UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOÇENT
EROL DURAN

EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • Önlisans

    1992 - 1994

    ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU TEMEL İNGİLİZCE BÖLÜMÜ
  • Lisans

    1996 - 2000

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2000 - 2003

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
    Tema merkezli öğretimin öğrenci erişisine etkisi
  • Doktora

    2003 - 2009

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
    Bitişik eğik yazı öğretimi çalışmalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
  • KPDS - İngilizce

    2012 - Bahar

    İngilizce - 68.75
  • ÜDS - İngilizce

    2012 - Bahar

    İngilizce - 75.000
  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı
    Temel Eğitim

  • DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2014 -

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2009 -

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Kurulu Üyeliği

    2016 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Bşk.

    2016 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2015 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Yönetim Kurulu Üyeliği

    2014 - 2017

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Dekan Yardımcısı

    2013 - 2017

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği

    2012 - 2013

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Enstitü Müdür Yardımcısı

    2012 - 2013

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Başkan Yardımcısı

    2010 - 2011

  • 2019

    Doktora - NESİME ERTAN ÖZEN
    DİJİTAL HİKÂYE OLUŞTURMA UYGULAMALARININ ORTAOKUL 7.SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YARATICI DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Doktora - BETÜL SEZGİN TUFAN
    İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Doktora - NAZMİYE TOPBAŞOĞLU
    Hikâye Anlatıcılığı Kullanımının Yaratıcı Hikâye Yazma Becerisinin Gelişimine Katkısı
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - ŞEYMA ÖZDİL
    İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin metin özetleme becerilerinin geliştirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - ARDA KARATAŞ
    İlkokulda yazma güçlüğünün giderilmesi: Eylem araştırması
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - ADEM YILMAZ
    İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin hikâye yazma becerilerinin değerlendirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2018

    Yüksek Lisans - GÜLFİKAR GÜRSOY
    İlkokullarda soru ve anlama ilişkisinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2018

    Yüksek Lisans - EBRU ÖZTÜRK
    Etkileşimli masal anlatım tekniğinin ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerine etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - TUFAN BİTİR
    Bağlam temelli kelime öğretimi yönteminin kelime kazanımına katkısı
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Doktora - İLKER AKGÜL
    İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN DEĞER BİLİNÇLENDİRME YAKLAŞIMINA DAYALI DEĞER EĞİTİMİ UYGULAMASI
    Dumlupınar Üniversitesi - Eğitim Bilimleri Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - İNCİNUR DOLAYLAR ÖZKUL
    Çocuk dergilerinin içerik ve görselleri açısından değerlendirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2016

    Yüksek Lisans - ŞERİFE CENGİZ
    3-6 yaş çocuklarına yönelik hazırlanan hikâye ve masal kitaplarındaki değerlerin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2016

    Yüksek Lisans - PERİNAZ BARDAKÇIOĞLU
    PISA 2012 matematik sorularının değerlendirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2015

    Yüksek Lisans - NAZMİYE TOPBAŞOĞLU
    Dijital ve etkileşimli öyküleyici metinlerin okuduğunu anlamaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2015

    Yüksek Lisans - NESİME ERTAN ÖZEN
    Dijital ve etkileşimli İngilizce öykülerin 5. sınıf öğrencilerinde okuduğunu anlamaya etkisinin araştırılması
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2014

    Yüksek Lisans - OZAN ALEVLİ
    Ekrandan okumanın 8. sınıf öğrencilerinde anlamaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2014

    Yüksek Lisans - ESRA YALÇINTAŞ
    İlkokullarda eleştirel okuma eğitiminin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2014

    Yüksek Lisans - AHMET ERKAM IŞIK
    60-66 aylık iken ilkokula başlayan öğrencilerin okuma yazma beceri gelişimlerinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2013

    Yüksek Lisans - ZEYNEP SEVİM
    Çizgi filmlerin değerler eğitimi bakımından karşılaştırılması
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2013

    Yüksek Lisans - BETÜL ERTUĞRUL
    İlköğretim beşinci sınıflarda ekrandan okumanın anlamaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2012

    Yüksek Lisans - TUBA İĞDİRSEL
    İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre ilkokuma-yazma CD' lerinin değerlendirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2012

