UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ
CÜNEYİT AKAR

EĞİTİM FAKÜLTESİ
TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • Lisans

    1994 - 1998

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ KIRŞEHİR EĞİTİM FAKÜLTESİ
  • Yüksek Lisans

    1998 - 2001

    AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
    İlköğretim Sosyal Bilgiler Programının Değerlendirilmesi
  • Doktora

    2003 - 2007

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ SINIF EĞİTİMİ (DR)
    İlköğretim Öğrencilerinde Eleştirel Düşünme Becerileri
  • ÜDS - İngilizce

    2003 - Bahar

    İngilizce - 53.75
  • YDS - İngilizce

    2015 - Güz

    İngilizce - 66.25
  • Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı
    Temel Eğitim

  • YARDIMCI DOÇENT - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2011 - 2015

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ - EĞİTİM PROGRAMLARI VE ÖĞRETİM ANABİLİM DALI
  • 2019

    Yüksek Lisans - SERDAL GÜNAY
    Probleme Dayalı Öğrenme Yönteminin Sosyal Bilgiler Dersi Akademik Başarısına ve Öğrenci Tutumlarına Etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - MEHMET KARA
    İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Tutumları İle Demokratik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2019

    Yüksek Lisans - ALİ GÜDER
    Ortaöğretim Öğrencilerinin Okul Güvenliğine İlişkin Algı Düzeyleri (Bilecik İli Örneği)
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2014

    Yüksek Lisans - PELİN İLKAY SOYSAL
    Ortaokul öğrencilerinin okuma anlama düzeylerine etki eden faktörler
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2013

    Yüksek Lisans - İSMAİL GEDİK
    Okul servis araçlarının değerlendirilmesi Uşak ili örneği
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2011

    Yüksek Lisans - İSMAİL GÜNDÜZ
    İlköğretim okullarının fiziki yeterlilik standartlarına (TSE 9518) göre 2000 yılından sonra yapılan okulların yeterlilik düzeyleri: Uşak ili örneği
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2010

    Yüksek Lisans - CEYHUN UZUN
    İlköğretim öğrencilerinin matematik dersi problem çözme başarılarının bazı demografik değişkenler ve okuduğunu anlama becerisi açısından incelenmesi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • 2009

    Yüksek Lisans - EVRİM EROL
    İlköğretim okulu yöneticilerinin çatışma yönetimi stillerii ve bu çatışma yönetimi stillerinin öğretmenlerin stres düzeyine etkisi
    Uşak Üniversitesi - Sosyal Bilimler Enstitüsü
  • Yüksek Lisans - Mehmet Kara
    İlkokul Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
    -
  • DEĞER EĞİTİMİ - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • SEÇMELİ II: PROGRAM GELİŞTİRME - Lisans, 2017-2018
  • SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - Lisans, 2017-2018
  • HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR - Yüksek Lisans, 2017-2018
  • BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ - Lisans, 2017-2018
  • TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI - Lisans, 2017-2018
  • ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ - Lisans, 2017-2018
  • HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ - Lisans, 2016-2017
  • SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ - Lisans, 2016-2017
  • DEĞER EĞİTİMİ - Yüksek Lisans, 2016-2017
  • SEÇMELİ II: PROGRAM GELİŞTİRME - Lisans, 2016-2017
  • GELİŞİM PSİKOLOJİSİ - Lisans, 2016-2017
  • Uluslararası Hakemli, GÜNDOĞAN ASLI,AKAR CÜNEYİT, İLKOKUL ÖĞRENCİLERİ İÇİN OKULDA MUTLULUK ÖLÇEĞİ: GEÇERLİLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI, TAY Journal
  • Ulusal Hakemli, AKAR CÜNEYİT,ÖZBER METİN, İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN YAZMA ÖZ YETERLİKLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ, Avrasya Dil Eğitimi Araştırmaları Dergisi
  • Ulusal Hakemli, AKAR CÜNEYİT,İNEL YUSUF,YALÇINTAŞ ESRA, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Değerlere Sahip OlmaDüzeylerinin Çeşitli Değişkenler Çerçevesinde İncelenmesi, Journal of Current Researcheson Educational Studies
  • Uluslararası Hakemli, BAŞARAN MUSTAFA,AKAR CÜNEYİT, Değerler Eğitiminde Millet Mistikleri-Mehmet Akif Ersoy Ve Nurettin Topçu’xxda İdeal İnsan: Bir İçerik Analizi, Diyalektolog - Ulusal Hakemlin Sosyal Arastirmalar Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, AKAR CÜNEYİT,ÖZKAN ÖMER, Values of Honesty and Integrity in Kutadgu Bilig, Bilig
  • Uluslararası Hakemli, AKAR CÜNEYİT,İNEL YUSUF,YALÇINTAŞ ESRA, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Değerlere Sahip OlmaDüzeylerinin Çeşitli Değişkenler Çerçevesinde İncelenmesi, Journal of Current Researcheson Educational Studies
  • Ulusal Hakemli, AKAR CÜNEYİT, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Çokkültürlülük Değerlerini Yordama Düzeyi, Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, AKAR CÜNEYİT, Determining the Effectiveness of Audio-Recording Method in the Treatment of Reading Disability, Reading Improvement
  • Uluslararası Hakemli, AKAR CÜNEYİT,DOĞAN YALÇIN, İlkokul 4.Sınıf Sosyal Bilgiler Öğretmen Kılavuz Kitabında Yer Alan Kavramlar Listesinin Demokrasi ve Çokkültürlülük Kavramları Açısından İncelenmesi, Türkiye Sosyal Araştırmalar
  • Uluslararası Hakemli, AKAR CÜNEYİT,BAŞARAN MUSTAFA,Kara Mehmet, İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Okuma Becerilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi, Journal of Turkish Studies
  • Uluslararası Hakemli, BATUR ZEKERYA,AKAR CÜNEYİT,BETÜL SEZGİN TUFAN,NAZMİYE TOPALOĞLU, İlkokul İkinci Sınıf Öğrencilerinin Noktalama İşaretlerini Kullanma Becerisi, Uluslararası Türkçe Eğitimi ve Öğretimi Dergisi: Kuram ve Uygulama
  • Uluslararası Hakemli, AKAR CÜNEYİT,ULU MUSTAFA, Attitudes and Opinions of Classroom Teacher Candidates Regarding Multiculturalism, Education
  • Uluslararası Hakemli, AKAR CÜNEYİT,KARA MEHMET, İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Eleştirel Düşünme Becerilerinin Bazı Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi, International Journal Of Turkish Literature Culture Education
  • Ulusal Hakemli, AKAR CÜNEYİT,GÜNDÜZ İSMAİL, İlköğretim Okullarının TSE Standartlarına Göre Değerlendirilmesi: Uşak İli Örneği, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Ulusal Hakemli, AKAR CÜNEYİT,KEYVANOĞLU AHMET, 2009 ve 2015 Hayat Bilgisi Programlarının Çokkültürlü Eğitim Bağlamında Karşılaştırılması, Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, İNEL YUSUF,AKAR CÜNEYİT,UZTEMUR SERVET, Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Yönetim Biçimleri Kavramlarına Yönelik Algılarının Kelime İlişkilendirme Testi Aracılığıyla Tespiti, Journal Of History School
  • Uluslararası Hakemli, AKAR CÜNEYİT, Investigating the Students Perceptions of the Democratic Values of Academicians, Journal of Social Studies Education Research
  • Uluslararası Hakemli, ULU MUSTAFA,AKAR CÜNEYİT, The Effect of Visuals on Non-Routine Problem Solving Success and Kinds of Errors Made When Using Visuals, Educational Research and Reviews
  • Ulusal Hakemli, BAŞARAN MUSTAFA,AKAR CÜNEYİT,ULU MUSTAFA, İlkokullarda Dil Becerilerinin Öğretimi Amacıyla Bilişim Teknolojileri Kullanımına İlişkin Öğretmen Görüşleri, Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
  • Ulusal Hakemli, KAMBER TUĞBA,ACUN İSMAİL,AKAR CÜNEYİT, İlköğretim Birinci Kademe Sosyal Bilgiler Öğretim Programının Uygulanabilirliği, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli, AKAR CÜNEYİT, Öz Yeterlilik İnancı ve İlkokuma Yazmaya Etkisi, Uşak Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, YÜCEL CEMİL,AKAR CÜNEYİT,BATUR ZEKERYA, Konuşma ve Yazma Hedeflerinin Algılanan Önemi ve Öğrencilerin Bu Hedefleri Kazanma Düzeyleri, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi
  • Uluslararası Hakemli, YÜCEL CEMİL,BATUR ZEKERYA,AKAR CÜNEYİT, Sekizinci Sınıf Türkçe Programındaki Dilbilgisi Hedeflerine İlişkin Öğretmen Görüşleri, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Uluslararası Hakemli, YÜCEL CEMİL,AKAR CÜNEYİT,BATUR ZEKERYA, Öğretmenlerin İlköğretim 8. Sınıf Türkçe Programında Yer Alan Anlama Becerileri İle İlgili Hedeflere Önem Verme Dereceleri Ve Öğrencilerin Hedefleri Kazanım Düzeyleri, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • Ulusal Hakemli, AKAR CÜNEYİT,YAPICI ŞENAY, İlköğretim Sosyal Bilgiler Programının Değerlendirilmesi, Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
  • 27.09.2007, Ulusal, 6. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitrimi Sempozyumu, AKAR CÜNEYİT,BATUR ZEKERYA, Yeni öğretim programına göre hazırlanan ilköğretim 4 ve 5 sınıf Türkçe ders kitaplarına ilişkin öğretmen görüşleri, Tam metin bildiri
  • 24.04.2017, Uluslararası, Uluslararası Sınırsız Eğitim ve Araştırma Sempozyumu, AKAR CÜNEYİT,KARADEDELİ İBRAHİM, Öğretmenlerin İlkokul 4. Sınıf Sosyal Bilgiler Dersinde Yer Alan Doğrudan Verilecek Değerlere Önem Verme Dereceleri ve Öğrencilerin Bu Değerleri Kazanma Düzeyleri, Özet bildiri
  • 20.05.2010, Uluslararası, Lifelong Learning and Active CitizenshipProceedings of the twelfth Conference of theChildren’s Identity and Citizenship in EuropeAcademic Network, ACUN İSMAİL,DEMİR METİN,AKAR CÜNEYİT,GÖZ NUR LEMAN, The Relationship Between Critical Thinking Skills And Citizenship Behaviours, Tam metin bildiri
  • 20.04.2017, Uluslararası, 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, KARA MEHMET,AKAR CÜNEYİT,ATLI YALÇIN, İlkokul 4. sınıf öğrencilerinin sosyal bilgiler dersi ile eleştirel tutumları arasındaki ilişki, Özet bildiri
  • 20.04.2017, Uluslararası, 26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, AKAR CÜNEYİT, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Demokratik Değerlerine Yönelik Bir Ölçme Aracı Geliştirme Çalışması, Özet bildiri
  • 19.11.2016, Uluslararası, Yusuf Has Hacib'in Türk Kültürüne Yansımaları, AKAR CÜNEYİT, Kutadgu Biligde Değer Olarak Doğruluk ve Dürüstlük,
  • 18.11.2016, Uluslararası, Değer Eğitiminde Kutadgu Bilig, AKAR CÜNEYİT, Yusuf Has Hacib in Doğumunun 1000 Yılında Kutadgu Bilig Uluslararası Sempozumu, Tam metin bildiri
  • 18.04.2018, Uluslararası, 27.Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, AKAR CÜNEYİT,GÜNDOĞAN ASLI,METİN ZEYNEP, İlkokul Çocukları Okulda Ne Kadar Mutlu?, Özet bildiri
  • 17.04.2017, Uluslararası, International Congres on Afro-Eurasian Research II, AKAR CÜNEYİT,DOĞRU DENİZ,KARADEDELİ İBRAHİM, Teachers’ Importance to Common Basic Skills in Teaching Programs And Acquisition Levels By Students, Özet bildiri
  • 16.09.2010, Uluslararası, 19. Ulusal eğitim bilimleri kurultayı, DEMİR METİN,AKAR CÜNEYİT,GÜNDOĞAN ASLI,ERMİŞ HİLAL, İlköğretim programlarındaki temel becerilere ilişkin öğretim elemanı ve öğretmen adyı görüşleri, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, ERTE Congress 2017, GÖZ NUR LEMAN,AKAR CÜNEYİT, Öğretmen Adaylarının Mülakat Yöntemine İlişkin Metaforik Algıları, Özet bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/Muğla, AKAR CÜNEYİT,ULU MUSTAFA, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Çok Kültürlülük Algısına Yönelik Bir Ölçme Aracı Geçerlilik Güvenirlik Çalışması, Özet bildiri
  • 11.05.2016, Uluslararası, 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu/Muğla, ATLI YALÇIN,MAZMAN SACİDE GÜZİN,AKAR CÜNEYİT, İlkokul 4 Sınıf Öğretmenlerin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Düzeylerinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi, Özet bildiri
  • 11.04.2018, Uluslararası, 17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, AKAR CÜNEYİT,GÜNDOĞAN ASLI,ÇETİN VİLDAN, İlkokul Öğrencilerinin Hayat Bilgisi Dersindeki Eğlenme Düzeyleri: Bir Ölçek Geliştirme Çalışması, Özet bildiri
  • 08.05.2017, Uluslararası, 16. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2017), BABAYİĞİT ÖZGÜR,AKAR CÜNEYİT, Sınıf Öğretmenliği Lisans Programı Öğrencilerinin Kitap Okuma Nedenlerinin İncelenmesi, Özet bildiri
  • 08.05.2017, Uluslararası, XVI. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, AKAR CÜNEYİT,GÖZ NUR LEMAN, Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Alan Bilgisi Testine Yönelik Eleştiriler: Bir Geçerlilik Sorunu,, Özet bildiri
  • 02.05.2015, Uluslararası, International Research Congress on Social Science, AKAR CÜNEYİT,Soysal Pelin İkkay, Ortaokul Öğrencilerinin Okuduğunu Anlama Becerilerini Etkileyen Faktörler, Özet bildiri
  • 02.02.2012, Uluslararası, 4th WORLD CONFERENCE ON EDUCATIONAL SCIENCES (WCES-2012), ULUÇINAR UFUK,AKAR CÜNEYİT,DEMİR METİN,DEMİRHAN GÖKHAN, An Investigation on Epistemological Beliefs of University Students, Tam metin bildiri
  • Ulusal, Bilimsel Kitap, AKAR CÜNEYİT,DEMİRHAN GÖKHAN, COĞRAFYA ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI, 2017, Pegem Akademi,
UŞAK ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim
Journal of Social Studies Education Research , Dergi, Eğitim Bilimleri ve Öğretmen Yetiştirme Temel Alanı->Temel Eğitim