UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

PROFESÖR
EROL DURAN

EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    1996 - 2000

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2000 - 2003

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
    Tema merkezli öğretimin öğrenci erişisine etkisi
  • Doktora

    2003 - 2009

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (DR)
    Bitişik eğik yazı öğretimi çalışmalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
  • KPDS - İngilizce

    2012 - 2012-KPDS İlkbahar Dönemi Sonuçları

    İngilizce - 68,75
  • ÜDS - İngilizce

    2012 - 2012-ÜDS İlkbahar Dönemi Sonuçları

    İngilizce - 75.000
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    İlk Okuma Yazma Eğitimi

  • PROFESÖR - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2020 -

    - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2014 -

    - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • YARDIMCI DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2009 -

    - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Enstitü Müdürü

    2019 - 2020

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Fakülte Kurulu Üyeliği

    2016 - 2019

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Başkanı

    2016 - 2019

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2015 - 2019

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Yönetim Kurulu Üyeliği

    2014 - 2017

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Dekan Yardımcısı

    2013 - 2017

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Enstitü Yönetim Kurulu üyeliği

    2012 - 2013

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Enstitü Müdür Yardımcısı

    2012 - 2013

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Bölüm Başkan Yardımcısı

    2010 - 2011

  • 2023

    Doktora - ŞEYMA ÖZDİL
    İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin ikna edici konuşma becerilerinin geliştirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2022

    Doktora - TUFAN BİTİR
    Öz düzenlemeli strateji geliştirme modelinin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin eleştirel yazma becerilerini geliştirmeye etkisi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Doktora - BETÜL SEZGİN TUFAN
    İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin eleştirel okuryazarlık becerilerinin geliştirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Doktora - NAZMİYE TOPBAŞOĞLU
    Hikâye anlatıcılığının yaratıcı hikâye yazma becerisinin gelişimine katkısı
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2021

    Yüksek Lisans - MÜRÜVET KÜBRA SÜNER
    İlkokul dördüncü sınıfta resimli sözlük kullanımının kelime kazanımına katkısı
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2020

    Doktora - NESİME ERTAN ÖZEN
    Dijital hikâye oluşturmanın ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme becerisine katkısı
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2020

    Yüksek Lisans - EDA GÜLSÜM UKAY
    Okul öncesi eğitimde tekerleme ve sayışmacaların kullanımının incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2020

    Yüksek Lisans - KÜBRA YÜZGEÇ
    Grafik düzenleyicilerin ilkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin okuduğunu anlama becerilerine katkısı
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2020

    Yüksek Lisans - YILDIZ KARATAŞ
    İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin yaratıcı hikâye yazma becerilerinin geliştirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2020

    Doktora - EBRU ÖZTÜRK
    Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Hikâye Yazma Becerilerini Geliştirmede Orff-Schulwerk Yaklaşımının Kullanımı
    Uşak Üniversitesi - Lisansüstü Eğitim Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - ŞEYMA ÖZDİL
    İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin metin özetleme becerilerinin geliştirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - ARDA KARATAŞ
    İlkokulda yazma güçlüğünün giderilmesi: Eylem araştırması
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - ADEM YILMAZ
    İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin hikâye yazma becerilerinin değerlendirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2018

    Yüksek Lisans - GÜLFİKAR GÜRSOY
    İlkokullarda soru ve anlama ilişkisinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2018

    Yüksek Lisans - EBRU ÖZTÜRK
    Etkileşimli masal anlatım tekniğinin ortaokul 5. sınıf öğrencilerinin dinleme becerilerine etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - TUFAN BİTİR
    Bağlam temelli kelime öğretimi yönteminin kelime kazanımına katkısı
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2017

    Yüksek Lisans - İNCİNUR DOLAYLAR ÖZKUL
    Çocuk dergilerinin içerik ve görselleri açısından değerlendirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2016

    Yüksek Lisans - ŞERİFE CENGİZ
    3-6 yaş çocuklarına yönelik hazırlanan hikâye ve masal kitaplarındaki değerlerin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2016

    Yüksek Lisans - PERİNAZ BARDAKÇIOĞLU
    PISA 2012 matematik sorularının değerlendirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2015

    Yüksek Lisans - NAZMİYE TOPBAŞOĞLU
    Dijital ve etkileşimli öyküleyici metinlerin okuduğunu anlamaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2015

    Yüksek Lisans - NESİME ERTAN ÖZEN
    Dijital ve etkileşimli İngilizce öykülerin 5. sınıf öğrencilerinde okuduğunu anlamaya etkisinin araştırılması
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2014

    Yüksek Lisans - OZAN ALEVLİ
    Ekrandan okumanın 8. sınıf öğrencilerinde anlamaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2014

    Yüksek Lisans - ESRA YALÇINTAŞ
    İlkokullarda eleştirel okuma eğitiminin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2014

    Yüksek Lisans - AHMET ERKAM IŞIK
    60-66 aylık iken ilkokula başlayan öğrencilerin okuma yazma beceri gelişimlerinin incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2013

    Yüksek Lisans - ZEYNEP SEVİM
    Çizgi filmlerin değerler eğitimi bakımından karşılaştırılması
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2013

    Yüksek Lisans - BETÜL ERTUĞRUL
    İlköğretim beşinci sınıflarda ekrandan okumanın anlamaya etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2012

    Yüksek Lisans - TUBA İĞDİRSEL
    İlköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre ilkokuma-yazma CD' lerinin değerlendirilmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2012

    Yüksek Lisans - BETÜL SEZGİN
    Rehberli ve yankılayıcı okuma yöntemlerinin ilköğretim dördüncü sınıf öğrencilerinin okuma becerileri üzerindeki etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2012

    Yüksek Lisans - SÜLEYMAN UÇAR
    İlköğretim sınıf öğretmenlerinin kelime öğretiminde kullanılan yöntem ve tekniklerden haberdar olma ve kullanma sıklıkları düzeyleri
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2012

    Yüksek Lisans - GİZEM GÜLDAŞ
    İlköğretim birinci sınıf Türkçe kitaplarındaki görsel okuma etkinlikleri ile ilgili öğretmen görüşleri
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2012