    Yüksek Lisans - BETÜL SEZGİN
    Rehberli ve yankılayıcı okuma yöntemlerinin ilköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin okuma becerileri üzerindeki etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2012

    Yüksek Lisans - SÜLEYMAN UÇAR
    İlköğretim sınıf öğretmenlerinin kelime öğretiminde kullanılan yöntem ve tekniklerden haberdar olma ve kullanma sıklıkları düzeyleri
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2012

    Yüksek Lisans - GİZEM GÜLDAŞ
    İlköğretim birinci sınıf Türkçe kitaplarındaki görsel okuma etkinlikleri ile ilgili öğretmen görüşleri
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2012

    Yüksek Lisans - YASEMİN İNCE
    Sınıf öğretmenlerinin Türkçe derslerinde kullandıkları okuduğunu anlama stratejileri
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Topluma Hizmet Uygulamaları (Okul Öncesi Eğitimi) - Lisans, 2018-2019
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2018-2019
  • Türkçe Eğitimi Araştırmaları - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Nitel ve Nicel Araştırma Yöntem ve Teknikleri - Doktora, 2018-2019
  • Türkçe 1: Yazılı Anlatım (Okul Öncesi Eğitimi) - Lisans, 2018-2019
  • Türkçe 1: Yazılı Anlatım (Sınıf Eğitimi) - Lisans, 2018-2019
  • Tez Çalışması (Doktora) - Doktora, 2018-2019
  • Tez Çalışması (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Uzmanlık Alan Dersi (Doktora) - Doktora, 2018-2019
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2018-2019
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2018-2019
  • Topluma Hizmet Uygulamaları (Sınıf Eğitimi) - Lisans, 2018-2019
  • Seminer (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2018-2019
  • Türkçe Öğretimi - Lisans, 2018-2019
  • Türkçe Eğitiminde Değerler Eğitimi - Doktora, 2018-2019
  • Seminer (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Eğitim İstatiği ve Eğitim Araştırmaları - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Akademik Yazım Yöntemleri II - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Seminer (Doktora) - Doktora, 2017-2018
  • Tez Çalışması (Doktora) - Doktora, 2017-2018
  • Tez Çalışması (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2017-2018
  • Uzmanlık Alan Dersi (Doktora) - Doktora, 2017-2018
  • Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2017-2018
  • Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme - Doktora, 2017-2018
  • Okuma Geliştirme Yöntem ve Teknikleri - Doktora, 2017-2018
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2017-2018
  • Akademik Yazım Yöntemleri I - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Türkçe Öğretimi - Lisans, 2017-2018
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2016-2017
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2016-2017
  • Tez Çalışması (Doktora) - Doktora, 2016-2017
  • Tez Çalışması (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Anlatma Teknikleri Organizasyonu - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Metin Oluşturma Teknikleri - Doktora, 2016-2017
  • Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Türkçe Eğitimi Araştırmaları - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2016-2017
  • Okuma Geliştirme Yöntem ve Teknikleri - Lisans, 2016-2017
  • Çocuk Edebiyatı - Lisans, 2016-2017
  • Türkçe Eğitimi Araştırmaları - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • Seminer (Doktora) - Doktora, 2016-2017
  • Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme - Doktora, 2016-2017
  • Türkçe Eğitimi Araştırmaları - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme - Doktora, 2015-2016
  • Okuma Kültürü - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Seminer (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Türkçe Öğretimi - Lisans, 2015-2016
  • Tez Çalışması (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2015-2016
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2015-2016
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2015-2016
  • Eğitim Bilimlerine Giriş - Lisans, 2015-2016
  • Türkçe Öğretimi - Lisans, 2014-2015
  • Seminer (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2014-2015
  • Eleştirel Program Yaklaşımları - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Türkçe Eğitimi Araştırmaları - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2014-2015
  • Eğitim Bilimlerine Giriş - Lisans, 2014-2015
  • Tez Çalışması (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2014-2015
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2014-2015
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2014-2015
  • Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans) - Lisans, 2013-2014
  • Tez Çalışması (Yüksek Lisans) - Lisans, 2013-2014
  • Araştırma Projesi - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Eleştirel Okuryazarlık - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • İlkokuma ve Yazma Öğretimi - Lisans, 2013-2014
  • Okuma Kültürü - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • İlkokulda Örtük Program - Lisans, 2013-2014
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2013-2014
  • Türkçe Öğretimi - Lisans, 2013-2014
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2013-2014
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2013-2014
  • Türkçe Eğitimi Araştırmaları - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Seminer (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Akademik Yazım Yöntemleri - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Tez Çalışması (Yüksek Lisans) - Lisans, 2012-2013
  • Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans) - Lisans, 2012-2013
  • Türkçe Öğretimi - Lisans, 2012-2013
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2012-2013
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2012-2013
  • İlkokuma ve Yazma Öğretimi - Lisans, 2012-2013
  • İlkokuma Yazma Eğtiminde Sorunlar - Yüksek Lisans, 2012-2013
  • Seminer - Yüksek Lisans, 2012-2013
  • Türkçe Eğitimi Araştırmaları - Lisans, 2012-2013
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2012-2013
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2012-2013
  • Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2011-2012
  • Tez Çalışması (Yüksek Lisans) - Lisans, 2011-2012
  • Bilimsel Araştırma Yöntemleri - Lisans, 2011-2012
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2011-2012
  • Türkçe Öğretimi - Lisans, 2011-2012
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2011-2012
  • İlkokuma Yazma Öğretimi - Lisans, 2011-2012
  • Türkçe Ders Kitabı İncelemeleri - Lisans, 2011-2012
  • Anlama Teknikleri II: Dinleme Eğitimi - Lisans, 2011-2012
  • Anlama Teknikleri I: Okuma Eğitimi - Lisans, 2011-2012
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2011-2012
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2011-2012
  • Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans) - Lisans, 2010-2011
  • Türkçe Öğretimi - Lisans, 2010-2011
  • Eğitim Bilimlerine Giriş - Lisans, 2010-2011
  • Trafik ve İlkyardım - Lisans, 2010-2011
  • Hayat Bilgisi Öğretimi - Lisans, 2010-2011
  • İlkokuma ve Yazma Öğretimi - Lisans, 2010-2011
  • Sosyal Bilgiler Ders Kitabı İncelemeleri - Lisans, 2010-2011
  • Tez Çalışması (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2010-2011
  • Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans) - Lisans, 2010-2011
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2010-2011
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2010-2011
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2009-2010
  • İlkokuma ve Yazma Öğretimi - Lisans, 2009-2010
  • Türkçe Öğretimi - Lisans, 2009-2010
  • Okul Deneyimi - Lisans, 2009-2010
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2009-2010
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2009-2010
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,YILMAZ ADEM, The Evaluation of The Fourth Grades’ Writing Story Skills, International Online Journal of Educational Sciences
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ÖZDİL ŞEYMA, Window Tekniğinin Metin Özetleme Becerisinin Gelişimine Katkısı, Turkish Studies Educational Sciences
  • Uluslararası Hakemli, KILINÇCI EMİNE,DURAN EROL, Pre-service Preschool Teachers’ Opinions and Internship Practices onIllustrated Storybooks, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ÖZDİL ŞEYMA, Metin Özetleme Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması: PQRST Tekniği, Millî Eğitim
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,DOLAYLAR ÖZKUL İNCİNUR, Türk Çocuk Dergileri İle İlgili Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi∗, Journal of History Culture and Art Research
