UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ÖĞRETİM GÖREVLİSİ
CEYDA SERT AKTUĞ

YABANCI DİLLER YÜKSEKOKULU YABANCI DİLLER BÖLÜMÜ YABANCI DİLLER ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2010 - 2014

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2015 - 2018

    AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ)
    An evaluation of teacher domain-specific knowledge test for teacher candidates of English in Turkey
  • YDS - İngilizce

    2014 - Güz

    İngilizce - 92.50000
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Yabancı Dil Eğitimi

  • ÖĞRETİM GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2014 -

    - -
  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ Komisyon Üyeliği

    2023 -

  • UŞAK ÜNİVERSİTESİ MYO/Yüksekokul Müdür Yardımcısı

    2015 - 2022

  • TEMEL İNGİLİZCE - Hazırlık, 2022-2023
  • İNGİLİZCE DİNLEME VE KONUŞMA - Önlisans, 2022-2023
  • TEMEL İNGİLİZCE - Hazırlık, 2022-2023
  • İNGİLİZCE OKUMA YAZMA - Önlisans, 2022-2023
  • TEMEL İNGİLİZCE - Hazırlık, 2021-2022
  • İNGİLİZCE DİNLEME KONUŞMA - Önlisans, 2021-2022
  • KABİN GÖREVLİLİĞİNE GİRİŞ - Önlisans, 2021-2022
  • İNGİLİZCE OKUMA YAZMA - Önlisans, 2021-2022
  • TEMELİNGİLİZCE - Hazırlık, 2021-2022
  • TEMEL İNGİLİZCE - Hazırlık, 2020-2021
  • KABİN GÖREVLİLİĞİNE GİRİŞ - Önlisans, 2020-2021
  • İNGİLİZCE DİNLEME VE KONUŞMA - Önlisans, 2020-2021
  • İNGİLİZCE OKUMA YAZMA - Önlisans, 2019-2020
  • KABİN GÖREVLİLİĞİNE GİRİŞ - Önlisans, 2019-2020
  • İNGİLİZCE DİNLEME VE KONUŞMA - Hazırlık, 2019-2020
  • YABANCI DİL II - Lisans, 2019-2020
  • Yabancı Dil-II - Lisans, 2018-2019
  • Temel İngilizce - Hazırlık, 2018-2019
  • Yabancı Dil-I - Lisans, 2018-2019
  • Temel İngilizce - Hazırlık, 2018-2019
  • Kabin Görevliliğine Giriş - Önlisans, 2018-2019
  • TEMEL İNGİLİZCE - Hazırlık, 2017-2018
  • KABİN GÖREVLİLİĞİNE GİRİŞ-I - Önlisans, 2017-2018
  • YABANCI DİL-I - Lisans, 2017-2018
  • TEMEL İNGİLİZCE - Hazırlık, 2017-2018
  • YABANCI DİL II - Lisans, 2016-2017
  • İNGİLİZCE DİNLEME VE KONUŞMA - Önlisans, 2016-2017
  • KABİN GÖREVLİLİĞİNE GİRİŞ-I - Önlisans, 2016-2017
  • TEMEL İNGİLİZCE - Hazırlık, 2016-2017
  • YABANCI DİL-II - Lisans, 2015-2016
  • TEMEL İNGİLİZCE - Hazırlık, 2015-2016
  • TEMEL İNGİLİZCE - Hazırlık, 2015-2016
  • TEMEL İNGİLİZCE - Hazırlık, 2014-2015
  • Uluslararası Hakemli 2021, SERT AKTUĞ CEYDA, THE EFFECTS OF NOTE-TAKING WHILE LISTENING STRATEGIES INSTRUCTION ON STUDENTS’ NOTE-TAKING SKILLS (THE EFFECTS OF NOTE-TAKING WHILE LISTENING STRATEGIES INSTRUCTION ON STUDENTS’ NOTE-TAKING SKILLS ), International Social Sciences Studies Journal
  • Ulusal Hakemli 2019, CANER MUSTAFA,ASMA BURAK,SERT AKTUĞ CEYDA, Inquiring Massive Open Online Courses (MOOCS) through theLens of Students, Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
  • 28.04.2016, Uluslararası, Çukurova International ELT Teachers (CUELT) Conference “ Replacing Cliches: Teaching Subordinated to Learning”, SERT AKTUĞ CEYDA, A Comparison of Teacher Recruitment Systems: Turkey, Scotland, and the USA,, Özet bildiri
  • 25.04.2018, Uluslararası, 10th International ELT Research Conference, SERT AKTUĞ CEYDA,SARAÇ HATİCE SEZGİ, An Analysis of Teacher Field Knowledge Test for English Teacher Candidates in Turkey, Özet bildiri
  • 24.04.2015, Uluslararası, 6th International Congress on New Trends in Education, SERT CEYDA, STUDENTS’ ATTITUDES TOWARDS CYBER-HOMEWORK, Tam metin bildiri
  • 24.04.2014, Uluslararası, 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, SERT CEYDA, Speaking Courses Beyond The Classroom Walls, Özet bildiri
  • 16.04.2015, Uluslararası, at GlobELT 2015: An International Conference on Teaching and Learning English as an Additional Language, SERT CEYDA, The Role of Teacher Field Knowledge Test on Teachers’ Knowledge, Tam metin bildiri
  • APPLYING ARTS FOR EDUCATION, CREATIVITY AND INNOVATIVENESS

    01.11.2019 - 31.10.2021

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 175213 EURO
    Proje Teşvik Puanı : 4
    Avrupa Birliği - Tamamlandı
  • ENFORCE- Enhancing resilience of tourism sector through training and development of regenerative tourism experiences 2022-1-LUO1-KA220-VET-000089887

    01.12.2022 -

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSLARARASI
    Projenin Bütçesi : 250.000 EURO
    Proje Teşvik Puanı :
    Avrupa Birliği - Devam Ediyor