin bildiri
  • 11.06.2015, Uluslararası, 2nd International Biannual Social Business@Anadolu ConferenceSocial Business: Business As If People Mattered, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,KÖSE BEKİR,AYDIN MÜFİT, The Impact of Cause and Consumer Related Factors on Purchase Intention in Cause Related Marketing, Tam metin bildiri
  • 06.10.2016, Uluslararası, 21. Pazarlama Kongresi, CEYLAN HASAN HÜSEYİN,altıntop M Yasir,AYDIN MÜFİT, Genç Tüketicilerin Satın Alma Karar Sürecinde Ret Seti Seçim Kriterlerininİncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 02.05.2013, Ulusal, 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi konferansı, Hasan Hüseyin Ceylan, Ece Asmafiliz, Mehmet Gökerik, Tüketicilerin Bireysel Kültürel Değerlerinin Etnosentrik Eğilimleri Üzerine Etkisinin Yapısal Eşitlik Modellemesi İle Araştırılması, Tam metin bildiri
  • 02.05.2013, Ulusal, 12. Ulusal İşletmecilik Kongresi konferansı, Hasan Hüseyin Ceylan, Ümran Merve Ütücüler, Tamer Bildik, Tüketicilerin Ürün Değerlendirmelerinde Ülke Orijini Etkisinin Araştırılması Deneysel Bir Çalışma, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, Sosyal Bilimlerinde Güncel Tartışmalar 11, 2022, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, 978-625-7799-73-7
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, CEYLAN BERRA, Sağlık Bilimleri Alanında Yeni Trendler I, 2022, Duvar Yayınları, 978-625-8261-83-7
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, CEYLAN BERRA, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Alanında Yeni Trendler II, 2022, Duvar Yayınları, 978-625-8261-66-0
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, CEYLAN HASAN HÜSEYİN, COŞKUN AHMET, Sosyal Bilimlerde Akademik Çalışmalar 2, 2021, Duvar Yayınları, 978-625-7502-76-4
Optimum Ekonomi ve Yönetim Bilimleri Dergisi , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama
Çankırı Karatekin Üniversitesi İİBF Dergisi , Dergi, Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı->Pazarlama