UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
FATMA ÖZÜDOĞRU

EĞİTİM FAKÜLTESİ
EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
  • Lisans

    2002 - 2006

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Doktora

    2008 - 2016

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM (DR)
    İlkokul 2. sınıf İngilizce öğretim programının diller için Avrupa ortak başvuru metni doğrultusunda aydınlatıcı değerlendirme modeli ile değerlendirilmesi
  • ÜDS - İngilizce

    2011 -

    İngilizce - 96.250
  • KPDS - İngilizce

    2012 -

    İngilizce - 96.25
  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı
    Eğitim Bilimleri

  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2018 -

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2007 - 2018

    REKTÖRLÜK - YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ -
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ

    2006 - 2007

    İNGİLİZ DİLİ MESLEK YÜKSEKOKULU - HAZIRLIK BÖLÜMÜ -
  • EĞİTİME GİRİŞ - Lisans, 2018-2019
  • EĞİTİMDE PROGRAM GELİŞTİRME - Lisans, 2018-2019
  • BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2018-2019
  • KURUM DENEYİMİ - Lisans, 2018-2019
  • EĞİTİM PSİKOLOJİSİ - Lisans, 2018-2019
  • EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ - Lisans, 2018-2019
  • OKULLARDA GÖZLEM - Lisans, 2018-2019
  • MESLEKİ İNGİLİZCE (OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLİĞİ) - Lisans, 2018-2019
  • SINIF YÖNETİMİ - Lisans, 2018-2019
  • ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ - Lisans, 2018-2019
  • YABANCI DİL II - Lisans, 2017-2018
  • YABANCI DİL I - Lisans, 2017-2018
  • MESLEKİ İNGİLİZCE IV - Lisans, 2017-2018
  • MESLEKİ İNGİLİZCE II - Lisans, 2017-2018
  • MESLEKİ İNGİLİZCE III - Lisans, 2017-2018
  • MESLEKİ İNGİLİZCE I - Lisans, 2017-2018
  • Ulusal Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA, Investigation of Self-Determination Theory in an ESP Course, Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, ÖZÜDOĞRU MELİKE,ÖZÜDOĞRU FATMA, Technological, pedagogical and content knowledge of mathematics teachers and the effect of demographic variables, Contemporary Educational Technology
  • Uluslararası Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA, The readiness of prospective teachers for cultural responsive teaching, Acta Didactica Napocensia
  • Uluslararası Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA, Analysis of curriculum evaluation studies conducted in foreign language education, Journal of Language and Linguistic Studies
  • Uluslararası Hakemli, ADIGÜZEL OKTAY CEM,ÖZÜDOĞRU FATMA, Effects of Turkish and English speaking teachers on students foreign language skills, Kastamonu Eğitim Dergisi
  • Ulusal Hakemli, HİŞMANOĞLU MURAT,ÖZÜDOĞRU FATMA, An Investigation of University Students’ Willingness to Communicate in English in Relation to Some Learner Variables, Karabük Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA, Evaluation of the voluntary English preparatory program at a Turkish state university, The Journal of International Social Research
  • Ulusal Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA, İlkokul ikinci sınıf İngilizce öğretim programı kapsamında dinleme ve konuşma becerilerinin öğretimi, Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, ÖZÜDOĞRU MELİKE,ÖZÜDOĞRU FATMA, The effect of situated learning on students’ vocational English learning, Universal Journal of Educational Research
  • Uluslararası Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA,ADIGÜZEL OKTAY CEM, The analysis of the views of English teachers about 2nd grade English language teaching curriculum, E-International Journal of Educational Research
  • Uluslararası Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA,HİŞMANOĞLU MURAT, Views of university students about foreign language courses delivered via e learning, Turkish Online Journal of Distance Education TOJDE
  • Uluslararası Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA,ADIGÜZEL OKTAY CEM, Aydınlatıcı program değerlendirme modeli, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA,ADIGÜZEL OKTAY CEM, İlkokul 2 sınıf İngilizce dersine yönelik dinleme ve konuşma başarı testinin geliştirilmesi, PEGEM JOURNAL OF EDUCATION AND INSTRUCTION
  • Uluslararası Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA,ADIGÜZEL OKTAY CEM, İlkokul 2 sınıf İngilizce öğretim programının değerlendirilmesi, Turkish Studies International Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic
  • Ulusal Hakemli, ADIGÜZEL OKTAY CEM,ÖZÜDOĞRU FATMA, Yeni ilkokul 2 sınıf İngilizce öğretim programına yönelik aydınlatıcı değerlendirme modeline dayalı program değerlendirme ölçeği çalışması, Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, SELVİ KIYMET,BELGİN SÖNMEZ,ÖZÜDOĞRU FATMA, John Dewey Okul toplum ve eğitim, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA,ADIGÜZEL OKTAY CEM, İngilizce öğretim elemanı asistanlığı programı kapsamında istihdam edilen İngilizce öğretim elemanı asistanlarının profillerinin incelenmesi, Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli, ADIGÜZEL OKTAY CEM,ÖZÜDOĞRU FATMA, Ortak zorunlu dersler kapsamındaki yabancı dil I dersi için geçerliliği ve güvenilirliği sağlanmış bir akademik başarı testi geliştirme çalışması, Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, ÖZÜDOĞRU FATMA,ÖZÜDOĞRU MELİKE, The analysis of research conducted to evaluate the effectiveness of in service training programs Turkey s sample, Procedia Social and Behavioral Sciences
  • Ulusal Hakemli, SAĞLAM MUSTAFA,ÖZÜDOĞRU FATMA,FUNDA ÇIRAY, Avrupa Birliği eğitim politikaları ve Türk eğitim sistemine etkileri, Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • 28.09.2017, Uluslararası, 2nd International Contemporary Educational Research Congress, ÖZÜDOĞRU FATMA, A study on EFL learners’ foreign language speaking anxiety, Tam metin bildiri
  • 28.09.2017, Uluslararası, 2nd International Contemporary Educational Research Congress, ÖZÜDOĞRU FATMA,ÖZÜDOĞRU MELİKE, The effect of process-based academic writing course on students’ writing anxiety, motivation and academic achievement, Tam metin bildiri
  • 27.10.2016, Uluslararası, 4th International Conference on Curriculum and Instruction, ÖZÜDOĞRU FATMA, Evaluation of the voluntary English preparatory program at a Turkish state university, Özet bildiri
  • 26.10.2017, Uluslararası, 5th International Congress on Curriculum and Instruction, ÖZÜDOĞRU MELİKE,ÖZÜDOĞRU FATMA, Technological, pedagogical and content knowledge (TPACK) of mathematics teachers, Özet bildiri
  • 26.10.2017, Uluslararası, 5th International Congress on Curriculum and Instruction, ÖZÜDOĞRU MELİKE,ÖZÜDOĞRU FATMA, The effect of situated learning on students’ vocational English learning, Özet bildiri
  • 22.06.2011, Uluslararası, 3. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, KKTC, SAĞLAM MUSTAFA,FUNDA ÇIRAY,ÖZÜDOĞRU FATMA, Türkiye deki üniversitelerin sundukları yaşamboyu öğrenme uygulamaları ve olanaklarının incelenmesi, Özet bildiri
  • 14.10.2016, Uluslararası, 1st International Conference on Studies in Education, ÖZÜDOĞRU FATMA, An English language needs analysis of preparatory students at a Turkish state university, Tam metin bildiri
  • 14.10.2016, Uluslararası, 1st International Conference on Studies in Education, ÖZÜDOĞRU FATMA, Analysing university English preparatory class students self regulation strategies and motivational beliefs, Tam metin bildiri
  • 13.05.2015, Uluslararası, The International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, ÖZÜDOĞRU FATMA,ADIGÜZEL OKTAY CEM, The analysis of the views of English teachers about the 2nd grade English curriculum, Özet bildiri
  • 11.05.2018, Uluslararası, 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, ÖZÜDOĞRU FATMA, The readiness of prospective teachers for cultural responsive teaching, Özet bildiri
  • 11.05.2018, Uluslararası, 8th International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education, ÖZÜDOĞRU FATMA, The relationship between ESP learners’ academic achievement, perceived competence, perceived instructor autonomy-support and classroom engagement, Özet bildiri
  • 09.05.2012, Uluslararası, 1st Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, ÖZÜDOĞRU FATMA,ADIGÜZEL OKTAY CEM, The application of English teaching assistantship program in Turkey, Özet bildiri
  • 07.12.2017, Uluslararası, 6th International Conference on Literature, Languages, Humanities and Social Sciences (L2HSS-2017), ÖZÜDOĞRU FATMA, Analysis of Curriculum Evaluation Studies Conducted in Foreign Language Education in Turkey, Özet bildiri
  • 06.12.2018, Uluslararası, 1st International Congress of Human Studies, ÖZÜDOĞRU FATMA, Comparative Analysis of 8th Grade English Language Curriculum and the Common European Framework of Reference for Languages, Özet bildiri
  • 06.12.2018, Uluslararası, 1st International Congress of Human Studies, ÖZÜDOĞRU FATMA, The Opinions of Prospective Teachers Being Trained in Pedagogical Formation Certificate Programme about the Professional Competency of Instructors, Özet bildiri
  • 05.10.2011, Uluslararası, 1. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, SELVİ KIYMET,BELGİN SÖNMEZ,ÖZÜDOĞRU FATMA, John Dewey Okul toplum ve eğitim, Özet bildiri
  • 05.06.2012, Uluslararası, 3rd International Conference on New Horizons in Education, Prag, ÖZÜDOĞRU FATMA,ÖZÜDOĞRU MELİKE, The analysis of research conducted to evaluate the effectiveness of in service training programs Turkey s sample, Özet bildiri
  • 03.12.2015, Uluslararası, 2nd Cyprus International Congress of Education Research, Girne, ÖZÜDOĞRU FATMA,ADIGÜZEL OKTAY CEM, How do teachers evaluate primary school 2nd grade English language teaching curriculum, Özet bildiri
  • Ulusal, Bilimsel Kitap, ÖZÜDOĞRU FATMA, Current Debates on Social Sciences: Human Studies 1, 2018, Bilgin Kültür Sanat Yayınları, 978-605-9636-55-1
Journal of Education and Training Studies , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Eğitim Bilimleri