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,KAPLAN KADİR, Ortaokul Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşmadaki Konu Seçme Eğilimleri, Journal of History Culture and Art Research
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ERCAN ERTUĞRUL, Fablların Eleştirel Okuma Eğitimine Katkısı, Route Educational And Social Science Journal
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ERKEK GÜLTEN, Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Ön Yargılarının Belirlenmesi, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ERCAN ERTUĞRUL, Fablların Değer Eğitimindeki Önemi, Gelecek Vizyonlar Dergisi-Future Visions Journal
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,GÜRSOY GÜLFİKAR, İlkokullarda Soru ve Anlama İlişkisi, Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ERKEK GÜLTEN, Bir Maniniz mi var?, Researcher: Social Science Studies
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane ile İlgili Görüşleri, Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ÖZDİL ŞEYMA, Matris Tekniğinin Metin Özetleme Becerisine Etkisi, Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ÖZTÜRK EBRU, Etkileşimli Masal Anlatım Tekniğinin Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Dinleme Becerilerine Etkisi, Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, Türkçe Derslerinde Dijital Okuryazarlık, Türkiye Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, Vocabulary Teaching With Puzzle Technique, Journal of Anatolian Cultural Research
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE,SEZGİN TUFAN BETÜL, Bilgilendirici Metinlerde Öyküleştirme Tekniğinin Anlamaya Etkisi, Future Visions Journal
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, Bağlam Temelli Kelime Öğretim Yönteminin Kelime Kazanımına Katkısı, Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE, Hikâye Anlatıcılığı ve Eğitimde Kullanımı, International Journal of Language Academy
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,SEZGİN TUFAN BETÜL, İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,SEZGİN TUFAN BETÜL, Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları, International Journal of Languages’ Education and Teaching
  • Uluslararası Hakemli, CENGİZ ŞERİFE,DURAN EROL, Okul Öncesi Dönemine Ait Hikâye ve Masallardaki Değerlerin İncelenmesi, Eğitim ve Bilim
  • Uluslararası Hakemli, CENGİZ ŞERİFE,DURAN EROL, HAYVAN MASALLARI (FABL) ÜZERİNDE DENEYSEL BİR ARAŞTIRMA:ÇOCUKLAR DEYİMLERDEN NE ANLIYOR?, Uluslararası Eğitim Bİlimleri Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, Dijital Öyküler ve Türkçe Eğitiminde Kullanımı, Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE, Dijital Etkileşimli Öyküleyici Metinler ve Anlama, Turkish Studies
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, International Journal of Language Academy
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, Lise Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazıyı Kullanım Durumları, The Journal of Academic Social Science Studies
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,DOLAYLAR ÖZKUL İNCİNUR, Ekran Okuryazarlığının Gelişimi ve Geleceğine Yönelik Tahminler, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,YALÇINTAŞ ESRA, Review of the Critical Reading Education in the Primary Schools, Procedia Social and Behavioral Sciences
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ALEVLİ OZAN, Students Opinions Digital Tez tor Printed Text, International Journal of Language Academy
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,ALEVLİ OZAN, Ekrandan Okumanın Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Anlamaya Etkisi, Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL, İlkokula 60 ayında başlayan öğrencilerin yazı beceri gelişimlerinin incelenmesi, The Journal of Academic Social Science Studies
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL, Yazmada etkililik Kalem ve klavyeye yönelik bir karşılaştırma, Turkish Studies
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL, Türkçe dersi öğretim programlarında eleştirel okuma, The Journal of Academic Social Science Studies
  • Uluslararası Hakemli, İNCE YASEMİN,DURAN EROL, Sınıf öğretmenlerinin okuduğunu anlama stratejilerine yönelik görüşlerinin ve bu stratejileri kullanma düzeylerinin incelenmesi, Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL, Review of the levels of critical reading skill of the primary school students, International Journal of Academic Research Part B
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL, Efficiency in reading comprehension A comparison of students competency of reading printed and digital texts, Educational Research and Reviews
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL, Investigation on views and attitudes of students in faculty of education about reading and writing on screen Educational Research and Reviews, Educational Research and Reviews
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL, Case study on the effect of word repetition method supported by neurological affecting model on fluent reading, Reading Improvement
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,SEZGİN BETÜL, Yankılayıcı okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,ERTUĞRUL BETÜL, İlköğretim sınıf öğretmenlerinin elektronik ders kitaplarına yönelik görüşleri, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,BETÜL SEZGİN, Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL, İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin Nasreddin Hoca ve Keloğlan a ilişkin bilgi ve algı düzeylerinin incelenmesi, Turkish Studies
  • Uluslararası Hakemli, DURAN EROL,SEZGİN BETÜL, İlköğretim 4 ve 5 sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıklarının ve ilgilerinin belirlenmesi, Turkish Studies
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,ÇOBAN OKAN, Ses temelli cümle yöntemine yönelik öğretmen görüşleri, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, SEZGİN FERUDUN,DURAN EROL, Kamu personeli seçme sınavı nın KPSS öğretmen Adaylarının akademik ve sosyal yaşantılarına yansımaları, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL, Bitişik eğik yazı harflerinin yazım şekillerine ilişkin öğretmen görüşleri, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,SEZGİN FERUDUN,ÇOBAN OKAN, Aday sınıf öğretmenlerinin uyum ve sosyalleşme sürecinin incelenmesi, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli, SEZGİN FERUDUN,DURAN EROL, İlköğretim okulu öğretmenlerinin öğrencilerin istenmeyen davranışlarına yönelik önleme ve müdahale yöntemleri, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli, AKYOL HAYATİ,DURAN EROL, Ana sınıfında yazıya hazırlık eğitimi almanın ilköğretim birinci sınıf yazı öğretimine etkisi, Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,AKYOL HAYATİ, Bitişik eğik yazı öğretimi çalışmalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL,DEMİR METİN, İlköğretim Türkçe 1 5 sınıflar öğretim programında kelime hazinesini geliştirme uygulamaları, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Ulusal Hakemli, DURAN EROL, Tema merkezli öğretimin öğrenci erişisine etkisi, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • 30.08.2014, Uluslararası, 12. Uluslararası, Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, DURAN EROL,IŞIK AHMET ERKAM, İlkokula 60 66 Aylıkken Başlayan Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Gelişimi, Tam metin bildiri
  • 29.09.2016, Uluslararası, Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, ÇİFCİ MUSA,DURAN EROL,YALÇINTAŞ ESRA, Tekerlemelerde Kelime ve Değer, Tam metin bildiri
  • 29.09.2016, Uluslararası, Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, YALÇINTAŞ ESRA,DURAN EROL, Sayışmacalarda Kelime ve Değer, Tam metin bildiri
  • 29.03.2018, Uluslararası, 1. Uluslarası Temel Eğitim Kongresi, DURAN EROL,KILINÇCI EMİNE, Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Görüşlerinin ve Staj Uygulamalarının Belirlenmesi, Özet bildiri
  • 28.03.2018, Uluslararası, 1. Uluslarası Temel Eğitim KOngresi, DURAN EROL,KILINÇCI EMİNE, Türk Çocuk Dergiciliği Tarihi, Özet bildiri
  • 27.12.2018, Ulusal, 1. Türk Eğitim Kongresi, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,ÖZTÜRK EBRU, Gaspıralı İsmail Bey’in İzinde Dil Bilinci ve Millî Kimlik, Özet bildiri
  • 26.04.2018, Uluslararası, II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2018), CAN BEYHAN,DURAN EROL, İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 24.04.2017, Uluslararası, Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, DURAN EROL,SEZGİN TUFAN BETÜL, İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı, Özet bildiri
  • 24.04.2017, Uluslararası, 1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, DURAN EROL, Araştırma ve Sınırsız Öğrenme,
  • 24.04.2017, Uluslararası, I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), DURAN EROL,CENGİZ ŞERİFE, Erken Çocuklukta Deyimlerin Anlamlandırılması, Özet bildiri
  • 24.04.2017, Uluslararası, 1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), DURAN EROL,CAN BEYHAN, Sınıf Öğretmenlerinin Süreç Temelli Yazma Modeline Yönelik Görüşleri ve Sınıf İçi Yazma Uygulamalarının Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane İle İlgili Görüşleri, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), DURAN EROL,KAPLAN KADİR, Ortaokul Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşmadaki Konu Seçme Eğilimleri, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), DURAN EROL,ERCAN ERTUĞRUL, Fablların Eleştirel Okuma Eğitimine Katkısı, Özet bildiri
  • 21.05.2015, Ulusal, Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği sempozyumu, DURAN EROL,KARA MÜNEVVER, İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ATASÖZLERİNİ BİLME VE KULLANIM DÜZEYLERİ, Özet bildiri
  • 20.09.2012, Uluslararası, 1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, DURAN EROL,SEZGİN BETÜL, Türkiye de yayınlanan çocuk dergilerinin içerik ve biçimsel yönden değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 20.09.2012, Uluslararası, 1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, DURAN EROL,YAVAŞ BURAK, Zorunlu ve Kademeli Eğitim Uygulamasının 4 4 4 öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 19.10.2017, Uluslararası, 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, DURAN EROL,DOLAYLAR ÖZKUL İNCİNUR, Çocuk Dergilerinin içerik ve Görseller Açısından Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 18.10.2017, Uluslararası, 2. International Academic Research Congress, ERCAN ERTUĞRUL,DURAN EROL, Fablların Değer Eğitimindeki Önemi, Özet bildiri
  • 18.05.2017, Uluslararası, 8th International Congress on New Trends in Education, DURAN EROL,COŞKUN PEHLİVAN YAĞMUR,ERTAN ÖZEN NESİME,ERKEK GÜLTEN, Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Hazırlanmış Soruları Anlama Düzeyleri, Özet bildiri
  • 18.04.2018, Uluslararası, International Central Asia Symposium, ÇİFCİ MUSA,YILDIRIM TALİP,DURAN EROL, Türkçe’nin Gelişimine Katkı Sağlayan Orta Asya Şahsiyetleri ile İlgili Farkındalığın Artırılması, Özet bildiri
  • 17.10.2018, Uluslararası, 3. International Congress on Social Sciences, ÇİFCİ MUSA,DURAN EROL, Orta Asya Türk Kimlik Değerlerinin Türkiye’de Ders Kitaplarına Yansıması, Özet bildiri
  • 16.04.2015, Uluslararası, Eğitimde Gelecek Arayışları Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi, DURAN EROL,YALÇINTAŞ ESRA, Türk Ninnilerinin Çocukların Değer Eğitimine ve Kelime Hazinelerine Katkısının İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 16.01.2014, Uluslararası, Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, DURAN EROL,SEZGİN BETÜL, Türkiye ve AB Ülkelerinin Eğitimde Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırılması, Tam metin bildiri
  • 15.12.2011, Uluslararası, Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, DURAN EROL,ERTUĞRUL BETÜL, Ekran okumanın ilköğretim 5 sınıf öğrencilerinde anlamaya etkisi, Özet bildiri
  • 14.11.2013, Uluslararası, II. Uluslararası Tarihi ve Kültürel Yönleriyle Türk Alman İlişkileri Sempozyumu, DURAN EROL,ÇOBAN OKAN, Almanya daki Türk Öğrencileri İçin Hazırlanan Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitabının Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 12.12.2018, Ulusal, AFYON, DURAN EROL, Veri Okuryazarlığı,
  • 11.09.2014, Uluslararası, V. European Conference onSocial And Behavioral Sciences, DURAN EROL,IŞIK AHMET ERKAM, The investigation of writing skills development according to the school starting age, Özet bildiri
  • 11.05.2017, Uluslararası, IV. Internetional Eurasian Educational Research Congress, DURAN EROL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE, Hikâye Kitabı Okuma Dosyasının Geliştirilmesi ve Anlamaya Katkısının Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, DURAN EROL,ARI ASIM,TUFAN BİTİR, Oyun İle Kelime Öğretim Yönteminin Kelime Kazanımına Etkisi, Tam metin bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği EğitiMİ Sempozyumu, BATUR ZEKERYA,ÇİFCİ MUSA,DURAN EROL, Yüz Temel Eserin Yüzü Kapak, Özet bildiri
  • 11.04.2018, Uluslararası, 17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, Bulmaca Tekniği ile Kelime Öğretimi, Özet bildiri
  • 11.04.2018, Uluslararası, 17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, DURAN EROL,ÖZDİL ŞEYMA, Matris Tekniğinin Metin Özetleme Becerisine Etkisi, Özet bildiri
  • 11.04.2018, Uluslararası, 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, DURAN EROL,SEZGİN TUFAN BETÜL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE, Bilgilendirici Metinleri Anlamada Öyküleştirme Tekniğinin Etkisi, Özet bildiri
  • 08.05.2017, Uluslararası, 16th International Primary Teacher Education Symposium, DURAN EROL,DOLAYLAR ÖZKUL İNCİNUR, Türkiye’de Yayınlanan Çocuk Dergilerinde Metin Seçimi, Özet bildiri
  • 07.03.2019, Uluslararası, Reconceptualising Early Childhood Literacies: An International Conference, KARGIN TOLGA,DURAN EROL,MAZMAN SACİDE GÜZİN, Reading and Reproducing Fairy Tales with a Critical Lens, Özet bildiri
  • 05.09.2018, Uluslararası, 3rd International Research Congress on Social Sciences, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,AKGÜN ERGÜN,KARGIN TOLGA,ÇOBAN OKAN, Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 05.09.2018, Uluslararası, 3rd International Research Congress on Social Sciences, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,KARGIN TOLGA,AKGÜN ERGÜN,ÇOBAN OKAN, 21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek, Özet bildiri
  • 04.05.2015, Uluslararası, I. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, DURAN EROL,YALÇINTAŞ ESRA, Türk Çocuk Şarkılarının Çocukların Değer Eğitimine ve Kelime Hazinelerine Katkısının İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 02.05.2019, Uluslararası, I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, DURAN EROL,ÖZCAN HALİL ZİYA, Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Üzerine Yazılan Tezlerin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi (2012-2018 Yılları Arası), Özet bildiri
  • 02.05.2014, Uluslararası, 3rd World Conference on Design, Arts and Education, DURAN EROL,ALEVLİ OZAN, Students Opinions Digital Text or Printed Text, Özet bildiri
  • 02.03.2018, Uluslararası, 14th. International Conference on Social Sciences (ICSS XIV), DURAN EROL,GÜRSOY GÜLFİKAR, The Relationship Between Questions and Understanding in Primary School, Özet bildiri
  • Ulusal, Bilimsel Kitap, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,ÖZTÜRK EBRU, ”Millî” Eğitim Üzerine Yazılar, 2019, Efe Akademi Yayınları, 978-605-2308-53-0
  • Ulusal, Bilimsel Kitap, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, Okuma Eğitimi, 2019, Vizetek, 978-605-7523-10-5
  • Uluslararası, Bilimsel Kitap, DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, New Horizons in Educational Sciences - 1, 2018, Lambert Academic Prublishing, 978-613-9-927-48-7
  • Uluslararası, Bilimsel Kitap, DURAN EROL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE, Hikaye Kitaplarında Anlama, 2018, Pegem Akademi, 978-605-241-214-5
  • Uluslararası, Kitap Tercümesi, KOÇYİĞİT MEHMET,sünbül ali murat,TEKE AZİZ,YÜKSEL İSMAİL,ÇELİKER ERCAN GÜLÇİN,ÖZDEMİR SONER MEHMET,ceylan mustafa,GÜL İBRAHİM,DUMAN BİLAL,YAKAR ALİ,ŞENTÜRK İLKNUR,KAŞARCI İSMAİL,DURAN EROL,ertan nesime,TERZİ ÇETİN,AY YUSUF,KAYA MEHMET FATİH,BELLİBAŞ MEHMET ŞÜKRÜ,AKINOĞLU ORHAN,KARSANTIK İSMAİL,GÖKDAĞ BALTAOĞLU MELTEM,DEMİRCİ CAVİDE,OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY, Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, 2016, Eğitim Yayınevi,
  • Ulusal, Bilimsel Kitap, ÇİFCİ MUSA,TURAN SELAHATTİN,ACAT MEHMET BAHADDİN,ÇUBUKÇU ZÜHAL,ÇELİK ALİ,DURAN EROL,BATUR ZEKERYA,ÇANKAYA İBRAHİM HALİL,ÇETİN ÖZER,EGE RAMAZAN,esen saliha,EREN ESRA,GÜLVEREN HAKAN,PARLAK ORHAN,KARADEMİR ERSİN,MÜFTÜOĞLU ÖMER,ORHAN ÖZEN SEVİL,ULUÇINAR UFUK,GÖL RESUL,KAYA MEHMET FATİH,KAŞARCI İSMAİL, Yaz Kur an Kursu Öğreticileri Hizmet içi Eğitim Programı, 2016, Eğitim Yayınevi,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Türkçe Eğitimi
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Educational Research and Revieew , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Türkçe Eğitimi
International Journal of Instruction , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Bartın Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
International Journal of Instruction , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Eğitim ve Bilim , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim