UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
CİHAT ÇELİK

İSLAMİ İLİMLER FAKÜLTESİ TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ KUR'AN-I KERİM OKUMA VE KIRÂAT İLMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2010 - 2014

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ İLAHİYAT FAKÜLTESİ İLAHİYAT PR. (İÖ)
  • Yüksek Lisans

    2014 - 2018

    DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TEFSİR (YL) (TEZLİ)
  • Yüksek Lisans

    2014 - 2017

    İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (YL) (TEZLİ)
    Şevkânî'nin Fethü'l-Kadîr'inde Furkân ve Şuarâ sûrelerindeki kıraat farklılıkları
  • Doktora

    2020 -

    UŞAK ÜNİVERSİTESİ LİSANSÜSTÜ EĞİTİM ENSTİTÜSÜ TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (DR)
  • Doktora

    2020 - 2020

    UŞAK ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ TEMEL İSLAM BİLİMLERİ (DR)
  • YÖKDİL - Arapça

    2019 - 2019 Yükseköğretim Kurumları Yabancı Dil Sınavı (YÖKDİL) Sonuçları

    Arapça - 55,00000
  • İlahiyat Temel Alanı
    Kur’an-ı Kerim Okuma ve Kıraat İlmi

  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2021 -

    - TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ - KUR'AN-I KERİM OKUMA VE KIRÂAT İLMİ ANABİLİM DALI
  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2020 - 2021

    - TEMEL İSLAM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ - KUR'AN-I KERİM OKUMA VE KIRÂAT İLMİ ANABİLİM DALI
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Anabilim Dalı Başkanı

    2022 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Komisyon Üyeliği

    2021 -

  • Kıraat İlmi ve Tarihi-II - Lisans, 2023-2024
  • HİTABET VE MESLEKİ UYGULAMA - Lisans, 2023-2024
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I (SEÇMELİ) - Lisans, 2023-2024
  • BİTİRME ÖDEVİ II - Lisans, 2023-2024
  • KUR'ÂN OKUMA VE TECVİD-III (ARAPÇA) - Lisans, 2023-2024
  • KARİYER PLANLAMA - Lisans, 2023-2024
  • KUR'ÂN OKUMA VE TECVİD I - Lisans, 2023-2024
  • ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II (SEÇMELİ) - Lisans, 2022-2023
  • KUR’AN TARİHİ - Lisans, 2022-2023
  • BİTİRME ÖDEVİ I - Lisans, 2022-2023
  • KELİME BİLGİSİ (SARF) - Lisans, 2022-2023
  • KUR'ÂN OKUMA VE TECVİD-II (ARAPÇA) - Lisans, 2022-2023
  • KUR'AN OKUMA VE TECVİD-VIII (ARAPÇA) - Lisans, 2022-2023
  • KUR'ÂN OKUMA VE TECVİD-VI (ARAPÇA) - Lisans, 2022-2023
  • KUR'ÂN OKUMA VE TECVİD-IV (ARAPÇA) - Lisans, 2022-2023
  • KUR'ÂN OKUMA VE TECVİD-V - Lisans, 2022-2023
  • KUR'ÂN OKUMA VE TECVİD-III (ARAPÇA) - Lisans, 2022-2023
  • ARAP DİLİ FONETİĞİ (TASHÎH-İ HÛRUF) - Lisans, 2022-2023
  • Bitirme Ödevi I - Lisans, 2021-2022
  • Öğretmenlik Uygulaması I - Lisans, 2021-2022
  • Hitabet ve Mesleki Uygulama - Lisans, 2021-2022
  • Aarap Dili Fonetiği (Tashîh -i Hûruf) - Hazırlık, 2021-2022
  • Kariyer Planlama - Lisans, 2021-2022
  • Kur'an Tarihi - Lisans, 2021-2022
  • Kur'an-ı Kerim Okumaya Giriş - Lisans, 2021-2022
  • Kur'an-ı Kerim Okuma ve Tecvid - Lisans, 2020-2021
  • Ulusal Hakemli 2021, ÇELİK CİHAT, Uzaktan Eğitimde Kur'an'ı Kerim Okuma ve Tecvid Dersleri Üzerine Bir Değerlendirme, Rusuh Uşak Üniversitesi İslami İlimler Fakültesi Dergisi
  • 16.10.2023, Uluslararası, XVII. Uluslararası Mevlid-i Nebî Sempozyumu “Hz. Peygamber, İnanç ve Doğruluk”, ÇELİK CİHAT, Sahâbe-i Kirâmın Anlayışında İnanç ve Doğruluk, Tam metin bildiri
  • 06.05.2023, Uluslararası, İslâmî İlimlerin Kurucu Nesli Tâbiîn-I “Tâbiîn Kimliği ve İslâmî İlimlerin Tesisi”, ÇELİK CİHAT, Tâbiîn Kırâat İmamları ve Sahâbe Etkileşimi, Tam metin bildiri
  • Uluslararası 2023, Bilimsel Kitap, ÇELİK CİHAT, NEBEVÎ ÖĞRETİLER IŞIĞINDA İMAN VE İSTİKAMET, 2023, SONÇAĞ AKADEMİ, 978-625-6614-21-5
  • Yükseköğrenimde Kur’an-I Kerim’i Anlayarak Hafızlık Projesi

    03.01.2022 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Yürütücü
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 6100 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Devam Ediyor
  • Ortaöğretim Son Sınıf Öğrencileri İslami İlimler Fakültesini ve İslami İlimleri Tanıyor

    15.04.2022 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 8000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Devam Ediyor