UŞAK ÜNİVERSİTESİ Akademik Bilgi Sistemi

ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ
AHMET GÖNCÜ

EĞİTİM FAKÜLTESİ ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Yök Akademisyen Sayfasına Ulaşmak İçin Tıklayınız
  • Lisans

    2004 - 2008

    KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
  • Yüksek Lisans

    2009 - 2019

    ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (YL) (TEZLİ)
    REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZLERİNİN ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ BÖLÜMLERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETMENLERİN MESLEKİ YETERLİK ALGILARI
  • Doktora

    2019 -

    GAZİ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL EĞİTİM (DR)
  • Doktora

    2020 -

    HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ÖZEL YETENEKLİLER EĞİTİMİ (DR)
  • KPDS - Fransızca

    2008 - Güz

    Fransızca - 76
  • ÜDS - Fransızca

    2008 - Güz

    Fransızca - 77.5
  • YÖKDİL - Fransızca

    2019 -

    Fransızca - 77.5
  • Eğitim Bilimleri Temel Alanı
    Özel Eğitim

  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2016 -

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ -
  • ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ - UŞAK ÜNİVERSİTESİ

    2009 - 2016

    EĞİTİM FAKÜLTESİ - TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ - SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  • Uluslararası Hakemli 2021, BAŞAR MURAT, GÖNCÜ AHMET, BARAN MUHAMMET SAİT, Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Eğitiminde Bir Eylem Araştırması, Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2017, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgılarının Giderilmesi ve Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi, Hacettepe University Journal of Education
  • Uluslararası Hakemli 2017, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili KavramYanılgılarının Giderilmesi ve Öğretmen GörüşlerininDeğerlendirilmesi, Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
  • Uluslararası Hakemli 2015, Üstündağ Şener Nurcan,BAŞAR MURAT,ŞEN BUKET,GÖNCÜ AHMET, Öğretmen görüşlerine göre öğrencilerin zorba davranışlarabaşvurma düzeyleri ve öğrenme ortamlarının incelenmesi, Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
  • 18.11.2016, Uluslararası, I. Uluslararası Engellilik ve Din Sempozyumu, GÖNCÜ AHMET, Hristiyan Batı Toplumunun Engellilere Yönelik Yaklaşımı (Aveyronlu Vahşi Çocuk Victor Örneği), Tam metin bildiri
  • 18.05.2017, Uluslararası, Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Berlin Konferansı, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Giderilmesi, Özet bildiri
  • 18.05.2017, Uluslararası, International Social Sciences, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgılarının Tespiti ve Giderilmesi, Özet bildiri
  • 14.09.2017, Uluslararası, I. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI VE ÖĞRETMEN EĞİTİMİ KONGRESİ, GÖNCÜ AHMET, Türkiye’deki Sınıf Yönetimi Kitaplarının Önleyici Sınıf Yönetimi ve Özel GereksinimliÖğrenci Değişkenleri Açısından İncelenmesi, Özet bildiri
  • 13.10.2016, Uluslararası, VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET, Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgili Kavram Yanılgısının Tespiti ve Giderilmesi,
  • 13.09.2018, Uluslararası, 2. Uluslararası Eğitim Araştırmaları ve Öğretmen Eğitimi Kongresi, BAŞAR MURAT,BARAN MUHAMMET SAİT,GÖNCÜ AHMET, Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sorunlarını Gidermeye Yönelik Bir Eylem Araştırması, Tam metin bildiri
  • 13.09.2018, Uluslararası, Erte Congress, BAŞAR MURAT,GÖNCÜ AHMET,BARAN MUHAMMET SAİT, Öğrenme Güçlüğü Yaşayan Öğrencilerin Sorunlarını Giedermeye Yönelik Bir Eylem Araştırması, Tam metin bildiri
  • Ulusal 2020, Kitap Tercümesi, GÖNCÜ AHMET, Dağda Bulunmuş Çocuk, 2020, Milli Eğitim Bakanlığı, 978-975-11-5198-8
  • Uşak Değerler Haritası

    26.10.2018 - 26.11.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Sınıf Öğretmenlerinin Öğrenme Güçlüğüyle İlgiliKaram Yanılgısının Tespiti e Giderilmesi

    12.02.2016 - 22.11.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 10450 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 14.7
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı
  • Uzlaşı Eğitimi

    22.06.2018 - 20.12.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi :
    Proje Teşvik Puanı :
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Uzlaşı Eğitimi

    20.07.2018 - 16.12.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 4000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 2
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • Uşak İlinin Değer Haritası

    30.07.2018 - 10.10.2019

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum:
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 4000 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 2
    Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) - Tamamlandı
  • SINIF ÖĞRETMENLERİNİN ÖĞRENME GÜÇLÜĞÜYLE İLGİLİ KAVRAM YANILGILARI VE GİDERİLMESİ

    12.02.2016 - 03.11.2017

    Akademisyenin Projedeki Konumu: Araştırmacı
    Projenin Yürütüldüğü Kurum: UŞAK ÜNİVERSİTESİ
    Projenin Kapsamı : ULUSAL
    Projenin Bütçesi : 10450 TÜRK LİRASI
    Proje Teşvik Puanı : 14.7
    Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi - Tamamlandı