UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
EMİNE ŞARDAĞI

İLETİŞİM FAKÜLTESİ
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ
HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
  • Lisans

    2005 - 2010

    EGE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2013 - 2016

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
    Türkiye’deki vakıf ve derneklerin sosyal medya kullanımlarının kurumsal kimlik açısından değerlendirmesi
  • Doktora

    2016 -

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ REKLAMCILIK VE HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
  • YDS - İngilizce

    2013 - Güz

    İngilizce - 58.75000
  • IELTS - İngilizce

    2013 - Diğer

    İngilizce - 5.5
  • YDS - İngilizce

    2015 - Bahar

    İngilizce - 66.25000
  • YÖKDİL - İngilizce

    2017 - Güz

    İngilizce - 81.25
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
    Halkla İlişkiler

  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2018 -

    İLETİŞİM FAKÜLTESİ - HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ - HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    2013 - 2018

    İLETİŞİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ - HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ -
  • Ulusal Hakemli, ÖZTÜRK MESUDE CANAN,ŞARDAĞI EMİNE, HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE DİJİTALLEŞME: TÜRKİYE VE ABD’DE BULUNAN ÜNİVERSİTELERDEKİ HALKLA İLİŞKİLER PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI, Erciyes İletişim Dergisi
  • Ulusal Hakemli, ÖZTÜRK MESUDE CANAN,ŞARDAĞI EMİNE, Kurumsal Kimlik Aracı Olarak Facebook: Türkiye’deki Sivil Toplum Kuruluşları (STK) Üzerine Bir Değerlendirme, Galatasaray Üniversitesi İleti-ş-im Dergisi
  • Ulusal Hakemli, ŞARDAĞI EMİNE,ÖZTÜRK MESUDE CANAN, HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: ABD VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ, Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, ŞARDAĞI EMİNE,BAYÇU SEVİL, İtibar Oluşumunda Medyada Görünürlük: Bankalar Üzerine Bir Araştırma, Erciyes İletişim Dergisi
  • Ulusal Hakemli, ŞARDAĞI EMİNE,YILMAZ RASİME AYHAN, Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme, Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli, ŞARDAĞI EMİNE, Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, COŞKUN DEĞİRMEN GÜL,ŞARDAĞI EMİNE, Nöropazarlama Uygulamalarının Etik Bağlamında Değerlendirilmesi, Akdeniz İletişim
  • 18.10.2018, Uluslararası, Uluslararası Dijital Çağda İletişim Sempozyumu, ÖZTÜRK MESUDE CANAN,ŞARDAĞI EMİNE, Halkla İlişkiler Eğitiminde Dijitalleşme: Türkiye ve ABD’deki Üniversitelerin Halkla İlişkiler Programlarının Karşılaştırması, Özet bildiri