UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
FATİH ŞAHİN

GÖNEN MESLEK YÜKSEKOKULU
YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ
İŞLETME YÖNETİMİ PR.
  • Lisans

    1998 - 2003

    YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ İSTATİSTİK BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2007 - 2009

    BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (YL) (TEZSİZ) (İNGİLİZCE)
  • Doktora

    2010 - 2017

    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Yükseköğretim Kurumlarında Güncel Gelişmeler ve İlişkisel Pazarlamanın Kaynak Avantajı Teorisi Bakış Açısıyla Yükseköğretim Kurumlarında Etkileri: Uşak Üniversitesi
  • KPDS - İngilizce

    2009 -

    İngilizce - 79
  • YDS - İngilizce

    2016 - Bahar

    İngilizce - 80.00000
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
    Pazarlama

  • DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ - BANDIRMA ONYEDİ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ

    2019 -

    GÖNEN MESLEK YÜKSEKOKULU - YÖNETİM VE ORGANİZASYON BÖLÜMÜ - İŞLETME YÖNETİMİ PR.
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2010 - 2019

    REKTÖRLÜK - -
  • Genel İşletme - Önlisans, 2019-2020
  • Satış Yönetimi - Önlisans, 2019-2020
  • Elektronik Ticaret - Önlisans, 2019-2020
  • Uluslararası Hakemli 2019, ŞAHİN FATİH,ALKAYA ALKAN,TAŞKIN ERCAN, Determinants of Users’ Intention to Use Social Media Apps, Afyon Kocatepe University Journal of Social Science
  • Ulusal Hakemli 2018, ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi: Bir Sosyal Ağ Uygulaması, Usak University Journal of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2017, ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, Self Servis Teknolojilerindeki Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması, PESA International Journal of Social Studies
  • Uluslararası Hakemli 2017, ŞAHİN FATİH,ALKAYA ALKAN, Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi, PESA International Journal of Social Studies
  • 21.10.2017, Uluslararası, International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi, Özet bildiri
  • 19.04.2018, Uluslararası, International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi, Özet bildiri
  • 19.04.2018, Uluslararası, International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), ŞAHİN FATİH,ALKAYA ALKAN, Users Intention Towards Using Social Media App: Perspective of Psychological Motivations, Innovation Diffusion Theory and Technology Acceptance Model, Özet bildiri
  • 17.09.2019, Uluslararası, International Symposium Of Bandırma and Its Surroundings, ŞAHİN FATİH,Aktaş İnan, Assessment of Websites: A Qualitative Approach, Tam metin bildiri
  • 17.09.2019, Uluslararası, International Symposium Of Bandırma and Its Surroundings, ŞAHİN FATİH, An Analysis of Mission, Vision Statements, Tam metin bildiri
  • 11.05.2018, Uluslararası, International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), ŞAHİN FATİH,ALKAYA ALKAN, Factors That Affecting Customer Knowledge Sharing in Virtual Brand Communities, Özet bildiri
  • 11.05.2018, Uluslararası, International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, Çevrimiçi Alışverişte E-Tatmin Yaratan Unsurların İncelenmesi, Çevrimiçi Kitap Şirketleri Üzerine Bir Araştırma, Özet bildiri
  • 09.11.2017, Uluslararası, International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, İlişkisel Bağların ve Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması, Özet bildiri
  • 09.11.2017, Uluslararası, International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), ŞAHİN FATİH,ALKAYA ALKAN, Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının: Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi, Özet bildiri
  • 07.12.2017, Uluslararası, International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), ŞAHİN FATİH,TAŞKIN ERCAN, Relationship Marketing in Gaining Competitive Advantage in Hei: Perspective Of Resource Advantage Theory, Özet bildiri
  • 03.12.2014, Uluslararası, International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), ŞAHİN FATİH,TAŞKIN ERCAN, Resource-Advantage Theory of Competition Implication of Public Higher Education Institutions in Turkey, Tam metin bildiri
  • Ulusal 2018, Bilimsel Kitap, ŞAHİN FATİH,TAŞKIN ERCAN, Yükseköğretimde İlişkisel Pazarlama Kaynak Avantajı Teorisi, 2018, Ekin Yayınevi, 9786053276517