UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
EMİNE ŞARDAĞI

İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2005 - 2010

    EGE ÜNİVERSİTESİ İLETİŞİM FAKÜLTESİ HALKLA İLİŞKİLER VE TANITIM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2013 - 2016

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK (YL) (TEZLİ)
    Türkiye'deki vakıf ve derneklerin sosyal medya kullanımlarının kurumsal kimlik açısından değerlendirmesi
  • Doktora

    2016 - 2021

    ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK (DR)
    Yöneticilerin kurumsal sürdürülebilirlik kararlarında etkili olan motivasyonlar: Turizm sektörü üzerine bir araştırma
  • YÖKDİL - İngilizce

    2017 - 05 Mart 2017

    İngilizce - 81.25
  • Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı
    Halkla İlişkiler

  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2018 -

    - HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ - HALKLA İLİŞKİLER ANABİLİM DALI
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - ANADOLU ÜNİVERSİTESİ

    2013 - 2018

    - HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIK BÖLÜMÜ -
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Toplumsal Katkı ve Sosyal Faaliyet Komisyonu

    2023 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Erasmus Koordinatörü

    2023 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Kalite Komisyon Üyeliği

    2023 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Bologna Koordinatörü

    2021 -

  • Sosyal Sorumluluk Kampanyaları - Lisans, 2023-2024
  • Stratejik Reklam Yönetimi - Lisans, 2023-2024
  • İletişim Kuramları - Lisans, 2023-2024
  • İkna Edici İletişim - Lisans, 2023-2024
  • Halkla İlişkiler ve Reklam Araştırması - Lisans, 2023-2024
  • Reklam ve Halkla İlişkilerde Yasal Düzenlemeler ve Etik - Lisans, 2023-2024
  • Reklam Kampanyaları - Lisans, 2023-2024
  • İletişim Bilimine Giriş - Lisans, 2023-2024
  • İletişim Sosyolojisi - Lisans, 2022-2023
  • Kurumsal İletişim Yönetimi - Lisans, 2022-2023
  • Stratejik Reklam Yönetimi - Lisans, 2022-2023
  • İletişim Kuramları - Lisans, 2022-2023
  • Halkla İlişkiler ve Reklam Araştırması - Lisans, 2022-2023
  • Kişilerarası İletişim - Lisans, 2022-2023
  • Sosyal Hayatta Etkili İletişim - Lisans, 2021-2022
  • Kurum Kültürü - Lisans, 2021-2022
  • İletişim Sosyolojisi - Lisans, 2021-2022
  • Uluslararası Hakemli 2022, ŞARDAĞI EMİNE, Sürdürülebilirlikte eğitimin rolü: Türkiye'deki Halkla İlişkiler Lisans Programları Üzerine Bir Araştırma, Türkiye İletişim Araştırmaları Dergisi/26306220
  • Ulusal Hakemli 2021, TOPSAKAL TAYBE, ŞARDAĞI EMİNE, Toplumsal Cinsiyet Açısından Reklamlarda Kadının Değişen Rolündeki İkilemler: Anneler ve Kadınlar Günü Reklamları Üzerine Bir Değerlendirme, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2020, ŞARDAĞI EMİNE, ÖZTÜRK MESUDE CANAN, Sosyal İnovasyonların Yayılmasında İletişimin Rolüne Yönelik Bir Tartışma, Akdeniz Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2020, ŞARDAĞI EMİNE,COŞKUN DEĞİRMEN GÜL, A Research On Sustainability Reports Of Business In Terms Of Corporate Social Responsibility, Ege Akademik Bakis (Ege Academic Review)
