UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
FATİH ŞAHİN

  • Lisans

    1998 - 2003

    YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ İSTATİSTİK BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2007 - 2009

    BAHÇEŞEHİR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ GENEL İŞLETMECİLİK (YL) (TEZSİZ)
  • Doktora

    2010 - 2017

    DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME (DR)
    Yükseköğretim Kurumlarında Güncel Gelişmeler ve İlişkisel Pazarlamanın Kaynak Avantajı Teorisi Bakış Açısıyla Yükseköğretim Kurumlarında Etkileri: Uşak Üniversitesi
  • KPDS - İngilizce

    2009 -

    İngilizce - 79
  • YDS - İngilizce

    2016 - Bahar

    İngilizce - 80.00000
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
    Pazarlama

  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2010 -

    REKTÖRLÜK - -
  • Ulusal Hakemli, ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi: Bir Sosyal Ağ Uygulaması, Usak University Journal of Social Sciences
  • Uluslararası Hakemli, ŞAHİN FATİH,ALKAYA ALKAN, Tüketicilerin Çevrimiçi Şikâyet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının: Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi, PESA International Journal of Social Studies
  • Uluslararası Hakemli, ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, Self Servis Teknolojilerindeki Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması, PESA International Journal of Social Studies
  • 21.10.2017, Uluslararası, International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, Rekabet Avantajı Yaratmada Sosyal Medyanın Müşteri Tatmini, Müşteri Bağlılığı ve Müşteriyi Elde Tutma Üzerindeki Etkisinin Incelenmesi, Özet bildiri
  • 19.04.2018, Uluslararası, International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, Bilgi Paylaşımının Teknoloji Kabul Modeli Üzerinden İncelenmesi, Özet bildiri
  • 19.04.2018, Uluslararası, International Applied Social Sciences Congress (C-IASOS), ŞAHİN FATİH,ALKAYA ALKAN, Users Intention Towards Using Social Media App: Perspective of Psychological Motivations, Innovation Diffusion Theory and Technology Acceptance Model, Özet bildiri
  • 11.05.2018, Uluslararası, International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), ŞAHİN FATİH,ALKAYA ALKAN, Factors That Affecting Customer Knowledge Sharing in Virtual Brand Communities, Özet bildiri
  • 11.05.2018, Uluslararası, International Conference of Strategic Research on Scientific Studies and Education (ICoSReSSE), ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, Çevrimiçi Alışverişte E-Tatmin Yaratan Unsurların İncelenmesi, Çevrimiçi Kitap Şirketleri Üzerine Bir Araştırma, Özet bildiri
  • 09.11.2017, Uluslararası, International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), ALKAYA ALKAN,ŞAHİN FATİH, İlişkisel Bağların ve Web Sayfası Kalitesinin Tatmin, Bağlılık, Güven ve Yeniden Satın Alma Üzerindeki Etkisinin Araştırılması, Özet bildiri
  • 09.11.2017, Uluslararası, International Congress on Political, Economic and Social Studies (ICPESS), ŞAHİN FATİH,ALKAYA ALKAN, Tüketicilerin Çevrimiçi Şikayet Kanallarını Kullanımına Yönelik Davranışlarının: Teknoloji Kabul Modeli ve Planlı Davranış Teorisi Bütünleşik Modeli Bakış Açısı ile İncelenmesi, Özet bildiri
  • 07.12.2017, Uluslararası, International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), ŞAHİN FATİH,TAŞKIN ERCAN, Relationship Marketing in Gaining Competitive Advantage in Hei: Perspective Of Resource Advantage Theory, Özet bildiri
  • 03.12.2014, Uluslararası, International Conference on Quality in Higher Education (ICQH), ŞAHİN FATİH,TAŞKIN ERCAN, Resource-Advantage Theory of Competition Implication of Public Higher Education Institutions in Turkey, Tam metin bildiri
  • Ulusal, Bilimsel Kitap, ŞAHİN FATİH,TAŞKIN ERCAN, Yükseköğretimde İlişkisel Pazarlama Kaynak Avantajı Teorisi, 2018, Ekin Yayınevi, 9786053276517