    Yüksek Lisans - YASEMİN İNCE
    Sınıf öğretmenlerinin Türkçe derslerinde kullandıkları okuduğunu anlama stratejileri
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Türkçe Eğitimi Araştırmaları - Yüksek Lisans, 2022-2023
  • Erken Çocuklukta Dil ve Kavram Gelişimi - Lisans, 2022-2023
  • Türkçe Eğitiminde Yeni Yaklaşımlar - Doktora, 2022-2023
  • İlkokul Programları - Lisans, 2022-2023
  • Öğretmenlik Uygulaması II - Lisans, 2018-2019
  • Türkçe Öğretimi - Lisans, 2018-2019
  • Seminer (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Akademik Yazım Yöntemleri II - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Seminer (Doktora) - Doktora, 2017-2018
  • Tez Çalışması (Doktora) - Doktora, 2017-2018
  • Tez Çalışması (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Uzmanlık Alan Dersi (Doktora) - Doktora, 2017-2018
  • Uzmanlık Alan Dersi (Yüksek Lisans) - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Topluma Hizmet Uygulamaları - Lisans, 2017-2018
  • Türkçe Eğitiminde Ölçme ve Değerlendirme - Doktora, 2017-2018
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2017-2018
  • Akademik Yazım Yöntemleri I - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • Çocuk Edebiyatı - Lisans, 2016-2017
  • Okuma Kültürü - Yüksek Lisans, 2013-2014
  • Uluslararası Hakemli 2024, ÖZTÜRK EBRU,DURAN EROL, Development of a Scoring Key to Evaluate the Creative Story Writing Levels of Secondary School Seventh Grade Students, Educational Policy Analysis and Strategic Research
  • Uluslararası Hakemli 2023, DURAN EROL, DEMİRHAN GÖKHAN, Demir Savaş, School libraries through the eyes of primary school administrators current status, functions and prospects, International Journal of Research in Teacher Education
  • Uluslararası Hakemli 2023, ÖZDİL ŞEYMA, DURAN EROL, Development of Persuasive Speaking Skills Rubrics for Primary School Fourth Grade Students, International Journal of Education and Literacy Studies
  • Ulusal Hakemli 2023, BİTİR TUFAN, DURAN EROL, İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Yazma Becerilerinin Geliştirilmesinde Öz Düzenlemeli Strateji Geliştirme Modelinin Etkisi, Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2023, ÖZDİL ŞEYMA, DURAN EROL, Examining the Persuasive Speech Proficiency of Fourth-Grade Primary School Students, Educational Policy Analysis and Strategic Research
  • Ulusal Hakemli 2022, DURAN EROL, KARGIN TOLGA, Okuma Yazma Eğitiminde Güncel Konular: Ne Çalışmalı, Nasıl Çalışmalı?, Milli Eğitim
  • Ulusal Hakemli 2022, DURAN EROL, CENGİZ ŞERİFE, Türk Atasözlerinde Çocuk ve Çocukluk Kavramı, Folklor Akademi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2022, YALÇIN DOĞAN, DURAN EROL, Liselere Geçiş Sınavı (LGS) Türkçe ve Matematik Alt Testi Sorularındaki Grafiklerin İncelenmesi, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2022, BARDAKÇIOĞLU PERİNAZ, DURAN EROL, Pırıl Çizgi Filminde Doğal Sayıların Öğretimi, Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2022, Yalçın Doğan, DURAN EROL, Beşinci Sınıf Öğrencilerinin Grafik Okuryazarlık Beceri Düzeylerinin Geliştirilmesi, Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2022, YALÇIN DOĞAN, DURAN EROL, Mehmet Rauf İnan’ın Matematik ve Türkçe Eğitimine Katkıları, Sınıf Öğretmenliği Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, TOPAL SEMİH, DURAN EROL, Reading and Writing Dergisindeki Konu Başlıklarının İncelenmesi, Okuma ve Yazma Eğitimi Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, DURAN EROL, ÖZDİL ŞEYMA, Şahsiyet Tanıtımına İlişkin Bir Model Önerisi: 5L Stratejisi (Nasreddin Hoca Örneği), Folklor Akademi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, BİTİR TUFAN, DURAN EROL, Development of a Rubric to Evaluate the Critical Writing Skills Levels of Fourth-Grade Primary School Students, Educational Policy Analysis and Strategic Research
  • Uluslararası Hakemli 2021, DURAN EROL, BİTİR TUFAN, İlkokul Öğrencileri, Öğretmenleri ve Velilerinin Değer Algıları, Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, Ertan Özen Nesime, DURAN EROL, Developing a Story Writing Attitude Scale for Secondary School Students, International Journal of Contemporary Educational Research
  • Uluslararası Hakemli 2021, DURAN EROL, Öztürk Ebru, Contribution of Visual Cards Supported by Short Story and Drama Technique to Proverb Acquisition, Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, DURAN EROL, SÜNER MÜRÜVET KÜBRA, İlkokul Dördüncü Sınıfta Resimli Sözlük Kullanımının Kelime Kazanımına Katkısı, Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
  • Uluslararası Hakemli 2021, DURAN EROL, Kırhallı Gök Betül, Hasan Kallimci’nin İlkokul Birinci Sınıflar İçin Yazmış Olduğu Eserlerdeki Söz Varlığı, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2021, ERTAN ÖZEN NESİME, DURAN EROL, Contribution of digital storytelling to creative thinking skills, Turkish Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli 2021, BİTİR TUFAN, DURAN EROL, Fourth Grade Primary School Students’ Critical Writing Skill Levels, International Journal of Education & Literacy Studies
  • Uluslararası Hakemli 2020, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, İlkokul Öğrencilerinin Serbest Hikâye Yazma Uygulamalarında Hikâye Unsurlarını Kullanma Durumlarının Belirlenmesi, Millî Eğitim
  • Uluslararası Hakemli 2020, DURAN EROL,KARATAŞ YILDIZ, İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yaratıcı Hikâye Yazma Becerilerinin Geliştirilmesi, Sosyal bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, DURAN EROL,SOYUÇOK MEHMET, Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Anı Yazma Beceri Düzeylerinin Belirlenmesi, Anadolu Kültür Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, DURAN EROL,ÖZDİL ŞEYMA, İlkokul dördüncü sınıf öğrencilerinin bilgilendirici metin yazma beceri düzeylerinin belirlenmesi, Okuma Yazma Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, DURAN EROL,YÜZGEÇ KÜBRA, Grafik Düzenleyicilerin İlkokul Dördüncü Sınıf ÖğrencilerininOkuduğunu Anlama Becerilerine Katkısı, The Journal of Academic Social Science Studies
  • Uluslararası Hakemli 2019, DURAN EROL,ÖZDİL ŞEYMA, Metin Özetleme Becerisinin Geliştirilmesine Yönelik Bir Eylem Araştırması: PQRST Tekniği, Millî Eğitim
  • Uluslararası Hakemli 2019, DURAN EROL,YILMAZ ADEM, The Evaluation of The Fourth Grades’ Writing Story Skills, International Online Journal of Educational Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2019, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, Increasing Awareness On Dede Korkut and His Stories: An Action Research, International Electronic Journal of Elementary Education
  • Uluslararası Hakemli 2019, DURAN EROL,KARATAŞ ARDA, Elimination of Writing Difficulty in Primary School: An Action Research, International Journal of Progressive Education
  • Uluslararası Hakemli 2019, TOPBAŞOĞLU NAZMİYE,DURAN EROL, Investigation of Creative Story Writing Skill Levels of Primary School 4th Grade Students, International Online Journal of Educational Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2019, KILINÇCI EMİNE,DURAN EROL, Pre-service Preschool Teachers’ Opinions and Internship Practices onIllustrated Storybooks, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, DURAN EROL,ÖZDİL ŞEYMA, Window Tekniğinin Metin Özetleme Becerisinin Gelişimine Katkısı, Turkish Studies Educational Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2019, DURAN EROL,UKAY EDA GÜLSÜM, Okul Öncesi Eğitimde Tekerleme ve Sayışmacaların Kullanımınınİncelenmesi, Gelecek Vizyonlar Dergisi - Future Visions Journal
  • Ulusal Hakemli 2019, DURAN EROL,ASAR AHMET, Kitap İncelemesi - İşci Okuma Kitabı, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2019, ERTAN ÖZEN NESİME,DURAN EROL, Digital Storytelling in Secondary School Turkish Courses in Turkey, International Journal of Education Literacy Studies
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, Bulmaca Tekniği İle Kelime Öğretimi, Journal of Anatolian Cultural Research
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,KAPLAN KADİR, Ortaokul Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşmadaki Konu Seçme Eğilimleri, Journal of History Culture and Art Research
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,DOLAYLAR ÖZKUL İNCİNUR, Türk Çocuk Dergileri İle İlgili Öğrenci Görüşlerinin Belirlenmesi∗, Journal of History Culture and Art Research
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,ERCAN ERTUĞRUL, Fablların Eleştirel Okuma Eğitimine Katkısı, Route Educational And Social Science Journal
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,ERKEK GÜLTEN, Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Okuma Ön Yargılarının Belirlenmesi, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,ERCAN ERTUĞRUL, Fablların Değer Eğitimindeki Önemi, Gelecek Vizyonlar Dergisi-Future Visions Journal
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,GÜRSOY GÜLFİKAR, İlkokullarda Soru ve Anlama İlişkisi, Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,ERKEK GÜLTEN, Bir Maniniz mi var?, Researcher: Social Science Studies
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane ile İlgili Görüşleri, Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,ÖZDİL ŞEYMA, Matris Tekniğinin Metin Özetleme Becerisine Etkisi, Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,ÖZTÜRK EBRU, Etkileşimli Masal Anlatım Tekniğinin Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Dinleme Becerilerine Etkisi, Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, Türkçe Derslerinde Dijital Okuryazarlık, Türkiye Eğitim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2018, DURAN EROL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE,SEZGİN TUFAN BETÜL, Bilgilendirici Metinlerde Öyküleştirme Tekniğinin Anlamaya Etkisi, Future Visions Journal
  • Uluslararası Hakemli 2017, DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, Dijital Öyküler ve Türkçe Eğitiminde Kullanımı, Avrasya Dil Eğitimi ve Araştırmaları Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2017, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, Bağlam Temelli Kelime Öğretim Yönteminin Kelime Kazanımına Katkısı, Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2017, DURAN EROL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE, Hikâye Anlatıcılığı ve Eğitimde Kullanımı, International Journal of Language Academy
  • Ulusal Hakemli 2017, DURAN EROL,SEZGİN TUFAN BETÜL, İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı, Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2017, DURAN EROL,SEZGİN TUFAN BETÜL, Açık Uçlu Sorular İle Çoktan Seçmeli Soruların Anlamayı Etkileme Durumları, International Journal of Languages’ Education and Teaching
  • Uluslararası Hakemli 2017, CENGİZ ŞERİFE,DURAN EROL, Okul Öncesi Dönemine Ait Hikâye ve Masallardaki Değerlerin İncelenmesi, Eğitim ve Bilim
  • Uluslararası Hakemli 2017, CENGİZ ŞERİFE,DURAN EROL, HAYVAN MASALLARI (FABL) ÜZERİNDE DENEYSEL BİR ARAŞTIRMA:ÇOCUKLAR DEYİMLERDEN NE ANLIYOR?, Uluslararası Eğitim Bİlimleri Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2015, DURAN EROL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE, Dijital Etkileşimli Öyküleyici Metinler ve Anlama, Turkish Studies
  • Uluslararası Hakemli 2015, DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, Dijital Etkileşimli İngilizce Öykülerin Okuduğunu Anlamaya Etkisi, International Journal of Language Academy