  • Ulusal Hakemli 2019, ÖZTÜRK MESUDE CANAN,ŞARDAĞI EMİNE, HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE DİJİTALLEŞME: TÜRKİYE VE ABD’DE BULUNAN ÜNİVERSİTELERDEKİ HALKLA İLİŞKİLER PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI, Erciyes İletişim Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2018, ŞARDAĞI EMİNE,BAYÇU SEVİL, İtibar Oluşumunda Medyada Görünürlük: Bankalar Üzerine Bir Araştırma, Erciyes İletişim Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2018, ÖZTÜRK MESUDE CANAN,ŞARDAĞI EMİNE, Kurumsal Kimlik Aracı Olarak Facebook: Türkiye’deki Sivil Toplum Kuruluşları (STK) Üzerine Bir Değerlendirme, Galatasaray Üniversitesi İleti-ş-im Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2018, ŞARDAĞI EMİNE,ÖZTÜRK MESUDE CANAN, HALKLA İLİŞKİLER EĞİTİMİNDE KÜRESELLEŞMEYE İLİŞKİN BİR DEĞERLENDİRME: ABD VE İNGİLTERE ÖRNEĞİ, Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2017, ŞARDAĞI EMİNE,YILMAZ RASİME AYHAN, Anlatı Kuramı ve Reklamda Kullanımı: Anlatı Analizi Çerçevesinde Bir İnceleme, Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2017, ŞARDAĞI EMİNE, Sosyal Medyada Kurumsal Kimlik: Türkiye’deki Vakıf ve Derneklerin Twitter Kullanımının Değerlendirmesi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli 2016, COŞKUN DEĞİRMEN GÜL,ŞARDAĞI EMİNE, Nöropazarlama Uygulamalarının Etik Bağlamında Değerlendirilmesi, Akdeniz İletişim
  • 28.01.2022, Uluslararası, 5th International European Conference on Interdisciplinary Scientific Research, ŞARDAĞI EMİNE, Social Media As a Dialogical Communication Tool: A Research on Facebook Accounts of Airline Companies in Turkey, Tam metin bildiri
  • 23.09.2023, Uluslararası, 7th ‘’International CEO (Communication, Economics, Organization) Social Sciences Congress (CEO SSC), ŞARDAĞI EMİNE, Kurumsal İletişimde Hard ve Soft Beceriler: İş İlanları Üzerine Bir Araştırma, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, ŞARDAĞI EMİNE, Siyasal Kampanya Yönetimi ve Uygulamaları: 2023 Cumhurbaşkanı Seçim Kampanyaları İnceleme ve Analizleri, 2023, Nobel Akademik Yayıncılık, 978-625-393-058-5
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, ŞARDAĞI EMİNE, Public Relations on the Axis of Communication, 2023, Gazi Kitabevi, 978-625-365-253-1
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, ŞARDAĞI EMİNE, İletişim ve Medya Alanında Uluslararası Araştırmalar XVI, 2023, Eğitim Yayınevi, 978-625-6552-81-4
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, ŞARDAĞI EMİNE, Paydaş Yaklaşımı Çerçevesinde Sürdürülebilirlik, 2023, Nobel Akademik Yayıncılık, 978-625-393-064-6
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, ŞARDAĞI EMİNE, Turizm Sektöründe İletişim Kavram, Uygulama ve Öneriler, 2022, Nobel Akademik Yayıncılık, 9786254175824
  • Uluslararası 2022, Bilimsel Kitap, ŞARDAĞI EMİNE, Mahremiyetin Sonu: "Dijital İletişim ve Veri Güvenliği", 2022, Literatürk Academia, 978-625-7606-70-7
  • Uluslararası 2019, Bilimsel Kitap, COŞKUN DEĞİRMEN GÜL,ŞARDAĞI EMİNE, Halkla İlişkilerde Teori ve Yaklaşımlar, 2019, Literatürk Akademia, 978-605-337-215-8
  • Bir Dijital Aktivizm Kampanyası Olarak Kafessiz Türkiye ve Paydaş Kurumların Stratejik Yönetim Kapsamında Değerlendirilmesi

    18.09.2023 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 39995 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Devam Ediyor