  • Uluslararası Hakemli 2015, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, Lise Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazıyı Kullanım Durumları, The Journal of Academic Social Science Studies
  • Ulusal Hakemli 2015, DURAN EROL,DOLAYLAR ÖZKUL İNCİNUR, Ekran Okuryazarlığının Gelişimi ve Geleceğine Yönelik Tahminler, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2014, DURAN EROL,ALEVLİ OZAN, Students Opinions Digital Text or Printed Text, International Journal of Language Academy
  • Uluslararası Hakemli 2014, DURAN EROL,YALÇINTAŞ ESRA, Review of the Critical Reading Education in the Primary Schools, Procedia Social and Behavioral Sciences
  • Uluslararası Hakemli 2014, DURAN EROL,ALEVLİ OZAN, Ekrandan Okumanın Sekizinci Sınıf Öğrencilerinde Anlamaya Etkisi, Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
  • Uluslararası Hakemli 2013, DURAN EROL, Review of the levels of critical reading skill of the primary school students, International Journal of Academic Research Part B
  • Uluslararası Hakemli 2013, DURAN EROL, İlkokula 60 ayında başlayan öğrencilerin yazı beceri gelişimlerinin incelenmesi, The Journal of Academic Social Science Studies
  • Uluslararası Hakemli 2013, DURAN EROL, Yazmada etkililik Kalem ve klavyeye yönelik bir karşılaştırma, Turkish Studies
  • Uluslararası Hakemli 2013, DURAN EROL, Türkçe dersi öğretim programlarında eleştirel okuma, The Journal of Academic Social Science Studies
  • Uluslararası Hakemli 2013, İNCE YASEMİN,DURAN EROL, Sınıf öğretmenlerinin okuduğunu anlama stratejilerine yönelik görüşlerinin ve bu stratejileri kullanma düzeylerinin incelenmesi, Okuma Yazma Eğitimi Araştırmaları
  • Uluslararası Hakemli 2013, DURAN EROL, Efficiency in reading comprehension A comparison of students competency of reading printed and digital texts, Educational Research and Reviews
  • Uluslararası Hakemli 2013, DURAN EROL, Investigation on views and attitudes of students in faculty of education about reading and writing on screen Educational Research and Reviews, Educational Research and Reviews
  • Uluslararası Hakemli 2013, DURAN EROL, Case study on the effect of word repetition method supported by neurological affecting model on fluent reading, Reading Improvement
  • Ulusal Hakemli 2012, DURAN EROL,SEZGİN BETÜL, Yankılayıcı okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2012, DURAN EROL,ERTUĞRUL BETÜL, İlköğretim sınıf öğretmenlerinin elektronik ders kitaplarına yönelik görüşleri, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2012, DURAN EROL,BETÜL SEZGİN, Rehberli okuma yönteminin akıcı okumaya etkisi, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2012, DURAN EROL, İlköğretim beşinci sınıf öğrencilerinin Nasreddin Hoca ve Keloğlan a ilişkin bilgi ve algı düzeylerinin incelenmesi, Turkish Studies
  • Uluslararası Hakemli 2012, DURAN EROL,SEZGİN BETÜL, İlköğretim 4 ve 5 sınıf öğrencilerinin okuma alışkanlıklarının ve ilgilerinin belirlenmesi, Turkish Studies
  • Ulusal Hakemli 2011, DURAN EROL,ÇOBAN OKAN, Ses temelli cümle yöntemine yönelik öğretmen görüşleri, Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2011, SEZGİN FERUDUN,DURAN EROL, Kamu personeli seçme sınavı nın KPSS öğretmen Adaylarının akademik ve sosyal yaşantılarına yansımaları, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2011, DURAN EROL, Bitişik eğik yazı harflerinin yazım şekillerine ilişkin öğretmen görüşleri, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2011, DURAN EROL,SEZGİN FERUDUN,ÇOBAN OKAN, Aday sınıf öğretmenlerinin uyum ve sosyalleşme sürecinin incelenmesi, Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2010, SEZGİN FERUDUN,DURAN EROL, İlköğretim okulu öğretmenlerinin öğrencilerin istenmeyen davranışlarına yönelik önleme ve müdahale yöntemleri, Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2010, AKYOL HAYATİ,DURAN EROL, Ana sınıfında yazıya hazırlık eğitimi almanın ilköğretim birinci sınıf yazı öğretimine etkisi, Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2010, DURAN EROL,AKYOL HAYATİ, Bitişik eğik yazı öğretimi çalışmalarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi, Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2010, DURAN EROL,DEMİR METİN, İlköğretim Türkçe 1 5 sınıflar öğretim programında kelime hazinesini geliştirme uygulamaları, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2009, DURAN EROL, Tema merkezli öğretimin öğrenci erişisine etkisi, Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
  • 30.08.2014, Uluslararası, 12. Uluslararası, Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, DURAN EROL,IŞIK AHMET ERKAM, İlkokula 60 66 Aylıkken Başlayan Öğrencilerin Okuma Becerilerinin Gelişimi, Tam metin bildiri
  • 29.09.2016, Uluslararası, Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, ÇİFCİ MUSA,DURAN EROL,YALÇINTAŞ ESRA, Tekerlemelerde Kelime ve Değer, Tam metin bildiri
  • 29.09.2016, Uluslararası, Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, YALÇINTAŞ ESRA,DURAN EROL, Sayışmacalarda Kelime ve Değer, Tam metin bildiri
  • 29.05.2014, Ulusal, 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, DURAN EROL, Topbaşoğlu Nazmiye, Türkçe Derslerinde Okuryazarlık Kültürü Eğitimi, Özet bildiri
  • 29.05.2014, Ulusal, 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, DURAN EROL, SEZGİN BETÜL, Kelime Köşesi Uygulamasının Etkililiği, Özet bildiri
  • 29.03.2018, Uluslararası, 1. Uluslarası Temel Eğitim Kongresi, DURAN EROL,KILINÇCI EMİNE, Okul Öncesi Öğretmeni Adaylarının Çocuk Kitaplarına İlişkin Görüşlerinin ve Staj Uygulamalarının Belirlenmesi, Özet bildiri
  • 28.03.2018, Uluslararası, 1. Uluslarası Temel Eğitim KOngresi, DURAN EROL,KILINÇCI EMİNE, Türk Çocuk Dergiciliği Tarihi, Özet bildiri
  • 27.12.2018, Ulusal, 1. Türk Eğitim Kongresi, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,ÖZTÜRK EBRU, Gaspıralı İsmail Bey’in İzinde Dil Bilinci ve Millî Kimlik, Tam metin bildiri
  • 26.09.2019, Uluslararası, Uluslararası Kutadgu Bilig Kurultayı, DURAN EROL,ÖZTÜRK EBRU, Ortaokul Öğrencilerinin Yusuf Has Hacip ve Kutadgu Bilig ile İlgili Farkındalıklarının Belirlenmesi, Özet bildiri
  • 26.04.2018, Uluslararası, II. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu(USEAS 2018), CAN BEYHAN,DURAN EROL, İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerinin Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 24.12.2020, Ulusal, II. Türk Eğitim Kongresi, DURAN EROL,Ertan Özen Nesime, Temel Eğitimde Dijital Hikâye Oluşturma, Özet bildiri
  • 24.12.2020, Ulusal, II. Türk Eğitim Kongresi, DURAN EROL,Özdil Şeyma, Satı Bey’e Göre İdeal Temel Eğitim, Özet bildiri
  • 24.12.2020, Ulusal, II. Türk Eğitim Kongresi, DURAN EROL, Eğitimde İdeal Öğretmen Arayışları,
  • 24.05.2012, Ulusal, 11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, DURAN EROL,KARATAŞ ADEM, Sınıf öğretmenlerinin medya okuryazarlık düzeyleri ile eleştirel düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi, Özet bildiri
  • 24.04.2017, Uluslararası, Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, DURAN EROL,SEZGİN TUFAN BETÜL, İlkokul Türkçe Ders Kitaplarında Oyun ve Oyuncakların Kullanımı, Özet bildiri
  • 24.04.2017, Uluslararası, 1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, DURAN EROL, Araştırma ve Sınırsız Öğrenme,
  • 24.04.2017, Uluslararası, I. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS2017), DURAN EROL,CENGİZ ŞERİFE, Erken Çocuklukta Deyimlerin Anlamlandırılması, Özet bildiri
  • 24.04.2017, Uluslararası, 1. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS), DURAN EROL,CAN BEYHAN, Sınıf Öğretmenlerinin Süreç Temelli Yazma Modeline Yönelik Görüşleri ve Sınıf İçi Yazma Uygulamalarının Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 23.12.2022, Ulusal, 3. Türk Eğitim Kongresi, DURAN EROL, DEMİRHAN GÖKHAN, DEMİR SAVAŞ, İlkokul Yöneticilerinin Okul Kütüphanelerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 23.12.2022, Ulusal, 3. Türk Eğitim Kongresi, DURAN EROL, İdeal okul, Özet bildiri
  • 23.12.2022, Ulusal, 3. Türk Eğitim Kongresi, CAN BEYHAN, ŞAHİN BETÜL, BALIKÇI ABDÜLKADİR, YILDIZBAŞ CEYDA, SÜZEN EDA, SÜMER SELİM, SAZAN AYŞEGÜL, DURAN EROL, AKAR CÜNEYT, Eğitim Fakültesinde Bir Öğrenci Topluluğunun Yapabilecekleri: Uşak Üniversitesi İlkokul Öğretmenleri Topluluğu Örneği, Özet bildiri
  • 23.10.2020, Uluslararası, 7. Uluslararası Çocuk ve Gençlik Edebiyatı Sempozyumu, DURAN EROL, Bebeklikte ve Erken Çocuklukta Çocuk Edebiyatı Ürünleri: Ailelere Öneriler, Özet bildiri
  • 23.10.2019, Uluslararası, 2.Uluslararası Temel Eğitim Kongresi, ŞEKER PERİHAN TUĞBA,KILINÇCI EMİNE,CAN BEYHAN,DURAN EROL, Fakülte - Okul İş Birliğine Örnek Bir Uygulama: Çocuk Şenliği, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, Ortaokul Öğrencilerinin Z-Kütüphane İle İlgili Görüşleri, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), DURAN EROL,KAPLAN KADİR, Ortaokul Öğrencilerinin Hazırlıklı Konuşmadaki Konu Seçme Eğilimleri, Özet bildiri
  • 23.03.2018, Uluslararası, Uluslararası Bilim ve Eğitim Kongresi (ubek-icse 2018), DURAN EROL,ERCAN ERTUĞRUL, Fablların Eleştirel Okuma Eğitimine Katkısı, Özet bildiri
  • 22.10.2020, Uluslararası, 1. Ulusal Uygulamaalı Bilimler Kongresi, DURAN EROL, Dijital Okuryazarlık,
  • 21.05.2015, Ulusal, Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği sempozyumu, DURAN EROL,KARA MÜNEVVER, İLKOKUL 4 SINIF ÖĞRENCİLERİNİN ATASÖZLERİNİ BİLME VE KULLANIM DÜZEYLERİ, Özet bildiri
  • 20.09.2012, Uluslararası, 1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, DURAN EROL,SEZGİN BETÜL, Türkiye de yayınlanan çocuk dergilerinin içerik ve biçimsel yönden değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 20.09.2012, Uluslararası, 1. Uluslararası Katılımlı Öğretmen Yetiştirme ve Geliştirme Sempozyumu, DURAN EROL,YAVAŞ BURAK, Zorunlu ve Kademeli Eğitim Uygulamasının 4 4 4 öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 19.10.2017, Uluslararası, 2. Uluslararası Sosyal Bilimler Araştırmaları Kongresi, DURAN EROL,DOLAYLAR ÖZKUL İNCİNUR, Çocuk Dergilerinin içerik ve Görseller Açısından Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 18.10.2017, Uluslararası, 2. International Academic Research Congress, ERCAN ERTUĞRUL,DURAN EROL, Fablların Değer Eğitimindeki Önemi, Özet bildiri
  • 18.05.2017, Uluslararası, 8th International Congress on New Trends in Education, DURAN EROL,COŞKUN PEHLİVAN YAĞMUR,ERTAN ÖZEN NESİME,ERKEK GÜLTEN, Ortaokul 5. Sınıf Öğrencilerinin Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre Hazırlanmış Soruları Anlama Düzeyleri, Özet bildiri
  • 18.04.2018, Uluslararası, International Central Asia Symposium, ÇİFCİ MUSA,YILDIRIM TALİP,DURAN EROL, Türkçe’nin Gelişimine Katkı Sağlayan Orta Asya Şahsiyetleri ile İlgili Farkındalığın Artırılması, Özet bildiri
  • 17.10.2018, Uluslararası, 3. International Congress on Social Sciences, ÇİFCİ MUSA,DURAN EROL, Orta Asya Türk Kimlik Değerlerinin Türkiye’de Ders Kitaplarına Yansıması, Özet bildiri
  • 16.11.2023, Ulusal, Uşak Ekonomisi Sempozyumu, DURAN EROL, KARGIN TOLGA, Çocukların Finansal Okuryazarlık Becerilerinin Geliştirilmesinde Aile, Okul ve Finans Kuruluşlarının Rolü, Özet bildiri
  • 16.10.2019, Uluslararası, 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, KARGIN TOLGA,DURAN EROL, Çocukların Kanıksanmış Masallar Üzerinde Yaptıkları Eleştirel Okuma Yazma Etkileşimlerinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 16.10.2019, Uluslararası, 18. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, TOPBAŞOĞLU NAZMİYE,DURAN EROL, Hikâye Anlatıcısı Olarak Öğretmen, Tam metin bildiri
  • 16.04.2015, Uluslararası, Eğitimde Gelecek Arayışları Dünden Bugüne Türkiye’xxde Beceri, Ahlak ve Değerler Eğitimi, DURAN EROL,YALÇINTAŞ ESRA, Türk Ninnilerinin Çocukların Değer Eğitimine ve Kelime Hazinelerine Katkısının İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 16.01.2014, Uluslararası, Cumhuriyet’in Kuruluşundan Günümüze Eğitimde Kademeler Arası Geçiş ve Yeni Modeller Uluslararası Kongresi, DURAN EROL,SEZGİN BETÜL, Türkiye ve AB Ülkelerinin Eğitimde Kademeler Arası Geçiş Sistemlerinin Karşılaştırılması, Tam metin bildiri
  • 15.12.2011, Uluslararası, Uluslararası Türkçe Eğitimi Sempozyumu, DURAN EROL,ERTUĞRUL BETÜL, Ekran okumanın ilköğretim 5 sınıf öğrencilerinde anlamaya etkisi, Özet bildiri
  • 14.11.2022, Uluslararası, 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, DURAN EROL, CENGİZ ŞERİFE, Okul Öncesi Eğitim Sınıflarında Yer Alan Kitap Merkezlerinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 14.11.2022, Uluslararası, 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Özdil Şeyma, DURAN EROL, İlkokulda İkna Edici Konuşma, Özet bildiri
  • 14.11.2022, Uluslararası, 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, BARDAKÇIOĞLU PERİNAZ, DURAN EROL, Ortaokul 5. Sınıf Öğrencileri İçin Matematik Terimleri Sözlüğü, Özet bildiri
  • 14.11.2022, Uluslararası, 20. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, BİTİR TUFAN, DURAN EROL, Dijital Okuryazarlığın İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Yazma Becerilerine Etkisi, Özet bildiri
  • 14.11.2013, Uluslararası, II. Uluslararası Tarihi ve Kültürel Yönleriyle Türk Alman İlişkileri Sempozyumu, DURAN EROL,ÇOBAN OKAN, Almanya daki Türk Öğrencileri İçin Hazırlanan Türkçe ve Türk Kültürü Ders Kitabının Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 14.05.2015, Ulusal, 14. MATEMATİK SEMPOZYUMU, DURAN EROL,ÇALIŞKAN NESRİN,BARDAKÇIOĞLU PERİNAZ, PISA 2012 MATEMATİK SORULARININ DEĞERLENDİRİLMESİ, Özet bildiri
  • 12.12.2019, Uluslararası, VI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, DURAN EROL,AKAR CÜNEYİT, İlkokul 3. Sınıf Öğrencilerinin Adalet Değerine İlişkin Farkındalıkları, Özet bildiri
  • 12.12.2019, Uluslararası, VI. Yıldız Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, AKAR CÜNEYİT,DURAN EROL, İlkokul Öğrencilerinin Adalet Değerlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Özet bildiri
  • 12.11.2021, Ulusal, 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, CENGİZ ŞERİFE, DURAN EROL, Türk Atasözlerinin Çocuk ve Çocukluk Kavramı Yönünden İncelenmesi, Özet bildiri
  • 12.11.2021, Ulusal, 19. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, DURAN EROL, ÖZDİL ŞEYMA, Biyografi Öğretiminde Model Önerisi: Yunus Emre Örneği, Özet bildiri
  • 11.09.2021, Uluslararası, Sakarya Meydan Muharebesi'nin 100. Yılı: 1921 Yılının askeri ve Siyasi Gelişmeleri Uluslararası Sempozyumu, DURAN EROL, Haymana'ya Dair, Özet bildiri
  • 11.09.2014, Uluslararası, V. European Conference onSocial And Behavioral Sciences, DURAN EROL,IŞIK AHMET ERKAM, The investigation of writing skills development according to the school starting age, Özet bildiri
  • 11.05.2017, Uluslararası, IV. Internetional Eurasian Educational Research Congress, DURAN EROL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE, Hikâye Kitabı Okuma Dosyasının Geliştirilmesi ve Anlamaya Katkısının Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, DURAN EROL,ARI ASIM,TUFAN BİTİR, Oyun İle Kelime Öğretim Yönteminin Kelime Kazanımına Etkisi, Tam metin bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği EğitiMİ Sempozyumu, BATUR ZEKERYA,ÇİFCİ MUSA,DURAN EROL, Yüz Temel Eserin Yüzü Kapak, Özet bildiri
  • 11.04.2018, Uluslararası, 17. Uluslarası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, Bulmaca Tekniği ile Kelime Öğretimi, Özet bildiri
  • 11.04.2018, Uluslararası, 17.Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, DURAN EROL,ÖZDİL ŞEYMA, Matris Tekniğinin Metin Özetleme Becerisine Etkisi, Özet bildiri
  • 11.04.2018, Uluslararası, 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, DURAN EROL,SEZGİN TUFAN BETÜL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE, Bilgilendirici Metinleri Anlamada Öyküleştirme Tekniğinin Etkisi, Özet bildiri
  • 09.11.2023, Ulusal, 21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, BİTİR TUFAN, DURAN EROL, Türkçe ve İngilizceyi Yabancı Dil Olarak Öğrenen Göçmen Öğrencilerin Yabancı Dil Öğrenmeye Yönelik Metaforik Algıları, Özet bildiri
  • 09.11.2023, Ulusal, 21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, ÖZDİL ŞEYMA, DURAN EROL, İlkokul Öğrencileri İçin Hazırlanan Dijital Kütüphanelerin İncelenmesi/, Özet bildiri
  • 09.11.2023, Ulusal, 21. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, DURAN EROL, BARDAKÇIOĞLU PERİNAZ, 2018-2023 Yılları Arasında LGS' de Çıkmış Görselle Desteklenmiş Türkçe Sorularının Görsel Düşünme Aşamalarına Göre İncelenmesi/, Özet bildiri
  • 08.05.2017, Uluslararası, 16th International Primary Teacher Education Symposium, DURAN EROL,DOLAYLAR ÖZKUL İNCİNUR, Türkiye’de Yayınlanan Çocuk Dergilerinde Metin Seçimi, Özet bildiri
  • 07.03.2019, Uluslararası, Reconceptualising Early Childhood Literacies:An International Conference, KARGIN TOLGA,DURAN EROL,MAZMAN SACİDE GÜZİN, Reading and Reproducing Fairy Tales with a Critical Lens, Özet bildiri
  • 05.09.2018, Uluslararası, 3rd International Research Congress on Social Sciences, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,AKGÜN ERGÜN,KARGIN TOLGA,ÇOBAN OKAN, Güncellenen Sınıf Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi, Özet bildiri
  • 05.09.2018, Uluslararası, 3rd International Research Congress on Social Sciences, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,KARGIN TOLGA,AKGÜN ERGÜN,ÇOBAN OKAN, 21. Yüzyıl Becerilerine Sahip İlkokul Öğretmeni Yetiştirmek, Özet bildiri
  • 04.05.2015, Uluslararası, I. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, DURAN EROL,YALÇINTAŞ ESRA, Türk Çocuk Şarkılarının Çocukların Değer Eğitimine ve Kelime Hazinelerine Katkısının İncelenmesi, Tam metin bildiri
  • 03.09.2020, Uluslararası, 4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), DURAN EROL, Öğrencilerde Ekrandan Okuma ve Yazma Sorunları,
  • 03.09.2020, Uluslararası, 4. Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu (USEAS 2020), DURAN EROL,SAVAŞ ÖZGE, Erken Çocuklukta Çocuk Şarkıları ve Dil Gelişimi, Özet bildiri
  • 03.09.2020, Uluslararası, 4. Uluslararası Sınırsız Eğitim veAraştırma Sempozyumu (USEAS 2020), DURAN EROL,SÜNER MÜRÜVET KÜBRA, İlkokulda Resimli Sözlük Kullanımı, Özet bildiri
  • 02.05.2019, Uluslararası, I. Uluslararası Bilim, Eğitim, Sanat ve Teknoloji Sempozyumu, DURAN EROL,ÖZCAN HALİL ZİYA, Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi Üzerine Yazılan Tezlerin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi (2012-2018 Yılları Arası), Tam metin bildiri
  • 02.05.2014, Uluslararası, 3rd World Conference on Design, Arts and Education, DURAN EROL,ALEVLİ OZAN, Students Opinions Digital Text or Printed Text, Özet bildiri
  • 02.03.2018, Uluslararası, 14th. International Conference on Social Sciences (ICSS XIV), DURAN EROL,GÜRSOY GÜLFİKAR, The Relationship Between Questions and Understanding in Primary School, Özet bildiri
  • 01.09.2021, Uluslararası, VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, DEMİRHAN GÖKHAN, DURAN EROL, Öğrencilere Kültür Aktarmada Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenin Rolü, Özet bildiri
  • 01.09.2021, Uluslararası, VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, Ertan Özen Nesime, DURAN EROL, Türkçe Dersleri İçin Dijital Okuryazarlık Kazanımları, Tam metin bildiri
  • 01.09.2021, Uluslararası, VII. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, DURAN EROL, Çocuklara Yönelik Etkileşimli ve Etkileşimiz Dijital Hikâye Uygulamaları, Özet bildiri
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, DURAN EROL, ERTAN ÖZEN NESİME, Coğrafya Eğitimine Teknoloji Entegrasyonu, 2023, HOLISTENCE PUBLICATIONS, 978-625-6942-57-8
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, DURAN EROL, ÖZDİL ŞEYMA, Eğitimde İdeal İnsan ve Millîlik Arayışları, 2023, Pegem Akademi, 978-625-6764-66-8
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, DURAN EROL, ÖZDİL ŞEYMA, İdeal Öğretmen "Eğitimde İdeal İnsan ve Millilik Arayışları", 2022, Eğiten, 978-625-8420-83-8
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, ÖZDİL ŞEYMA, DURAN EROL, Türk Eğitim Sistemi ve Sorunları, 2022, Pegem Akademi, 978-625-6357-25-9
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, CAN BEYHAN, DURAN EROL, Okuma Öğretimi, 2022, Eğiten, 978-625-8297-81-2
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, DURAN EROL, BİTİR TUFAN, Türkçe Öğretiminde Söz Varlığı Üzerine İncelemeler, 2022, Türk Dil Kurumu, 978-975-17-5291-8
  • Uluslararası 2021, Bilimsel Kitap, DURAN EROL, CAN BEYHAN, Çocuk Edebiyatı, 2021, Pegem Akademi, 978-625-758-273-5
  • Ulusal 2021, Bilimsel Kitap, DURAN EROL, ERTAN ÖZEN NESİME, Yeni Nesil Öğretmen, 2021, Vizetek, 978-605-7523-61-7
  • Ulusal 2020, Bilimsel Kitap, DURAN EROL, Dil ve Kültür, 2020, Vize, 978-605-7523-43-3
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, DURAN EROL,ÖZTÜRK EBRU, Türkçe Öğretimi, 2019, Pegem Akademi, 978-605-2419-90-8
  • Ulusal 2019, Bilimsel Kitap, DURAN EROL, YALÇINTAŞ ESRA, Etkinliklerle Türkçe Öğretimi, 2019, Nobel, 9786050331578
  • Ulusal 2019, Bilimsel Kitap, DURAN EROL,BİTİR TUFAN, Okuma Eğitimi, 2019, Vizetek, 978-605-7523-10-5
  • Ulusal 2019, Bilimsel Kitap, DURAN EROL,DEMİRHAN GÖKHAN,ÖZTÜRK EBRU, ”Millî” Eğitim Üzerine Yazılar, 2019, Efe Akademi Yayınları, 978-605-2308-53-0
  • Uluslararası 2018, Bilimsel Kitap, DURAN EROL,ERTAN ÖZEN NESİME, New Horizons in Educational Sciences - 1, 2018, Lambert Academic Prublishing, 978-613-9-927-48-7
  • Uluslararası 2018, Bilimsel Kitap, DURAN EROL,TOPBAŞOĞLU NAZMİYE, Hikaye Kitaplarında Anlama, 2018, Pegem Akademi, 978-605-241-214-5
  • Uluslararası 2016, Kitap Tercümesi, KOÇYİĞİT MEHMET,sünbül ali murat,TEKE AZİZ,YÜKSEL İSMAİL,ÇELİKER ERCAN GÜLÇİN,ÖZDEMİR SONER MEHMET,ceylan mustafa,GÜL İBRAHİM,DUMAN BİLAL,YAKAR ALİ,ŞENTÜRK İLKNUR,KAŞARCI İSMAİL,DURAN EROL,ertan nesime,TERZİ ÇETİN,AY YUSUF,KAYA MEHMET FATİH,BELLİBAŞ MEHMET ŞÜKRÜ,AKINOĞLU ORHAN,KARSANTIK İSMAİL,GÖKDAĞ BALTAOĞLU MELTEM,DEMİRCİ CAVİDE,OCAK GÜRBÜZ,EĞMİR ERAY, Dönüştürücü Sınıf Yönetimi, 2016, Eğitim Yayınevi,
  • Ulusal 2016, Bilimsel Kitap, ÇİFCİ MUSA,TURAN SELAHATTİN,ACAT MEHMET BAHADDİN,ÇUBUKÇU ZÜHAL,ÇELİK ALİ,DURAN EROL,BATUR ZEKERYA,ÇANKAYA İBRAHİM HALİL,ÇETİN ÖZER,EGE RAMAZAN,esen saliha,EREN ESRA,GÜLVEREN HAKAN,PARLAK ORHAN,KARADEMİR ERSİN,MÜFTÜOĞLU ÖMER,ORHAN ÖZEN SEVİL,ULUÇINAR UFUK,GÖL RESUL,KAYA MEHMET FATİH,KAŞARCI İSMAİL, Yaz Kur an Kursu Öğreticileri Hizmet içi Eğitim Programı, 2016, Eğitim Yayınevi,
Eğitimde Nitel Araştırmalar Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Türkçe Eğitimi
Anadolu Kültürel Araştırmalar Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Educational Research and Revieew , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Türkçe Eğitimi
International Journal of Instruction , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Yabancı Dil Eğitimi
Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Bartın Eğitim Fakültesi Dergisi , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
International Journal of Instruction , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Eğitim ve Bilim , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
  • Teşvik Ödülleri

    2017

    Yayın Teşvik Ödülü

    TÜBİTAK
  • Ölçme Değerlendirme Uygulamalarını İzleme, Araştırma ve geliştirme Projesi

    01.02.2017 - 31.12.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı : 18
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Eşmede Eğitimde İşbirliği

    20.01.2018 - 30.12.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 1500 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 2
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonunun Desteklenmesi Projesi (PIKTES) Yaz Dönemi Erken Çocukluk Eğitiminin Değerlendirilmesi

    29.07.2019 - 29.11.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 700.000,00 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 4
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • Hikâye Kitabı Okuma Dosyasının Geliştirilmesi ve Anlamaya Katkısının Değerlendirilmesi

    30.06.2016 - 29.06.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı : 10.5
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Yenilikçi Öğrenme Yaklaşımları ile Çevrimiçi Eğitmen Atölyesi

    22.08.2022 - 26.08.2022

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonunun Desteklenmesi Projesi

    13.08.2017 - 26.08.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Suriyeli Çocukların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonunun Desteklenmesi Projesi

    15.05.2017 - 26.05.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Ekrandan Okumanın 8.Sınıf Öğrencilerinde Anlamaya Etkisi

    17.12.2013 - 16.12.2015

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Çocukların Çok Yönlü Okuma Yazma Çalışmaları: Hikayeleri Dijital Platformlarda Eleştirel Gözle Yeniden Oluşturma

    13.09.2018 - 13.09.2020

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 18.708 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Uşak İlinin Değer Haritası

    30.07.2018 - 10.10.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 4000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 2
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • İlkokullarda Soru ve Anlama İlişkisinin İncelenmesi

    20.07.2017 - 09.05.2018

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Çocuk Dergilerini İçerik ve Görselleri Açısından İncelenmesi

    24.08.2017 - 09.03.2018

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Yenilikçi Öğrenme Yaklaşımları ile Çevrimiçi Eğitmen Atölyesi

    04.09.2023 - 08.09.2023

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Eğitmen
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    TÜBİTAK PROJESİ - Tamamlandı
  • MEB İlköğretim 4. ve 5. Sınıflar Trafik Güvenliği Ders Kitabı Seti Hazırlama Projesi

    03.07.2006 - 08.06.2007

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Uzman
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Yaz Kur an Kursu Öğreticileri Hizmet İçi EğitimProgramı

    16.05.2016 - 05.09.2016

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı : 8.4
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • 60-66 Aylık İken İlkokula Başlayan Öğrencilerin Okuma ve Yazma Beceri Gelişimlerinin İncelenmesi

    28.03.2013 - 01.12.2014

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • İlkokullarda Eleştirel Okuma Eğitiminin İncelenmesi

    19.02.2014 - 01.09.2014

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı